User Tag List

Page 81 of 81 FirstFirst ... 31 71 79 80 81
Results 3,201 to 3,230 of 3230

Thread: [Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1362 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    @Baukereg : echt exact mijn ervaring.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hier hetzelfde, ik vond het ook echt tegenvallen. Gelukkig zijn de twee uitbreidingen dan weer geweldig, mede door één van de beste villains in gaming.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Het is zo jammer, want de basis van het spel is wel goed. Ik bedoel, als het allemaal niks was geweest had ik ook geen 150 uur doorgespeeld. Ok, niet iedere quest is even interessant, en iets minder ronddrijvende kisten in de zee was ook prima geweest, Maar bijv. Novigrad is echt geweldig vormgegeven!

Maar het is niet een game dat ik volgende week "eventjes" een nieuwe run doe om andere keuzes uit te proberen. Dan ben ik meteen weer twee maand zoet.

Het is een beetje als Chelsea - Ajax. Je zit naar geweldig voetbal te kijken, tot de scheids blundert en er twee verdedigers tegelijk wegstuurt.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Het is zo jammer, want de basis van het spel is wel goed. Ik bedoel, als het allemaal niks was geweest had ik ook geen 150 uur doorgespeeld. Ok, niet iedere quest is even interessant, en iets minder ronddrijvende kisten in de zee was ook prima geweest, Maar bijv. Novigrad is echt geweldig vormgegeven!

Maar het is niet een game dat ik volgende week "eventjes" een nieuwe run doe om andere keuzes uit te proberen. Dan ben ik meteen weer twee maand zoet.

Het is een beetje als Chelsea - Ajax. Je zit naar geweldig voetbal te kijken, tot de scheids blundert en er twee verdedigers tegelijk wegstuurt.
    Op zich moet je vrij vroeg al wat kritische beslissingen nemen. Dat beet me later in mijn aars. En ja, ik ga idd niet nog een keer 80 uur opnieuw doen om te kijken hoe het uitpakte.
    'Toast'

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1220 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ondanks dat ik hem niet uitgespeeld heb, precies mijn gevoel bij the Witcher. Het is een sterke game, maar de open world schiet zo tekort. Lineaire opzet had imho veel sterker geweest.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    452 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Zo heb ik het niet ervaren. Ik ben redelijk gefocussed op de main missions door het spel gegaan. Wellicht omdat er vanalles tussen kwam (andere games voornamelijk. Ik heb 1,5 jaar gedaan over de main game, en slechts 2 maanden over de 2 DLCs) dat ik de hele lijn van de main game en mijn beslissingen hierin niet meer zo goed naar voren kan halen. Maar overall heb ik geen betere ervaring gehad met een westerse open world RPG dan met deze. Het einde van The Wild Hunt was inderdaad niet zo episch als je wellicht zou hopen, maar voor mijn einde (iets met Ciri) vond ik het niet erg. Daarnaast ging ik direct door met de uitbreidingen.

Maar ik kan je wel zeggen dat voornamelijk Blood & Wine een veel meer gestroomlijnde spel ervaring geven. Aanradert!

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Ik had niet zo’n probleem met het einde. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het, volgens mij, “beste” einde had. Kan me voorstellen dat het “slechte” einde een stuk minder bevredigend kan voelen na 100+ uur.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Ik had niet zo’n probleem met het einde. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het, volgens mij, “beste” einde had. Kan me voorstellen dat het “slechte” einde een stuk minder bevredigend kan voelen na 100+ uur.
    Als je ciri de logische keuzes laat maken is het nog steeds vrij makkelijk om het goede einde te krijgen

Dat ze samen met geralt witcher wordt
    Last edited by Michiel1986; 19th February 2020 at 16:51.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    325 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Júist doordat je keuzes verstrwkkwnde gevolgen hebben ben ik zo'n fan van de game.
    Alles is terug te relateren aan de keuzes die je maakt en er zijn genoeg verschillende eindes om dat in naar voren te laten komen.

Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hearth of Stone uitgespeeld, echt top! Ik merk dat bij het ontwikkelen van de base game de nadruk op kwantiteit lag, maar dat voor deze DLC meer tijd genomen is om goede content te maken. Het ziet er gevoelsmatig ook allemaal wat mooier uit. Dat stuk dat je met shani een bruiloft bezoekt is hilarisch, heb me een deuk gelachen. Zeker een goedmakertje voor het waardeloze einde van de base game.

Next stop: Toussaint

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    73 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 jaar al? This game aged pretty well

Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voor de pc eigenaren als je weer aan the witcher gaat hou dan deze mod ff in de gaten worth watching trust me.

Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Inderdaad, ik kwam echt niet door TW3 heen vanwege de textures. Met deze mod is het spel eindelijk goed speelbaar.
    https://baukereg.itch.io/someone-called-for-an-ambulance

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1220 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Inderdaad, ik kwam echt niet door TW3 heen vanwege de textures. Met deze mod is het spel eindelijk goed speelbaar.
    Je hoeft er niets mee te doen he... Zien we nu klaar met Michiel bashen? We hoeven geen oude koeien de hele tijd uit de sloot te halen.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    325 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Michiel1986 View Post
    Voor de pc eigenaren als je weer aan the witcher gaat hou dan deze mod ff in de gaten worth watching trust me.

Ziet er serieus goed uit, maar ik zie m'n laptop al in de fik vliegen...

Mentioned
    73 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eerlijk is eerlijk, deze mod maakt het grafisch wel echt een stuk beter. Vooral de gezichten krijgen een stuk meer nadruk op deze manier.

Ik heb toch altijd respect voor mensen die dit soort mods maken. Eigenlijk gewoon het werk beter doen dan als fan dan iemand die het fulltime als werk doet

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Lijkt op de Kingdom Come HD-texture pack die ook later uit kwam.

Maar het is inderdaad een verbetering, hopelijk volgt er officiele ondersteuning vanuit CD.

Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Lijkt op de Kingdom Come HD-texture pack die ook later uit kwam.

Maar het is inderdaad een verbetering, hopelijk volgt er officiele ondersteuning vanuit CD.
    Dat zou een mooi gebaar zijn idd, maar dat gaat niet meer gebeuren denk ik, de mod community van The Witcher 3 op nexus is zo gigantisch groot, daar kan cd projekt red niet veel meer aan doen denk ik.
    Jammer dat consoles geen mod support hebben.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    360 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind de mods in Witcher 3 juist erg tegenvallen. Weinig overhauls of echte toevoegingen. De grafische mods zijn natuurlijk wel prachtig.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Van 't weekend ook Blood & Wine uitgespeeld.
    Mooi wel, op alle manieren had ik t kut einde omdat ik een paar bijdehante beslissingen in text had genomen tijdens het verhaal. Helaas, dus andere endings maar ff op youtube gekeken.

De sprookjeswereld was weer enorm vet gedaan, ongelooflijk hoe de devs me toch elke keer weten te boeien met hun verhalen en vormgeving.

Met originele game overigens altijd alles goed gedaan om 'het beste einde' te krijgen. Behalve dan dat Yen op me wachtte want ik ging obv voor de twee walletjes variant.
    Dit had ook weer effect op laatste scenes van Blood & Wine.

Mooi man, wat al die keuzes voor een effect hebben.
    Prachtgame.
    'Toast'

Mentioned
    73 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Paralize View Post
    Mooi man, wat al die keuzes voor een effect hebben.
    Prachtgame.
    Dat vond ik ook ja. Normaal hebben keuzes misschien een paar effecten op dialogen, maar hier verandert het echt de hele storyline.

Mooi om te lezen dat je er zo van genoten hebt

Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De sprookjeswereld was weer enorm vet gedaan, ongelooflijk hoe de devs me toch elke keer weten te boeien met hun verhalen en vormgeving.
    Ik vond die sprookjeswereld vreselijk. Ik heb het spel twee weken laten liggen toen ik in dit stuk belande. Het hele universum van The Witcher zit al vol met knip-en-plakwerk uit sprookjes en legenden. Maar dit voelde alsof alle sprookjes die nog niet gebruikt waren er nog even bij de haren bijgetrokken moesten worden. Alleen Ellert en Brammert missen nog.

Verder echt een hele imponerende DLC. Onwijs veel content en ook kwalitatief zeer hoog. Een voorbeeld voor menig andere ontwikkelstudio. Los van de hele toxic crunch cultuur van CD Projekt RED dan.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vond die sprookjeswereld vreselijk. Ik heb het spel twee weken laten liggen toen ik in dit stuk belande. Het hele universum van The Witcher zit al vol met knip-en-plakwerk uit sprookjes en legenden. Maar dit voelde alsof alle sprookjes die nog niet gebruikt waren er nog even bij de haren bijgetrokken moesten worden. Alleen Ellert en Brammert missen nog.
    Wel waar maar voor mij maakte dat het zeg maar af. Juist door de vele referenties throughout de game en dan heb je kinderen die in de ouderwetse sprookjes geloofden en een wereld hebben gekregen van een mage.
    Ik vond het erg mooi gemaakt allen, ook wat er allemaal was gebeurd met de karakters. Even de Witcher sausje eroverheen... Prinsesje boven in de toren bv. / ik vond 't erg leuke twist gegeven door de Polski's!
    'Toast'

Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wel waar maar voor mij maakte dat het zeg maar af. Juist door de vele referenties throughout de game en dan heb je kinderen die in de ouderwetse sprookjes geloofden en een wereld hebben gekregen van een mage.
    Ik vond het erg mooi gemaakt allen, ook wat er allemaal was gebeurd met de karakters. Even de Witcher sausje eroverheen... Prinsesje boven in de toren bv. / ik vond 't erg leuke twist gegeven door de Polski's!
    Mee eens het was een magisch spektakel, the witcher 3 blijft nog steeds een meesterwerk, hoe gek het ook klinkt maar ik vind juist de combat het leukste van de hele game, geen dom button mashen, maar combo,s gebruiken en goed nadenken wat je doet.

Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Michiel1986 View Post
    Mee eens het was een magisch spektakel, the witcher 3 blijft nog steeds een meesterwerk, hoe gek het ook klinkt maar ik vind juist de combat het leukste van de hele game, geen dom button mashen, maar combo,s gebruiken en goed nadenken wat je doet.
    Op hard gespeeld vermoed ik?

Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Op hard gespeeld vermoed ik?
    Death March

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Op Death March is het niet eens zo slecht inderdaad omdat het heel anders speelt als je in een paar klappen dood kunt zijn. Daardoor moet je namelijk het onderste uit de kan halen en constant switchen en het goed benutten van je spells. De dynamiek is dan geheel anders.

Later in de game ben je weer overpowered en komen jammer genoeg dezelfde problemen naar voren als op de lagere moeilijkheidsgraden.

Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Op Death March is het niet eens zo slecht inderdaad omdat het heel anders speelt als je in een paar klappen dood kunt zijn. Daardoor moet je namelijk het onderste uit de kan halen en constant switchen en het goed benutten van je spells. De dynamiek is dan geheel anders.
    Later in de game ben je weer overpowered en komen jammer genoeg dezelfde problemen naar voren als op de lagere moeilijkheidsgraden.
    Maar dat maakt het vechten zeker niet minder leuk na mijn mening, hoe geralt beweegt is gewoon vrij natuurlijk met zon vecht systeem i love it, komt misschien ook door de physics heb nog nooit zulke goeie physics gezien in een game.

Tags for this Thread