User Tag List

Page 110 of 113 FirstFirst ... 10 60 100 108 109 110 111 112 ... LastLast
Results 4,361 to 4,400 of 4483

Thread: [Algemeen] Gamenieuws-thread

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Klopt. Maar Celeste heeft wel heel bewust een aantal filters ingebouwd voor gamers die moeite hebben met de moeilijkheidsgraad. Zonder 50% speed en jump assist zou het niet werken met voice controls. Overigens bestaat het kanaal al langer en is deze video een jaar oud. Ik kwam het tegen omdat een gamedev het tweette. Het is niet dat hij het nu doet vanwege de discussie.
    Ik doelde op zijn speicfieke tips over Sekiro. Ik miste daar wel echt de tegenzijde waarom een dev dit niet zou willen.

Zelf ben ik ook wel wat aan het draaien qua mening. Is mijn ervaring met Celeste verpest omdat er hulpmiddelen inzitten die het voor anderen makkelijker maken? Dirt Rally heeft ook assists, daar stoor ik me ook niet aan. Het is ook deels haantjesgedrag van "hardcore" "gamers" die zichzelf tot een bepaalde elite willen rekenen en niet willen dat "mindere" gamers dezelfde games uitspelen. Nee het hoeft geen standaard te worden, maar devs die het wel doen verdienen lof daarvoor. De kritiek op Sekiro is wel onterecht. Hetzelfde verhaal als met #me2, dat werd een witchhunt in plaats van een werkelijke discussie over de kern van het probleem. Dan krijg je het moddergooien wat je nu ziet.
    Dat is mijn punt ook. Dat er van alles en nog wat omheen speelt snap ik wel. Maar ik vond het eigenlijk zwak dat de Sekiro discussie nu van difficult is doorgeslagen naar accessibility.

Maar verder helemaal eens.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Volgdns mij heeft nog geen 10% van de voorstanders in die discussie Sekiro daadwerkelijk gespeeld, laat staan de tijd en moeite genomen om er goed in te worden en de game en het vechtsysteen te leren te begrijpen. En als je het niet in je hebt: pech, dan kijk je toch gewoon op Youtube naar de cutscenes of volg je één of andere no-hitter op Twitch? Het is een spel ffs.

En wat is nou die discussie mbt. "accessibility"? Er zullen vast wel mods op de PC zijn waarmee je cheats kan activeren. Opgelost. Echt, wat een bs discussie over een samurai game waar de moeilijkheidsgraad en je constant blijven verbeteren en feitelijk het trainen het grootste onderdeel van de game is. Wat een entitlement. En dan doel ik niet op de members hier. Nou heb ik niet de hele discussie gevolgd en zie ik vooral hier en op andere fora wat dingen voorbijkomen maar als iemand die de game actief speelt, de moeite heeft genomen om goed te worden (zoals 99%) en op twee bazen na de game 3x uitgespeeld heeft, denk ik: Wat een onzin, niemand begrijpt deze game noch de designfilosofie van FromSoftware, die erg veel weg heeft van de pittige (arcade) games van vroeger, en als je er zo tegenaan kijkt ben jij gewoon niet de doelgroep van die studio. Dat het zowaar kunst is doet er ook niet toe, dat hoeft immers ook niet toegankelijk te zijn voor iedereen. En gelukkig maar.

Misschien moet From wel gewoon even overstag gaan maar geef Sekiro dan wel een roze rokje of een Hello Kitty haarbandje oid en laat bij iedere zwaardslag en 'the clash' of swords het piepgeluidje van een hondenspeeltje horen. Zoals het roze lintje van de in Ninja Gaiden Black toegevoegde lagere difficulty Ninja Dog omdat men dat ook te moeilijk vond en maar bleef jammeren.

Step into the dojo and git gud. Da's 95% van de Sekiro ervaring maar iedereen denkt kennelijk dat het een uitje naar één of ander Japan themapark is. Neen, dat is het niet De moeilijkheidsgraad is essentiëel voor deze game en alles draait om het beter worden in iets en de worstelingen die hiermee gepaard gaan.

En onthoud: "Hesitation is defeat!"
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 10th April 2019 at 17:55.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    265 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Volgdns mij heeft nog geen 10% van de voorstanders in die discussie Sekiro daadwerkelijk gespeeld, laat staan de tijd en moeite genomen om er goed in te worden en de game en het vechtsysteen te leren te begrijpen. En als je het niet in je hebt: pech, dan kijk je toch gewoon op Youtube naar de cutscenes of volg je één of andere no-hitter op Twitch? Het is een spel ffs.

En wat is nou die discussie mbt. "accessibility"? Er zullen vast wel mods op de PC zijn waarmee je cheats kan activeren. Opgelost. Echt, wat een bs discussie over een samurai game waar de moeilijkheidsgraad en je constant blijven verbeteren en feitelijk het trainen het grootste onderdeel van de game is. Wat een entitlement. En dan doel ik niet op de members hier. Nou heb ik niet de hele discussie gevolgd en zie ik vooral hier en op andere fora wat dingen voorbijkomen maar als iemand die de game actief speelt, de moeite heeft genomen om goed te worden (zoals 99%) en op twee bazen na de game 3x uitgespeeld heeft, denk ik: Wat een onzin, niemand begrijpt deze game noch de designfilosofie van FromSoftware, die erg veel weg heeft van de pittige (arcade) games van vroeger, en als je er zo tegenaan kijkt ben jij gewoon niet de doelgroep van die studio. Dat het zowaar kunst is doet er ook niet toe, dat hoeft immers ook niet toegankelijk te zijn voor iedereen. En gelukkig maar.

Misschien moet From wel gewoon even overstag gaan maar geef Sekiro dan wel een roze rokje of een Hello Kitty haarbandje oid en laat bij iedere zwaardslag en 'the clash' of swords het piepgeluidje van een hondenspeeltje horen. Zoals het roze lintje van de in Ninja Gaiden Black toegevoegde lagere difficulty Ninja Dog omdat men dat ook te moeilijk vond en maar bleef jammeren.

Step into the dojo and git gud. Da's 95% van de Sekiro ervaring maar iedereen denkt kennelijk dat het een uitje naar één of ander Japan themapark is. Neen, dat is het niet De moeilijkheidsgraad is essentiëel voor deze game en alles draait om het beter worden in iets en de worstelingen die hiermee gepaard gaan.

En onthoud: "Hesitation is defeat!"
    Heah hear!
    En omdat deze game is wat het is weet ik dat ik het niet moet spelen.
    Ik ben de doelgroep niet, plain and simple.
    Kijk dit soort games met liefde op Twitch/YouTube en vaak koop ik ze alsnog om de makers te steunen.

Mensen die hier serieus over vallen moet gewoon ophouden en iets gaan spelen waar ze wel van genieten.

Kijk naar een Michiel: speelt een Metro Last Light uit op "waarom doe je me dit aan"-moeilijkheidsgraad, maar Sekiro kan hij niet van genieten omdat het op een andere manier moeilijk is dan hij gewend is. En dat is helemaal prima!

Alleen zeuren dat er moeilijkheidsgraden en toegankelijkheidsopties in moeten komen is gewoon bullshit.
    Dit is de game zoals From Soft em bedacht heeft, niets meer en niets minder. Deal ermee of laat em links liggen. Niet elke game is voor iedereen bedoeld.

Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post

Om eerlijk te zijn is de ranterige toon en de mate van gatekeeping en ridiculisering in je posts denk ik wel de reden waarom deze discussie zo vreselijk oplaait. Het zijn denk ik juist die polariserende houdingen die op social media en fora botsen in dit soort situaties. Er zit altijd een tegenzijde aan het verhaal en de andere kant, zolang deze niet homogeen uit retards bestaat, heeft ook valide punten. En zelfs al heeft 90% de game niet gespeeld, 10% heeft het dan misschien wel en heeft inhoudelijk een punt (wat ook weer bijdraagt aan polarisatie).

Overigens niet persé een "aanval" op je direct (ik ben niet zo'n fan van deze vorm van discussiëren, maar ieder zijn ding ofc), maar meer dat ik dit soort dingen dus op Reddit in de comments terugzie over deze discussie.

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Het grote probleem met deze discussie is dat er zich veel mensen ermee bemoeien terwijl ze het verschil niet weten tussen moeilijkheidsgraad, accessibility en de rol die designfilosofie daarin speelt. Dan staan er mensen met levenslange ervaring als gamedesigners of functioneel ontwerpers tegenover gamers met elitedrang die zich geheel ten onrechte bedreigd voelen en dan dingen gaan roepen als git gud, het gaming-equivalent van arbeid macht frei, een absolute drogreden.

Voor de duidelijkheid, ik vind het niet terecht dat deze discussie zich zo focust op Sekiro. Ik was één van de eerste hier die ooit Demon's Souls oppikte en heb sindsdien alle Soulsgames met veel plezier doorspeelt (behalve DS2, dat doe ik momenteel). Niet om mijn vaardigheden te paraderen bij anderen maar omdat ik incestriek gefascineerd ben door de gameplay en het ontwerp. Het laatste wat ik wil is dat From door druk van buiten anders het designproces van toekomstige games aanvliegt. Maar dat is dus ook helemaal niet waar het hier om gaat. Maar maak dat maar eens duidelijk. Te veel emotie, te weinig kennis van zaken.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28
    Fuck yeah!!! na 0 en kiwami krijgen we kiwami 2 met de dragon engine op de pc!

Member macc's Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Nu op Netflix, ongemerkt aan me voorbij gegaan, misschien wel interessante kijk in de game industrie.

Candid documentary about For Honor’s development hits Netflix

Developers put it all on the line for their game

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Forza goes free-to-play on PC and mobile with Forza Street

Turn 10 Studios’ Forza racing game franchise is getting a new spinoff starting Monday: Forza Street, a free-to-play game “designed to be played anytime, anywhere” is now available on Windows PC. The game is also coming to Android and iOS devices later this year.

Forza Street — previously released on the Microsoft Store under the name Miami Street — uses simplified controls for racing. Gameplay focuses on properly timing the gas, brake, and boost as players compete in everything from pick-up-and-play one-minute races to a lengthier story campaign. While the racing is whittled down to simple inputs (there’s no steering required), Forza Street promises a long list of cars to collect and upgrade.

Forza Street is not the driving sim of Forza Motorsport or the open-world racer of its Forza Horizon spinoff, but something much simpler along the lines of mobile racers like Asphalt and Real Racing. It’s available now from the Microsoft Store. The mobile versions do not have an announced release date.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer

Zal ik dan maar bot zijn? FUCK DIT SOORT GAMES!: "something much simpler along the lines of mobile racers like Asphalt and Real Racing."
    Je hoeft niet eens te sturen.

Dit is een rebranding van de game Miami Street. Heel grappig ook die reviews sinds een jaar geleden: https://www.microsoft.com/nl-nl/p/mi...vot:reviewstab

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Steering is not required? Hoe dan?

*downloading

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Steering is not required? Hoe dan?

*downloading

The game seems to be nothing more then pressing a mouse button to accelerate, and releasing it for breaking. That's it.
    No steering.
    It looks good, though!

Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

+ Bevat in-app aankopen

Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nja, ik heb Real Racing nog wel gespeeld, dat was nog wel redelijk uitdagend te maken door voldoende aids uit te zetten.

Over dat downloaden he...:

3.85 GB...
    Laat die iOS & Android versie maar zitten dan... 4 GB op m'n 16GB iPhone6 is not gonna fit

Blessing upon friends! Masemium's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Op m'n "werk" een paar 19 jarige broekies met een of andere racing game op hun phone. Auto's winnen uit lootboxes, gouden muntjes verzamelen. Het is hun crack. Als ik vervolgens wise-ass ga lopen doen hoe je dan in hemelsnaam gas moet geven, de bocht door moet, en je deur openen is het dat dat allemaal niet nodig is. Die races gaan ook voorbij binnen 10 seconden.

Ik heb nog steeds wel een open mind over mobile games, maar blijf erbij dat ik ze allemaal na 5 minuten alweer zat ben en dan vliegt het m'n telefoon af. Soms een kaartspelletje als rummy of klaverjas heeft dan nog het meeste succes bij me.
    Your mileage may vary.

Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NINJA GAIDEN II XBOX ONE BACKWARD COMPATIBILITY ANNOUNCED

Fable II and III, Splinter Cell: Double Agent, Conviction and Blacklist get Xbox One X enhancements.

On today’s episode of Inside Xbox, Microsoft announced Ninja Gaiden II is coming to Xbox One via backward compatibility.

In addition to Ninja Gaiden II, five other backward compatible games are receiving Xbox One X enhancements: Fable II and Fable III, and Splinter Cell: Double Agent, Conviction and Blacklist. These games run at a higher resolution than their Xbox 360 original versions.

These games can be played both physically or downloaded digitally through the Microsoft Store. The rollout for these updates start today.
    GOTY 2019
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 17th April 2019 at 05:44.

Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Had ik nou mijn Xbox One Xbox iets langer gehouden dan 3 weken ...
    Your mileage may vary.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Origin update fixes major vulnerability

EA rolled out a new update for Origin earlier this week to plug a security breach.

Origin, like many popular apps, uses a unique URL (origin://) to allow web pages to open corresponding content in the client itself. This is used to direct users to game store pages and so on, so long as they have the Origin Windows client installed.

Unfortunately, EA’s implementation contained a flaw that would allow hackers to fool Origin intro running malicious code. All the victim needs to do is click an Origin link.

This flaw was brought to light by researches Daley Bee, and Dominik Penner, who provided TechCrunch with a proof-of-concept code. According to the site, the code could also be used to launch Windows PowerShell, which is often used to install ransomware.

The good news is that EA fixed the issue in a hotfix released on Monday, so make sure your Origin client is updated.

This is actually Origin’s second security snafu in recent memory. In November last year, EA fixed a bug that allowed hackers access to users’ account settings.
    Vergeet update niet te draaien dus...

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Origin update fixes major vulnerability

Vergeet update niet te draaien dus...
    Goed te weten dat er meer redenen dan alleen 'EA is the Epitome of Gaming Evil' zijn om Origin nooit aan te raken...
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387

Hoopte ooit nog op een vervolg eerlijk gezegt.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    432 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post

Wut er komt een nieuwe XIII ? Nice. ben nu al lichtelijk hyped.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Remake/Remaster oid.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oeh, dat kan wel heel erg mooi worden met hedendaagse technieken.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Oh gaaf!

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    527 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Nice
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    184 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post

Nice! Deze was echt prima. Hoop dat ze David Duchovny weer strikken

Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Fenix View Post
    Nice! Deze was echt prima. Hoop dat ze David Duchovny weer strikken
    Hopen dat ze de master recordings gewoon gebruiken.

Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Hopen dat ze de master recordings gewoon gebruiken.
    Hoop het, zelfde Dev onder nieuwe Naam? Originele game werd door Ubi released is het enige wat ik nog weet!?

Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Naja Nieuws......

Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

The man behind 1080° Snowboarding is working on a spiritual successor

A potential 100 players together and full snow simulation? We're onboard.

Giles Goddard, alumni of 90s Nintendo, one of the first western employees within the company's Japanese dev team and a key figure behind the original 1080° Snowboarding, has begun work on a spiritual successor. And it sounds pretty amazing.

Goddard's been working on a prototype for a while in his spare time, starting with a VR-focussed effort in Unity and more recently switching over to Unreal Engine for a more traditional third-person take as production has ramped up. The new game looks to double down on what made the original 1080° Snowboarding special, while folding in some new ideas that make the most of modern hardware.

"Technology has changed," explains Goddard. "You can now have 100 players on a single mountain, and they're all playing each other, and you can real-time stream to YouTube - people can start playing with you and then stream with really fast networking and proper multiplayer.

"I'm aiming to emulate the snow across an entire mountain - that means overnight snowfalls lays fresh snow, you jump on your snowboard and go down and then compress the snow, and as you turn the snow pushes out and sprays across which then creates a new lump there which other people can then jump on that. It's basically simulating snow realistically - a fluid simulation, but with snow."

This is a super-early look at Goddard's prototype, showing off some of the snow deformation and simulation.

It's early days, though having seen one of the initial prototypes for the snow dynamics I can confirm that it's super impressive. There's an element of fidelity and authenticity that's striking, all taking place on a mountain culled from real-world data in a 1:1 representation.

"The test mountain I have is based on the terrain from a mountain in Switzerland," says Goddard. "It's based off actual terrain data I managed to get." So what kind of size can be expected of the eventual playgrounds in-game? "Well this is going to sound stupid, but it's normal mountain size..."

For all that authenticity and dazzling tech, perhaps the most exciting thing about this follow-up is how it returns to the key tenets of the original 1080° Snowboarding - ideas that have possibly been lost in extreme sports games that followed. "There doesn't seem to be a learning curve in sports games anymore - it's the instant gratification of jumping off a cliff - not to diss things like Steep, but I just want to do a game that's focused on snowboarding and nothing else."

And what else, exactly, does this successor want to return to? "The process of the original 1080° Snowboarding was tweaking and tweaking the controls almost from day one through to debugging, and I think it shows in the way that it's an extremely - and obviously I'm biased - but it's an extremely well-balanced game in the controls.

"1080° Snowboarding, I feel at least, there was so much depth to the control system, things like crouching down to go faster and then you have less control, when you jump and in order to soften the landing if you time the button press right your legs take the impact. One of the reasons for doing 1080° Snowboarding originally was to show off the controller of the N64 - the analogue stick side of it. Nintendo games up until that point were left, right, up and down. All the games that come out with the N64 were very much focussed on the controller, and that pushed us towards that analogue feel."

The original 1080° Snowboarding started - as so many Nintendo games do, it would seem - as an off-shoot of one of Shigeru Miyamoto's hobbies, as he was a keen skier at the time. In the late 90s, though, snowboarding had just kicked off, and showed plenty of potential for a video game.

"The problem with skiing games is, they're kind of boring," says Goddard. "With snowboarding, you play off the terrain - you read the opportunities as you go down the slope. With skiing, you see a line 100 metres in front and you go into it, whereas in snowboarding you're 10 metres away from your next jump, and you have to think very quickly - half the fun in snowboarding is thinking up that line when you're going along. That's something we figured out quite quickly in 1080° Snowboarding."

There's no platform in mind just yet - funding and a publisher must come first - but Goddard would like the game to eventually be designed with a single one in mind so that the game can be built out to that particular platform's strengths.

With the new, nuanced simulation of snow that's at the heart of this 1080° Snowboarding successor, that element of playing off the terrain should be enhanced - and when you're sharing the slopes with other players, it's an element given new depth.

"One of the best things about snowboarding is finding a pristine patch of snow," says Goddard. "It's literally the best feeling in the world when you find that, and everyone's always searching for that. If you have 100 people on a mountain, the good bits are going to be used quite quickly, it'll get compressed and flattened. To find a fresh run of snow, that's your reward - the risk is, there's more chances of avalanches, and I'm trying to build that into the snow. If you find a fresh patch that's too steep, there's the risk of creating an avalanche."

It's exciting and ambitious, though it's worth noting that it's still very early days - Goddard had been working on his own on a prototype, and it's only recently that the project has begun to gain momentum and gather more staff at his Kyoto-based studio Vitei. Jake Kazdal of fellow Kyoto studio 17-bit - a fellow snowboarder who takes to the slopes with Goddard - is also involved, giving the project a neat bit of symmetry. Back when Goddard was making 1080° Snowboarding at Nintendo, over in Redmond Kazdal was working on Twisted Edge Snowboarding, which released around the same time. Indeed, the two still argue over which game came first and can take responsibility for kicking off the extreme sports gaming trend of the late 90s. "He still maintains that Twisted Edge is a far superior game," says Goddard. "And obviously he's wrong."

There's some way to go, then, though Goddard believes production will only take between 18 months to two years, with a team not that much bigger than worked on the original, and there's already interest from publishers - even if Nintendo aren't directly involved. "The general vibe I get from people - they yearn for those kinds of games, Nintendo aren't making them anymore, they're making the high-end franchise games now," Goddard says. "To give it a chance of being a good game, it needs a fair amount of funding - more than most small publishers can really offer. We want to keep talking to publishers, and find the one that suits the game - or the one that can do the game justice."

One final thing, of course, is the question of the game's name - and given how Nintendo's not involved, the 1080° moniker's not really a likelihood. It's not as if that's a problem for Goddard, though. "We'll just call it whatever the next number is," he jokes. "Actually, 1080° is considered quite an easy trick to do nowadays..."
    bron

( ͡° ͜ʖ ͡°) iPodKiller's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3 Steam ID: Kalax03
    Damn it de Game Boy is vandaag 30 jaar oud.

Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het was dan ook al 12 jaar lang een Game Man, ha! ha! ha!
    Your mileage may vary.

( ͡° ͜ʖ ͡°) iPodKiller's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3 Steam ID: Kalax03
    Quote Originally Posted by Masemium View Post
    Het was dan ook al 12 jaar lang een Game Man, ha! ha! ha!

Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

....

Zo slecht

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Limited Run brengt fysieke editie van Lumines Remastered uit

Puzzelgame Lumines Remastered krijgt een gelimiteerde fysieke release, verzoegd door Limited Run Games.
    Het bedrijf is gespecialiseerd in het fysiek uitbrengen van diverse cultgames, al worden fans aangeraden om games te reserveren op de website van de uitgever, aangezien ze vrij snel uitverkocht zijn. De pre-orders beginnen aanstaande vrijdag en worden op 10 mei gesloten.

Naast een standaard editie voor PlayStation 4 en Switch, komen er ook speciale edities uit. De geprezen soundtrack van de game komt zelfs op vinyl uit, al zijn hier maar duizend exemplaren voor beschikbaar. Een speciale editie van de game heeft tevens de vinyl bijgeleverd. De Ultimate Block Rockin' Edition tot slot bevat naast al het bovengenoemde een certificaat gesigneerd door producent Tetsuya Mizuguchi en allerlei andere extra's.

Lumines Remastered is een remaster van de populaire puzzelgame van Tetsuya Mizuguchi, waarin muziek, beelden en gameplay naadloos in elkaar overvloeien. Mizuguchi ontwikkelde verder games als Rez en Tetris Effect.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    'Zeg maar ja tegen de Crunch, ja tegen de Crunch want anders zegt Epic blijf anders dan maar lekker thuis'
    (pling-plong-pleng)

How Fortnite’s success led to months of intense crunch at Epic Games

Geeft wel een leuke kijk op de basis van bloed, zweet en tranen onder het Fortnite succes en uiteindelijk ook de financiële basis achter de Epic store exclusives…

Ergste is nog wel dat dit een 'oneindig' proces lijkt te zijn want ja, 'games as a service'.
    Last edited by Das Tentakel; 24th April 2019 at 11:24.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    265 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    'Zeg maar ja tegen de Crunch, ja tegen de Crunch want anders zegt Epic blijf anders dan maar lekker thuis'
    (pling-plong-pleng)

How Fortnite’s success led to months of intense crunch at Epic Games

Geef wel een leuke kijk op de basis van bloed, zweet en tranen onder het Fortnite succes en uiteindelijk ook de financiële basis achter de Epic store exclusives…

Ergste is nog wel dat dit een 'oneindig' proces lijkt te zijn want ja, 'games as a service'.
    Blijft te bizar voor woorden.
    Ben zo blij dat is gewoon in Nederland woon en voor een Nederlands bedrijf werk waarbij dit soort shit nagenoeg niet voorkomt.

Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik heb een gigantische zwak voor 1080 vanuit nostalgie, maar die game is whack AF. Hoe dan ook, snowboard games heb ik stiekem alsnog een zwak voor, dus zal wel erg veel mixed feelings worden

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

We haten hem allemaal... maar toch leuk om dit te zien:

Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Future of Slightly Mad's Mad Box console "questionable" following Google Stadia announcement
    Future of Slightly Mad's Mad Box console "questionable" following Google Stadia announcement

Project CARS developer Slightly Mad has said that the future of its Mad Box console is in doubt after losing some investors.

Speaking to PCGamesInsider.biz, online marketing director Nathan Bell said that the hardware project had lost two of its investors in the wake of Google announcing its Stadia streaming platform. As a result, Mad Box's future is "questionable".

"Google's announcement of Stadia hasn't helped the project with our investors," he said.

"We had some solid investment lined up but Google saying 'the future of gaming isn't in a box' hasn't done us any favours."

He continued: Two investors pulled out after the announcement of Stadia. All I can say at this stage is the future of the project is questionable."

Furthermore, there are on-going discussions inside the company about what to call its hardware. Slightly Mad filed the trademark for 'Mad Box' with European IP body in January 2019 but a French casual games company called Madbox opposed the trademark due to the likelihood of confusion between the two brands. As a result, Slightly Mad has withdrawn its application for the trademark.

"It could well be called something else, yes," Bell said.

"Discussions are still on-going internally as to the naming of the console."
    bron

Tags for this Thread