User Tag List

Page 1 of 123 1 2 3 11 51 101 ... LastLast
Results 1 to 40 of 4897

Thread: [Algemeen] Gamenieuws-thread

Member Cryptical's Avatar
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

[Algemeen] Gamenieuws-thread

Viel me op dat ik nergens het nieuws over een nieuwe Tony Hawk spel kon melden, omdat er geen dedicated game nieuws thread is. Er is wel een algemene nieuwsthread, maar die wordt voornamelijk gebruikt voor politieke nieuwtjes/discussies. Voor film nieuws is ook een dedicated nieuws thread, dus bij deze een game nieuwsdraadje.

Om hem af te kicken: Nieuw Tony Hawk spel in de maak: http://www.ign.com/articles/2014/02/...-on-a-new-game

Geen dev bekend, noch een platform. Inb4 iPhone spel.
    Social media Wordpress SEO hosting life coaching expert.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb meerdere keren geoppered voor zo'n topic, maar mij werd altijd verteld dat het in de console threads gepost moest worden.

Member tante soesa's Avatar
    Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind dit wel een goed idee.

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Volgens mij is de bedoeling dat je of een apart topic voor het item aanmaakt, of je het bij een bestaande gameserie kan posten. Omdat alles anders in dit topic komt ala WMJ en dan wordt de rest zo leeg. Maar ik ben hier ook niet echt op tegen, ik kom vaak genoeg een nieuwtje tegen wat niet echt thread waardig is en wat ik wel even kort zou willen bespreken.
    Skill is mandatory! Cheating is optional.

- 한샷 한 길 태연

Senior Member Megaman's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ik vind het een goed idee, ben ook eerder op een probleem gestuit dat je een klein nieuwtje ofzo wilt posten en nergens op slaat er een hele thread over te maken.

Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tyspolir,2798731
    Volgens mij is de bedoeling dat je of een apart topic voor het item aanmaakt, of je het bij een bestaande gameserie kan posten. Omdat alles anders in dit topic komt ala WMJ en dan wordt de rest zo leeg. Maar ik ben hier ook niet echt op tegen, ik kom vaak genoeg een nieuwtje tegen wat niet echt thread waardig is en wat ik wel even kort zou willen bespreken.
    Quote Originally Posted by marco91,2798728
    Heb meerdere keren geoppered voor zo'n topic, maar mij werd altijd verteld dat het in de console threads gepost moest worden.
    Op zich een logische gedachte, maar dan blijf je inderdaad houden dat er nieuws is dat niet in de bestaande threads geplaatst kan worden, zoals het Tony Hawk nieuws. Daarnaast zie ik persoonlijk niet het nut ervan in om van elk aangekondigd spel een thread te maken wanneer er nog niet genoeg informatie over bekend is. Voorbeeld: Far Cry 4 wordt aangekondigd, enige wat bekend is dat het wordt ontwikkeld voor PC, Xbox 1 en PS4. Lijkt me dan ook zo onnozel om in in zowel de Xbox, de PS4 als de PC thread te gaan posten dat een nieuwe Far Cry is aangekondigd.

Maar ik snap de gedachte wel, alleen is die "regel" niet altijd toereikend genoeg heb ik het idee

Wat vinden de mods?

( ͡° ͜ʖ ͡°) iPodKiller's Avatar
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3 Steam ID: Kalax03
    http://www.dualshockers.com/2014/02/...ed-by-insider/

Schijnt een game industrie inside te zijn. Hoop voor ons dat zijn leaks waar zijn! GT7 prologue(rest moeten jullie zelf zien)! Time will tell! Neem het wel met een flinke korreltje zout.

Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Thuway is op zich wel een betrouwbare bron meestal. Dat gezegd hebbende, kan er natuurlijk nog van alles veranderen over de aankomende maanden.

Still. The last Guardian? Ik dacht ondertussen serieus dat dat spel dood was Ondanks dat de maker af en toe wel aangaf dat hij er nog aan werkte.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by marco91,2798728
    Klopt. Met de gedachte in het achterhoofd dat mensen gewoon een eigen thread aanmaken voor groot nieuws of zelfs een OT.

We kunnen dit best eens proberen, maar nieuws waar al threads voor zijn of dat bij een specifiek platform hoort, kan gewoon in de desbetreffende threads terecht.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Cryptical,2798784
    Still. The last Guardian? Ik dacht ondertussen serieus dat dat spel dood was Ondanks dat de maker af en toe wel aangaf dat hij er nog aan werkte.
    Who knows..en ultimately who cares anymore. Sony kan volgens mij dikke punten scoren met deze titel, maar ze zien er blijkbaar geen prioriteit of heil in.
    Ik kan niet wachten

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1155 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2798786
    We kunnen dit best eens proberen, maar nieuws waar al threads voor zijn of dat bij een specifiek platform hoort, kan gewoon in de desbetreffende threads terecht.
    Met de aanvulling dat als een game wat body begint te krijgen, dat er ook een aparte thread voor komt.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Eerlijk gezegt heb ik geen probleem met dit topic, er zijn zo nu en dan FP nieuws of ander algemene Game nieuws wat vaak ook niks met Consoles te maken heeft maar je kan het nergens echt oppervlakkig posten.

Of het zijn snel dood bloedende nieuwe Topics wat ook zonde kan zijn.

Nu effe on point. http://www.gateworld.net/news/2014/0...ses-its-doors/

Er rust echt een vloek op games betreft Stargate
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als er nieuws is over een Tony Hawk of GT spel dan post je dat toch in de thread van zijn voorganger...? Heb je meteen het publiek dat het interesseert te pakken, de mensen die op de thread geabonneerd zijn
    Een kleine search is niet superveel moeite toch?

Ik zou deze thread voor gamenieuws persoonlijk denk ik juist vermijden, doordat er over *alle* IPs wordt gepost, waarvan het overgrote deel me niet aanspreekt of voor een platform is wat ik niet bezit.

PS @ Wildcard: jammer van Star-Gate Unleashed. Ik hoop al jaren op fatsoenlijke SG spellen... shooters, adventures, RTS edities ...

Dark Lord Of The Sith brandonW's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: thewonder76
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2798786
    Klopt. Met de gedachte in het achterhoofd dat mensen gewoon een eigen thread aanmaken voor groot nieuws of zelfs een OT.

Maar bv nieuws als over de sluiting van insomniac vind ik persoonlijk beter in een thread als deze passen dan in de bioshock thread. En als je voor ieder grootnieuws een apart topic aanmaakt lig dan niet het gevaar op de loer dat er een wildgroei aan threads onstaat?

Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by brandonW,2799014
    En als je voor ieder grootnieuws een apart topic aanmaakt lig dan niet het gevaar op de loer dat er een wildgroei aan threads onstaat?
    Nee hoor. Een aparte thread voor een nieuwtje heb ik persoonlijk veel liever dan dat het in een thread als deze gedumpt wordt.

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    111 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Maar bv nieuws als over de sluiting van insomniac vind ik persoonlijk beter in een thread als deze passen dan in de bioshock thread.
    Ik denk dat het theoretisch sluiten van Insomniac í¼berhaupt niet passen in een thread over Bioshock .

Anyway: new news, new thread. IMO.

Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Je hebt gelijk, ik had reorganisatie moet zeggen.

Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nieuwe threads voor nieuw nieuws maken vind ik ook prima, is mij om het even hoe we het bespreken, als er maar de mogelijkheid is om het te bespreken Dan zien we vanzelf wel of er, zoals brandon al aangaf, een wildgroei gaat plaatsvinden of dat het wel mee zal vallen. Sowieso, niet al het nieuws zal worden besproken. Sommig nieuws is daar gewoon niet interessant genoeg voor, dus ik denk wel dat het mee zal vallen.

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    111 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Quote Originally Posted by brandonW,2799046
    Je hebt gelijk, ik had reorganisatie moet zeggen.
    Je had Irrational moeten zeggen .

Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Nooit meer een Ratchet & Clank.

Member tante soesa's Avatar
    Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dus geen Bioshock meer? :O

Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Pokalapoketl,2799072
    Je had Irrational moeten zeggen .
    Doh

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by tante soesa,2799074
    Dus geen Bioshock meer? :O
    Jawel, de IP blijft bij de uitgever 2K.. dus een andere developper studio zal er wel mee verder gaan. Gezien de verkopen van Infinite zouden ze gek zijn als ze de serie hier zouden laten stoppen.
    Skill is mandatory! Cheating is optional.

- 한샷 한 길 태연

Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2799073
    Nooit meer een Ratchet & Clank.
    Wut?

Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Cryptical,2799151
    Wut?
    123
    Maar bv nieuws als over de sluiting van insomniac vind ik persoonlijk beter in een thread als deze passen dan in de bioshock thread. En als je voor ieder grootnieuws een apart topic aanmaakt lig dan niet het gevaar op de loer dat er een wildgroei aan threads onstaat?

Tearaway Life Mythanics's Avatar
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Waarschijnlijk toch geen nieuwe Duke Nukem game:

http://www.polygon.com/2014/2/23/543...tor-duke-nukem

Hoewel je daar ook niet per se blij mee hoeft te zijn als het echt een isometrische action role-playing game
    zou zijn. Iets wat ik zelf niet verwacht van een Duke game...
    Life's a Journey, so Tearaway at it!

Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Cryptical,2798717
    Viel me op dat ik nergens het nieuws over een nieuwe Tony Hawk spel kon melden, omdat er geen dedicated game nieuws thread is. Er is wel een algemene nieuwsthread, maar die wordt voornamelijk gebruikt voor politieke nieuwtjes/discussies. Voor film nieuws is ook een dedicated nieuws thread, dus bij deze een game nieuwsdraadje.

Om hem af te kicken: Nieuw Tony Hawk spel in de maak: http://www.ign.com/articles/2014/02/...-on-a-new-game

Geen dev bekend, noch een platform. Inb4 iPhone spel.
    http://www.gamer.nl/nieuws/453181/ni...nes-en-tablets

Called it! Sorta..haha.

Wel jammer tho. =/

Mentioned
    1155 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Laat me raden: game met weinig skill (want een intuí¯tieve interface bouwen die fresh EN uitdagend is, neeeeeeee) en micro transacties. Ja ik ga ook maar even bokkig doen

Tearaway Life Mythanics's Avatar
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amy Hennig, Creative Director en schrijver van de Uncharted-serie zou Naughty Dog "gedwongen" moeten hebben verlaten:
    http://www.polygon.com/2014/3/5/5472...ts-naughty-dog
    Life's a Journey, so Tearaway at it!

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The head of PlayStation in the U.S., Jack Tretton, has stepped down, the company announced today. His last day will be on March 31.

Shawn Layden, who is executive vice president and COO of Sony Network Entertainment International, will take Tretton's position as of April 1.

"This is a result of a mutual agreement between Mr. Tretton and [Sony Computer Entertainment America] not to renew their contractual relationship," Sony said in a press release. Tretton had been with Sony since 1995, and he'd been president of Sony's American division since 2006.

"Working at SCEA for the past 19 years has been the most rewarding experience of my career," Tretton said in the statement. "Although I will deeply miss the talented team at SCEA and the passion demonstrated every day by our fans, I'm very excited about starting the next chapter of my career. I want to thank the employees, partners and customers for their tireless commitment to the PlayStation brand and, of course, to our fans who have pushed us to new heights of innovation and entertainment over the past two decades. I leave PlayStation in a position of considerable strength and the future will only get brighter for PlayStation Nation."

Tretton also posted a message on the PlayStation Blog this afternoon. "We've shared many memories over the past two decades," he wrote, "and I'll always be grateful for your support."

Layden, Sony America's new boss, was a top executive in the company's international digital entertainment division. He has been at Sony since 1996, and speaks fluent Japanese.
    Jack

The Dutch Slayer TheDutchSlayer's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheDutchSlayer PSN ID: slayernl Steam ID: petrit
    https://twitter.com/TheDutchSlayer
    Alan Wake; 6 years in the making to perfection!
    Quantum Break April 5th 2016. Its finally here! But Need to play it first.

Mentioned
    1155 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Frozen Endzone (makers van Frozen Synapse) is in Early Access! Al mensen die hem gespeeld hebben?

edit: full thread volgt nog

Senior Member Megaman's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeah een nieuwe Worms game is aangekondigd alleen het volgende is er nog maar over bekend:

Team 17, developers of the long-running Worms series, has today confirmed that a new entry will be released on the PlayStation 4 later this year.

On Twitter, the developer announced the news by saying 'Incoming! We're proud to announce Worms Battlegrounds is due for a 2014 release for PlayStation 4 and Xbox One!' No details apart from the name Worms Battlegrounds and a logo:

Opperzeikerd Primate Ryan's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: primate_ryan
    Quote Originally Posted by Liquidje,2802536
    Frozen Endzone (makers van Frozen Synapse) is in Early Access! Al mensen die hem gespeeld hebben?

edit: full thread volgt nog
    Ik heb hem aangeschaft en heb nog wel een key liggen voor geí¯nteresseerden.

Heb nog geen echte pot gespeeld (alleen tutorial en een potje tegen AI), maar krijg het idee dat ik deze game minder leuk ga vinden dan Synapse. Het is wel minder obscuur in zijn regels zo te zien (minder variabelen ook) dus makkelijker op te pakken voor nieuwkomers, wat wellicht een pluspunt is.

Als meer mensen de game oppikken kunnen we weer wat potjes tegen elkaar spelen uiteraard.

------

Een nieuwe Worms, woohoo....

Van wat ik gezien heb, zijn ze nooit meer in de buurt gekomen van World Party, die ondertussen een jaar of 14 is. Of heb ik een game gemist die nog absoluut de moeite waard was en niet als een redux aanvoelt van de eerste paar games?

Mentioned
    1155 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben best bereid die key van je over te nemen PM uw prijs!

Mentioned
    1155 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Worms: wat Primate zegt, sinds WWP zijn er enkel nog heruitgaven geweest en weinig vernieuwends. Ik heb ook niet echt het idee dat buiten een spin-off om er weinig kan worden gedaan met de Worms franchise zoals hij is. Het blijft een geniale party-game, zelfs al die jaren na dato

Fronzen Endzone: wow. Het is wel flink tactisch en ik heb echt moeite wat klaar te spelen. Enerzijds eens met PR, dat de game wat minder variabelen heeft, aan de andere kant heb ik ook het gevoel dat het nog tactischer is, of je minder wordt 'gepakt' op een graad/centimeter verschil.

Hoe dan ook, ik heb me er prima mee vermaakt gisteren. Ik ben keihard afgemaakt tot nu toe tho'

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mjah, zoals aangegeven heb ik nog geen echte pot afgerond (al zit ik nu wel in eentje met Liquid), dus ik weet niet hoe het uitpakt. Ik bemerk vooralsnog alleen dat de planziekte die ik bij FS had hier nog afwezig is.

Mentioned
    1155 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Primate Ryan,2803199
    Mjah, zoals aangegeven heb ik nog geen echte pot afgerond (al zit ik nu wel in eentje met Liquid), dus ik weet niet hoe het uitpakt. Ik bemerk vooralsnog alleen dat de planziekte die ik bij FS had hier nog afwezig is.
    True, ik heb ook nog niet extreem lopen plannen, maar dat kan de reden zijn van mijn tegenvallende prestaties. Hoe dan ook merk ik toch die FS sfeer en ik denk dat ik mij zeker ga vermaken met deze titel.

Wat ik wel vervelend vind (maar ook logisch vooralsnog) is dat de turns worden onderbroken als een bal wordt (af)gepakt, waardoor je soms een paar minuten plant en de turn in 0.40s voorbij is.

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, het is logisch dat er op een drastisch andere situatie gereageerd wordt. Het zou wat zijn als iedereen doorrent en negeert dat de bal ze net gepasseerd is.

(maar ik was ook even van slag toen je zo snel de bal oppikte, mijn spelers hadden net een halve meter afgelegd)

Mentioned
    1155 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Primate Ryan,2803203
    Ja, het is logisch dat er op een drastisch andere situatie gereageerd wordt. Het zou wat zijn als iedereen doorrent en negeert dat de bal ze net gepasseerd is.
    Precies, maar de manier van spelen (het bijna PBeM concept) maakt de eerste turn zo "zonde".

Tags for this Thread