User Tag List

Page 121 of 123 FirstFirst ... 21 71 111 119 120 121 122 123 LastLast
Results 4,801 to 4,840 of 4897

Thread: [Algemeen] Gamenieuws-thread

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Wat een shitstorm is dit geworden zeg...
    Een hoop blabla van de CEO, en half terugkrabbelen, maar toch ook weer niet. Het wordt er niet echt beter van op deze manier.
    Skill is mandatory! Cheating is optional.

- 한샷 한 길 태연

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    297 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Blizzard's standpunt hierin is volkomen begrijpelijk. Hoe de situatie afgehandeld is en vooral de communicatie hierin is dan weer minder mooi. Maar goed, de internet outrage club moet natuurlijk voer hebben om het vlammetje te laten branden. Pro-tip: Sluit je internet af, smeer je even goed in met zonnebrand en ga even lekker naar buiten.
    Mwah, standpunt is bullshit. Het is maar net het onderwerp. Recent was het coming out day, daar hebben ze een heel event omheen gedaan, terwijl dat in o.a. China ook echt een no-go is.

Mentioned
    297 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het is niet wenselijk wanneer je tegen wil en dank in politieke discussies terecht komt, en het is ook uiterst onbeleefd om het via een niet eigen kanaal te communiceren. De straf was veel te hard, maar dat Blizzard hier niet op zit te wachten kan ik best begrijpen. Je wordt gedwongen om een standpunt in te nemen en in de ogen van degene die je teleursteld ben je de duivel, en dit alles heeft natuurlijk niets te maken met datgene wat ze doen.
    Het punt is vooral dat ze die regel niet altijd hanteren (dit is voor zover ik weet de eerste keer dat iemand een straf krijgt, om het nog maar niet over de casters te hebben die om 8 woorden ontslagen zijn).
    Het is puur en alleen om China te appeasen gezien het een streamer uit Hong Kong betreft, niets meer niets minder. Er wordt in toernooistreams vaak genoeg over politiek gepraat, maar nu is het ineens een probleem?
    Rot toch op...

Edit: blizzard dus, niet jij

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blizzard's standpunt hierin is volkomen begrijpelijk. Hoe de situatie afgehandeld is en vooral de communicatie hierin is dan weer minder mooi. Maar goed, de internet outrage club moet natuurlijk voer hebben om het vlammetje te laten branden. Pro-tip: Sluit je internet af, smeer je even goed in met zonnebrand en ga even lekker naar buiten.
    Blizzard standpunt om het authoritaire regime van china te supporten? Nee dat standpunt begrijp ik niet.

- 한샷 한 길 태연

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Maak je borst dan maar nat. Met de transitie van wereldmacht van de VS naar China gaan we dit nog veel en veel meer zien.
    Ik kan niet wachten

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    589 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Welke andere interpretatie is er dan precies? Want ik zie een Global bedrijf die geen centen wil verliezen in hun belangrijkste markt.

Maakt niet uit dat het een Regime is waar een mensenleven niets voorstelt. En waar journalisten niet veilig zijn.

Het zou me ook eigenlijk aan m'n reet roesten maar een bedrijf die als motto heeft Every Voice Matters. Is dit natuurlijk wel belachelijk. Viezig zelfs.

Maar goed Blizzard is al jaren geen Blizzard meer. En zoals Rpger al zei dit ga je veel meer zien. China levert gewoon te veel geld op. Principes en moraal is leuk en aardig maar geld is aan het einde van de dag het enige wat telt voor de investeerders
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    112 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Member macc's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Er is een verschil tussen datgene wat jij zegt en de onzin die Tyspolir post. Blizzard steunt helemaal niets ander dan zichzelf. En uiteraard gaat het het mede om het financiële belang, maar wat verwacht je dan? Het is een bedrijf, geen humanitaire stichting. Het is niet aan Blizzard om er iets van te vinden en het is niet aan anderen om hun platform te misbruiken door politieke statements te maken. Wat verwachten mensen, dat Blizzard zich gaat bemoeien met de politiek daar? Wat is de uitkomst van jezelf in de voet schieten? Dat Chinese spelers straks geen legitieme toegang meer heeft tot Blizzard's games? Even nagelaten hoe de situatie in China is, maar niets van dit lijkt me een positieve uitkomst voor alle partijen
    Vind ik wel een beetje makkelijk en kort door de bocht. Als hij ging protesteren voor een volk in een land wat er kwa markt niet toe doet, waren er nauwelijks repercussies. Dus dat maakt de reactie van Blizzard zeker wel hypocriet en outrage waardig. Dat gaat verder dan alleen "we willen geen politieke statetements op onze streams". Want in de meeste andere gevallen wordt er niet opgetreden.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Je bemoeien met politiek is één ding. Dansen naar de pijpen van een maoïstisch regime is weer iets anders. Natuurlijk gaat het Blizzard om de dikke poen, daar ging het Phillips ook om toen ze zaken deden met Nazi Duitsland. En indirect neemt Blizzard ook gewoon een politiek statement in door ten eerste geld aan te nemen van een regime en vervolgens buitenproportioneel iemand te straffen na zeer waarschijnlijk een belletje vanuit Peking. Ik vind het juist wel mooi, dat er nu een meute opstaat die Blizzard ter verantwoording roept. Als diezelfde meute nu ook eens kritisch kijkt naar de hoeveelheid in China gefabriceerde pluralia die ze in huis hebben staan, dan komen we echt een stap verder. Trump is dan misschien een volslagen idioot, zijn politiek ten opzichte van China is hele top!

Aanname, of heb je voorbeelden?
    Ik vermoed niet dat ik gedonder krijg ik als op Battle.net (bestaat dat nog?) een oproep doe voor een onafhankelijk Friesland.

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er is een verschil tussen datgene wat jij zegt en de onzin die Tyspolir post. Blizzard steunt helemaal niets ander dan zichzelf. En uiteraard gaat het het mede om het financiële belang, maar wat verwacht je dan? Het is een bedrijf, geen humanitaire stichting. Het is niet aan Blizzard om er iets van te vinden en het is niet aan anderen om hun platform te misbruiken door politieke statements te maken. Wat verwachten mensen, dat Blizzard zich gaat bemoeien met de politiek daar? Wat is de uitkomst van jezelf in de voet schieten? Dat Chinese spelers straks geen legitieme toegang meer heeft tot Blizzard's games? Even nagelaten hoe de situatie in China is, maar niets van dit lijkt me een positieve uitkomst voor alle partijen
    Blizzards hoeft zich nergens mee te bemoeien. Ze kozen juist om zich er wel mee te bemoeien. En Blizzard is een amerikaans bedrijf, met al hun normen en waarden en kreten die ze altijd zelf hard roepen, maar als het erop aan komt, kiezen ze voor china en voor het geld. misselijk gewoon.

- 한샷 한 길 태연

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    471 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoe dan ook, politiek moet je buiten games houden. De straf die Blitzchung heeft gekregen is wel veels te zwaar. Maar fuck al die boycots. Het is dat ik geen Blizzard games speel maar deze actie van Blizzard is voor mij geen reden om ze te boycotten. En ik blijf ook gewoon naar Chinese films kijken en ik ga daar echt niet mee stoppen alleen maar omdat China verachtelijke dingen doet.
    Last edited by coola; 13th October 2019 at 17:34.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    297 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Blizzard koos niet, die positie werden ze ingedrukt
    Ze hadden er niks van kunnen vinden en het laten gaan, zoals ze al eerder en vaker gedaan hebben.
    Het was de combinatie Hong Kong + Tencent + achterlijk zware straf voor iets waar al meerdere mensen niet voor bestraft zijn (afgelopen week nog een amerikaan die hetzelfde zei die niet bestraft is).

Quote vanaf Gamerant
    "For many, the current on-goings can be confusing. Alongside the inconsistency when it comes to bans, the Blizzard official Chinese account vowed to protect the 'national dignity' of China shortly after the initial incident, seemingly contradicting Blizzard's "it-has-nothing-to-do-with-China" response to the situation."
    Da's toch redelijk kant kiezen en fuck every voice matters, me dunkt.

Mentioned
    297 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

We hebben er andere visies op popjes
    Jup, dat lijkt me duidelijk
    Gelukkig mag dat nog in Nederland

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    The Kindly Beast Studio Has Massive Layoffs

Bendy and the Ink Machine Devs Appear To Clean House
    The Kindly Beast, studio behind the cult indie hit Bendy and the Ink Machine, has apparently laid off up to approximately half their staff – 50 people – the day before Canadian Thanksgiving weekend, in an unexpected move. For those who don’t know, Canadian Thanksgiving is Monday, October 14, 2019.
    bron
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik las "Inkle" en schrok me te pleuris. Niet minder treurig nieuws though.

Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

NVIDIA will remaster more games with RTX ray tracing

This includes a mystery game 'you know and love.'

Quake II RTX is far from the last game to receive an NVIDIA ray tracing upgrade. DSOG has discovered that NVIDIA is hiring a producer for its Lightspeed Studios unit to lead work on a "game remastering program" that will add RTX ray tracing to more classic titles. The GPU maker is unsurprisingly shy about just which games are in the pipeline. The next project is a game "you know and love" -- not a real clue, but promising nonetheless.

Lightspeed worked on the Quake II RTX remaster and was also responsible for bringing numerous games to Android through NVIDIA's Shield devices, including Half-Life 2 and even a China-only port of Super Mario Galaxy.

It's not surprising that NVIDIA would plan more frequent ray tracing updates. The company can use them to sell more GeForce RTX graphics cards without waiting for third-party developers to put in all the work. It's just a matter of which games make the most sense. Quake II was a prime candidate given that its lighting effects were a selling point when the game was new, and NVIDIA will likely be looking for similar technology showcases that could stand some modern-day polish.
    bron

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    419 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    We hebben er andere visies op popjes
    Het blijft een belachelijk domme actie van Blizzard. Hun te snelle reactie heeft veel meer nagatieve impact dan als ze het eerst hadden laten bezinken.
    Ze proberen nu terug te krabbelen, maar de damage is done! Er is door Blizzard extreem slecht gehandeld in deze situatie.

Zie ook een minder milde uitleg van Jim:

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    471 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blizzard verdiend alle shit die ze nu over zich heen krijgen honderd procent. Maar het blijft een ook feit van 100 % dat games (evenementen) niet voor je politieke agenda zijn. Kanker op met je bullshit en ga lekker demonstreren op straat.

En Jim sterling kan ik totaal niet meer serieus nemen sinds hij heeft gezegd ik kan game x alleen maar dronken spelen. Flikker toch op met je kinderachtige gedrag.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Blizzard heeft de Overwatch Switch Launch Party ook ge-annuleerd.
    Wat vandaag in NY plaats zou vinden.
    Waar je ook even in gesprek met de Voice Actors kon e.d.

Blizz is nu in Full Damage control. Waarschijnlijk gaan ze van het ene naar het andere Extreme.
    Wat me wel wat opvalt is je hebt nu de Hele Blizz Boycot. Maar de Nieuwe Cod komt zometeen ook uit?! En daar hoor je dan weer niks over ACTIVISION-BLIZZARD.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Het blijft een belachelijk domme actie van Blizzard. Hun te snelle reactie heeft veel meer nagatieve impact dan als ze het eerst hadden laten bezinken.
    Ze proberen nu terug te krabbelen, maar de damage is done! Er is door Blizzard extreem slecht gehandeld in deze situatie.

Zie ook een minder milde uitleg van Jim:
    Er zijn gewoon ook verschillende krachten werkzaam binnen zo'n groot bedrijf. Iemand roept wat, een manager stuurt een mailtje, iemand reageert te laat of te impulsief. Zo'n bedrijf is niet één ding.

Bovendien wat ik al eerder zei, iedereen moet een beetje wennen aan de nieuwe wereld.
    Ik kan niet wachten

Valar Morghulis
    Mentioned
    68 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het is eerder de vraag hoeveel mensen zich er - terecht - niet bij zullen neerleggen, of het nu om games of geo-politiek gaat.

fall in love you lose Masemium's Avatar
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Bovendien wat ik al eerder zei, iedereen moet een beetje wennen aan de nieuwe wereld.
    I, for one, welcome our new China overlords.
    Your mileage may vary.

Mentioned
    589 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wanneer het volgende "oh oh god, kiek dat dan!" moment bezorgde internetters meesleept in een nieuwe boze golf is deze put alweer droog. Gewoon even Kotaku of Resetera in de gaten houden dan is het vrij snel duidelijk in welke rij je met je hooivork en brandende toorts kunt gaan staan.
    Gelukkig is niet iedereen zo cynisch. Tuurlijk is het van Blizzard een zakelijke beslissing. Maar daarom mogen fans nog wel boos zijn helemaal als ze jaren een fabeltje word opgeknoopt door het bedrijf met Every voice matters.

Ik heb niks met Blizzard. Maar ik ben wel een voorstander van kiezen met je portemonnee.

Als we allemaal de bek dicht houden en doorlopen mentaliteit hadden kwam er nooit een verandering in de wereld.
    Last edited by Tonne; 16th October 2019 at 06:51.
    - Frank Murphy

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wanneer het volgende "oh oh god, kiek dat dan!" moment bezorgde internetters meesleept in een nieuwe boze golf is deze put alweer droog. Gewoon even Kotaku of Resetera in de gaten houden dan is het vrij snel duidelijk in welke rij je met je hooivork en brandende toorts kunt gaan staan.

- 한샷 한 길 태연

Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Misschien goed voor de discussie als de toon op een wat...vriendelijkere manier neergezet kan worden. Ik snap de rol van advocaat van de duivel en het werpen van een ander licht op het onderwerp, maar op deze manier is dat niet echt prettig.

Thanks for understanding.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    588 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Excuus voor de iets wat harde toon boys, ik heb duidelijk een minder harde kijk op het Blizzard verhaal dan jullie en ik reageerde wat geïrriteerd op bepaalde mensen. Kan alleen een beetje slecht tegen die oproer internet echo's van de laatste jaren, die mogen (ook in dit specifieke geval) wel iets genuanceerder.

Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Masemium View Post
    I, for one, welcome our new China overlords.
    Precies... nee, die Trump, dat is een helder licht.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes
    My mind is blown..

Member NightOwl's Avatar
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Razgriz_ghost86
    Quote Originally Posted by DjDark View Post
    My mind is blown..

Heel misschien als je 2,5k uitgeeft aan een Trinitron monitor. Ik weet nog goed dat ik overging van mijn HP crt naar een gelijk geprijsde LG lcd monitor. Het verschil was groot. Daarnaast heb ik nu geen bureau meer nodig van gewapend beton. Succes met een crt van 28" naar de 2e verdieping tillen

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by NightOwl View Post
    Heel misschien als je 2,5k uitgeeft aan een Trinitron monitor. Ik weet nog goed dat ik overging van mijn HP crt naar een gelijk geprijsde LG lcd monitor. Het verschil was groot. Daarnaast heb ik nu geen bureau meer nodig van gewapend beton. Succes met een crt van 28" naar de 2e verdieping tillen
    Weet niet als ik nog een leuke 2hands ergens kan vinden oid. Zou ik het nog wel overwegen ook.
    Kan me trouwens nog wel heugen dat ik een jaar later een PS3 had dan een Maat van me en die had zijn console nog op zo'n dikke TV. En ik had sinds kort ook een nieuwe monitor een 22'' Samsung LCD . En had de PS3 daar op aan gesloten, de Maat van mij komt langs en ziet Uncharted 1 op dat ding. Volgende dag had hij een 24'' Monitor LCD gehaald
    Ging ook zo heerlijk droog. Weinig woorden e.d.
    @DjDark , Komt geloof ik ook nog een followup vid ervoor betreft andere games geloof ik. En misschien ook nog andere moderne visuele applicaties.

Member NightOwl's Avatar
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Razgriz_ghost86
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Weet niet als ik nog een leuke 2hands ergens kan vinden oid. Zou ik het nog wel overwegen ook.
    Kan me trouwens nog wel heugen dat ik een jaar later een PS3 had dan een Maat van me en die had zijn console nog op zo'n dikke TV. En ik had sinds kort ook een nieuwe monitor een 22'' Samsung LCD . En had de PS3 daar op aan gesloten, de Maat van mij komt langs en ziet Uncharted 1 op dat ding. Volgende dag had hij een 24'' Monitor LCD gehaald
    Ging ook zo heerlijk droog. Weinig woorden e.d.
    @DjDark , Komt geloof ik ook nog een followup vid ervoor betreft andere games geloof ik. En misschien ook nog andere moderne visuele applicaties.
    Zeker, als je er een kan vinden 2e hands dan zou ik het ook wel willen proberen. Het probleem is dat die dingen 2e hands duurder zijn dan waar je ze destijds nieuw voor in de winkel kocht.

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

https://blizzcon.com/en-us/schedule#fri-nov-1

Mythic Stage heeft 4x Coming Soon Panels.

Vermoedelijk allemaal WoW/Overwatch/Heasthstone/Diablo.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    https://blizzcon.com/en-us/schedule#fri-nov-1

Mythic Stage heeft 4x Coming Soon Panels.

Vermoedelijk allemaal WoW/Overwatch/Heasthstone/Diablo.
    Dat is alleen op de vrijdag, op de zaterdag hebben ze er nog twee vermeld staan. Op de zaterdag zijn er ook nog twee andere panels die mogelijk interessant kunnen zijn 'World of Wacraft Update' en 'Overwatch Update'

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ooh verkeerd gezien dus. Normaal doen ze wel alle nieuwe announcements toch op de eerste dag. En dan specialized panels de dagen erop met more in depth features!?

En ook BTW Take2 Is ook weer bezig.

Last edited by The_wildcard; 23rd October 2019 at 16:13.

Valar Morghulis
    Mentioned
    68 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Streamer Shroud verhuist naar Mixer

Microsoft heeft een nieuwe streamer gestrikt voor hun streamingplatform Mixer. Eerder werd populaire streamer Ninja al exclusief verbonden aan Mixer, nu volgt voormalig Counter Strike-professional Shroud.

Shroud maakt dit zelf bekend via een video op Twitter. Op Twitch heeft Shroud ruim zeven miljoen volgers, op Twitter een kleine 1,3 miljoen. Microsoft hoopt met het koppelen van bekende streamers Mixer een boost te geven. Eerder lukte dit met Ninja overigens niet. In datzelfde kwartaal daalde het aantal gekeken uren op Mixer met 10,6%.

Shroud kun je voortaan via deze link bekijken. Tot 22 november kun je een gratis subscription krijgen op zijn kanaal.
    https://mixer.com/shroud

Dan zal de two-time, back to back 1992 Blockbuster kampioen binnenkort ook wel een keer binnengehengeld worden.

Mentioned
    589 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ubisoft is in paniek na het falen van Div 2 en Ghost Recon Breakpoint
    - Frank Murphy

Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

About time!

Wel schrikbarend als je die uitspraken van Guillemot leest. Totaal ingericht op binnenharken van geld, investeerders tevreden houden, maximaliseren van de winst. Niets nieuws onder de zon, maar daar was gaming ooit toch niet voor bedacht.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    296 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    About time!

Wel schrikbarend als je die uitspraken van Guillemot leest. Totaal ingericht op binnenharken van geld, investeerders tevreden houden, maximaliseren van de winst. Niets nieuws onder de zon, maar daar was gaming ooit toch niet voor bedacht.
    Op school is mij destijds geleerd dat geld verdienen nooit je doel is. Als dat je doel is geworden kan je beter stoppen. Als je het goed doet, komt het geld vanzelf binnen.
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Member macc's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Op school is mij destijds geleerd dat geld verdienen nooit je doel is. Als dat je doel is geworden kan je beter stoppen. Als je het goed doet, komt het geld vanzelf binnen.
    Vind ik toch een beetje gemakzuchtige uitspraak. Pas bij een bepaald minimum aan inkomen hoef je je niet druk maken om geld. Maar je hebt het zeker nodig om een beetje care free te leven.

Maar als je die guillemot zo hoort dan merk je echt dat al die grote game bazen in hun eigen wereldje met hun investeerders leven. Totaal geen feeling meer met het publiek voor wie ze het maken.

Tags for this Thread