User Tag List

Page 72 of 138 FirstFirst ... 22 62 70 71 72 73 74 82 122 ... LastLast
Results 2,841 to 2,880 of 5518

Thread: [Algemeen] Gamenieuws-thread

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Ik geloof niet dat ze een spaghetti western maken. Die boerderij in de eerste trailer is van deze tijd. Dus of dit speelt zich af in de huidige tijd. Of dat Is de grootste fout ooit
    Het heeft een beetje een 'No Country for Old Men' vibe; de Far Cry games hebben sowieso sinds II en met name III standaard een Kierewietsiaanse villain, dus dat past ook wel een beetje.

Meerdere periodes is volgens mij meer een gerucht over AC Origins, niet FC5, past ook meer in de AC franchise.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Het heeft een beetje een 'No Country for Old Men' vibe; de Far Cry games hebben sowieso sinds II en met name III standaard een Kierewietsiaanse villain, dus dat past ook wel een beetje.

Meerdere periodes is volgens mij meer een gerucht over AC Origins, niet FC5, past ook meer in de AC franchise.
    No Country for old men of een justified achtig iets zou ik wel diggen.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    798 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Tjonge tjonge, die computerspelletjes worden ook steeds echter zeg.
    Ik kan niet wachten

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1360 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Oeh, hier heb ik best zin in. Deze serie is een beetje mijn guilty pleasure geworden. 1 was geweldig, 2 en 3 mwah, maar met vier heb ik me ongelooflijk vermaakt gek genoeg. Geplatinummed zelfs.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer

Senior Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bah, downgrade.
    High in the halls of the kings who are gone. Jenny would dance with her ghosts. The ones she had lost and the ones she had found. And the ones who had loved her the most.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    De trailers pakken mijn interesse wel. Net zoals @Tonne verwacht ik dat dit met de drugs industrie te maken gaat hebben.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Far Cry 5-setting te zien in korte trailers, vrijdag volledige reveal

bron

Toch eigenlijk best veel zin deze game ( zeker nu ik weer bezig ben met Far Cry Primal die ik oprecht leuk vind)
    Moonshiners van discovery channel [de game]

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Michiel1986 View Post
    Moonshiners van discovery channel [de game]
    Redneck Rampage: The Opening 8)

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    323 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lees net op Facebook dat Dragon's Dogma opnieuw wordt uitgebracht voor PS4 en Xbone. Dat is awesome imo
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb het op de 360 gespeeld. Maar net als Risen had het potentie maar ohw jonge
    - Frank Murphy

Mentioned
    1360 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb het op de 360 gespeeld. Maar net als Risen had het potentie maar ohw jonge
    Het heeft wel wat meer potentie dan Risen hoor. Zeker als je ziet wat de endgame te bieden heeft.

Het begin is wat...stroef, dat moet ik toegeven en het is niet het mooiste paard van stal. Maar de hele gameplay en het beklimmen en zoeken van monsters maakt het toch wel heel erg tof. Samen met de toffe mage klasse uiteraard. Die spells!

Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Het heeft wel wat meer potentie dan Risen hoor. Zeker als je ziet wat de endgame te bieden heeft.

Het begin is wat...stroef, dat moet ik toegeven en het is niet het mooiste paard van stal. Maar de hele gameplay en het beklimmen en zoeken van monsters maakt het toch wel heel erg tof. Samen met de toffe mage klasse uiteraard. Die spells!
    bedoelde meer beide hadden potentie maar kwam niet lekker uit de verf.
    - Frank Murphy

Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nieuw Overwatch Event is begonnen.

Andere goodies.

https://playoverwatch.com/en-us/events/anniversary/

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    The Darkness 2 and Warframe developer announces F2P FPS Keystone

The Darkness 2 and Warframe developer Digital Extremes has announced a new free-to-play first-person-shooter called Keystone.

Little is known about the game other than the developer's description of it being a "competitive first-person shooter with a distinct blend of first-person action and deck-building strategies."

We also have a piece of art showing what its characters look like:

"With the look and feel of the 1970's retro-pulp era, Keystone will take players on a journey through a multi-verse that begins on the starting square of an intriguing, mystical board game," Digital Extremes teased.

"Players will wield unique decks of cards throughout the match that offer handy benefits, amazing powers, and fearsome weapons. With timing and resourcefulness, personally customised decks give players the upper hand in battle both individually and when strategically coupled with teammates' decks."

Should you want to get in on this mysterious action early, Digital Extremes has put up a sign-up sheet for the closed beta kicking off later this week from Friday through Monday. Those allowed in will be notified on Thursday.

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

One Of Steam’s Top Sellers Right Now Is A Nicer, Gentler Dwarf Fortress

Oxygen Not Included is like a kinder, cuddlier Dwarf Fortress. Sure, you’ll still get into a starvation spiral where everyone in your colony dies, but this base-building game looks cute while it happens.

Oxygen Not Included is a game in the vein of Dwarf Fortress or Rimworld—you select some colonists and juggle all their needs while expanding your base on an increasingly hostile world. If Rimworld is Dwarf Fortress-lite, then Oxygen Not Included is Rimworld-lite. The world in which your colonists live is just a bit more hospitable than the ones in Rimworld. While bugs emerge from the ground to rob you of your resources at night, in the 90 minutes I played of the game there were no hostile raids or people snapping and killing the entire colony.

When you start Oxygen Not Included, you select three colonists who wake up underground, on a mysterious planet. Each colonist has a range of skills, such as cooking, digging, or athletics. From there, you click and drag on the ground to start digging up resources, which you can use to make objects like toilets, generators and research benches, while also researching ways to make your colonists’ lives better. From there, the needs keep compounding: you might find yourself figuring out what resources you need to make the new planter box you’ve just unlocked, and then you start digging again… and so on. All the while, you have to make sure your colonists can breathe, go to the bathroom, relieve stress and and eat. The game is an endless chain of improving the quality of life of these guys and making sure they’ve got enough supplies.

All the micromanaging I’ve seen thus far in Oxygen Not Included makes the game seem pretty complex. Oxygen really isn’t included in this colony—there’s an overlay that measures the oxygen concentration levels, and if your colonists are inhaling too much CO2, their health will start to go down. You can create more oxygen by planting plants, or finding gas pockets in the walls and pumping that into your colony. You’ll also need to lay down pipes for plumbing, and have a colonist for researching, and a guy to run on a treadmill to generate electricity. I can see in my mind’s eye the purely efficient colony I can build in this game—the farms, the wells, and the oxygenated rooms—and I’m incredibly excited to start building it.

As I was playing Oxygen Not Included in the office one of my coworkers came to kick me off the computer. For a second, to my shame, I was actually mad about it. No, I wanted to say, I’ve just figured out the economies. I’m just getting to the good part!

The game isn’t easier than the ones it’s inspired by, per se, it’s just cuter. All the actions you can do have associated beeps and bonks (I especially like the clown horn-y sound effect for canceling a task), and the randomly generated colonists have wiggly, Saturday morning cartoon animations. It’s easy to love these little guys. When they start choking to death because there’s no oxygen, obviously that’s gonna hurt. But I never felt like the game was grimly waiting for me to screw up and for the colony to implode. Although, I am interested in the “Stress Response” that each colonist has. Most of the ones I generated would apparently vomit due to stress. You and me both, little guys.

If you’ve never played a game like Dwarf Fortress before, then Oxygen Not Included is a good place to start. It’s a friendlier, more approachable version of that kind of game. It doesn’t seem to lack challenge, however. I can already see the places where my well laid plans will probably fall apart. The game is in Early Access and costs $25 on Steam. As soon as I get home from work I’m going to start playing it again.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Yes, ik heb 'm vorige week gekocht. Ik weet nog niet of ik de early access ook daadwerkelijk ga spelen, maar ik support hiermee wel mijn favoriete ontwikkelaar, Klei Entertainment, van Mark of the Ninja, Don't Starve en Invisible Inc fame.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Klei <3 Jammer van de hoge prijs voor nu, ik wil em wel hebben, lekker op de bank hangen en DF lite spelen

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PlayStation 3 production finally shut down

Sony has manufactured its final PlayStation 3.

The news has been a while coming - in fact, it's almost a surprise PS3 has lasted this long.

PS3's trusty 500GB model has managed to stay in production more than three years since PlayStation 4's launch. Alas, no more (thanks, Gematsu).

It's an impressive extended lifespan, but nothing compared to the 13-year production run of the PlayStation 2.

PlayStation 3 first launched in November 2006 in Japan and North America, and then March 2007 in Europe - around 10 years and two months ago.

The console's European launch line-up included MotorStorm, Resistance: Fall of Man, Ridge Racer 7, Virtua Figher 5 and Call of Duty 3.

More than 80m PS3 consoles have been sold since launch - leaving it almost level with Xbox 360, despite Microsoft's console having got off to a far stronger start.

PlayStation 4 looks set to sail past PS3's sales, however - the console is already on 50m sales, with plenty of life left in it.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Doet stiekem toch wel pijn. De PS3 is mijn laatste console geweest, nostalgie all over!

Gelukkig doet mijn first generation pianolak het nog steeds, voor die ene dag in het jaar dat ik Super Stardust wil spelen.

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nieuwe mobiele Pokémon-game Pokéland aangekondigd

Nintendo heeft een nieuwe mobiele Pokémon-game aangekondigd genaamd Pokéland.
    Pokéland is de vijfde Pokémon-game voor mobiele apparaten. De game is voor een groot gedeelte gebaseerd op Pokémon Rumble dat eerder al gelanceerd werd voor smartphones.

In Pokéland nemen spelers de rol aan van speelgoed-Pokémon en vechten ze tegen andere Pokémon. De game bevat microtransacties en verschillende eilanden waar spelers naartoe kunnen reizen door diamanten uit te geven. Daarnaast is het de eerste mobiele Pokémon-game waarbij spelers gebruikmaken van hun Nintendo Account. Hierdoor kunnen spelers data overzetten naar andere apparaten.

De game krijgt 9 juni een alfa-testversie in Japan. In totaal zijn er in de testversie 134 verschillende Pokémon, 52 stages en een Champion Tower met 15 verdiepingen. Ook vereist de game een onlineverbinding om gespeeld te kunnen worden.

Wanneer de game officieel gelanceerd wordt is nog niet bekendgemaakt.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    De enige gif die hier op z'n plaats is...

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voormalige Payday-ontwikkelaars maken shooter genaamd GTFO

10 Chambers Collective, een studio bestaande uit voormalige Payday-ontwikkelaars, werkt aan de shooter GTFO.
    Hoewel de ontwikkelaar nog niet veel verteld over de game, schijnt het een co-op actiehorror-first person shooter voor vier spelers te zijn. De naam van de game werd onthuld via een korte teaser die hieronder te zien is. De tagline van de game is 'work together or die together', oftewel 'werk samen of sterf samen'.

"10 Chambers financiert zichzelf volledig, dus er is geen raad van bestuur die bepalen wat wij maken", aldus oprichter Ulf Andersson. "We kunnen voor een hardcore publiek gaan."

Het is niet bekend wanneer de game verschijnt of op welke systemen, maar volgens 10 Chambers volgt later dit jaar meer nieuws.

Mentioned
    1360 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    jammer, ik dacht heeeeel even dat het Just Cause 4 zou introduceren

Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    jammer, ik dacht heeeeel even dat het Just Cause 4 zou introduceren
    Hahaha ik dacht hetzelfde!
    - Frank Murphy

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    323 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megaman Legacy Collection 2!
    https://www.youtube.com/watch?v=iamiA3ki4-o
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Megaman Legacy Collection 2!
    https://www.youtube.com/watch?v=iamiA3ki4-o
    9 en 10 zijn awesome!

Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Beetje mager vergeleken bij de eerste Collection.
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beetje mager vergeleken bij de eerste Collection.
    Ik had liever een Megaman X collectie gehad

Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Yes! Ik ook.
    - Frank Murphy

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Same megaman vanilla is saai

Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het is maar goed dat Nintendo en Pokémon precies weten wat het volk wil. Meer pokke games 😂
    - Frank Murphy

Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Is traden dan uberhaupt wel mogelijk tussen Gold and Silver?

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Battleborn goes free-to-play today, owners get bonus content

Battleborn, Gearbox Software’s hero shooter meets MOBA, goes free-to-play starting today in what the studio is calling a “Free Trial” with no planned end date.

The Steam and Xbox One versions are free now. The PS4 version is free now in the Americas and will be free in Europe and Japan starting June 13, according to the company.

People who already own Battleborn will be promoted to “Founder” and receive a slew of free content to offset some of their purchase price.

Battleborn’s open-ended Free Trial grants players unlimited access to competitive multiplayer modes and maps without time limit or level caps. The games 30 heroes will be available to play using a weekly rotation of six heroes at a time, something common to many free-to-play MOBA games. Progress with those heroes will be saved so when they’re once more available for free, your progression will still be there.

The game is also getting a new matchmaking queue designed specifically for new players, to cut down on mismatched gaming sessions. Once a player reaches Command Rank 20, the novice queue will be replaced by the regular queue.

The game also includes new training modes where players will be able to test out all 30 of the characters in the game.

Of course, free-to-play means that there are ways to spend money if you’re into the title. An in-game marketplace will allow players to use in-game credits or purchased platinum currency to permanently unlock Battleborn heroes, grab skins and taunts, gear packs, extra loadouts, XP and Loot boosters, story modes and “battle passes” to access private matches.

The full game is also available for sale. Buying it will unlock 25 base characters, eight story mode missions and the prologue, as well as permanent access to private matches.

Anyone who purchased and played Battleborn prior to today will receive a Founder’s Bonus.

FOUNDER’S BONUS CONTENT

1,000 Platinum

50,000 Credits

Exclusive “Founder” player title

Gold skins for Mellka and Deande

5 Core Loot Packs

1 of each Command Faction Pack (5 total)

1 Exclusive “Founder Loot Pack” that includes…

1 guaranteed piece of legendary gear

1 guaranteed piece of legendary boss gear

2 guaranteed pieces of common (or better) gear

Guaranteed exclusive legendary “Shard of Solus” gear item (a 0 activation cost LLC Shard Generator)

4 guaranteed Flair items including exclusive “Founder’s Crown” Flair item

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Digitale kaartgame Fable Fortune vanaf 11 juli beschikbaar

De digitale kaartgame Fable Fortune verschijnt als early access-game op 11 juli op pc en Xbox One.
    Dat hebben ontwikkelaars Flaming Fowl Studios en Mediatonic aangekondigd. Hoewel het spel uiteindelijk gratis speelbaar moet worden, zal deze vroege versie nog 12,99 euro kosten. De ontwikkelaar noemt dat een 'founders pack' en het levert spelers zo'n 40 euro aan in-game items op, waaronder twintig pakjes kaarten en zelfs een exclusieve kaart.

Fable Fortune werd oorspronkelijk ontwikkeld door Lionhead Studios, waar ook de adventuregames in de Fable-reeks werden gemaakt, maar Microsoft sloot de studio uiteindelijk. Microsoft vond het echter geen probleem de licentie voor de reeks uit te lenen aan Flaming Fowl Studios, dat uit voormalige Lionhead-werknemers bestaat. Fable Fortune heeft op Kickstarter gestaan maar behaalde daar niet zijn doel, maar de studio wist ergens anders financiering vandaan te halen.

Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zag Fable staan, ik werd blij.
    Fable Card game....
    - Frank Murphy

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

THQ Nordic tonen gameplay van actie-rpg Elex aan

THQ Nordic en ontwikkelaar Piranha Bytes hebben de eerste beelden van de aankomende actie-rpg Elex getoond.
    De setting van de game is een mix van fantasie en sciencefiction en bevat zowel futuristische als middeleeuwse wapens en uitrusting. Ook zijn er moderne en bergachtige fantasieomgevingen te vinden in de game.

Elex zal zich afspelen in een open wereld en biedt spelers volledige vrijheid in hun keuzes. De game moet op 17 oktober verschijnen op PlayStation 4, Xbox One en pc. De gameplaytrailer is hieronder te bekijken.

Tags for this Thread