User Tag List

Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4
Results 121 to 142 of 142

Thread: [Muti] GRID Autosport

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Ludwig,2827312
    Ja klopt maar ik heb geen 2 controllers voor de pc, maar ja een 2e heb je al snel voor 20-30 euro.
    Precies, beetje loos om 40~60 euro voor een PS4 versie uit te geven als je voor 20~30 een extra controller hebt...
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Afgelopen nacht nog eens wat uurtjes in de game gestoken.

Er zou een update uitgebracht zijn waardoor het spel makkelijker zou zijn geworden, tenminste dit lees ik op een ander forum.
    Nou ben ik er gisteren dus weer mee bezig geweest en kan met de streetraces wel redelijk probleemloos van plaats 12 naar 1 rijden op Hard maar bij Endurance en in mindere maten open wheel kom ik er niet aan te pas, het is al moeilijk genoeg om de auto op de baan te houden.

Ohja en het is wat mij betreft belachelijk dat je eerst alle verschillende classes moet levellen voordat je aan een Grid Grandslam mag deelnemen, heb nu bijna alle classes op level 3 (Endurance nog niet) of hoger en jippie dan mag ik aan het eerste event meedoen en daarna mag je weer alle classes omhoog brengen naar level 6

Member BolleB's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Probleem wat ik vooral heb in de career is dat de wagens van de tegenstanders gewoon bij me weg kunnen rijden op rechte stukken en dat ik altijd achteraan begin en vaak de grootste moeite heb ongeschonden door de eerste bocht te komen. AI heeft namelijk geen zin om clean te rijden, in veel van de races die ik doe zijn er 3 of 4 tegenstanders die dan al total loss staan te zijn. :')

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Scavy,2829400
    en jippie dan mag ik aan het eerste event meedoen en daarna mag je weer alle classes omhoog brengen naar level 6
    Se-ri-eus?

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2829407
    Se-ri-eus?
    Yep en daarna alles naar level 9

Als je die zou willen doen zal je dus steeds alle classes moeten levellen [IMG][/IMG]

Probleem wat ik vooral heb in de career is dat de wagens van de tegenstanders gewoon bij me weg kunnen rijden op rechte stukken en dat ik altijd achteraan begin en vaak de grootste moeite heb ongeschonden door de eerste bocht te komen. AI heeft namelijk geen zin om clean te rijden, in veel van de races die ik doe zijn er 3 of 4 tegenstanders die dan al total loss staan te zijn. :')
    Dat is idd ook nog een punt, het gros van het deelnemings veld lijkt in veel gevallen gewoon een snellere auto te hebben dus je zal gewoon genoegen moeten nemen met een plek in de middenmoot (tenminste ik dan, zal het zelf maar zeggen )

Member BolleB's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nouja, ik had alleen last van dat ik niet hoog kan eindigen bij open wheel en endurance, totdat ik zag dat je ook kon qualifyen. Dan start ik meestal wel vanaf pole of de tweede plek en dan is het ineens wel simpel.

Neemt trouwens niet weg dat de AI soms wel echt kut is. Volgen toch nog veel de ideale lijn waardoor ze je van de weg tikken (of dus dat in de eerste bocht de helft bij een crash betrokken is). Vandaar dat ik ook regelmatig flashbacks gebruik.

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Denk dat ik de moeilijkheidsgraad maar naar beneden moet gooien, van de week eens proberen op medium [IMG][/IMG]

Alleen dan zal hij bij de Touring/ Tuner/ streetrace class weer op Hard kunnen, pfff.

Vind een racer als GT6 dan toch wel net ff wat toffer, zeker wat opzet betreft.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Scavy,2829454
    Vind een racer als GT6 dan toch wel net ff wat toffer, zeker wat opzet betreft.
    Tijd voor die Ps4-port.

Nevermind, No Gran Turismo 6 for PS4, but Gran Turismo 7 will appear in 1 to 2 years.

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vandaag maar weer eens gespeeld, merk nu dat ik in sommige classes zoals open wheel en endurance pas leuk vind als ik de instellingen aanpas naar easy met wat custom dingen zoals manual gears en dan de racing line off.

Dan valt er tenminste wat te winnen, bij endurance en mindere mate open wheel houd ik de wagen niet op de baan en is iedere tik van de ai finest.

Heb er nu iig weer een beetje plezier in, voor een potje multiplayer (demolition Derby) ben ik natuurlijk altijd te porren.

Member Skreppiedoe's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Scavy,2833887
    Vandaag maar weer eens gespeeld, merk nu dat ik in sommige classes zoals open wheel en endurance pas leuk vind als ik de instellingen aanpas naar easy met wat custom dingen zoals manual gears en dan de racing line off.

Dan valt er tenminste wat te winnen, bij endurance en mindere mate open wheel houd ik de wagen niet op de baan en is iedere tik van de ai finest.

Heb er nu iig weer een beetje plezier in, voor een potje multiplayer (demolition Derby) ben ik natuurlijk altijd te porren.
    Ik heb demoliotion nog niet gespeeld....misschien morgenavond,ehh vanavond dus(zondag)
    ?

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik had dus zondag geen tijd
    Word nu ook ff moeilijk want ga op vakantie aankomende week maar daarna nog 2 weken vrij en dan heb ik ff heel veel tijd

Wel op de pc overigens hé

Nu dus de AI op easy staan maar de rest van de instellingen op hard inc manual gears.
    Nou waren de streetraces weer te makkelijk naar mijn zin dus heb ik manual gears+H+clutch eens aangezet, haha dat is echt next level racen wat mij betreft.
    Duurde een paar races maar toen ik eenmaal gewend was kon ik weer de races winnen, maar als je dacht dat manual gears al intens was...

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Scavy,2834134
    Ik had dus zondag geen tijd
    Word nu ook ff moeilijk want ga op vakantie aankomende week maar daarna nog 2 weken vrij en dan heb ik ff heel veel tijd

Wel op de pc overigens hé

Nu dus de AI op easy staan maar de rest van de instellingen op hard inc manual gears.
    Nou waren de streetraces weer te makkelijk naar mijn zin dus heb ik manual gears+H+clutch eens aangezet, haha dat is echt next level racen wat mij betreft.
    Duurde een paar races maar toen ik eenmaal gewend was kon ik weer de races winnen, maar als je dacht dat manual gears al intens was...
    Naar mijn ervaring is een game als GRiD ook gewoon moeilijker met clutch dan "simulatie" races omdat rijden meer hectisch is. Wat merk je precies aan de clutch? Want als er "echte" engine stalls en engine blocks in zitten, dan is het volgens mij een hel om te rijden. Dus waar had je precies last van?

Lekker dat je jezelf ook naar een hoger niveau hebt kunnen tillen als ik het zo hoor. Het is even doorbijten maar je zult ook merken dat schakelen allemaal wel meevalt. En ik zal je verklappen, in de echte arcade games waar je zelf schakelt is het alleen maar makkelijker, dus ook wat de wat meer simpelere racers zijn net even dat beetje meer uitdagend te maken

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou het was dus voornamelijk zo dat ik gewend was ondertussen om gas te geven met de rechtervoet en te remmen met de linker, maar dat werkt dus niet meer als je je koppeling ook gaat gebruiken.
    En ik was prompt vergeten hoe ik dat nou eigenlijk in de auto deed

Wat me ook opvalt en niet zo fijn rijden is is dat het systeem dus eist dat je je koppeling gebruikt en als je dat te snel doet en hij registreert dat niet dan schiet de motor in zijn neutraal

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

De enige manier om goed snelheid te houden met een clutch is heel-and-toe, en dat is voor een beginner soms nogal wat om op je bord te nemen. Als je er aan gewend bent stelt het weinig voor, maar het is wel weer een stapje omhoog.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Scavy,2834182
    Nou het was dus voornamelijk zo dat ik gewend was ondertussen om gas te geven met de rechtervoet en te remmen met de linker, maar dat werkt dus niet meer als je je koppeling ook gaat gebruiken.
    En ik was prompt vergeten hoe ik dat nou eigenlijk in de auto deed
    Had ik ook!

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje,2834188
    De enige manier om goed snelheid te houden met een clutch is heel-and-toe, en dat is voor een beginner soms nogal wat om op je bord te nemen. Als je er aan gewend bent stelt het weinig voor, maar het is wel weer een stapje omhoog.
    En wat houd dat dan in Heel-and-toe?

Ik ga trouwens niet nu continue met clutch rijden maar stap in de open wheel en endurance weer terug naar de flippers want het moet wel realistisch blijven hé.

Zie ze in de F1 ook niet in de versnellingsbak roeren

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Scavy,2834203
    En wat houd dat dan in Heel-and-toe?

Ik ga trouwens niet nu continue met clutch rijden maar stap in de open wheel en endurance weer terug naar de flippers want het moet wel realistisch blijven hé.

Zie ze in de F1 ook niet in de versnellingsbak roeren
    True. In iRacing is het lekker, daar switcht het automatisch, hoef je ook niet in te stellen elke keer

Member chicollino's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb vandaag Grid Autosport Xbox 360 gekocht en ben van het begin heel erg enthousiast .
    Ik heb alleen maar ForzaMoterSport 4 en F1 2012 in bezit maar nu met deze nieuwe aanwinst is het voor mij de allerbeste racegame op de Xbox 360 .
    De balans tussen sim en arcade bevalt mij heel goed en de AI artificial intelligence zijn zeker beter als de race games die ik al had .
    Voorlopig kan ik lekker racen met deze goede race game en ben zeker benieuwd wat het volgende spektakel word op een Playstation 4 die mij doet overhalen naar deze console .
    Ik houd vooral van F1 games en het genre touring cars en geen arcade zoals Driveclub PS4

Kroegtijgertje M!chel's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: kroegtijgertje
    Beetje scheuren op zondag...

60fps filmpjes zijn cool!

Last edited by M!chel; 12th April 2015 at 20:06.

Member melody's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo op de pc ziet het er wel een stuk mooier/scherper uit dan de 360 versie. Die is qua graphics toch een stapje terug vergeleken met grid 2.
    Ik speel het spel alleen nog eens per week voor de weekly challenges. Meest efficiënte manier om te levelen voor je achievement.
    Singleplayer is vrijwel uit en in de multiplayer kom ik vrijwel alleen gasten tegen die gierig rijden (kontje haken).

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Tags for this Thread