User Tag List

Page 3 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 81 to 120 of 142

Thread: [Muti] GRID Autosport

Kroegtijgertje M!chel's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: kroegtijgertje
    Quote Originally Posted by Ludwig,2826119
    Oké ik wil weer gaan racen, nu vind ik Grid 2 wel leuk, kom er in en word beter. Nu vraag ik me af is Autosport mooier beter, indrukwekkender? Het is geloof ik weer een los deel en hou zelf niet zo van weg racen maar juist op een racebaan is meer mijn ding.
    Vergeet Grid 2 en ga met Autosport aan de slag.
    Er zitten veel meer racebanen in (ook wel wat citytracks maar vooral veel racetracks) en het is gewoon een stuk realistischer.
    De besturing zal wel weer even wennen zijn, en auto's inhalen is een stuk lastiger, maar daar wen je vrij snel aan. Je moet gewoon ff het 'ritme' van het spel te pakken hebben.

Aan de rest: Is het misschien een idee om een racenet club aan te maken?

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja splitscreen is 2 players op 1 pc, met 2 controllers

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik wasn't there because of reasons

Morgenmiddag en vanmiddag heb ik eventueel wel tijd voor een potje, met controller wel helaas
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Toffe game! Ik ben even te lui om mijn stuurtje aan te sluiten, maar met een controller rijdt het nog prima, ook op very hard. Die open wheel races zijn wel spectaculair

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Soms zit het mee en soms zit het tegen...

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Hier Scavy:

En dju wat heb ik een moeite met sommige auto's. Ik spin veel vaker in de rondte dan bij welke andere racinggame dan ook. Stuurtje is wel een verademing trouwens. Zoveel meer controle om een slip op te kunnen vangen of aan te voelen komen.

Alleen wil ik nu toch echt graag een ander stuurtje. Die trapjes in de trilling voelen ontzettend vreemd in het sturen. Heel naar.

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2826227
    Hier Scavy:

En dju wat heb ik een moeite met sommige auto's. Ik spin veel vaker in de rondte dan bij welke andere racinggame dan ook. Stuurtje is wel een verademing trouwens. Zoveel meer controle om een slip op te kunnen vangen of aan te voelen komen.

Alleen wil ik nu toch echt graag een ander stuurtje. Die trapjes in de trilling voelen ontzettend vreemd in het sturen. Heel naar.
    Bikkel

Zo na het voetballen nog paar rondjes rijden?

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Scavy,2826269
    Zo na het voetballen nog paar rondjes rijden?
    Geen idee wanneer dat voetballen afgelopen is, maar ik rij morgen pas weer. M!chel wilde volgens mij ook meerijden en Liquidje komt vast ook even kijken.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het klopt dat je hier moeilijker kan inhalen.
    Je rijd soms hele stukken bumper aan bumper en dan is het maar zien wie er sneller in de bochten is of een foutje maakt.
    Je doet niks verkeerd. Alleen zou ik de ABS opties uitzetten, vol gas door de bochten is natuurlijk wel heel erg niveautje 'beginner'

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Afhankelijk van de rijhulpen die aan staan kan dit ook flinke vertraging opleveren, omdat de rijhulp (zoals de steering aid) corrigeert, maar je hierdoor alsnog niet de ideale lijn rijdt.

Daarnaast lijkt de game wel sim mechanics te hebben qua winnen. In een sim is het normaal dat je lang niet alles (of zelfs niets) op de eerste plaats eindigt. I like

@M!chel: dat is de steering/braking assist volgens mij. ABS is enkel het niet blokkeren van de wielen bij het aanremmen. Als ik met controller rij zet ik die met sommige auto's aan. Open wheel zonder ABS met een controller is namelijk heel erg pittig

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ludwig,2826313
    Het is indd ABS want die word geel voor de rest heb ik ook de groene lijn uit staan want dat zie je ook net in het echt.
    Hoe bedoel je, dat ABS je helpt met sturen en bochten nemen? Misschien dat ABS activeert bij die assist, maar als jij enkel ABS aan zet op very hard heb jij geen hulp bij bochten voor zover ik heb gemerkt.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik bedoel eigenlijk de opties die beschikbaar worden als je ABS aanzet (remhulp en hulp dat je op de baan blijft enz.)
    Traction Control en ABS zelf heb ik ook wel aan staan, maar de 2 of 3 opties onder ABS dus niet.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Ik heb em toch maar gekocht. Ben wel toe aan een beetje simpel racen.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Senior Member
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ludwig,2826313
    Het is indd ABS want die word geel voor de rest heb ik ook de groene lijn uit staan want dat zie je ook net in het echt.

Wat een zin, dit kan toch niet? Omg...

Het is indd ABS, want die wordt geel. Voor de rest heb ik ook de groene lijn uit staan(Geen goed Nederlands, een hengel gooi je uit. In dit geval staat de Ideale lijn uit). Want dat zie je ook niet in het echt. Want die zie je in het echt ook niet.

Als je nou je zelf is terug zou lezen na de post. Scheelt verwarring

Senior Member
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dit heeft niks met dyslexie te maken, je kan toch gewoon je stuk terug lezen. en denken.. Zou een ander dit begrijpen?

Hoe moet iemand raden wat voor groene lijn uit staat.. Of dat de abs geel word? hoe kan afkorting nou geel worden? Je kan toch zeggen, het lampje rechtsonderin word geel. iedereen snapt je in 1 keer.

en groene lijn? als je te hard aan komt dan issi rood.. Dus ideale lijn. en iedereen snapt je.

Majah, back to topic denk ik maar weer. ik ben niet uit op ruzie, ik irriteer me er af en toe gewoon aan. en het word door de jaren alleen maar erger en erger. mensen worden steeds makkelijker

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Viperr__,2826504
    dit heeft niks met dyslexie te maken, je kan toch gewoon je stuk terug lezen. en denken.. Zou een ander dit begrijpen?

Hoe moet iemand raden wat voor groene lijn uit staat.. Of dat de abs geel word? hoe kan afkorting nou geel worden? Je kan toch zeggen, het lampje rechtsonderin word geel. iedereen snapt je in 1 keer.

en groene lijn? als je te hard aan komt dan issi rood.. Dus ideale lijn. en iedereen snapt je.

Majah, back to topic denk ik maar weer. ik ben niet uit op ruzie, ik irriteer me er af en toe gewoon aan. en het word door de jaren alleen maar erger en erger. mensen worden steeds makkelijker
    Tja....het word tijd dat Starcraft 2.3 uitkomt hahaha

Laat lekker doen kerel, er zijn ergere dingen in de wereld

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Viperr__,2826504

Met alle respect, maar de ironie!

Quote Originally Posted by M!chel
    Laat lekker doen kerel, er zijn ergere dingen in de wereld
    Dat is waar. Het liefst zie je iedereen foutloos schrijven, maar een coherent en leesbaar verhaal is wel het minste natuurlijk. En ontopic maar weer.

Gisteren heb ik blijkbaar de grote race precies gemist begreep ik van Scavy?

Toch nog een uurtje geracet voor de wedstrijd en weer kostelijk kunnen lachen. Alleen begint mijn DFP kuren te vertonen. Binnenkort toch maar eens naar een vervanger gaan kijken, zeker met Driveclub/Project Cars/etc. op het oog.

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb anders nog wel een DFP over als je nog niet wil upgraden

Ik heb gisteren even met Scavy en wat anderen gereden, en dat was wel erg leuk en gezellig Nog steeds heb ik mijn stuur niet aangesloten omdat het zo'n gedoe is aan en af te koppelen, maar met een controller rijdt de game nog grotendeels prima. Volgend weekend trek ik het stuurtje uit de kast!

Overigens hoop ik deze week doordeweeks nog iemand te treffen online

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje,2826530
    Neuh, ik aas al een tijdje op een G27.
    Het schijnt sowieso een behoorlijke stap voorwaarts te zijn in kwaliteit.

[edit]

Oh ja, misschien dat iemand het volgende mysterie voor Scavy en mij op kan lossen: hoe werkt dat schade- en beloningssysteem eigenlijk? Wij snapten er helemaal niks meer van namelijk gisteren.

Voorbeeldje: we reden een event van drie races en reden in de eerste race wat schade, maar de volgende twee niet meer. Ook in de laatste twee races heb ik geen enkele flashback/reset gebruikt.

Eindrapport voor de winnaar en voor de verliezer hetzelfde: -9000 currency.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    @Liquid, kun je niet van je linux systeem nu niet een Sim maken? gezien je nieuwe hardware hebt/krijgt?
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard,2826545
    @Liquid, kun je niet van je linux systeem nu niet een Sim maken? gezien je nieuwe hardware hebt/krijgt?
    Ik draai Linux op werk en op mijn laptop. In principe kan ik een nieuwe kast en harde schijf halen en ik heb een tweede PC. Maar hier in de Randstad is ruimte schaars, ik kan niet zomaar even een sim kwijt ofzo

Ach vind het ook wel ff lekker zo. Laten we wel eerlijk zijn, het blijft 'slechts' GRID hí¨, het is geen keiharde sim

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2826531
    Oh ja, misschien dat iemand het volgende mysterie voor Scavy en mij op kan lossen: hoe werkt dat schade- en beloningssysteem eigenlijk? Wij snapten er helemaal niks meer van namelijk gisteren.

Voorbeeldje: we reden een event van drie races en reden in de eerste race wat schade, maar de volgende twee niet meer. Ook in de laatste twee races heb ik geen enkele flashback/reset gebruikt.

Eindrapport voor de winnaar en voor de verliezer hetzelfde: -9000 currency.
    Ik heb nog nooit een negatieve opbrengst gehad (en echt niet omdat ik zo goed heb gereden). Dan zul je toch echt even een screenshot moeten maken hoe de game tot dat bedrag komt.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje,2826547
    Ach vind het ook wel ff lekker zo. Laten we wel eerlijk zijn, het blijft 'slechts' GRID hí¨, het is geen keiharde sim
    iRacingabbootje is zo verlengd. [IMG][/IMG]

Ik heb nog nooit een negatieve opbrengst gehad (en echt niet omdat ik zo goed heb gereden). Dan zul je toch echt even een screenshot moeten maken hoe de game tot dat bedrag komt.
    Zal ik doen de volgende keer, maar wij konden het er niet uithalen, behalve dat het grootste bedrag uit 'damage' kwam.

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2826548
    iRacingabbootje is zo verlengd. [IMG][/IMG]
    Hij loopt zelfs nog :')

Maar ik wil even eerst "uitgegamed" zijn met mijn nieuwe systeem. En ach, zo kunnen jullie ook eens een keertje winnen

Zal ik doen de volgende keer, maar wij konden het er niet uithalen, behalve dat het grootste bedrag uit 'damage' kwam.
    Dan kan dat het zijn, zelf nog niet veel last van gehad. Dan word je dus dubbel gestraft als je ook nog geld moet betalen voor schade aan je eigen auto.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik weet alleen dat hoe duurder de auto, hoe duurder de schade is.
    Klein beetje schade aan een Bugatti kost evenveel als hele erge schade aan een Golf

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by M!chel,2826553
    Ik weet alleen dat hoe duurder de auto, hoe duurder de schade is.
    Klein beetje schade aan een Bugatti kost evenveel als hele erge schade aan een Golf
    Ah kijk, dat verklaart alweer een hoop. Wel vreemd dat de opbrengst (winst) het geheel dan niet wat rechttrekt.

Maar het vreemdste was dat wij in race drie echt geen fysieke schade gereden hebben. Ik in elk geval niet. En zover ik het heb kunnen zien reken je na elke race uit een event af.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De conditie van elke wagen gaat na een race achteruit. Gebruikers sporen zeg maar.
    Dus er is ook altijd wel iets te repareren.

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by M!chel,2826559
    De conditie van elke wagen gaat na een race achteruit. Gebruikers sporen zeg maar.
    Dus er is ook altijd wel iets te repareren.
    Klopt, maar die kosten moet je zelf repareren in je vehicle management, die kosten worden niet automatisch ingehouden van je geld... of is dat wel bij loan vehicles?

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje,2826560
    ... of is dat wel bij loan vehicles?
    Dat zal het wel zijn inderdaad.

Weinig uitnodigend om dan even een rondje voor de fun te doen in een supercar op deze manier. En wat gebeurt er als je funds naar 0 gaan?

I'm sorry to inform you aren't qualified for playing GRiD Autosport...at all. Have fun in singleplayer!

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb niet zo'n zin elke keer een hele video van je te kijken om je settings te zien, maar ik zou hoogste prio geven aan zoveel mogelijk rijhulpen uit. Ideale lijn is imho de eerste die weg moet, hij is ook nog eens overbodig gezien je de AI ook prima kan volgen er voor.

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ludwig,2826671
    Net eens getest met de ideale lijn uit, is wel wennen, ik ga meer focussen op de map als ik op kop lig want soms zie je de bocht niet aankomen en word de map in eens heel handig.
    Van je auto een beetje een gevoel krijgen hoe hard je door ieder soort bocht kan gaan (qua versnelling doe ik dat dan altijd), is imho het makkelijkst. Daarna vooral op je map kijken om de bochten goed in te schatten bij aankomst

Member Scavy's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje,2826530

Ik heb gisteren even met Scavy en wat anderen gereden, en dat was wel erg leuk en gezellig Nog steeds heb ik mijn stuur niet aangesloten omdat het zo'n gedoe is aan en af te koppelen, maar met een controller rijdt de game nog grotendeels prima. Volgend weekend trek ik het stuurtje uit de kast!

Overigens hoop ik deze week doordeweeks nog iemand te treffen online
    Volgens mij is er woensdag en donderdag geen voetbal op tv dus zou moeten lukken om nog eens wat rondjes te rijden

Worden dus niet de exclusive bolides maar de fordjes/ golfjes van deze wereld anders houdt ik geen geld over

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb morgen en overmorgen helaas beperkt tijd Maar ik moet zeggen, die fordjes/golfjes/mini's rijden ook wel erg lekker hoor

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik probeer woensdag nog even langs te komen. Donderdag ben ik er in ieder geval niet.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Met Racenet Challenges verdien je ook elke week geld...

Zo kun je toch sportief gaan rijden!!

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Holy cr..!

Member BolleB's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat krijg je als je ze allemaal doet? Ik ben bij die laatste top 30%, maar kreeg maar 5.000?

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Volgens mij word er een soort gemiddelde gemaakt waarbij gekeken word naar je score ten opzichte van je vrienden en van de wereldranglijst.

Maar hoe het precies zit weet ik niet.
    Ik weet wel dat ik bijna een Audi RS5 kan gaan halen!!

Member BolleB's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ah. Nou ja, ik doe nu de laatste en dan zal ik het zien.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gaat niet gebeuren. Die overstap gaan ze maken met een nieuw deel.

Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ludwig,2827303
    Ik hoop dat Grid Autosport nog voor de PS4 uitkomt, leuk voor splitscreen of dual screen en net als vroeger tikkertje doen met de auto's zoals ik ook deed met een maat in Toca Touring Car. Kan NFS met splitscreen om, dat zou helemaal leuk zijn met tikkertje spelen, vanwege de grote wereld?
    Je kan toch gewoon op de PC splitscreenen?

Tags for this Thread