User Tag List

Page 72 of 72 FirstFirst ... 22 62 70 71 72
Results 2,841 to 2,869 of 2869

Thread: [Algemeen] Kleine Hard-/Software Vragen

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1390 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Maar dat is dus dat je de printer ook krijgt, niet als je al een printer hebt gekocht.

All I know is dat iedere printer gewoon ellende is waar ik ooit mee heb gewerkt Brother, Epson, Canon, Hp. Als het op een Chromebook moet, zou ik gewoon een Linux friendly printer zoeken (liefst eentje die driverless kan verbinden, of zonder software/bloatware aan het wifi kan worden gehangen). Ik denk dat dat sowieso wel een goede is als je nog enigszins van drivers en shit weg wil blijven.

aar het blijft een crapshoot, en als je al een HP hebt is het het echt nog wel waard dat proberen in het gareel te slaan.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Misschien een vreemde vraag, maar werken computermuizen met Bluetooth verbinding op batterijen of op een soort accu?

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    480 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by pessie83 View Post
    Misschien een vreemde vraag, maar werken computermuizen met Bluetooth verbinding op batterijen of op een soort accu?
    Dat ligt aan de muis.
    De goedkopere werken vaak op batterij, maar er zijn duurdere muizen die op een accu werken.

De specificaties van de muis zullen je dit vertellen.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Welke software can ook al weer dingen clearen op windows?

Een van mijn spam emails en een gelinkte andere email werden gebombardeerd met login probeersels.

Was uit 2 accounts gelocked.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    170 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Windows defender?

Je kan toch gewoon met je Windows Antivirus een scan doen? Die plaatst de desbetreffende trojans of wat dan ook in containers.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Defender scans al gedaan, maar wil weten of er key loggers op mijn systeem zitten oid. Geen idee of daar nog een tool voor is?

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    436 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: UndutchableNL
    Ccleaner?

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1390 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Defender scans al gedaan, maar wil weten of er key loggers op mijn systeem zitten oid. Geen idee of daar nog een tool voor is?
    Defender scant ook voor keyloggers en andere malware
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Defender vind niks tot nu toe, dan waarschijnlijk externe aanvallen.

Mentioned
    170 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb sinds kort een 34 inch curved wide screen en het valt mij op dat er nog best wat ruimte vrij is rondom de bezels.
    Enig idee hoe ik dit kan aanpassen, en het volledige scherm kan benutten? Ik heb een AMD videokaart... had al gelezen dat nvidia bezel correction of iets dergelijks heeft.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    480 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by CrispyCross View Post
    Ik heb sinds kort een 34 inch curved wide screen en het valt mij op dat er nog best wat ruimte vrij is rondom de bezels.
    Enig idee hoe ik dit kan aanpassen, en het volledige scherm kan benutten? Ik heb een AMD videokaart... had al gelezen dat nvidia bezel correction of iets dergelijks heeft.
    Gebruik je wel de juiste resolutie?
    Heb er zelf ook een maar daar nog nooit last van gehad.
    Wel Nvidia graka though

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

staat de ratio wel op 21:9? in plaats van wat was het 16:9 oid?

Mentioned
    170 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Resolutie: 3440 x 1440

En de ratio op 21:9? Waar check je dat precies?

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

OSD van de monitor zelf misschien, voor mij is het ook maar een gok.

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Haha lol, ik heb mn scherm al 3 jaar en nu jij het zegt zie ik het ook ��. Welk merk en type scherm heb jij?
    🐰

Mentioned
    170 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Iiyama G-Master GB3467WQSU-B5

In het OSD menu zie ik niets, maar verwacht dat de verhouding inderdaad 21:9 is.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Iiyama G-Master GB3467WQSU-B5

In het OSD menu zie ik niets, maar verwacht dat de verhouding inderdaad 21:9 is.
    Ik heb het even voor je opgezocht en de aspect ratio is 21:9. Ik vind curved schermen wel mooi, maar het lijkt me wel lastig om zo'n beeldscherm te produceren als fabrikant.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mensen, ik heb even een vraag:
    Morgen ga ik upgraden van Windows 10 naar Windows 11, maar ik gebruik daarbij de NORTON 360 antivirus software. Moet ik die deïnstalleren voordat ik de upgrade naar Windows 11 doe? Want er gaan geruchten dat er problemen kunnen ontstaan als de upgrade wordt uitgevoerd.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Norton hoef je helemaal niet te gebruiken ook niet op 10.

Tegenwoordig allemaal spy/malware alle voormalige bekende anti virussen.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Norton hoef je helemaal niet te gebruiken ook niet op 10.

Tegenwoordig allemaal spy/malware alle voormalige bekende anti virussen.
    Maar moet ik de anti-virus nou wel of niet deinstalleren om de upgrade zijn gang te laten gaan?
    Last edited by pessie83; 29th May 2025 at 02:13.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Maar moet ik de anti-virus nou wel of niet deinstalleren om de upgrade zijn gang te laten gaan?
    Geez heb het al een tijd niet bij gehouden. Maar Remove Tool: https://support.norton.com/sp/en/us/...ions/v60392881

Alternatieve keuze en mogelijk beter is gewoon USB Stick of externe SSD/HDD aansluiten back ups maken en gewoon de disk wipen.
    W11 heeft wel een online verbinding nodig om te installen btw.
    Daarvoor wel een guide op Internet opzoeken als je er geen vertrouwen in hebt.

LTT heeft toevallig recent een vid over gemaakt.

Oh ja Sommige mensen van Win 98/XP era hebben soms de neiging SSD's te defraggen. NOOIT DOEN!!!

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geez heb het al een tijd niet bij gehouden. Maar Remove Tool: https://support.norton.com/sp/en/us/...ions/v60392881

Alternatieve keuze en mogelijk beter is gewoon USB Stick of externe SSD/HDD aansluiten back ups maken en gewoon de disk wipen.
    W11 heeft wel een online verbinding nodig om te installen btw.
    Daarvoor wel een guide op Internet opzoeken als je er geen vertrouwen in hebt.

LTT heeft toevallig recent een vid over gemaakt.

Oh ja Sommige mensen van Win 98/XP era hebben soms de neiging SSD's te defraggen. NOOIT DOEN!!!
    Ik heb de upgrade aflopen donderdag uitgevoerd en die duurde ongeveer 1 tot 1,5 uur. Maar ligt de tijdsduur van de upgrade aan het soort schijf die in de computer zit? Want ik heb zelf een SSD erin zitten van 2 TB.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

vlot genoeg volgens mij, zelf nog geen haast om naar W11 te upgraden
    Denk dat ik pas na de Zomer doe.

Mentioned
    480 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb de upgrade aflopen donderdag uitgevoerd en die duurde ongeveer 1 tot 1,5 uur. Maar ligt de tijdsduur van de upgrade aan het soort schijf die in de computer zit? Want ik heb zelf een SSD erin zitten van 2 TB.
    Ligt aan je volledige hardware minus videokaart.
    Maar uurtje lijkt me een prima tijd voor de upgrade.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Ligt aan je volledige hardware minus videokaart.
    Maar uurtje lijkt me een prima tijd voor de upgrade.
    Maar waar kan ik de keuze 'Optionele updates' vinden? Want bij Windows 10 was die te zien in het Windows Update scherm, maar bij Windows 11 heb ik het niet kunnen ontdekken of ik kijk er overheen.

Mentioned
    480 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Maar waar kan ik de keuze 'Optionele updates' vinden? Want bij Windows 10 was die te zien in het Windows Update scherm, maar bij Windows 11 heb ik het niet kunnen ontdekken of ik kijk er overheen.
    Die staan tegenwoordig binnen het Windows updates menu onder "geavanceerde opties" of hoe het heet in de Nederlandse windows (gebruik zelf de Engelse).

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beste leden, ik heb een vraag. In de tweede week van augustus heb ik de Windows 11 Augustus update (KB5063878) gedownload en geïnstalleerd op mijn pc. Nou gaan er inmiddels verhalen rond dat die update bepaalde ssd's laat crashen en daarbij gingen er ook verschillende theorieën over:
    - De gebruiker moet een downgrade doen door de desbetreffende update te verwijderen.
    - Het zou alleen de oudere versie van Windows 11, dus versie 22H2 en 23H2, treffen.
    - En de desbetreffende SSD's met de Phison controller (wat bedoelen ze ermee met 'controller' in combinatie met SSD?) zouden het alleen treffen.
    - De SSD zou gaan crashen bij het overbrengen van bestanden die in totaal meer dan 50 GB bedraagt.
    - Microsoft zou er nog een fix uitrollen, maar wanneer is dat? Want het is inmiddels al 1 september.

Wat moet ik doen? Want ik heb een Samsung QVO 870 2 TB in mijn pc zitten en daarbij een aantal bestanden/modificaties voor mijn favoriete game Neverwinter Nights op een andere schijf staan en het totaal van die bestanden is ongeveer 4,1 GB en gaat mijn SSD dan crashen door die grootte van de bestanden?
    Daarbij wil ik geen downgrade doen door die update te verwijderen omdat ik bang ben dat mijn PC dan kapot gaat. Want ik heb al eerder een downgrade gedaan op een eerdere PC en toen moest ik Windows 10 en alle programma's opnieuw installeren. Moet ik dan gewoon wachten op de fix?
    Wat vinden jullie?

Mentioned
    480 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Beste leden, ik heb een vraag. In de tweede week van augustus heb ik de Windows 11 Augustus update (KB5063878) gedownload en geïnstalleerd op mijn pc. Nou gaan er inmiddels verhalen rond dat die update bepaalde ssd's laat crashen en daarbij gingen er ook verschillende theorieën over:
    - De gebruiker moet een downgrade doen door de desbetreffende update te verwijderen.
    - Het zou alleen de oudere versie van Windows 11, dus versie 22H2 en 23H2, treffen.
    - En de desbetreffende SSD's met de Phison controller (wat bedoelen ze ermee met 'controller' in combinatie met SSD?) zouden het alleen treffen.
    - De SSD zou gaan crashen bij het overbrengen van bestanden die in totaal meer dan 50 GB bedraagt.
    - Microsoft zou er nog een fix uitrollen, maar wanneer is dat? Want het is inmiddels al 1 september.

Wat moet ik doen? Want ik heb een Samsung QVO 870 2 TB in mijn pc zitten en daarbij een aantal bestanden/modificaties voor mijn favoriete game Neverwinter Nights op een andere schijf staan en het totaal van die bestanden is ongeveer 4,1 GB en gaat mijn SSD dan crashen door die grootte van de bestanden?
    Daarbij wil ik geen downgrade doen door die update te verwijderen omdat ik bang ben dat mijn PC dan kapot gaat. Want ik heb al eerder een downgrade gedaan op een eerdere PC en toen moest ik Windows 10 en alle programma's opnieuw installeren. Moet ik dan gewoon wachten op de fix?
    Wat vinden jullie?
    Persoonlijk nog nergens last van gehad en best een hoop updates/nieuwe games binnen gehaald sindsdien.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vind het ook wat lastig in te schatten, beste is back ups maken voor het geval dat zou ik zeggen externe of cloud en anders beide.
    Zit zelf nog op Win 10 en laatste 3/4 jaar zie je elke keer een OS brekende update voor 11.

Linux word ook steeds meer aantrekkelijk met de onzin die ze in W11 steken. Denk dat ik van plan eind dit jaar of volgend jaar een nieuw systeem bouw, zat te denken aan AM5 van Asrock maar die moord ook de AMD 9000 series. Dus wachten op mobo refreshes en anders wachten op de volgende generatie mobo's.