User Tag List

Page 55 of 55 FirstFirst ... 5 45 53 54 55
Results 2,161 to 2,174 of 2174

Thread: [Algemeen] Aanbiedingen en koopjes

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1373 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Dat moet wel een foutje zijn toch?
    Nee hoor. Gewoon uitgeleverd vandaag. Zal wel een hoopje controllers en Spideys in de weg gelegen hebben.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    266 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Potverdikkie, jammer dat ik te laat was dan. Jij nog wel kunnen toeslaan?

Mentioned
    1373 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Potverdikkie, jammer dat ik te laat was dan. Jij nog wel kunnen toeslaan?
    Nee, ik zelf niet. Ik heb twee controllers en de game heb ik hier liggen.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik had best zo'n controller gewild voor 25e, de fuck. De game verkoop ik dan wel tweedehands voor een 10tje ofzo. Helaas, om 6am ben ik echt nog in diepe coma though (en tegen de tijd dat ik het zag rond 10u ofzo was de prijs alweer terug).
    With great power comes great electricity bill.

Mentioned
    1373 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Faure View Post
    Ik had best zo'n controller gewild voor 25e, de fuck. De game verkoop ik dan wel tweedehands voor een 10tje ofzo. Helaas, om 6am ben ik echt nog in diepe coma though (en tegen de tijd dat ik het zag rond 10u ofzo was de prijs alweer terug).
    Beter nog: je had de game kunnen annuleren lees ik net en dan betaalde je 12 euro voor een controller. Ah well.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Galactic Civilizations III met al zijn (shit ton) aan DLC is in de aanbieding voor €37,31.

Galactic Civilizations III Ultimate Edition

Dé concurrent van Stellaris. Heeft net als Stellaris de nodige manco's (toon is vaak nogal drollig en lollig; uitkijken met micro-management) maar de Ultimate Edition is zó uitgebreid dat een beetje space strategy junkie er lange tijd mee zoet zal zijn. Ik heb al een tijd geleden de meeste DLC aangeschaft en de game is echt stukken beter geworden ten opzichte van de vanilla versie. De Ultimate Edition komt inclusief de DLC's met de rassen van Star Control Origins.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    350 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Galactic Civilizations III met al zijn (shit ton) aan DLC is in de aanbieding voor €37,31.

Galactic Civilizations III Ultimate Edition

Dé concurrent van Stellaris. Heeft net als Stellaris de nodige manco's (toon is vaak nogal drollig en lollig; uitkijken met micro-management) maar de Ultimate Edition is zó uitgebreid dat een beetje space strategy junkie er lange tijd mee zoet zal zijn. Ik heb al een tijd geleden de meeste DLC aangeschaft en de game is echt stukken beter geworden ten opzichte van de vanilla versie. De Ultimate Edition komt inclusief de DLC's met de rassen van Star Control Origins.
    Gekocht!
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Gekocht!
    Have fun! Heb zelf Star Control Origins gekocht in de sale. Zes uurtjes nu, vind het leuk maar geef denk ik wel de voorkeur aan Starcom: Nexus. Maar SCO had wel duidelijk een groter budget. Ook de missende Galciv III DLC maar aangeschaft. Heb ergens wel zin een ludicrous-size galaxy met daarin zowel de Tywom als de Snathi

Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Last edited by Das Tentakel; 27th June 2020 at 16:57.

Mentioned
    350 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dominions 5, één van de beste - en meest uitgebreide - TB strategy games is ook nog met 40% korting te krijgen op Steam. Wellicht de moeite om weer eens een MP game te starten met LBers, zoals met Dominions 4.

Al bekend met de game @Das Tentakel? En Dominions vraagt ook altijd om een @Manveru summon
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Member Manveru's Avatar
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: manveru125
    Dominions 5, één van de beste - en meest uitgebreide - TB strategy games is ook nog met 40% korting te krijgen op Steam. Wellicht de moeite om weer eens een MP game te starten met LBers, zoals met Dominions 4.

Al bekend met de game @Das Tentakel? En Dominions vraagt ook altijd om een @Manveru summon
    Er is net een nieuwe tutorial serie uit voor mensen die geïnteresseerd zijn:

Mijn dominions 5 server ligt op dit moment plat volgens mij, ik kan kijken of ik hem nog weer eens kan aanslingeren

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Op de verlanglijst gezet. Momenteel iets te veel strategiespellen op de to-play lijst (en ik moet i.v.m. langzaam herstellende schouderklachten een beetje rustig aan doen met muizen en zo), maar misschien voor de kerstsale. In ieder geval thx voor de tip!

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    657 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    https://www.destructoid.com/stories/...m-596551.phtml

Watchdogs 2 gratis als je op Uplay inlogt tijdens de Ubi stream.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    YES! Deel 1 was meh. Deel 2 op de PS4 heel veel plezier van gehad. Wil hem zeker ook op de PC eens proberen
    With great power comes great electricity bill.

Mentioned
    350 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Manveru View Post
    Er is net een nieuwe tutorial serie uit voor mensen die geïnteresseerd zijn:

Mijn dominions 5 server ligt op dit moment plat volgens mij, ik kan kijken of ik hem nog weer eens kan aanslingeren
    Top, ik speel ook weer even een SP game met Ulm om er weer in te komen.