User Tag List

Page 60 of 60 FirstFirst ... 10 50 58 59 60
Results 2,361 to 2,366 of 2366

Thread: [Algemeen] Aanbiedingen en koopjes

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Geen game met vuurwerk
    Nou...
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik had er met @Tonne een discussie over die hetzelfde concludeerde. Vooropgesteld dat het echt een love it/hate it game is en een lange aanloop niet voor iedereen is, is de game echt veel meer dan wat je hierboven beschrijft. Ook qua gameplay. En ook zeer zeker niet onbegrijpelijk op zijn Kojima's, het komt nu eindelijk eens fatsoenlijk bij elkaar. Zeker op de helft neemt e.e.a. een vogelvlucht die je vooraf niet kunt voorspellen en persoonlijk vind ik het echt een kunstwerkje.

tl;dr: laat je niet te snel afschrikken bij enige interesse, want veel omschrijvingen doen de game čcht te kort.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Jou durf ik hem echt niet aan te raden.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    699 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Mijn PS4 versie ligt hier wel. Maar ik denk idd dat het allemaal veelste Kojima is voor je Ray.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Tja ik wilde het echt proberen maar het voelde als tijdverspilling waar ik totaal geen zin in had. Wel nog even op YouTube gecheckt hoe het verhaal verder ging maar dat is ook niet echt een aanrader . Het blijft een enorm wtf gehalte hebben met allerlei vage personages en verbanden. Het slot heeft logischerwijs geen impact als je de gameplay niet zelf urenlang doorlopen hebt.

Bij The Last of Us II die ik net daarvoor speelde was ik in alle personages geďnteresseerd en benieuwd hoe het verhaal verder ging. Geen enkel motivatieprobleem om de game te spelen totdat ik hem uit had. Hier boeide me het geen ene moer.

Gewoon niet voor mij dus...

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Tja ik wilde het echt proberen maar het voelde als tijdverspilling waar ik totaal geen zin in had. Wel nog even op YouTube gecheckt hoe het verhaal verder ging maar dat is ook niet echt een aanrader . Het blijft een enorm wtf gehalte hebben met allerlei vage personages en verbanden. Het slot heeft logischerwijs geen impact als je de gameplay niet zelf urenlang doorlopen hebt.

Bij The Last of Us II die ik net daarvoor speelde was ik in alle personages geďnteresseerd en benieuwd hoe het verhaal verder ging. Geen enkel motivatieprobleem om de game te spelen totdat ik hem uit had. Hier boeide me het geen ene moer.

Gewoon niet voor mij dus...
    Absoluut en iedereen zijn ding.

Maar als laatste kanttekening heeft het terugkijken van een game als deze nul toegevoegde waarde. En dat geldt vast ook voor TloU2, waarbij ik hetzelfde gedaan heb.
    Het is juist de reis die je aflegt, die het eindpunt met zijn karakters in perspectief zet. Zéker in Death Stranding. Het had me, op een stukje middenstuk na, totaal bij de kladden.