User Tag List

Page 22 of 22 FirstFirst ... 12 20 21 22
Results 841 to 842 of 842

Thread: [Multi] Elite: Dangerous

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    374 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eindelijk eens gespeeld, wat een game joh

Het is wel een beetje vraag hoe lang het leuk blijft, maar dit geeft echt enorme Freelancer vibes. Zelfs tot in de menu's en de ruimtestations aan toe lijkt het een Freelancer-kopie. Erg vet. Ik zit volgens mij nog wel in het beginnersgebied en de sandbox 'zoek het maar uit' is wel duidelijk, maar het kan wel een toffe ervaring worden om rond te vliegen.

Ik weet nog in de Freelancer tijd dat ik op een server zat met allemaal vaste spelers, een eigen forums, clanwars, gevechten om trade routes, etc. Heel erg spannend, leuke strijd, leuk vaste community en dat maakte de game zo vet. Ik vraag mij af hoe het community gevoel werkt in een game waar de hele Melkweg in is verwerkt en iedereen op dezelfde server speelt. Dat Freelancer gevoel zal dan een beetje afwezig blijven denk ik.
    Last edited by Ries; Yesterday at 10:26.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Dan zul je al af moeten spreken of iets dergelijks. De game is inderdaad immens groot. Maar de keren dat ik met een paar van het forum samengespeeld heb was het wel echt heel erg tof.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.