User Tag List

Page 21 of 22 FirstFirst ... 11 19 20 21 22 LastLast
Results 801 to 840 of 842

Thread: [Multi] Elite: Dangerous

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Om eerlijk te zijn: NMS heb ik een uur of 5 gespeeld, landen gets old reeeeeaaaaally quick, zit weinig indrukwekkends in qua gameplay. Landen in Elite is echter ook meh, maar in Elite ergens docken is voor mij echt 50% van de ervaring. Elke keer als ik weer op een station aankom, zeker als hij wat apart is vormgegeven, is echt oprecht een feestje. Helemaal met headtracking/VR. Naar mijn mening weet Elite, door het gevoel van schaal (zelfs zonder VR) en door de specifieke handling van de schepen, echt een ontzettend toffe ervaring te leveren in de meest mundane taken. Zelfs na de 50 of 60 uur die ik er in heb gestopt.
    Ik vond landen altijd wel vet in Elite door de 6DOF besturing. Naast de throttle zelf had ik dan zijwaartse en op/neerwaartse thrusters gamapt op die hat switches op de throttle. Gaf altijd wel goose bumps om je scheepje dan super precies neer te zetten.

Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: STEAM_0:1:11048896
    Quote Originally Posted by macc View Post
    Ik vond landen altijd wel vet in Elite door de 6DOF besturing. Naast de throttle zelf had ik dan zijwaartse en op/neerwaartse thrusters gamapt op die hat switches op de throttle. Gaf altijd wel goose bumps om je scheepje dan super precies neer te zetten.
    Ooit geprobeerd in een damaged space station? Is een heel nieuwe ervaring.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Disturbed View Post
    Ooit geprobeerd in een damaged space station? Is een heel nieuwe ervaring.
    Die was ik nog niet tegen gekomen, maar is wel een aantal updates dat ik hem voor het laatst heb gespeeld. Moet er binnenkort weer eens mee aan de slag (in VR).

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    @macc ah dat kan wel, ik heb maar 2 planetary landings gedaan. Maar alsnog was het wel toffer dan NMS verder

Die was ik nog niet tegen gekomen, maar is wel een aantal updates dat ik hem voor het laatst heb gespeeld. Moet er binnenkort weer eens mee aan de slag (in VR).
    Same hier. Zag laatst op Reddit ook wat station layoutz voorbij komen die ik nog niet had gezien.

Ik zou zeggen, give us a call Vlieg graag met je mee.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    374 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik wou nog zeggen: Bedankt voor de tips, ik wacht een sale van Elite af.

This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

Member NightOwl's Avatar
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Razgriz_ghost86
    Ook gekocht in de sale. Net een supply run gedaan en wat geëxperimenteerd met mining. Net een contract aangenomen van 136k voor 5 units Bromellite. Redelijk goede laser gekocht en een Collector Limpet want handmatig oppikken was verschrikkelijk. Hopelijk wordt het niet een te grote grind. En misschien toch maar een simpele joystick aanschaffen want muis/tobo is niet een geweldige ervaring tot nu toe.

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by NightOwl View Post
    En misschien toch maar een simpele joystick aanschaffen want muis/tobo is niet een geweldige ervaring tot nu toe.
    Het verandert echt de totale feel van de game. Ik zou wel voor een HOTAS gaan. Goedkoopste zit rond de €55,- (Thrustmaster T-Flight Hotas X).
    En als je toch bezig bent: head tracking. Daar zijn een aantal goedkope foefjes voor, maar je kunt het ook wat duurder maken door voor voor TrackIR te gaan of in VR rond te cruisen.

Grind is wel echt onderdeel van de game, dus zorg dat je hem zo leuk mogelijk maakt. Kies een richting die je ligt: spacetrucking, minen of ga lekker bounty hunten. Er is zoveel tofs te doen.

Member NightOwl's Avatar
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Het verandert echt de totale feel van de game. Ik zou wel voor een HOTAS gaan. Goedkoopste zit rond de €55,- (Thrustmaster T-Flight Hotas X).
    En als je toch bezig bent: head tracking. Daar zijn een aantal goedkope foefjes voor, maar je kunt het ook wat duurder maken door voor voor TrackIR te gaan of in VR rond te cruisen.

Grind is wel echt onderdeel van de game, dus zorg dat je hem zo leuk mogelijk maakt. Kies een richting die je ligt: spacetrucking, minen of ga lekker bounty hunten. Er is zoveel tofs te doen.
    Ik ga denk ik voor een 2e hands Logitech joystick. Nu is het nog leuk maar de reviews zijn vrij duidelijk, je moet flink grinden om bij het leuke spul te komen. Even een paar weekenden proberen voordat ik meer geld ga uitgeven. Heb net een Cobr mk 3 gekocht en zit nu op 1.4M CR vooral met supply runs verdiend. Het is me nog niet gelukt een beetje leuke bounties te vinden voor mijn level, dat gaat toch wel de focus worden voor me. Traden en mijnen is leuk maar dat gaat mn aandacht niet vasthouden.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by NightOwl View Post
    Ik ga denk ik voor een 2e hands Logitech joystick. Nu is het nog leuk maar de reviews zijn vrij duidelijk, je moet flink grinden om bij het leuke spul te komen. Even een paar weekenden proberen voordat ik meer geld ga uitgeven. Heb net een Cobr mk 3 gekocht en zit nu op 1.4M CR vooral met supply runs verdiend. Het is me nog niet gelukt een beetje leuke bounties te vinden voor mijn level, dat gaat toch wel de focus worden voor me. Traden en mijnen is leuk maar dat gaat mn aandacht niet vasthouden.
    Bounties zitten vooral veel bij asteroid fields.

Member NightOwl's Avatar
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bounties zitten vooral veel bij asteroid fields.
    Yep net 3 bounties voltooid voor 200k. De combat is best lastig maar ik denk dat ik ook een slecht geoptimaliseerde Cobra heb. Nog niet zo eenvoudig om een goed loadout te kiezen

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik kan binnenkort wel eens komen babysitten bij bounty runs. Kom ik met me mega ship zorgen dat je wat duurdere/sterkere enemies kan schieten zonder al te veel risico te lopen.
    With great power comes great electricity bill.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Ik wou nog zeggen: Bedankt voor de tips, ik wacht een sale van Elite af.

Ennnn hij is weer in de sale, voor die €7,50.. dat is dus wel alleen de base-game.
    Ik twijfel nu wel een beetje, ik wil graag het VR op allerlei manieren ervaren, maar ik hoef geen 50u grind te ervaren.. Zoveel tofs te doen, maar als dat zóveel steeds neerkomt om hetzelfde doen...
    Last edited by One_Eight_Se7en; 18th September 2019 at 15:32.

Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Het ligt eraan waar je het voor koopt. Ik ben ook niet zo van de grind, maar als VR game is het tof en heb ik het meer gespeeld dan de gemiddelde VR game.

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Ennnn hij is weer in de sale, voor die €7,50.. dat is dus wel alleen de base-game.
    Ik twijfel nu wel een beetje, ik wil graag het VR op allerlei manieren ervaren, maar ik hoef geen 50u grind te ervaren.. Zoveel tofs te doen, maar als dat zóveel steeds neerkomt om hetzelfde doen...
    Je kunt meteen beginnen hoor. Geen reden om te grinden, zelf ook nooit gedaan namelijk.

Belangrijker en vaak gezegd hier is of je een joystick ter beschikking hebt en beter nog een HOTAS.

In VR is het ècht heel erg indrukwekkend. Maar ook erg zwaar. Tip om beiden te ervaren: zet koers naar een asteroïde ring.

Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Allright, E:D komt wel goed.
    Maar een HOTAS... ja... wie heeft er zo'n ding ongebruikt liggen? Zou 'm dan wel graag eerst even proberen.

Zo'n TM T.Flight of Logitech Saitek X.52 is prima do-able trouwens.. Idee'tje voor de feestdagen!

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    T-Flight is echt INSANE price/value. Weet niet wat ze tegenwoordig kosten, maar heb de mijn nieuwe voor 36e ofzo gekocht, en werkt zo goed. Tuurlijk heb je niet zoveel knoppen als een high-end, maar met voice attack doe ik eigelijk t meeste. Alleen daadwerkelijk vliegen (besturen) en schieten doe ik met de stick... Al het andere (van landingsgestel droppen via HUD wisselen tot docking aanvragen) gaat via voice .

edit: oh wow, zie nu datie boven de 60 standaard zit. Nog steeds wel goede instapper voor die prijs, maar ligt al weer dichter tegen de volgende stap
    Last edited by Faure; 18th September 2019 at 20:20.

Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Faure View Post
    T-Flight is echt INSANE price/value. Weet niet wat ze tegenwoordig kosten, maar heb de mijn nieuwe voor 36e ofzo gekocht, en werkt zo goed. Tuurlijk heb je niet zoveel knoppen als een high-end, maar met voice attack doe ik eigelijk t meeste. Alleen daadwerkelijk vliegen (besturen) en schieten doe ik met de stick... Al het andere (van landingsgestel droppen via HUD wisselen tot docking aanvragen) gaat via voice .
    Ik kan ook beamen (zoals ik al volgens mij ook al hier en/of VR topic heb gedaan) dat, zeker als het om VR gaat, al die extra knoppen op je HOTAS onzinnig zijn Je ziet ze toch niet, dus indrukken is ook een ramp. Ik doe ook vrijwel alles over voice attack.

Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Edit: oh wow, zie nu datie boven de 60 standaard zit. Nog steeds wel goede instapper voor die prijs, maar ligt al weer dichter tegen de volgende stap
    Yeah idd.. voor die 3-4 tientjes was het een no-brainer, maar de ‘instapper’ nu is al vrij fors..

Vandaar de open vraag voor een proef run Weet eigenlijk niet hoe de retour-policy is bij geopende en aangesloten devices bij bijv Coolblue of MM, anders kan ik het ook nog een paar dagen daarmee proberen en desnoods retourneren.. Vind ik wel wat sketchy trouwens.

Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Yeah idd.. voor die 3-4 tientjes was het een no-brainer, maar de ‘instapper’ nu is al vrij fors..

Vandaar de open vraag voor een proef run Weet eigenlijk niet hoe de retour-policy is bij geopende en aangesloten devices bij bijv Coolblue of MM, anders kan ik het ook nog een paar dagen daarmee proberen en desnoods retourneren.. Vind ik wel wat sketchy trouwens.
    Sowieso heb je op alles wat je online koopt gewoon wet koop op afstand, daar zijn geopende/aangesloten devices niet onder uitgezonderd. Maar goed, of je dat wil abusen moet je zelf even kijken.

Ik weet niet waar je woont, anders kan je mijn HOTAS ook wel een keer lenen (x-55).

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1005 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    The latest Elite: Dangerous ghost ship actually has people in it

Elite: Dangerous, the epic spacefaring MMO, has quite some time to go still before its next major update. That hasn’t stopped the team at Frontier Developments from dropping a wild new story beat. The community is still trying to figure out what it all means, but you can watch the mystery play out in real-time on Twitch.

Just hours ago streamer Malic_VR discovered a so-called “generation ship” named The Golconda. While the current in-fiction technology in the year 3305 allows players to travel faster than the speed of light, when this craft left Earth over 1,000 years ago it was moving at a much slower speed. Now it’s passing through the Upaniklis system, just 172 light years from home.

And, unlike each of the 15 other generation ships discovered in Elite so far, this one is full of live human beings.

https://clips.twitch.tv/BrainyStylis...tt_content=url

Malic_VR arrived in the Upaniklis system on a hunch, gleaned from the latest in-fiction news report that mentioned unknown signals coming from the region. Once he interacted with the generation ship, he was greeted by a series of fully voiced audio logs. The captain of The Golconda, Jonathon Forester, is desperate for help. Meanwhile, other hardcore isolationists aboard the ship want nothing to do with the rest of humanity at all.

https://clips.twitch.tv/GiantGiantNi...tt_content=url

Right now, Malic_VR and his Twitch community are teasing through all the data they can find in and around the generation ship, which is emitting strange sounds in addition to the contradictory audio logs. Upaniklis isn’t all that far away, so if you own the game and have a ship capable of even basic lightspeed travel you’re probably only a few dozen jumps away. Feel free to stop by for a tour, and maybe even help contribute to the next chapter in Elite’s slow-moving science fiction storyline.

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iemand die dit nog speelt atm?
    Zelf een nieuwe hotas gekocht in februari en weer uren in deze game gestoken. Nu is net de Fleet Carrier geïntroduceerd in de beta. Iemand die al 5 miljard bij elkaar heeft om dat ding te kopen? Om nog niet de spreken over de standaard upkeep van 10 miljoen per week, welke kan oplopen tot 155 miljoen per week......

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 miljard, holy shit.... Ik heb net over een miljard geloof ik....

En dan een upkeep van zoveel... Dat is vast niet bedoeld voor een solo speler maar voor een groep die t geld bij elkaar legt, hoop ik? Ik heb mijn hotas nu niet hier maar ga vd zomer denk ik wel weer es spelen. Probleem is alleen altijd een beetje 'wat te doen' , ook al heb ik nog niets van die aliens gedaan.
    Last edited by Faure; 7th April 2020 at 20:01.

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Damn wat een getallen.

Ik pak hem ook gegarandeerd weer op, in VR.

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5 miljard, holy shit.... Ik heb net over een miljard geloof ik....

En dan een upkeep van zoveel... Dat is vast niet bedoeld voor een solo speler maar voor een groep die t geld bij elkaar legt, hoop ik? Ik heb mijn hotas nu niet hier maar ga vd zomer denk ik wel weer es spelen. Probleem is alleen altijd een beetje 'wat te doen' , ook al heb ik nog niets van die aliens gedaan.
    Ow nee, dit is voor 1 persoon. Je kan nu wel direct geld naar elkaar overmaken geloof ik, in de beta. Er komt een player to player markt via die carrier, waar je dan je eigen prijzen kan instellen.
    En van wat ik vandaag op stream gezien heb gaan ze deze prijzen echt wel aanpassen. Het sloeg nergens meer op, voor een volledig outfitted carrier met alles er op en er aan en alle items ingeslagen, betaal je in het eerste jaar 42 miljard......
    Maar dit lijkt mij echt niet de prijs die het gaat kosten als het naar productie komt.

Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Damn wat een getallen.

Ik pak hem ook gegarandeerd weer op, in VR.
    +1

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

+1
    Wij hebben samen nog niet gespeeld toch?

Eerste dat ik installeer in een ander huis is mijn HOTAs.

Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wij hebben samen nog niet gespeeld toch?

Eerste dat ik installeer in een ander huis is mijn HOTAs.
    Nope, had 't begin maart wel in de planning, maar toen ook effe weinig tijd.
    Ohja, toen liep ik ook al tegen het HOTAS dingetje aan. Toen even de aankoop (>150 ofzo) even on-hold gezet.

Maar... maar... jij hebt toch geen ander huis? Hoelang ga je ermee wachten dan?
    Optimale ervaring is toch met HOTAS, ipv gewoon speelbaar met muis/tobo/X1-controller/rift-controllers?

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mooi om te zien dat Elite Dangerous nog altijd meer weet waar te maken dan Star Citizen xD

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb laatste tijd beetje dat diamond farmen gedaan. De fuck hoeveel geld dat oplevert :O

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Wacht effe! Wat is dit precies?

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    699 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Wacht effe! Wat is dit precies?
    Planetary landings en objectives schijnt.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Planetary landings en objectives schijnt.
    Maar, die hadden we toch al?

Ga eropuit, Commander, en druk je stempel op het heelal in Elite Dangerous: Odyssey. Verken verre werelden te voet en verleg de grens van de bekende ruimte. Zet als eerste voet op talloze unieke planeten en ontdek gebieden die sinds het begin der tijd nog niet zijn aangedaan. Elite Dangerous: Odyssey nodigt je uit om een ware pionier te worden.

Een reuzensprong
    Zie het heelal als nooit tevoren. Land op adembenemende planeten die van energie worden voorzien door ongelofelijke technologie, zie de zon opkomen boven onvergetelijke vergezichten, ontdek buitenposten en nederzettingen en ontdek in alle vrijheid.

Bepaal je eigen weg
    Neem een grote verscheidenheid aan contracten aan en speel op jouw manier, van diplomatie en handel tot dodelijke verhulling en open oorlogsvoering. Zeer uiteenlopende omgevingen, doelstellingen en NPC's bieden je een eindeloze variatie aan missies en een bijna oneindige hoeveelheid content om te spelen.

Stel je bemanning samen
    Sociale verzamelplekken, verspreid over het heelal, bieden Commanders de ideale plek om hun volgende stap te plannen. Vorm allianties, verwerf diensten en vind uitmuntende ondersteuning door zeer gewilde Engineers. Deze publieke buitenposten helpen je ook bij het verkrijgen en upgraden van wapens en uitrusting om je speelstijl te ondersteunen.

De allesomvattende strijd
    Beleef intense firstperson-gevechten, rust je personage uit met een arsenaal aan wapens en uitrusting en coördineer met teamleden om te overheersen in een diepe, gelaagde, tactische omgeving waar Commanders, SRV's en Starships samenkomen.
    bron

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    699 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Dunno, laatste keer dat ik het speelde was er alleen vliegen in SPAAAACE
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Misschien wat meer uitgewerkt? Ik bedoel, planetary landings was redelijk saai in de regel.

Maar damn, what a time to be alive qua space games. Ik ben ook hard on the fence voor Everspace, en die nieuwe X-game. Meteen even @Illuv vragen ergens in een thread hoe die game hem beviel

Mentioned
    1420 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://tweakers.net/nieuws/168662/t...lightsims.html
    Voor als iemand nog een nieuwe controller wilt

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    374 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gratis in de Epic Games Store
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    369 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Wilde hem meepakken, blijkt dat ik hem al heb
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Member Fell Beast's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Wilde hem meepakken, blijkt dat ik hem al heb
    HAHA

Doet me goed dit... dit is mij ook een keer overkomen, om je van te schamen hehe. Maarre nu je het zegt........ dit is ook een game die ik heb liggen maar niet eens op mijn backlog heb staan had hem vorig jaar als eerste game voor mijn PS4pro voor €4,- gekocht. Goede deal dacht ik, maar gewoon niet opstarten he.