User Tag List

Page 7 of 7 FirstFirst ... 5 6 7
Results 241 to 264 of 264

Thread: [Algemeen] De grote Apple-thread

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Serieuze vraag, wie gebruikt er tegenwoordig nog (veel) een tablet? Het leek voor mij echt een tijdelijke hype en onder aan de streep biedt het niets extra's ten opzichte van je mobiel of vergeleken met een laptop.

Ik heb zelf een iPad gekregen via mijn werk maar tot nu toe heb ik hem alleen voor de Fallout 4 app gebruikt en ga ik hem wellicht proberen voor de Red Dead app.
    Moi, als e-reader, youtube/internet on the go en als wekker

Het is denk ik inderdaad een soort niche geworden, maar heeft wellicht nog wel toekomst als media-consumptie apparaat met een groter (en dus fijner) scherm dan zelfs een grote smartphone. Tenminste, totdat de Surface en Surface-klonen van Microsoft & partners ook als tablet fijn en licht genoeg worden en dan zou het wel eens schluss kunnen zijn. Big if, overigens. Ik heb zelf een Surface (Pro 4) en ondanks het voortreffelijke scherm van de Surface is mijn iPad Air II voor media-consumptie nog altijd de eerste keus. Gebruiksgemak als tablet is nog altijd wat beter, maar het is vooral het gewicht eerlijk gezegd, die paar ons maken toch wel wat uit.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Gebruik m beneden vooral als randvermaak naast de TV als ze iets wil kijken waar ik niet zon interesse in heb.
    Dan een beetje casual games (Clash of Clans, Hill Climb Racing 2), of sport kijken via Ziggo of Fox apps, Twitch voor esports, dat soort gebruik.

Socials doe ik dan weer vooral op mn telefoon, merk ik.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1072 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Moi, als e-reader, youtube/internet on the go en als wekker

Het is denk ik inderdaad een soort niche geworden, maar heeft wellicht nog wel toekomst als media-consumptie apparaat met een groter (en dus fijner) scherm dan zelfs een grote smartphone. Tenminste, totdat de Surface en Surface-klonen van Microsoft & partners ook als tablet fijn en licht genoeg worden en dan zou het wel eens schluss kunnen zijn. Big if, overigens. Ik heb zelf een Surface (Pro 4) en ondanks het voortreffelijke scherm van de Surface is mijn iPad Air II voor media-consumptie nog altijd de eerste keus. Gebruiksgemak als tablet is nog altijd wat beter, maar het is vooral het gewicht eerlijk gezegd, die paar ons maken toch wel wat uit.
    Bovenstaande. De use-case is heel nauw idd, maar die van mij heeft lang dienst gedaan voor comics, hearthstone (op 7 inch speelt die het beste imho) en video'tjes in bed kijken.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Hier ook voor netflix/youtube in bed of op de bank. Heb dan ook geen uber grote phone.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    402 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Ik gebruik mijn iPad elke dag. Ik volg veel content creators via Youtube en dat kijk ik 's avonds in bed. Maar ook voor Ziggo Go of Netflix en Prime series.

En in lange ritten in de trein of vliegtuig is het ideaal voor Netflix. Kijkt toch fijner dan een telefoonscherm.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eigenlijk is het dus een soort 'smart secundair scherm' geworden, niet meer, niet minder...
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    297 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duidelijk, in ons geval is dat dan een laptop of de telefoon. Voor onderweg kan ik het ook zeker wel begrijpen. Maar Netflix in het vliegtuig, kun je dat tegenwoordig dan ook offline downloaden/beschikbaar houden? Dat zou wel een hele leuke gadget zijn in plaats van 2,5 uur lang elke 5 minuten van positie veranderen omdat het slapen maar niet lukt
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1072 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Duidelijk, in ons geval is dat dan een laptop of de telefoon. Voor onderweg kan ik het ook zeker wel begrijpen. Maar Netflix in het vliegtuig, kun je dat tegenwoordig dan ook offline downloaden/beschikbaar houden?
    Jup. En ik laad ook nog wel e.e.a. aan series voor het reizen op devices als .mkv ofzo

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja toevallig vorige week in vliegtuig richting Oslo nog aantal Netflix serie afleveringen gekeken. Moet volgnes mij wel een "first party" serie zijn, dan heb je een mogelijkheid tot downloaden.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    532 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Jup. En ik laad ook nog wel e.e.a. aan series voor het reizen op devices als .mkv ofzo
    Yes, In mijn Tablet een kaartje zitten van 128 GB. Als ik een paar dagen van huis ben stouw ik er een half seizoen op.
    Heerlijk die Offline netflix optie.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    297 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat klinkt erg goed, dan zal ik zeker een paar 'vliegtuig-afleveringen' klaarzetten voor de volgende keer. Volgens mij 64GB, maar het voor de rest een lege iPad dus daar zal wel genoeg op passen.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Jammer dat er geen geupdate versie van de mini is aangekondigd. Ik gebruik em geregeld voor youtube en browsen. Een pro is me wat te gortig qua prijs. Dan maar een 4 bestellen.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    iPad wordt hier dagelijks gebruikt, al gok ik dat mensen met een grotere telefoon hem misschien sneller overbodig vinden. Mijn Air ligt naast het bed en gebruik ik voor youtube, comics, ereader etc. Ook is hij erg handig als tweede scherm bij het fotograferen, of het bewerken van foto's op vakantie alvast. Spelletjes etc heb ik overigens op beide apparaten niet staan.

Ik heb ook een Surface, maar toch is dat een hele andere tablet ervaring, daar zie ik mijzelf niet mee in bed liggen als Ereader iig.

Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat klinkt erg goed, dan zal ik zeker een paar 'vliegtuig-afleveringen' klaarzetten voor de volgende keer. Volgens mij 64GB, maar het voor de rest een lege iPad dus daar zal wel genoeg op passen.
    Meeeer dan genoeg.. episode in Netflix quality is een mb of 4-500, afaik. Kun je aardig wat seizoenen downloaden.

Enige is kan zijn dat als je langere tijd offline bent dat hij gaat zeuren dat de download verloopt.
    Even via telefoon hotspot verbinding maken zodat Netflix de download kan verifiren en is weer een tijdje offline beschikbaar.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Apple's game subscription service Apple Arcade launches this autumn on iOS and Mac

Apple's heavily rumoured game subscription service has been formally unveiled. It's called Apple Arcade and will arrive on iPhone, iPad, Mac, and Apple TV later this year.

Apple Arcade will feature a "curated" list of games that subscribers can download to their devices or desktop via the App Store and play at any time, with over 100 new and exclusive titles promised for launch. Games will be ad-free and in-app-purchase-free, and up to six family members can access them on one subscription.

Titles announced so far include Beyond a Steel Sky (a sequel to Revolution Software's beloved sci-fi point-and-clicker Beneath a Steel Sky), Little Orpheus from The Chinese Room, Sayonara Wild Hearts from Simogo, Klei Entertainment's Hot Lava, WayForward's Spidersaurs, Finji's Overland, Abz developer Giant Squid's The Pathless, Sonic Racing, and more.

You can catch a glimpse of these in the Apple Arcade reveal trailer below.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

ING Introduceert Apple Pay

Moet het zelf nog testen maar schijnt te werken.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    202 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lol ze gaan full hipster daar:

Mentioned
    402 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    ING Introduceert Apple Pay

Moet het zelf nog testen maar schijnt te werken.
    Ik heb het voor je getest. Werk briljant!

Nog sneller dan pasje erlangs houden. Kost je niks extra. Wat wil je nog meer?

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Wat wil je nog meer?
    Zo'n stokbrood!

Ik ga vanavond ook even flexen bij de jumbo en watch gebruiken om te betalen.

Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Geinig! Toevallig wel ff geactiveerd, maar nog niet gebruikt afgelopen dagen

Over dat gebruik, je hoeft niet speciaal de MijnING app te openen ofzo?

Mentioned
    402 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Geinig! Toevallig wel ff geactiveerd, maar nog niet gebruikt afgelopen dagen

Over dat gebruik, je hoeft niet speciaal de MijnING app te openen ofzo?
    Neen.
    Dubbelklik op je standby knop + FaceID/TouchID confirmation en dan voor de betaalunit houden. DONE!

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    70 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Neen.
    Dubbelklik op je standby knop + FaceID/TouchID confirmation en dan voor de betaalunit houden. DONE!
    Dat doe ik al meer dan een jaar met ING

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neen.
    Werkt idd. Tenminste, die move.
    nog niet geprobeerd ermee te betalen. Wel mooi dat 't kan.