User Tag List

Page 1 of 13 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 499

Thread: [Algemeen] Vinyl: Singles, maxisingles, langspelers en alles wat er tussen zit

Member rageagainstrage's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

[Algemeen] Vinyl: Singles, maxisingles, langspelers en alles wat er tussen zit

Er zijn dus meer mensen die nogal blij worden van vinyl, mooi. En omdat er aan een mooie plaat vaak een nog mooiere zoektocht of verhaal vast zit, dit topic. Of om gewoon elkaar op de hoogte te houden van mooie aanwinsten, te tippen over mooie uitgaven, en om met z'n allen te schelden op die belachelijk dure reissues (waar je vervolgens toch weer intrapt).

dit zou trouwens ook een hele mooie openingspost kunnen worden, dus als er iemand zin heeft: ga je gang. Ik heb daar het geduld niet voor.
    Ja, ik vind die nickname onderhand ook helemaal kut natuurlijk.

Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Meteen maar het goede voorbeeld geven van verhalen:

Charanjit Singh: Ten Ragas To A Disco Beat
    Heruitgave van de baanbrekende plaat uit 1982, zo vooruitstrevend dat hij toen helemaal flopte. Tot een paar jaar terug was iedereen van overtuigt dat DJ Pierre de pionier van acid house was, maar toen dook opeens deze plaat op. Al een paar maanden nadat de Roland 303 was uitgevonden bedacht Singh dat je daarmee perfect discobeats kon maken, en dat hij die weer kon combineren met traditionele Indiase raga's.
    Ik sprak hem een poos terug, en toevallig had hij de plaat ook bij zich. Hij had hem namelijk meegenomen naar een festival voor een jarige Todd Terje, maar die bleek hem al te hebben. En dus gaf de bejaarde Indiër hem maar aan mij

Simeon ten Holt ‎– Canto Ostinato
    Een paar jaar terug haalde ik me in mijn hoofd dat ik Canto Ostinato op vinyl wilde hebben. Juist omdat het zo'n belachelijk idee is om zo'n repetitief geheel uit te smeren over meerdere plakken. Het scheen dat Documentatiecentrum Nederlandse Muziek het in de jaren tachtig had uitgebracht in hele kleine oplage, maar die waren nergens meer te vinden. Na lang rondvragen hoorde ik dat toen DoNeMu er mee op hield, een of andere biologische appelboer die in zijn winkel ook veel 20e eeuwse klassieke muziek verkocht een restpartij van ze had opgekocht. Uiteindelijk daar Canto Ostinato gevonden, die overigens ook nog gesigneerd was door Ten Holt (en nog een klein geluk dat ik de plaat een paar maanden voor Ten Holts overlijden vond, anders was hij of al weg, of een stuk duurder).
    Last edited by rageagainstrage; 8th January 2015 at 16:23.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Awesome @rageagainstrage !

Morgen/begin volgende week komt mijn Audiotechnica LP120 binnen en dan kan ik aan de slag. \o/

Nu heb ik nog een tegoedbon liggen van €100,- voor Bol.com dus daar kan ik al eens rustig op mijn gemakje rondneuzen, maar wat ik sowieso wil hebben:

• Submotion Orchestra (Alium)
    • Cinematic Orchestra (ALLES!)
    • Neurosis (Eye of every Storm i.e.g.)
    • Pink Floyd (een paar studio albums, niks geks)
    • God is an Astronaut (alles)
    • Bonobo (Black Sands, The North borders, Dial M For Monkey)
    • Mr. Scruff (Trouser Jazz)
    • Amon Tobin (Supermodified)
    • Alles van Ninja Tune dat te betalen is
    • Swans (wat dan ook)
    • En wat ik kan vinden op Hardrockgebied dat ik al jaren op mijn pc/cd heb staan.

En de bakken uitpluizen voor wat goede oude Jazz. Chet Baker, etc.
    Zo maar even langs Vindingrijk (kringloop hier).
    Last edited by Like-a-Bunny; 10th March 2015 at 15:54.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb zelf vooral de collectie van mijn ouders toegeëigend en uitgebreid. Heb een keer de fout gemaakt om een re-issue te kopen van een oude plaat (MJ - Dangerous) en sindsdien koop ik alles tweedehands in 2 speciale vinylzaken. Ik heb tamelijk standaard platen als Earth Wind Fire, MJackson, klassiek, en Pink Floyd, maar vooral leuk vond ik om te vinden: Bruce Willis - The Return Of Bruno.
    Daarnaast koop ik nieuw releases alleen nog maar op plaat en niets meer op CD .
    With great power comes great electricity bill.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Faure View Post
    Heb zelf vooral de collectie van mijn ouders toegeëigend en uitgebreid.
    Ik heb de afgelopen jaren her en der wat meegenomen dat ik vond. Marillion, Chet Baker, Peter & de Wolf van Prokofiev, War of the Worlds etc. En laatst een tas gevonden bij de stort waar vijftig lp's inzaten. Inclusief de allereerste Turn Up the Bass en jaren '80 en '90 popmuziek. Zo tof.

Senior Member Bakema-NL's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vinyl....leuk...maar doe mij maar cd's. Makkelijker opbergen en belangrijkste...krasvrij!
    Natuurlijk was ik zuinig op mijn platen, maar toch slijten ze. Kan en is onderdeel van de charme (zijn), maar ik vond het niet prettig.
    En ja, ook het geluid is warmer bij vinyl, eens. Groter artwork is ook leuker. Maar zelfs dat allemaal doet mij er niet naar terugverlangen.

Ik heb nog een lp of 300 staan denk en zo'n 100 maxisingles (de 12 inches) en 100 singles of zo.....even grof geschat.
    Ook het spul van mijn vader....eerste lp's van the Rolling stones, the Doors, Fleetwood mac....dat soort spul. En dan veel jaren '80 spul, toen ik nog een Bakemaatje was.
    Can't live with them....then fuck them! :p

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Bakema-NL View Post
    Vinyl....leuk...maar doe mij maar cd's. Makkelijker opbergen en belangrijkste...krasvrij!
    Dat is zeker een punt, maar voor mij absoluut geen dealbreaker.
    Ik merk gewoon dat ik al jaren geen cd's meer koop. Laat staan afspeel. Ik heb niet eens meer een cdspeler in huis, buiten de consoles dan.

Tijdje terug een avondje geborreld bij mijn beste vriend thuis en daar een avondje plaatjes gedraaid. Vanaf dat moment ben ik helemaal om. Puur gevoel. Prachtig geluid ook natuurlijk.

Gisteren in de kringloopwinkel tegen wat oude LP's met sprookjes aangelopen (met Hetty Blok, mocht iemand hier haar nog kennen). voor die €0.75 per stuk moesten ze uiteraard mee.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by rageagainstrage
    Ik interviewde hem een poos terug
    Hoezo eigenlijk? Ben benieuwd.

En wat is een mooie plek om rond te neuzen naar platen? Plato ken ik, maar er is vast wat beters.

Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Hoezo eigenlijk? Ben benieuwd. :

Ik schrijf zo af en toe over muziek. Ik hoorde via via dat hij een NL-uitvalbasis had voor zijn Europese shows, hij deed wat shows hier en ik dacht dat er wel een mooi verhaal in zat. (misschien ook een verklaring waarom ik bijna alleen hier post als er iets over muziek gaat)

En wat is een mooie plek om rond te neuzen naar platen? Plato ken ik, maar er is vast wat beters.
    Qua winkels vind ik het altijd het tofst om in speciaalzaken te halen. Plato en vooral Concerto zijn praktisch omdat ze een uitgebreid en breed aanbod hebben, maar ik vind kleine, onafhankelijke winkels leuker. In Amsterdam voor dance en elektronica bijvoorbeeld Distortion en Rush Hour, voor oude poppy dingen Record Palace, om gewoon random bakken door te gaan Record Friend.

In Groningen ging ik voor garagerock, punky en lo-fi dingen altijd naar Elpee. Die Jan Kooi die daar achter de kassa weet echt ongelooflijk veel van dat soort muziek. Verhaal gaat ook dat de BBC-presentator die voor het eerst The White Stripes draaide, en daarmee de hele hype rond die band begon die single in z'n handen gedrukt kreeg tijdens een bezoek in die winkel met Eurosonic. Verder heb je in Groningen nog Klinkhamer met ongelooflijk veel toffe tweedehands dingen, en de Swingmaster, de beste jazzwinkel waar ik ben geweest. De eigenaar is echt een encyclopedie, raadt je soms aan om eerst met een andere plaat te beginnen, etc (is trouwens de vader van Ben en Gideon van Gelder).

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by rageagainstrage View Post
    Ik schrijf zo af en toe over muziek. Ik hoorde via via dat hij een NL-uitvalbasis had voor zijn Europese shows, hij deed wat shows hier en ik dacht dat er wel een mooi verhaal in zat. (misschien ook een verklaring waarom ik bijna alleen hier post als er iets over muziek gaat)
    Aha, tof.

Qua winkels vind ik het altijd het tofst om in speciaalzaken te halen. Plato en vooral Concerto zijn praktisch omdat ze een uitgebreid en breed aanbod hebben, maar ik vind kleine, onafhankelijke winkels leuker. In Amsterdam voor dance en elektronica bijvoorbeeld Distortion en Rush Hour, voor oude poppy dingen Record Palace, om gewoon random bakken door te gaan Record Friend.

In Groningen ging ik voor garagerock, punky en lo-fi dingen altijd naar Elpee. Die Jan Kooi die daar achter de kassa weet echt ongelooflijk veel van dat soort muziek. Verhaal gaat ook dat de BBC-presentator die voor het eerst The White Stripes draaide, en daarmee de hele hype rond die band begon die single in z'n handen gedrukt kreeg tijdens een bezoek in die winkel met Eurosonic. Verder heb je in Groningen nog Klinkhamer met ongelooflijk veel toffe tweedehands dingen, en de Swingmaster, de beste jazzwinkel waar ik ben geweest. De eigenaar is echt een encyclopedie, raadt je soms aan om eerst met een andere plaat te beginnen, etc (is trouwens de vader van Ben en Gideon van Gelder).
    Klinkt goed en deels bekend, maar wel erg ver uit de richting voor mij helaas. Elpee klinkt vooral interessant.
    Pieter van Oss is zo'n muziekkenner dichter bij mij in de buurt (Den Bosch). Een tijd terug stapte ik er binnen om de nieuwe Ministry te halen en dan is het toch vreemd om een vijftiger (zestiger?) helemaal te zien opleven bij het noemen van die naam. Mijn feitenkennis is weer bijgeschaafd in ieder geval.

De Langspeelplaat hier is ook een alternatief trouwens en ik meen dat er in Tilburg en Eindhoven ook een paar leuke zaken zitten...of zaten.
    Ach ja, anders binnenkort nog maar eens met mijn zus afspreken in Amsterdam. Zij de undergroundkledingzaakjes en ik de platenzaken.

Senior Member Bakema-NL's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als jullie nog een leuk winkeltje in Amsterdam zoeken dan is er Concerto....natuurlijk, die kennen de meesten wel. Maar op loopafstand zit in de Ferdinand Bolstraat, tegenover Heinekenplein nog een alleraardigst leuk 2e hands winkeltje met af en toe verrassend aanbod.
    Can't live with them....then fuck them! :p

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Bakema-NL View Post
    Als jullie nog een leuk winkeltje in Amsterdam zoeken dan is er Concerto....natuurlijk, die kennen de meesten wel. Maar op loopafstand zit in de Ferdinand Bolstraat, tegenover Heinekenplein nog een alleraardigst leuk 2e hands winkeltje met af en toe verrassend aanbod.
    Een paar keer tegengekomen online. Ga ik eens kijken.

En mijn speler is binnen. Netjes opgezet en een mooi plekje in de kast gegeven.
    Aangesloten op de cd-ingang van mijn Denon AVR-X3000.....en toen was het stil.

Huh? Maar die Audio Technica had toch een ingebouwde phono pre amp? Zoek zoek, RTFM, Google... Ah! Een ieniemienie line-knopje op een plek waar je hem niet verwacht aan de achterkant. Onderstaande plaat erop en instant bliss. Wat een geluid.

Nu wachten tot de rest volgende week binnenkomt (Bonobo, Portishead en Submotion Orchestra) en eens uit gaan zoeken wanneer er een rommelmarkt of platenbeurs is in de Brabanthallen.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    In Rotterdam ken ik maar twee echt serieuze platenzaken (beide in principe 2e hands, maar een van de twee heeft ook nieuwe dingen geloof ik).

Demonfuzz Records (mijn favoriet). Doet alleen tweedehands dingen. Platen tussen de 5-20 euro afhankelijk van populariteit en beschikbaarheid (gok ik).
    En er schuin tegenover (waarom niet he?) zit De Plaatboef. Is wat groter, handelt in allerlei muziek (cds, vinyl etc) en heeft ook nieuwe releases, maar ik vind het minder bijzonder .

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Waarom hebben die lui toch altijd van die knakenwebsites? De voorraad LP's zit bij de Platenboef achter een dode link.
    Hoewel die van Demonfuzz er wel goed uitziet trouwens.

Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aha, tof.

De Langspeelplaat hier is ook een alternatief trouwens en ik meen dat er in Tilburg en Eindhoven ook een paar leuke zaken zitten...of zaten.
    Ach ja, anders binnenkort nog maar eens met mijn zus afspreken in Amsterdam. Zij de undergroundkledingzaakjes en ik de platenzaken.
    Sounds in Tilburg schijnt een toffe zaak te zijn. En mooi dat je alles aan de praat hebt. Ik moet er ook echt werk van maken. Half jaar geleden verhuisd, sindsdien wel behoorlijk wat écht mooie platen gekocht, maar geen platenspeler meer : /

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by rageagainstrage View Post
    Nu ik de foto's zo zie weet ik precies waar die zit en volgens mij ben ik er wel eens binnen geweest in de jaren dat ik in Tilburg woonde. Morgen in ieder geval hier in Den Bosch een rondneuzen.

Quote Originally Posted by rageagainstrage
    Half jaar geleden verhuisd, sindsdien wel behoorlijk wat écht mooie platen gekocht, maar geen platenspeler meer : /
    Al iets op het oog? Ik ben nu wel benieuwd geworden nu ik zoveel modellen langs heb zien komen overal.

Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik was er van overtuigd dat ik zo'n Project ging kopen, maar hoe meer ik lees, hoe meer opties er langskomen. Probleem is ook dat ik nog altijd een keer een goede versterker en speakers moet kopen, wellicht doe ik dat wel eerst en wordt een platenspeler de volgende stap. En bovendien heb ik besloten dat ik pas iets moet gaan kopen als ik afgestudeerd ben en een semi vast inkomen heb. Nu hebben concerten een hogere prioriteit voor mijn geld.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Waarom hebben die lui toch altijd van die knakenwebsites? De voorraad LP's zit bij de Platenboef achter een dode link.
    Hoewel die van Demonfuzz er wel goed uitziet trouwens.
    Tsja... Plaatboef weet ik niet zo goed, al zal het vast ook met gebrek aan geld te maken hebben. Demonfuzz (die naam alleen al) straalt gewoon in zijn geheel kleine onderneming uit, ook daar binnen. Maar het is wel een intieme zaak, wordt er goed geholpen en er loopt tamelijk vaak een BN'er (nouja, BR'r) binnen. Zo kocht ik een lading funk LP's terwijl Wilfried de Jong er opmerkingen over maakte (positieve gelukkig).
    Beide zaken (wat betreft LP's) bestaan gewoon uit eenooorm veel dozen/vakken gesorteerde LP's op genre en dan op alfabet. Niets meer dan dat .
    Ik moet zeggen als ik voor efficiëntie en nieuwe platen wil gaan, ga ik naar de mediamarkt of bol.com (of wie dan ook de goedkoopste aanbiedt).

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Faure View Post
    Zo kocht ik een lading funk LP's terwijl Wilfried de Jong er opmerkingen over maakte (positieve gelukkig).
    Compleet platengek begreep ik. Ik zag hem in dat DWDD-item over de Okki Nokki.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

En nog een stuk of dertig LP's binnengekregen waar ik nog doorheen moet kijken. Ik zag er wat albums van Focus tussen zitten en wat Rolling Stones. Mooi uitzoek-, schoonmaak en luisterwerkje.

Ook een aantal 78-toeren platen trouwens.

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jij hebt de exacte muzieksmaak van mijn vader vroeger. Moet ik 'm eens vragen of hij nog LP's heeft liggen [ooit was dat sowieso het geval]?

Tetten King Crimson's Avatar
    Mentioned
    176 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: King Kcrimson Steam ID: Belisarius
    Nu ik de foto's zo zie weet ik precies waar die zit en volgens mij ben ik er wel eens binnen geweest in de jaren dat ik in Tilburg woonde. Morgen in ieder geval hier in Den Bosch een rondneuzen.
    In de achterkant van Sounds zit een klein kamertje met allerlei 2ehands elpees. De verzameling verandert constant, maar ik heb er zelf al een aantal pareltjes weten weg te halen voor een paar ekkies.

@Voll : dat mag ook wel voor mij hoor.
    It's not the side-effects of the cocaine.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Voll View Post
    Jij hebt de exacte muzieksmaak van mijn vader vroeger. Moet ik 'm eens vragen of hij nog LP's heeft liggen [ooit was dat sowieso het geval]?
    !

Ik ga sowieso ook het hardere werk nog even opsnorren hoor. Mijn hardrock-collectie wil ik ook graag op plaat hebben. Maar ik zie wel al dat de lp's die ik tof vind een stevig prijsje hebben.

Quote Originally Posted by King Crimson View Post
    In de achterkant van Sounds zit een klein kamertje met allerlei 2ehands elpees. De verzameling verandert constant, maar ik heb er zelf al een aantal pareltjes weten weg te halen voor een paar ekkies.
    Awesome. Dat moet ik hebben. Hier gisteren bij Pieter van Os gekeken, maar daar moet je het doen met zes curverbakken die op de grond staan en waar je niet bij kunt.
    Last edited by Like-a-Bunny; 11th January 2015 at 15:03.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Met als mooiste track uiteraard Max.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Submotion Orchestra - Alium
    Bonobo - The North Borders

En nog wat bij mekaar gezocht en schoongemaakt:

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die koe.... ik ken die plaat. Maar het is vast niet Zappa wat ik als eerste dacht?

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Atom Heart Mother van Pink Floyd.

Misschien dacht je aan The Dark Side of the Moo.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ah, Pink Floyd.
    Ik gok dat ik deze heb gezien bij mijn vader:

Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onverwacht aardig wat gekocht afgelopen weekend. Alles voor de helft van het geld, dus veel dingen die ik al een poosje op mijn lijst had staan:

(maar wel andere versie)

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Beck, Radiohead, Sade, nice!

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Kringloop Leeuwarden heeft biedingen op Pink Floyd LP's en Rollingstones en de Beatles.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Kringloop Leeuwarden heeft biedingen op Pink Floyd LP's en Rollingstones en de Beatles.
    Dat is...vooral ver weg.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Goh, ik heb serieus geen enkele Beatles plaat. (rolling stones vind ik dan weer minder een must).
    Nu luister ik eigenlijk de Beatles nooit, maar voor een vinyl collectie zijn ze eigenlijk wel verplicht :p.

Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb er een paar, maar als ik eens geld over heb en mijn lijst verder heb afgewerkt wil ik misschien wel die mono versies kopen. Ik blijf dat overdreven stereo gedoe bij The Beatles veel te heftig vinden.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik roep wel als ik ze ergens tegenkom, want zelf heb ik er echt nul komma nul mee.

Appeltaart BiT's Avatar
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: BiT
    Een aantal platen van The Beatles zijn nog wel te betalen. Vooral de verzamelaars uit Duitsland e.d.
    Heb zelf Rubbel Soul, Sgt. Peppers (3x), White Album, Abbey Road, Revolver, 1962-1966, 1967-1970, en nog een aantal verzamelaars.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mmm ik betaal hier bij de meeste zaken toch gouw 20 euro per 2e hands album. Dat vind ik het niet waard, das net zo veel als een nieuwe release.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Tsja LP's is een Niché/Collectors markt. Dus hangt puur van jezelf af wat je er voor over hebt. Als ik mijn leven wat meer op orde had was ik ook voor een leuke collectie gegaan, en zou ik er zeker wel in willen investeren en op jacht gaan. Maar nu gewoon wat praktisch en het snelst gaat etc.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Tsja LP's is een Niché/Collectors markt.
    Tegenwoordig steeds minder.

En nieuw:

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dju, stikongeduldig aan het wachten op nog 8 LP's die ik her in der in bestelling heb staan. Het virus heb ik goed te pakken en ik geniet er met volle teugen van!

Nu ben ik alleen met behoorlijk wat klem op zoek naar Ma Fleur van The Cinematic Orchestra. Maar de prijzen rijzen de pan uit helaas. En ik moet hem eigenlijk voor een bepaalde datum hebben...