User Tag List

Page 5 of 5 FirstFirst ... 3 4 5
Results 161 to 185 of 185

Thread: [XB1/PC] Sea of Thieves - by Rare!

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1130 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Mocht er nog een plekkie vrij zijn vanavond sluit ik ook aan anders next time, geen probleem
    Mijn werk loopt atm nogal uit, dus join maar gewoon hoor. Ik pols wel ff op discord als ik thuis ben.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Begrijp nog steeds niet waarom onze oosterse "vrienden" aangehaakt waren maar zorgde voor genoeg humor Episch avondje

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1235 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Ik hou me de volgende keer ook weer aanbevolen!

Mentioned
    1130 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Begrijp nog steeds niet waarom onze oosterse "vrienden" aangehaakt waren maar zorgde voor genoeg humor Episch avondje
    Ik denk gewoon voor de fun? Het eigen fun maken is natuurlijk ook wel heel erg aanwezig in de game. I had fun ja En twee dagen op rij onfatsoenlijke etenstijden!

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    haha ja dat was episch. Die zaten dus al niet op hun eigen schip doordat ze geruild hadden en daarna met ons mee. Kwam zn maatje daarna nog helpen ook haha.

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik denk gewoon voor de fun? Het eigen fun maken is natuurlijk ook wel heel erg aanwezig in de game. I had fun ja En twee dagen op rij onfatsoenlijke etenstijden!
    Ja dat is het denk ik, zulke dingen gingen wij na een poos ook doen. Of proberen alle schepen in de hele server in 1 alliance te krijgen, mensen bevrienden en dan hun schip overnemen etc.

Vanavond ben ik er weer denk ik, morgen thuis ‘werken’ dus kan tot wat later spelen

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik doe vanavond ff een sloep sessie maar mocht dat niks worden weet ik je te vinden.

Mentioned
    1130 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Derper View Post
    Vanavond ben ik er weer denk ik, morgen thuis ‘werken’ dus kan tot wat later spelen
    Ik wilde misschien wat anders gaan doen qua gamen, maar ik ken mijzelf dus als je op discord hangt, dikke kans dat ik kom buurten.

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja op discord zit ik altijd maar wij hebben een iets levendiger server. Even kijken of daar mensen zitten die vanavond ook spelen. Maar dm of bel gerust als ik niet in de server ben. Online ben ik toch

Verstuurd vanaf mijn H8314 met Tapatalk

Mentioned
    1235 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik probeer ook even langs te komen.

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Sea of Thieves gets a Halo-inspired Spartan Ship Set to celebrate E3

Sea of Thieves fans can pick up a Halo-inspired Spartan ship this week to celebrate E3.
    Players have until 23:59 BST on June 15 to pick up the Spartan Ship Set, which features Master Chief holding a spear at the bow and a hull painted in green in honour of his armour.

There’s also a new flag with Chief’s helmet emblazoned on it and the sails feature a pirate-UNSC hybrid logo to let your pals and enemies know you’re a Halo fan through and through.

If it doesn’t appear in your cosmetics chest right away, try not to panic – Rare has said this could take up to 72 hours because it’s E3 and they expect it to be busy.

A new Halo: Infinite trailer was revealed at the Xbox Conference and you’ll be able to sign up to its beta test soon.

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die figure head is zo Nice! Was verder helaas weinig te zien in de shows op de E3. De game is nu wel maar 25 eu. Prima prijs voor wat het nu is.

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Sea of Thieves trok twee miljoen spelers sinds grote update

Sea of Thieves kreeg in in april een grote update, welke twee miljoen spelers aantrok. In de toekomst wil ontwikkelaar, Rare, regelmatiger updates uitbrengen.
    In april bracht ontwikkelaar Rare een grote update uit voor Sea of Thieves, om het éénjarige jubileum van het spel te vieren. Uitvoerend producent Joe Neate en ontwerpregisseur Mike Chapman spraken gisteren tijdens de E3-livestream van Gamespot over het spel en de plannen voor de toekomst.

Sinds de Anniversary Update in april heeft Sea of Thieves maar liefst twee miljoen spelers getrokken. In totaal hebben 8,4 miljoen spelers het spel gespeeld, sinds de lancering in maart 2018. Neate zegt dat Sea of Thieves, als een service, in veel opzichten pas net begint. Chapman vult hierbij aan dat Rare van plan is om met meer regelmaat updates te plannen, zodat spelers weten wanneer ze terug moeten komen naar het spel. "Ons plan voor de toekomst is het hanteren van een regelmatig updateritme, waarbij wel geschoven kan worden met wanneer sommige updates worden uitgebracht", aldus Chapman.

Op het officiële Twitter-account van Sea of Thieves werd ook bekendgemaakt dat spelers tijdens de E3 een speciale Spartan-boot kunnen vrijspelen. Om de boot vrij te spelen moeten spelers simpelweg Sea of Thieves gespeeld hebben deze week. De boot is overigens geïnspireerd door de Halo-franchise. Hoewel het originele bericht zegt dat de actie loopt tot en met zondag 00:59 uur Nederlandse tijd, bevestigt Sea of Thieves in een volgend bericht dat spelers tot en met zondag 8:59 uur de tijd hebben.

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja de cijfers voor SoT zijn helemaal niet slecht, zeker niet voor een nieuwe IP die alleen op pc en xbox te spelen is.
    Ik wil vanavond weer even gaan varen, te zee trekt mij aan. Meteen ook kijken of mn MasterChief boegbeeld al gespawnd is.

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Van het weekend weer een avondje gespeeld maar toch een beetje haat-liefdeverhouding met deze game. Het is echt dikke fun om dit samen met vrienden te spelen maar naar mijn smaak mogen ze het wel "gamefyen". Je bent behoorlijk wat tijd kwijt met voorbereieden en naar het juiste eiland te varen om een tale te starten. Voor mij zou er geen plezier verloren gaan als ik een tale gewoon kan starten vanuit een menu, waar ik ook ben.

Nu hadden we ook dat we ergens aangemeerd waren voor een tale en dat ons schip naar de bodem was geschoten met quest items, quest failed.... Ik begrijp dat dit er bij hoort en een risico is maar om dan 2 uur kwijt te zijn en weer van begin af aan moeten beginnen is niet echt motiverend

Ik begrijp dat dit persoonlijk is en veel juist wel de meerwaarde zien van de immersie maar ik zou geen tegenstander zijn van een arcade mode

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Is dit nou zo'n game die je goed cross platform kan spelen?
    Anders vonk ik 'm vanavond nog op mn xbox om 't te proberen met jullie.

Mentioned
    1235 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Paralize View Post
    Is dit nou zo'n game die je goed cross platform kan spelen?
    Anders vonk ik 'm vanavond nog op mn xbox om 't te proberen met jullie.
    Ja hoor, ik ben het levende bewijs ervan. Verwacht alleen niet dat je even snel ingeladen bent en op je schip aan de gang kunt als de rest.

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Van het weekend weer een avondje gespeeld maar toch een beetje haat-liefdeverhouding met deze game. Het is echt dikke fun om dit samen met vrienden te spelen maar naar mijn smaak mogen ze het wel "gamefyen". Je bent behoorlijk wat tijd kwijt met voorbereieden en naar het juiste eiland te varen om een tale te starten. Voor mij zou er geen plezier verloren gaan als ik een tale gewoon kan starten vanuit een menu, waar ik ook ben.

Nu hadden we ook dat we ergens aangemeerd waren voor een tale en dat ons schip naar de bodem was geschoten met quest items, quest failed.... Ik begrijp dat dit er bij hoort en een risico is maar om dan 2 uur kwijt te zijn en weer van begin af aan moeten beginnen is niet echt motiverend

Ik begrijp dat dit persoonlijk is en veel juist wel de meerwaarde zien van de immersie maar ik zou geen tegenstander zijn van een arcade mode
    dit had ik in het begin ook......maar persoonlijk wende het. Maar het verschil kwam vooral nadat ik de wereld beter leerde kennen. Alles gaat dan een stuk vlotter.
    Tip; ga voor je doel, laat je niet afleiden door megalodons, skelly ships of wrakken. Dat scheelt heel veel tijd.

Mentioned
    1130 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

dit had ik in het begin ook......maar persoonlijk wende het. Maar het verschil kwam vooral nadat ik de wereld beter leerde kennen. Alles gaat dan een stuk vlotter.
    Tip; ga voor je doel, laat je niet afleiden door megalodons, skelly ships of wrakken. Dat scheelt heel veel tijd.
    Maar gek genoeg heb ik weer het gevoel dat dat juist niet is wat je moet doen Zodra ik casual games ga "rechte-lijn-naar-het-doel"-en is bij mij de fun er heel erg snel af.

En is Arena niet gewoon de arcade mode?

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja dat is ook zo liquid. Maar soms is de afleiding net ff te veel. En tales laten je juist al niet in een rechte lijn gaan. Elke keer zijn de clues anders. Wat ik meer bedoelde is dat als je een tale af wil maken. Hou je dan bij de tale afmaken, die zijn al lastig zat. Als je dan even snel een megalodon of fort tussendoor denk te doen ben je soms tussen de 30 en 60 min verder zonder dat je tale opschiet.

En de arena is 1 modus. Lijkt wel op arcade ja ...maar is 5 galleon's tegen elkaar die proberen zoveel mogelijk punten te halen of te stelen

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De updates blijven komen!

We gaan weer naar maandelijkse updates. Als eerste Black Powder Stashes! Nu al zin in!
    Hoop kleine quality of life updates ook weer. https://www.seaofthieves.com/release-notes/2.0.5
    Last edited by Like-a-Bunny; 18th July 2019 at 13:22. Reason: Videotag gefixt. :)

Mentioned
    1235 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Sea of Thieves to get pets, emotes and new cosmetics in forthcoming update

Fido the salty sea dog

Sea of Thieves to get pets, emotes and new cosmetics in forthcoming update
    This week's Sea of Thieves developer update outlines plans for pets, emotes, new ship cosmetics, combat adjustments and more.

Piratical pets will appear in the shop: cats, parrots, dogs, rabbits, the humble honey badger and more are available. Sea of Thieves' executive producer Joe Neate says the animal companions are ‘much closer now to the place that we really want them’, so Insiders can expect to see them back on the high seas soon.

Emotes will appear at the same time as pets, accompanied by some new ship cosmetics, and as all sailors know, aesthetics is by far the most important statistic for the boat. It’s unknown what the cosmetics will be, but judging by the Perfect Dark and Banjo Kazooie figureheads, perhaps we will get some more references to other Rare titles.

Pets, emotes and so on are sold through microtransactions at the shop, though not in loot boxes or anything of the like, so players get exactly what they want to pay for. Additionally, the items won’t give players a gameplay edge over others. Neate says that the items are ‘completely optional’ and won’t separate the player base into haves and have nots.

Through the new cross-play option players can choose if they want to sail alongside everyone or just those who are also using a controller. Hit box detection will be improved now that melee combat is sorted, and the Arena mode will no longer use sloops, brigantines and galleons because it simply didn’t work the way the developers had envisioned. They are experimenting with different Arena structures for the time being.

This content update for the multiplayer pirate adventure will be arriving soon but to keep idle hands and hooks at bay, this month’s Black Powder Stashes missions barrelled onto deck last week.

Sea of Thieves is out now for PC and Xbox One, and also available through Xbox Game Pass too.
    bron

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die nieuwe aankondiging van pets is nice. Komen eerst naar de insider build.

En mijn props zijn aangekomen (let niet op de vloer, we hebben lekkage en zijn de boel aan het drogen)

de skull pulseert ook zachtjes. Koste wel wat, ook omdat er nog 31 eu import moest worden betaald, maar tja....ik ben er meer dan blij mee nu.
    Attached Images Attached Images
    Last edited by Derper; 31st July 2019 at 15:51.

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die nieuwe aankondiging van pets is nice. Komen eerst naar de insider build.

En mijn props zijn aangekomen (let niet op de vloer, we hebben lekkage en zijn de boel aan het drogen)

de skull pulseert ook zachtjes. Koste wel wat, ook omdat er nog 31 eu import moest worden betaald, maar tja....ik ben er meer dan blij mee nu.
    Had dit even gemist, gaaf man! Zwaar de vibe van de game

edit:

Sea of Thieves new content update Smuggler’s Fortune sets sail

Sorry for the nautical pun in the headline. It couldn’t be helped. Sea of Thieves is a pirate game after all.

The latest free content update for Sea of Thieves, Smuggler’s Fortune, is now available and throws pets into the mix.

If you’ve ever wanted a pet parrot or monkey, but local laws and your conscience held you back, you can now sail the seas with either one.

Alongside pets, the content includes new Voyages to complete, and of course, new loot. Here’s more:

Mercenary Voyages will not only be free to accept but will allow you to actually earn Doubloons. This month’s Rag and Bone Voyages offer a special twist on Cargo Runs, setting crews on course for Shipwreck Bay to locate hidden crates which need delivering to various Seaposts. But beware: time is of the essence to get these to their destinations, and yours won’t be the only crew heeding the call.

Increase your pirate fortune by taking down Ancient Skeletons, rare new enemies who carry Ancient Coins that can be spent in the Pirate Emporium. You can also send roaming Skeleton Sloops back to the depths and lay claim to their hoards of treasure. So following hot on the heels of loot being added to Barrels of Plenty and the emergence of the Reaper’s Chest, there are more riches than ever just waiting to be found or stolen.
    These Doubloons can be spend on items ins Duke’s Black Market. Here you will find variants of sets that were previously time-limited such as the Fearless Bone Crusher items and Deep Ocean Crawler weapons.

One of the biggest features in the new update is the Pirate Emporium. It’s a premium store which is accessed from the home screen or from any Outpost in the game. Here you will find all sorts of pirate-type accessories, emotes, and the aforementioned pets for sale. The items can be purchased using the Ancient Coins currency, which is purchasable through the Xbox store or directly in-game.

The Pirate Emporium and Black Market are both permanent additions to the game, while Rag and Bone Voyages are temporary and will be replaced by new activities when the October update is released.

So, Fire up Sea of Thieves and start playing now, and buy yourself a pet monkey. Hopefully, it’s a polite little fella and doesn’t toss poo.
    Last edited by Rappa; 12th September 2019 at 09:28.

Mentioned
    1235 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

VET!

Sensei Derper's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja de nieuwe update is echt top. Ze blijven maar gooien. Al moeten ik nu zeggen dat het toch ergens steekt dat er transacties inkomen, ook al is het allemaal maar cosmetisch.
    Ik ga overigens toch wel een pet kopen. Weet nog niet welke.
    Luk dat er nu een emporium bijgekomen is, was altijd benieuwd naar wat er in de lege kamer zou komen op elke outpost. Ben ook benieuwd naar welke dieren er nog meer gaan komen later.
    Ben op dit moment nog wel druk met WoW maar ga dit weekend zeker wel even varen om te kijken wat de nieuwe missies brengen.
    Ook de terugkeer van skelly sloops is nice, geeft nog meer te doen op zee!
    ow en een compleet banjo kazooie schip <3

Als mensen nu de game zouden reviewen zou het denk een heel ander cijfer krijgen dan.....laten we zeggen de 4.5 van tweakers.
    Last edited by Derper; 12th September 2019 at 10:14.