User Tag List

Page 1 of 22 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 844

Thread: [Multi] Rocket League

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Ariez1987

[Multi] Rocket League

Football with cars: that's the premise behind Rocket League, and it's to the game's grand and eternal credit that it never dulls this glorious idea with over-complication.

http://www.eurogamer.net/articles/20...-league-review

Voor zover ik weet is er nog geen aparte thread van dus bij deze. Ik heb het spel gister gedownload (gratis voor PS+ leden deze maand) en ik ben direct verslaafd. Je hoeft voetbal niet leuk te vinden, je hoeft racen niet leuk te vinden: ervaar het en geniet!

Je kunt zowel 1vs1 doen, als 2vs2, 3vs3 en 4vs4! Het is pure fun, en ik heb het idee dat je er na een tijd ook echt skills in kunt ontwikkelen. Ik heb nu al een paar mooie saves gehad om een 'goal' te voorkomen.

Zijn er meer mensen ge´nteresseerd in deze game? Wellicht kunnen we wat matches opzetten online (ik speel op PS4).

edit: ik zie dat ik de platforms achter de titel heb geplaatst, wellicht dat iemand dit even kan aanpassen.
    Last edited by Ariez; 14th July 2015 at 13:32. Reason: titel

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1386 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Ik hoor van velen dat het geweldig moet zijn. Zelf een tijdje gespeeld, maar niet mijn ding.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik hoor van velen dat het geweldig moet zijn. Zelf een tijdje gespeeld, maar niet mijn ding.

Ik vind het echt toffe game. Online was een beetje laggy dus zaterdag met een vriend via shareplay(hele rare ervaring om splitscreen te spelen zonder iemand naast je ) aantal matches samen en tegen elkaar gedaan. Vind het zo mooi dat het behoorlijk moeilijk is om de bal te krijgen waar je wil dus als het lukt voelt dat echt geweldig. Ben zelf wel van de max 2 vs 2, 3 en 4 vs 4 is mij te druk.

Quote Originally Posted by Ariez View Post

Zijn er meer mensen ge´nteresseerd in deze game? Wellicht kunnen we wat matches opzetten online (ik speel op PS4).
    Hier ook ps4. Mocht er beetje animo zijn kunnen we zelfs toernooitje opzetten
    Last edited by Rappa; 14th July 2015 at 13:51.

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RAPPA View Post

Ik vind het echt toffe game. Online was een beetje laggy dus zaterdag met een vriend via shareplay(hele rare ervaring om splitscreen te spelen zonder iemand naast je ) aantal matches samen en tegen elkaar gedaan. Vind het zo mooi dat het behoorlijk moeilijk is om de bal te krijgen waar je wil dus als het lukt voelt dat echt geweldig. Ben zelf wel van de max 2 vs 2, 3 en 4 vs 4 is mij te druk.
    Ik vind vooral 4vs4 te druk, ik doe meestal 2vs2 of 3vs3. Splitscreen lijkt mij ook erg tof, dat ga ik komend weekend eens proberen. Ik probeer de jumps een beetje onder de knie te krijgen. Heb er nog veel moeite mee om dan kracht achter de bal te zetten. Wel supertof als het dan toevallig eens lukt. Helaas ondervond ik gisteravond wat problemen met de matchmaking.

Toernooitje lijkt me tof RAPPA! Ben benieuwd of er nog meer spelen hier van het forum, maar deze week heb ik een beetje ongelukkige werkuren dus het zal sowieso pas in het weekend zijn dat ik kan. Enkel vanavond heb ik ook nog wat tijd om te spelen.
    Last edited by Ariez; 14th July 2015 at 13:57.

Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vind vooral 4vs4 te druk, ik doe meestal 2vs2 of 3vs3. Splitscreen lijkt mij ook erg tof, dat ga ik komend weekend eens proberen. Ik probeer de jumps een beetje onder de knie te krijgen. Heb er nog veel moeite mee om dan kracht achter de bal te zetten. Wel supertof als het dan toevallig eens lukt. Helaas ondervond ik gisteravond wat problemen met de matchmaking.

Toernooitje lijkt me tof RAPPA! Ben benieuwd of er nog meer spelen hier van het forum, maar deze week heb ik een beetje ongelukkige werkuren dus het zal sowieso pas in het weekend zijn dat ik kan. Enkel vanavond heb ik ook nog wat tijd om te spelen.
    Ik was gewoon begonnen zonder tutorial te spelen en dat ging mij redelijk goed af. Toch maar even de tutorial gedaan.....game ging veel dieper dan ik dacht . Zitten nog aardig wat moves in die ik (nog) niet onder de knie heb. Ook heerlijk als je die bal van de doellijn weet te halen Online is inderdaad nog niet echt stabiel.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1227 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik zag de game op Steam en dacht "meh, is dat niet meer fun dan echt boeiend en skillvol?". En nu spelen meerderen het hier, toch maar even de game eens proberen.

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik was gewoon begonnen zonder tutorial te spelen en dat ging mij redelijk goed af. Toch maar even de tutorial gedaan.....game ging veel dieper dan ik dacht . Zitten nog aardig wat moves in die ik (nog) niet onder de knie heb. Ook heerlijk als je die bal van de doellijn weet te halen Online is inderdaad nog niet echt stabiel.
    Jep, bal van de doellijn halen is nog leuke dan scoren vind ik Zo aan komen scheuren en dan met een jump die bal uit de hoek vliegen (ik zeg het nu alsof het me al vaker dan 1 keer (toevallig) is gelukt.
    Ik heb ook gelezen dat de tutorial nog best diep gaat dus dat ga ik vanavond ook eens even proberen.

Member Cryptical's Avatar
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nu een aantal uren in zitten en volgens mij kan ik er nog steeds helemaal niets van maar zit wel volop te genieten De bal aanraken is al moeilijk genoeg haha.

Edit: Deze maand overigens gratis bij PS Plus, mochten mensen het willen uitproberen.
    Last edited by Cryptical; 14th July 2015 at 16:59.

Member Gaiko's Avatar
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: G-A-I-K-O
    Ik speel het samen met @Spicious de hele tijd en is idd een super gaaf spel . toernooitje lijkt me ook een leuk idee!

Senior Member Spicious's Avatar
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Muzamaxi PSN ID: Muzamaxi Steam ID: Svennoz
    Ja ik vermaak me er prima mee samen met @Gaiko , zou zeker leuk zijn om met meer te doen. Maar je kan alleen nog niet samen in party als je op pc en ps4 zit, dat komt later.

Mentioned
    1227 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

OK dit is serieus vet. Mijn teammates zullen niet zo blij zijn met mij, maar oh my gawd wat is dit leuk en het gaat nog best diep ook

Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    OK dit is serieus vet. Mijn teammates zullen niet zo blij zijn met mij, maar oh my gawd wat is dit leuk en het gaat nog best diep ook
    Zag je de game starten en uur later nog spelen, dacht dat is een goed teken

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb gister die training gedaan, maar je hebt nog veel moves ook! Die dashes naar voren en opzij zijn echt handig, het 'vliegen' heb ik nog wat moeite mee om goed te timen. Helaas was er gisteravond laat maintenance, dus ik hoop dan komend weekend maar eens wat van die moves in de praktijk te brengen online

Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb gister die training gedaan, maar je hebt nog veel moves ook! Die dashes naar voren en opzij zijn echt handig, het 'vliegen' heb ik nog wat moeite mee om goed te timen. Helaas was er gisteravond laat maintenance, dus ik hoop dan komend weekend maar eens wat van die moves in de praktijk te brengen online
    Dat vliegen wil bij mij ook niet echt lukken, krijg dat ding in de lucht maar niet onder controle. Die rechts/links dashes zijn behoorlijk belangrijk omdat de bal veel langs het doel vliegt, kan je hem er vrij makkelijk in tikken.
    Ook die goalie training gedaan? Eerste is vrij makkelijk maar bij zwaarste training had ik nog geen eens tijd om te reageren

Deze controle ben ik jaloers op:

Last edited by Rappa; 15th July 2015 at 12:58.

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat vliegen wil bij mij ook niet echt lukken, krijg dat ding in de lucht maar niet onder controle. Die rechts/links dashes zijn behoorlijk belangrijk omdat de val veel langs het doel vliegt, kan je hem er vrij makkelijk in tikken.
    Ook die goalie training gedaan? Eerste is vrij makkelijk maar bij zwaarste training had ik nog geen eens tijd om te reageren
    Ik heb de eerste 2 goalie trainingen gedaan, vond de 2e al vrij lastig, de 3e moet ik nog doen! Ben benieuwd.

Mentioned
    1227 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Vanavond de andere trainingen maar even checken en dan weer online, mits de matchmaking wat liever is vandaag. Dat is nog steeds het meest jammere, dat je best een tijdje moet wachten en een paar keer proberen voor een fatsoenlijke match.

Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Vanavond de andere trainingen maar even checken en dan weer online, mits de matchmaking wat liever is vandaag. Dat is nog steeds het meest jammere, dat je best een tijdje moet wachten en een paar keer proberen voor een fatsoenlijke match.
    Had net op ps4 geen problemen dus hoop dat het nu ook soepel gaat op pc. Elke keer als ik een pracht van een kans mis online schaam ik mij kapot :O of nog erger .... eigen doelpunt.

Mentioned
    1227 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Had net op ps4 geen problemen dus hoop dat het nu ook soepel gaat op pc. Elke keer als ik een pracht van een kans mis online schaam ik mij kapot :O of nog erger .... eigen doelpunt.
    Ik heb vooral moeite consistent te spelen. Soms speel ik echt awesome en ben ik MVP, en andere matches zit ik alleen maar in de weg. Maar ik vermaak me er prima mee in ieder geval.

Grappig trouwens dat ik de voorganger nog heb gespeeld hiervan, Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars. Alleen die game was lang niet zo fun als deze Het enige wat ik mij nog herinner van die game is de theme song

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    457 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Erg tof spelletje. Heerlijk simpel om op te pakken en hard to master Als Steam hem nou even voor de helft doet dan schaf ik hem ook op de PC aan een keer.

Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hebben ze 'm gerecenseerd nu hij gratis in de PS Plus staat? Dat zou ik echt geniaal vinden.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Gratis op PS+ en 20 euro op steam? Nouja zeg Ik ga er ook nog wel naar kijken. Kan wel leuk zijn

EDIT: Er zijn wel veel goude gifjes: https://www.reddit.com/r/RocketLeague/
    Last edited by Exclusive; 16th July 2015 at 16:28.

Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Exclusive501 View Post

EDIT: Er zijn wel veel goude gifjes: https://www.reddit.com/r/RocketLeague/
    Daar kan ik wel een hele dag mee vullen Zo awesome

Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

OkÚ game gehaald. Game is top!

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    665 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beste voetbal game sinds sensible soccer.

Mentioned
    1227 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Verdomme wat is de game toch pittig. Ik ben gestopt met 1 on 1 want dan word ik echt compleet de grond in getrapt. Mijn skill rating ligt tussen de 1 en 23 atm

Maar fun blijft het wel!

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik word bijna net zo blij in Rocket League als ik in beeld krijg 'Epic Save' als wanneer ik in Bloodborne de melding 'Prey Slaughtered' kreeg

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb zin om het te spelen!

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    665 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    We kunnen eventueel eerdaags even wat multiplayer potjes opzetten toch?

Mentioned
    1386 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    We kunnen eventueel eerdaags even wat multiplayer potjes opzetten toch?
    Ja hoor. Zeker met een game als deze is dat leuk.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    665 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zondag voor mensen een optie? De ps4 versie welteverstaan..

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zondag voor mensen een optie? De ps4 versie welteverstaan..
    Zondagavond zou ik wel kunnen, denk vanaf een uurtje of 20.00

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    665 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ook wel. Houden we vooralsnog 20:00 aan en kijken we even wie er mee willen doen?

Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wie heeft het op Steam?

Opposite Ariez's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ook wel. Houden we vooralsnog 20:00 aan en kijken we even wie er mee willen doen?
    Is voor mij prima. Ik hou nog wel een kleine slag om de arm wat betreft het tijdstip, want ik ga een weekend naar Nederland dus het is voor mij lastig om te timen of ik om 20.00 weer in Gent ben, maar het gaat sowieso die avond lukken.

Mentioned
    1386 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Even kijken hoe brak ik dan ben. Dikke misschien als ik goed inschat dus.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    665 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Even kijken hoe brak ik dan ben. Dikke misschien als ik goed inschat dus.
    Hoezo? je kan toch in het andere team

Mentioned
    1386 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

! Katervoetbal.

Ik kijk zondag wel even.

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FC Knudde, altijd leuk om tegen te spelen.

Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Count me in (ps4)