User Tag List

Page 3 of 22 FirstFirst 1 2 3 4 5 13 ... LastLast
Results 81 to 120 of 870

Thread: [Multi] Rocket League

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Ik snap ook nooit waarom mensen zo blijven hangen bij een bal die hoog in de lucht stuitert. Dan heb je noujuist mooi de tijd om een powerup te pakken
    Of om ze KEIHARD kapot te rammen DEMOLITION!

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Ja mee eens. Trouwens mijn manier van spelen is vaak powerups pakken, en dan wanneer ik kan de bal een nudge in de juiste richting geven en veel 'voor het doel hangen'. Is er nog een andere tactiek die beter werkt? Want krijg het idee dat dit het beste werkt..

Ook al is het fantastisch om als een dolle hond achter die bal aan te rossen
    Ik ben geen expert, maar ik ben enigszins geklommen en merk dat in met name 3v3 (ik speel vooral doubles btw) je er niet echt goed doorheen komt met de bal "naar voren" te jassen en af te wachten: de bal is te voorspelbaar.

Sowieso is een bal recht op het doel tegen een fatsoenlijk team niet effectief meer na een bepaald level. De crossups die als doubles prima werken, werken voor geen meter in 3v3. Er is altijd een goalie die hem met nog meer vaart terugschiet. Wat imho het beste werkt is:
    1. een goede cross. Een goede cross gaat bij voorkeur via de muur en klimt hoog, dit om de tijd te minimaliseren dat de tegenstander de bal weg kan werken
    2. een onverwachtse bal die een onvoorspelbare richting heeft. Typisch voorbeeld is een schuine bal via de muur, het zet tegenstanders vaak op het verkeerde been, zeker als de goalie uit komt (of moet komen)
    3. een bal recht op het doel, en dan vervolgens vechten met de tegenstander i.p.v. achter de bal aan te gaan

3 is uberhaupt een universele techniek. Het is moeilijk om een goalie voorbij te spelen met de bal, en daarom is het zinniger om op de speler te spelen omdat je vaak maar weinig kan verbeteren aan een harde bal die al richting doel gaat. 1 werkt in 3v3 imho enkel als degene die voorzet ook probeert hem er in te schieten, 1 speler is te voorspelbaar.

Het sparen van powerups is extreem belangrijk inderdaad. Het hangen bij een bal in de lucht zag ik voornamelijk rond skill level 100. Bij de bal zijn is eigenlijk zelden de beste positie, meestal wil je je zo positioneren dat je de bal a) eerder onderschept en b) harder kan raken. En dat gaat beide beter als je ruimte houdt voor een aanloop. Het weghalen van een bal boven hangende tegenstanders kan dan best peanuts zijn: door je aanloop heb je genoeg horizontale snelheid dat je forward dash niet nodig is, en je dus beide jumps kan besteden aan hoogte, waardoor je zo'n "kopduel" altijd wel wint. Ook spelen op de muur is iets wat veel n00bs niet doen, terwijl het hele harde, onvoorspelbare en effectieve balletjes kunnen zijn.

En tot slot, in aanvulling op de boost: gebruik het niet te veel! Als je ergens snel wil zijn kan je met 3x een forward dash ook op top speed zitten. Helemaal pro is om te draaien in de lucht. Achteruit kan je ook dashen, dat kan ook een stuk sneller zijn, daarnaast is de backward dash prima om jezelf wat groter te maken en de bal te blokken. De boost is het handigst in a pinch.

Neemt niet weg dat 80% van de tijd ik als een dolle hond achter die bal aan ga.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Blablabla

Neemt niet weg dat 80% van de tijd ik als een dolle hond achter die bal aan ga.

Member Cryptical's Avatar
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb mijn FOV vanochtend veranderd naar 110 (stond eerst, standaard denk ik, op 87). Merk dat aerial hits en defenden nu veel makkelijker gaat. Tip dus voor mensen om uit te proberen

Nog steeds belachelijk slecht trouwens. Heb een paar vids gekeken op youtube, voornamelijk van Kronovi. Mijn hemel. Die gast doet dingen met zoveel gemak..zo lijkt het in ieder geval altijd.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Braziliaan zeker.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vanavond wat potjes doen? Who's with me?

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mocht mijn zoontje rustig blijven, doe ik mee. Je ziet me online mocht alles in orde zijn. Hoe laat dacht je aan?

Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kan over een half uurtje wel. Username: SeabassNL

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20:00 doen? Ik moet nog even wat doen ervoor

Edit: ik ben er met 5 minuten
    Last edited by Overmind; 26th July 2015 at 20:40.

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Van 20u15 tot en met 23u20 kijken mensen hier Zomergasten. Als jullie dan nog bezig zijn, doe ik mee.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik niet doe ff een uurtje max denk ik

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    De filmpjes van H20 delirious, OhmWrecker, Gassi Mexican en Nerd3 zijn echt geweldig wat Rocket league betreft.

Aanraders.. Alsof ik naar een sport zit te kijken die LIVE bezig is. Ik voel af en toe echt de spanning namelijk als die bal richting de goal vliegt en nét wel of nét niet erin gaat. Prachtig!

Dat in combinatie met de enorm aanstekelijke lach van H20 delirious is sws al goud waard.

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik snap echt niet hoe je naar die Youtubers kan kijken

Ik had hem vorige week aangeraden bij wat vrienden, toch wel leuk dat ik van iedereen dit weekend berichtjes kreeg hoe awesome de game was. Ook even dit weekend bij iemand gespeeld op de PS4, grappig om te zien hoe een vriend bijna net zoveel tijd als ik er in had zitten, maar er echt he-le-maal niets van maakt. Het is dan ook een casual, en hij heeft het naar zijn zin, maar gawd wat zou ik balen met zo iemand in mijn team Ik schrok wel een beetje van de framerate, had wel verwacht dat de PS4 dit solid 60 fps zou trekken. Vooral de drops zijn best irritant als je bezig bent met een moeilijke manouvre.

Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik schrok wel een beetje van de framerate, had wel verwacht dat de PS4 dit solid 60 fps zou trekken. Vooral de drops zijn best irritant als je bezig bent met een moeilijke manouvre.
    Heb je dit ook in een local session? Want online heb ik afgelopen weekend ook veel server issues ervaren. Had ik door de weeks een stuk minder last van.

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Heb je dit ook in een local session? Want online heb ik afgelopen weekend ook veel server issues ervaren. Had ik door de weeks een stuk minder last van.
    Het leek framerate, want op de muur (als er weinig te zien was) draaide de game vloeiend, maar op het veld kakte het in. Maar ik zie nu in tests dat de game ten minste 45 fps aanhoudt, het lijkt mij ook sterk dat ik zo'n kleine drop door zou hebben: ik ben niet ZO gevoelig er voor lijkt mij. Ik zal de volgende keer nog eens opletten. Maar ik hoorde hun er ook niet over, maar zij zijn dan ook casuals en letten sowieso niet op zulke dingen.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Het leek framerate, want op de muur (als er weinig te zien was) draaide de game vloeiend, maar op het veld kakte het in. Maar ik zie nu in tests dat de game ten minste 45 fps aanhoudt, het lijkt mij ook sterk dat ik zo'n kleine drop door zou hebben: ik ben niet ZO gevoelig er voor lijkt mij. Ik zal de volgende keer nog eens opletten. Maar ik hoorde hun er ook niet over, maar zij zijn dan ook casuals en letten sowieso niet op zulke dingen.
    Ik merk het bij mijzelf ook. Zolang ik geen vergelijkingsmateriaal heb (footage pc) heb ik geen last van de framerate. Pas als ik dezelfde game op de pc ga spelen krijg ik er last van dus begrijp dat het de console spelers niet altijd opvalt.

Het is bij mij al zo erg dat als ik op youtube kijk naar een kanaal waar de video 60 fps is het aanvoelt als of het versneld afgespeeld wordt.
    Last edited by Rappa; 27th July 2015 at 11:55.

Development Development's Avatar
    Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Mykoljwt
    Gister even wat potjes met Nightwing gespeeld, was lachen!

Ik ben nu ook officieel verslaafd, dus mochten er mensen willen dubbelen of 3 vs 3 voeg me even toe op PSN: Mykoljwt

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Potverdorie man! Die gasten van Psyonix willen echt onze harten winnen! Gratis map \o/
    Opzich moet dat ook wel, want je moet wel met iedereen kunnen blijven spelen online.

Member Stengel's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Boed_13
    Iemand toevallig dit aan het spelen?

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doet me denken aan ZeroGear, de minigame daar was daar precies hetzelfs als dit. Alleen niet zo uitgebreid met boosts en jumps. Maar ik vond dat vrij snel vervelen eerlijk gezegd.
    Skill is mandatory! Cheating is optional.

- 한샷 한 길 태연

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Twee avonden dubbel ranked gespeeld. Ging goed tot we rond de 400 skill zaten. We spelen nu af en toe tegen gasten waar we echt totaal geen kans tegen maken :O Elke fout wordt tegen je gebruikt. Gister nog wel alle unlocks vrijgespeeld Alleen nog de 500 km trophy en platinum is binnen

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteravond heb ik een aantal potjes met @Stengel gespeeld. Hoe laat we begonnen weet ik niet, maar we waren allebei verbaasd toen we merkten dat het al na middernacht was toen we het ;atste potje begonnen. Waarna we er een extra speelde om het af te leren, uiteraard.

Oh, en ik weet eindelijk waar ik gameuitnodigingen vind op de PlayStation 4. Bedankt, Stengel!

Quote Originally Posted by RAPPA View Post
    Twee avonden dubbel ranked gespeeld. Ging goed tot we rond de 400 skill zaten. We spelen nu af en toe tegen gasten waar we echt totaal geen kans tegen maken :O Elke fout wordt tegen je gebruikt. Gister nog wel alle unlocks vrijgespeeld Alleen nog de 500 km trophy en platinum is binnen
    Let erop dat de in-game kilometerteller niet goed werkt als je je voortgang richting de trophy in de gaten wil houden. De teller loopt ontzettend langzaam op, bijvoorbeeld maar 600 meter nadat je een heel potje speelt.

Ook werkt de kilometerstand niet goed bij de bandensectie. Ik kreeg de trophy terwijl mijn bandengebruik ok ongeveer 70 kilometer stond. Absoluut niet in de buurt van de aangegeven 500 km. Misschien heb ik dat wel gereden maar geeft de teller dat niet aan.

Daarnaast gaat de kilometerteller voor de banden enkel in-game omhoog bij offline matches, en zeggen mensen dat ze meer meters maken zonder boost dan met.

De trophy en hulpmiddelen daarvoor werken dus niet naar behoren. Maar een patch komt eraan.
    Last edited by Tostigroover; 29th July 2015 at 10:09.

Member Stengel's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Haha geen dank Tosti.

Ging nog best aardig voor twee van die noobs.

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tostigroover View Post

Let erop dat de in-game kilometerteller niet goed werkt als je je voortgang richting de trophy in de gaten wil houden. De teller loopt ontzettend langzaam op, bijvoorbeeld maar 600 meter nadat je een heel potje speelt.

Ook werkt de kilometerstand niet goed bij de bandensectie. Ik kreeg de trophy terwijl mijn bandengebruik ok ongeveer 70 kilometer stond. Absoluut niet in de buurt van de aangegeven 500 km. Misschien heb ik dat wel gereden maar geeft de teller dat niet aan.

Daarnaast gaat de kilometerteller voor de banden enkel in-game omhoog bij offline matches, en zeggen mensen dat ze meer meters maken zonder boost dan met.

De trophy en hulpmiddelen daarvoor werken dus niet naar behoren. Maar een patch komt eraan.
    Goed om te want ik speel namelijk alleen maar online Waar kan je zien hoeveel km je af hebt gelegd? Had al gekeken bij extra > stats maar dacht het daar niet te zien. Aan de andere kant zal ik toch weinig aan dat cijfer hebben omdat 90% van mijn potjes online zijn dus kan er beter maar gewoon niet naar kijken

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Goed om te want ik speel namelijk alleen maar online Waar kan je zien hoeveel km je af hebt gelegd? Had al gekeken bij extra > stats maar dacht het daar niet te zien. Aan de andere kant zal ik toch weinig aan dat cijfer hebben omdat 90% van mijn potjes online zijn dus kan er beter maar gewoon niet naar kijken
    De Garage en dan bij de banden. Daar staat een kilometerteller per band. Bij mij stonden die tellers ook allen op nul omdat ik alleen online speelde.

Volgens mij moeten de kilometers ook gemaakt worden op één set banden maar dat moet je even uitzoeken want dat weet ik niet zeker. Geen idee of dat hoort of dat het een patch krijgt.

Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Stengel View Post
    Haha geen dank Tosti.

Ging nog best aardig voor twee van die noobs.
    Wist niet wie je was gister maar dacht al dat je van dit forum was waren leuke potjes!

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tostigroover View Post
    De Garage en dan bij de banden. Daar staat een kilometerteller per band. Bij mij stonden die tellers ook allen op nul omdat ik alleen online speelde.

Volgens mij moeten de kilometers ook gemaakt worden op één set banden maar dat moet je even uitzoeken want dat weet ik niet zeker. Geen idee of dat hoort of dat het een patch krijgt.
    Aha thx Hebben we ondertussen al genoeg ps4 spelers voor een 3vs3 of zelfs een 4 vs 4 ?

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tyspolir View Post
    Doet me denken aan ZeroGear, de minigame daar was daar precies hetzelfs als dit. Alleen niet zo uitgebreid met boosts en jumps. Maar ik vond dat vrij snel vervelen eerlijk gezegd.
    Ik denk dat een minigame als die niet echt representatief is voor deze game. Er zit veel meer diepgang in dan het lijkt.
    Ja rond de skill 400~500 spelen mensen vaak met dedicated goalies, en worden de meer basic voorzetten keihard weggewerkt en, als je dan zelf zonder goalie zit, keihard afgestraft. Het wordt ook wat moeilijker met randoms te spelen. Zo ben ik gewend om af te wisselen (dus dat je om en om achter de bal aan gaat en keept, om het tempo en de druk hoger te houden), maar vaak zat gaan randoms er van uit dat je in je goal blijft, dat gaat dan mis

Het is wel tof hoe je echt beter wordt in de game. Afgelopen zondag vielen de monden van vrienden open van verbazing toen ik in een 1v2 terecht kwam. Die vriend die maar riep dat de game wel leuk is voor een half uurtje, maar diepgang mist, stond ook met zijn bek vol tanden (scheelde ook dat hij skill rank 100 zat)

Member Stengel's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Development View Post
    Wist niet wie je was gister maar dacht al dat je van dit forum was waren leuke potjes!
    Ja had paar mensen van hier toegevoegd, wel bij gezet dat het van LB was maar niet mijn naam erbij. Dus dat was nie handig maar het is goed gekomen.

Waar kun je je skill rank eigenlijk vinden?

Aha thx Hebben we ondertussen al genoeg ps4 spelers voor een 3vs3 of zelfs een 4 vs 4 ?
    Heb gisteren met Tosti en Development gespeeld dus denk dat er genoeg mensen zijn.
    Last edited by Stengel; 29th July 2015 at 10:48.

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja rond de skill 400~500 spelen mensen vaak met dedicated goalies, en worden de meer basic voorzetten keihard weggewerkt en, als je dan zelf zonder goalie zit, keihard afgestraft. Het wordt ook wat moeilijker met randoms te spelen. Zo ben ik gewend om af te wisselen (dus dat je om en om achter de bal aan gaat en keept, om het tempo en de druk hoger te houden), maar vaak zat gaan randoms er van uit dat je in je goal blijft, dat gaat dan mis

Het is wel tof hoe je echt beter wordt in de game. Afgelopen zondag vielen de monden van vrienden open van verbazing toen ik in een 1v2 terecht kwam. Die vriend die maar riep dat de game wel leuk is voor een half uurtje, maar diepgang mist, stond ook met zijn bek vol tanden (scheelde ook dat hij skill rank 100 zat)
    Inderdaad die dedicated goalies maar je ziet ook dat er behoorlijk wat spelers zijn die de aerial moves al onder controle hebben. Tot de 300 kwamen we behoorlijk ver door gewoon rustig te spelen en gebruik maken van fouten van de tegenstander, heb het idee dat dit nu geswitched is en wij de gene zijn die de fouten maken die direct afgestraft worden. Ik zelf moet beter worden in verdedigen om te zetten in een counter. Ben vaak toch te druk bezig de bal gewoon weg te werken inplaats van hem meteen de goede richting op te knallen. (Als in richting doel in plaats van steeds via muur naar doel tegenstander)

Ik vind het ook prachtig hoe het mensen aan spreekt die anders vrij weinig met competitief multiplayer hebben. Vriend van mij zie ik gewoon beter worden en we zitten beiden op randje van de bank als de bal weet aan het tippen is voor onze goal Lang geleden dat ik zo heb lopen schelden op een game (lees op mijn eigen acties).
    Last edited by Rappa; 29th July 2015 at 10:54.

Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vanavond waarschijnlijk paar uurtjes online vanaf een uurtje of half 8, iemand zin om te joinen?

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Vanavond waarschijnlijk paar uurtjes online vanaf een uurtje of half 8, iemand zin om te joinen?
    @Spicious en @Gaiko zochten gisteren nog spelers begreep ik.

Member Stengel's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Denk dat ik er ook wel ben rond die tijd.

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren haalde ik de laatste trophy. Wat een ontzettend vermakelijke game. Als ik tijd heb vanavond, doe ik mee.

Mentioned
    1018 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Rocket League - Supersonic Fury DLC Pack Trailer

Mentioned
    1259 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ze zijn lekker bezig

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Mentioned
    469 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Was wel leuk. Wel appart om met 6 man in een private server te moeten. Uiteindelijk een goede connectie gevonden en nog wat toffe potjes gespeeld.

Quote Originally Posted by Stengel View Post
    Denk dat ik er ook wel ben rond die tijd.
    Dus jij bent Boed! Tof! Weet niet of je ons nog een beetje kon horen in de party chat.?

Voor beide: regel ff een mic. Er zat er een bij de PS4 meegeleverd die je in de controller steekt. Een smartphone-headsetje werkt ook prima. Ik gebruik zelf iphone oortjes.

Heerlijk spel dit!

Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Heb wel een mic maar mn vriendin zat aan tafel te werken dus speelde met geluid uit

Die private server was ruk, zag alles alleen maar haperen en ballen die al in het doel lagen die vlogen er opeens weer uit