User Tag List

Page 3 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 81 to 120 of 124

Thread: [X1/PC] Crackdown 3 - Unleash the Agents! Raaaawr!

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Quote Originally Posted by Lender View Post
    Proficiat, you made Terry Crews sad.

Fuck, die gast is zo ontzettend triest.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Fuck, die gast is zo ontzettend triest.

Crews is een held

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Snel geef hem Yoghurt!
    My man!

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    één van de weinige pluspunten van de game en daar valt Nera weer over
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Moet ik die schreeuwerd ergens van kennen?

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Moet ik die schreeuwerd ergens van kennen?
    Serieus, ga je me nu echt vertellen dat je Terry Crews niet kent?

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1156 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Ik snap Nera wel. Mijn favoriet is het ook niet, maar daarnaast zie ik niet in wat hij, buiten marketing om, toe moet voegen aan deze game.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    255 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoe kan je nu geen van zijn van Terry Crews? Dude is oprecht één van de coolste, sympathiekste en eerlijkste persoonlijkheden in Hollywood.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    510 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lender View Post
    Serieus, ga je me nu echt vertellen dat je Terry Crews niet kent?
    Ja hij komt me wel bekend voor, maar geen idee waarvan. Volgens mij zag ik ‘m laatst in een reclame.

Nee, ik weet oprecht niet wie hij is.

Member Pascal's Avatar
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: BFR_NL
    Ja hij komt me wel bekend voor, maar geen idee waarvan. Volgens mij zag ik ‘m laatst in een reclame.

Nee, ik weet oprecht niet wie hij is.
    NINE-NINE

Mentioned
    510 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

- Frank Murphy

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Of meer van de Nera generatie:

Mentioned
    1156 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    1156 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Crackdown 3 is releasing on February 15, 2019.

It’s coming to Xbox Game Pass on the day it releases. Alongside the campaign it will have a multiplayer mode called Wrecking Zone, which pits two teams of five up against each other in large, completely destructible battle arenas. It will launch with two maps, Blackout Zone and Nova Station, as well as two game modes. Developer Joseph Staten said that everyone involved with the game is “busting ass” working on it.

En eindelijk te zien:

Behoorlijk underwhelming als je het mij vraagt.
    Last edited by Like-a-Bunny; 11th November 2018 at 09:55.

Hail to the Night Queen Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Deze game gaat echt zo hard floppen.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

45 minuten aan gameplay van Crackdown 3

Er zijn nieuwe gameplay-beelden verschenen van de aankomende game Crackdown 3. Tijdens een Franstalige stream van Twitch-kanaal jvtv werden verschillende elementen van de game uitgelicht. Crackdown 3 wordt onder andere ontwikkeld door Sumo Digital en verschijnt op 15 februari voor pc en Xbox One.
    In de stream waren verschillende modi te zien, zoals Kill Confirmed en Wrecking Zone. Daarnaast werden er aanpassingsmogelijkheden getoond voor de Agent van de speler evenals de verschillende wapenuitrustingen. Ook waren een enkele Xbox-achievements getoond.

https://www.twitch.tv/videos/334937220

Eerder werd de specifieke lanceringsdatum tijdens X018 aangekondigd voor Crackdown 3. Met de aankondiging toonde Microsoft tevens gameplay van de modus Wrecking Zone.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ligt het aan mij of kloppen die animaties niet. Het ziet er allemaal heel onnatuurlijk uit.

Verder ook weinig onder de indruk van de trailer. Ik ben benieuwd wat de reviews doen.

Mentioned
    1156 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Doet me ook veel te weinig. Ik zie en voel wat oude Crackdown bovenkomen, maar zie voor de rest niets meer dan middelmatigheid. Ik gun ze het succes van harte, maar ik ben er bang voor.

Mentioned
    510 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

15e ff gamepass binnen hengelen. En dan kijken of het wat is.
    - Frank Murphy

Member Pascal's Avatar
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: BFR_NL

Mentioned
    1156 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Las het net ook. Hoe bizar. :s

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hoe dan? Is het nog een 360 build die niet om kan gaan met X1 software functies ?

Mentioned
    1156 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Crackdown 3 review – Terry Crews simulator represents a minor miracle

Crackdown 3 is a game in which, as Terry Crews, you punch cars to death.

When they explode, Terry Crews goes up in flames, gets thrown back a few feet, then punches another car out of anger. Later on, Terry Crews becomes so powerful that he can pick cars up and throw them over buildings. Do the cars sometimes have innocent people in them? Shut your mouth. Terry Crews has a city to save.

In the interest of fairness, I initially decided not to play as Terry Crews because I wanted to take Crackdown 3 on its own merits, rather than artificially inflating my opinion due to pleasant daydreams of being rocked back and forth like a child in his powerful arms.

There’s 21 agents in total, most of them unlockable by finding DNA pickups around the city. They tend to differentiate themselves by offering experience bonuses to different skills: melee, driving, etc. There are, unfortunately, no anthropomorphic dogs or anything like that, and aside from the bonuses, they all play more or less the same. Predictably, I went with Terry Crews’ Agent Jaxxon for most of my playtime. What can I say, I love me some five year old memes.

It’s worth talking about that playtime upfront, because I can see it being a huge sticking point for some. After completing the main campaign and doing about 90% of the sidequests, including some pissing around on jaunty, orb-hunting escapades, I clocked in about twelve hours. On one hand, it’s refreshing to encounter an open world that doesn’t require weeks of forced isolation from society to complete. On the other, the slim runtime means there’s little opportunity to experiment with late game abilities and high level characters.

Let’s not fry up a sizzling pan of word mince, here, either. Crackdown 3 is a full price release, and while fifteen or so hours may be perfect for a tailored, cinematic narrative, it’s slim to the point of lacking for an open world. The option to buddy up for the campaign or go head to head in fully destructible multiplayer environments may well turn the game into something truly special. I wouldn’t know. At the time of writing, neither the co-op or multiplayer were available.

The short length might have been a mercy if Crackdown 3 was the trainwreck some feared it might end up being, but it’s not. It has issues – some dodgy textures and uninspired boss fights – but most of them end up contributing to its charm. Design-wise it’s a clear throwback to a previous generation, but refreshingly so. After a shaky start, I found it difficult to wipe the grin off my face for most of the campaign.

Crackdown 3 takes place in a shiny neon city full of bad dudes doing bad things to the poor in the pursuit of profit, like a gang of cyberpunk Bobby Koticks. It’s all fairly on the nose but easy to get behind, and also easily ignorable. That said, it’s just enjoyable enough to get you pumped for a lovely spot of rampaging. It’s also backed up by some genuinely nifty cutscenes and suitably cheesy dubstep. Music can be a bit sparse to the point where silence is occasionally noticeable, but this also means that the synthy, bass-heavy bangers are that much more effective when they do show up. It’s all self-consciously excessive silliness, but hey. That’s Crackdown.

The city itself is a sandbox in the truest sense, and what I mean by this is it’s dry as hell and full of plastic toys and also maybe someone pissed in the corner but I don’t really feel like checking right now. Architecturally, it can be quite inventive, finding a pleasing balance between traversal considerations and depicting a slick, neon corporate hellscape. It also helps that there’s effectively no downtime in Crackdown 3, no moment that encourages you to engage with space as anything more than a synthetic playground. The moment you do start thinking of the city as a place where people are actually supposed to live, though, is when the cracks begin to show.

To be fair, this synthetic, over-stylised atmosphere fits well with the central narrative conceit – a living space turned into a gaudy corporate machine, with obscenely expensive multiplexes looming over crumbling favelas. Still, stacked up against recent open worlds, Crackdown 3’s city remains underpopulated and lacking texture, both atmospherically and visually.

And yet none of this is enough to strip the sheer joy from the simple act of traversing the city. The further you progress, the more movement options you’re given. Once you start chaining them together, the game becomes something special. As strange as this sounds, I found myself engaging with Crackdown 3 in a way I hadn’t with a game in quite a while. Experimentally. Joyfully. In other words, I played with it. Combing gravity defying landing pads and boost jumps. Charge-punching dickheads off massive skyscrapers. Throwing too many cars. It’s the result not only of systems that work well together, but systems that invite you push them to their limits. Nothing, from the combat to the climbing, feels quite exact. Everything teeters just on the enjoyable side of broken, and it’s fantastic fun.

Those agility-boosting orbs are back, of course, and work best when you’re not actually searching for them because they’re literally everywhere anyway, stuffing themselves into the game’s already rapid reward loops and ensuring that your gamer brain is never more than about fifteen seconds away from a congratulatory head pat.

As far as missions go, it’s mostly different flavours of killing things and blowing things up, just as you’d expect. There’s also races, both on foot and in the game’s floaty, stiff feeling vehicles, and propaganda towers – vertical platforming puzzles which are far more inventive and enjoyable than anything Ubisoft has done in recent memory.

There’s a slew of bosses scattered throughout your progression through the main campaign, and they’re generally quite dull. Just beefier, hurtier versions of things you’ve fought before. Repeated designs are partially understandable, since your mobile, nigh-on invincible agent means only certain types of obstacles provide a challenge. Still, most end up being more irritating or inconsequential than the epic encounters the game presents them as.

Aside from the bosses though, difficulty seems about right on the standard setting. Everything puts up just the meager amount of resistance necessary that destroying it feels like a worthwhile accomplishment, without being challenging enough to ever throw doubt on the idea that your chosen agent is an unstoppable machine. Again, it’s all about contributing to Crackdown 3’s finely tuned sense of flow. There’s always just enough obstacles, just enough friction to reinforce your status as a genetically engineered badass taking on a hostile city, without ever really slowing you down.

So look, if you’ve got Game Pass or plan on getting it, and you’re up for a few evenings of uncomplicated video game-ass video game fun, it’s absolutely worth the download, no question. It genuinely feels like it was made by people who love and understand what made the original game such a cult hit. If the troubled development cycle is evident, then it’s in the limitations of scope and polish, rather than heart or quality.

All this said, I’d be extremely hesitant to recommend anyone part with $60 for it. There’s just not enough here. Still, all things considered, Crackdown 3 being this enjoyable represents a minor miracle, and I’d love to see what these teams are capable of with the franchise without being dicked around by corporate for half a decade.
    bron

Last edited by Like-a-Bunny; 14th February 2019 at 14:50.

Mentioned
    1156 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

So Say We All! Knorretje's Avatar
    Mentioned
    117 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: knorvocht Steam ID: kn0rvink
    Haha wow, wat een uitlopende scores. Gamepass to the rescue .

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor de twijfelaars:

Voor 2 euro kan je de game op PC/X1 spelen voor een twee maanden of zelfs gratis voor 14 dagen als je de trial nog niet hebt gebruikt.
    Vergeet alleen niet direct na aankoop onder account instellingen abo weer op te zeggen zodat je niet automatisch voor volgende maand betaald.
    Last edited by Rappa; 15th February 2019 at 09:08.

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, dat doen ze tegenwoordig zelfs met Gold

Maar wat een scores zeg (niet dat dit iemand ook maar enigszins verbaast), GamePass wordt zodoende wel een beetje teveel het Netflix van de gamewereld. En er staat al zo veel bagger tussen...

Mentioned
    510 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Ja, dat doen ze tegenwoordig zelfs met Gold

Maar wat een scores zeg (niet dat dit iemand ook maar enigszins verbaast), GamePass wordt zodoende wel een beetje teveel het Netflix van de gamewereld. En er staat al zo veel bagger tussen...
    Daar is Gamepass toch ideaal voor? mocht het zo zijn dat ik Crackdown echt heel tof vind dan haal ik hem fysiek.
    - Frank Murphy

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daar is Gamepass toch ideaal voor? mocht het zo zijn dat ik Crackdown echt heel tof vind dan haal ik hem fysiek.
    Dat wel maar het merk Xbox kan het natuurlijk niet gebruiken dat ze al zo weinig exclusives hebben en deze dan ook nog eens slecht tot zeer middelmatig zijn

Overigens schijnt de game wel leuk te zijn als je de originele CD gameplay anno 2019 nog steeds kunt waarderen en er gewoon niet teveel van verwacht. Inderdaad een ideale GamePass titel, maar toch...

Mentioned
    510 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Dat wel maar het merk Xbox kan het natuurlijk niet gebruiken dat ze al zo weinig exclusives hebben en deze dan ook nog eens slecht tot zeer middelmatig zijn

Overigens schijnt de game wel leuk te zijn als je de originele CD gameplay anno 2019 nog steeds kunt waarderen en er gewoon niet teveel van verwacht. Inderdaad een ideale GamePass titel, maar toch...
    Het is duidelijk te zien dat die Cloud Based destruction gewoon niet haalbaar is. Dat was gewoon een kekke marketing term uit 2014.
    Net als groen een lekkere powerterm is in de techniek.
    MS heeft gewoon de streep getrokken met deze geld put. We pakken ons verlies wel en knallen het zo op de markt.

Jammer maar helaas.
    - Frank Murphy

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Helaas pindakaas.

Mentioned
    510 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dus Gamepass ff aangeslingerd. En heb nu een uur gespeeld ongeveer...

En het is Crackdown. Het voelt alsof dit Crackdown 2 op de 360 had moeten zijn.
    Dit ziet en speelt als een 360 remaster. Niks mis mee. Maar geen fullprice aankoop. Gamepass of uit een mega sale oid.
    - Frank Murphy

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    860 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb stiekem toch wel dikke fun met deze game. Begrijp het commentaar op de game wel want het is eigenlijk niks anders dan orbs jagen, chaos creëren en side missies doen. Eigenlijk wat Tonne al zegt, het voelt aan als een remaster.
    Last edited by Rappa; 18th February 2019 at 09:03.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Jullie zijn te lief voor deze game.

Mentioned
    510 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee hoor, Het is gewoon fun. Verouderd misschien maar wel fun.
    - Frank Murphy

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Nee hoor, Het is gewoon fun. Verouderd misschien maar wel fun.
    Dus de Jimpression ben je het totaal niet mee eens?

Mentioned
    510 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Dus de Jimpression ben je het totaal niet mee eens?

Nee totaal niet zelfs.
    - Frank Murphy

4900 colors beanthere's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dit spel is voor mij weer eens het bewijs dat recensies ook niet alles zeggen. Bepaalde kritiek op het spel snap ik wel, maar de lage scores van sommigen zijn niet redelijk. Heel vernieuwend is het niet nee, en grafisch is het ook niet bijzonder, maar de formule was en is nog steeds (vind ik) heel erg goed. Ik heb gewoon dikke lol met dit spel. Sterker nog: m'n Xbox One is in lange tijd niet meer zoveel gebruikt.