User Tag List

Page 39 of 39 FirstFirst ... 29 37 38 39
Results 1,521 to 1,553 of 1553

Thread: [Algemeen] Star Wars thread

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Ik geloof inderdaad niet dat Ben Shapiro, auteur van o.a. 'How to Debate Leftists and Destroy Them: 11 Rules for Winning the Argument'; oprichter van het bevooroordeelde (zelf toegegeven) rechts-conservatieve Daily Wire, in deze kwestie de meest neutrale bron is, nee. Dit nog even los van het gegeven dat hij zo'n type is die prat gaat op "feiten", maar dan wel op zo'n manier geselecteerd en gepresenteerd dat het hem uitkomt, al dan niet verdraaid om daar te komen. Ik moest wel gniffelen toen ze groots aankondigden dat Carano nu een exclusieve filmdeal heeft met Daily Wire. Zal vast wat moois opleveren...

En ach, inhoudelijk: Disney wilde al een tijdje van haar af n.a.v. social media posts, waarbij zelfs een spinoff waarin zij zou zitten de prullenbak in is gegooid (persoonlijke noot: godzijdank). Die laatste tweet was inderdaad de aanleiding voor Disney. Daar kun je dan natuurlijk de uitleg van Shapiro op toepassen (wat maakt het trouwens uit dat hij zelf Joods is?), maar laten we het er maar op houden dat ze de schijn een beetje tegenhad...

Als laatste: heeft Disney mijn verdediging hierin nodig? Absoluut niet. Is Disney een hypocriete organisatie? Duh!

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    431 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Pokalapoketl View Post
    Ik geloof inderdaad niet dat Ben Shapiro, auteur van o.a. 'How to Debate Leftists and Destroy Them: 11 Rules for Winning the Argument'; oprichter van het bevooroordeelde (zelf toegegeven) rechts-conservatieve Daily Wire, in deze kwestie de meest neutrale bron is, nee. Dit nog even los van het gegeven dat hij zo'n type is die prat gaat op "feiten", maar dan wel op zo'n manier geselecteerd en gepresenteerd dat het hem uitkomt, al dan niet verdraaid om daar te komen. Ik moest wel gniffelen toen ze groots aankondigden dat Carano nu een exclusieve filmdeal heeft met Daily Wire. Zal vast wat moois opleveren...

En ach, inhoudelijk: Disney wilde al een tijdje van haar af n.a.v. social media posts, waarbij zelfs een spinoff waarin zij zou zitten de prullenbak in is gegooid (persoonlijke noot: godzijdank). Die laatste tweet was inderdaad de aanleiding voor Disney. Daar kun je dan natuurlijk de uitleg van Shapiro op toepassen (wat maakt het trouwens uit dat hij zelf Joods is?), maar laten we het er maar op houden dat ze de schijn een beetje tegenhad...

Als laatste: heeft Disney mijn verdediging hierin nodig? Absoluut niet. Is Disney een hypocriete organisatie? Duh!
    Thanks, duidelijke uitleg.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik was gewoon transparant over wat ik er van wist, heren, en vanuit welke bron.

Ik stel voor dat jullie dan voor mij dan even een lijstje produceren met 'betrouwbare' bronnen.
    LtPsycho heeft namelijk in zoverre een punt dat ik weinig inhoudelijks hoor in reactie op mijn bericht.
    Last edited by Lord Serafin; 23rd February 2021 at 11:00.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1544 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Vreemsd niet, maar wat is er mis met de man?
    Je had niet genoeg aan de post van @Pokalapoketl die hierboven geciteerd wordt en daar weer boven origineel staat?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Je had niet genoeg aan de post van @Pokalapoketl die hierboven geciteerd wordt en daar weer boven origineel staat?
    Het was even een staaltje "Wacht even, dat proefwerk daarstraks had ook nog vragen op de achterkant!?", alleen had ik nu gemist dat er nog een pagina na kwam.

Ik ben sowieso nog verbouwereerd dat dit de eerste keer in 10 ofzo jaar is dat Pokapoketl weer eens op een post van me reageert!

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1052 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Ik was gewoon transparant over wat ik er van wist, heren, en vanuit welke bron.

Ik stel voor dat jullie dan even een lijstje produceren met 'betrouwbare' bronnen.
    LtPsycho heeft namelijk in zoverre een punt dat ik weinig inhoudelijks hoor in reactie op mijn bericht.
    De post van Poka was niet voldoende? Ik had de woorden "vertrouwde bron" moet veranderen in "mens". Hij is heel duidelijk hoe hij over transgender en anti abortus denkt (en andere zaken) en laat dat nou net samenvallen met de gedachtes van de actrice die ontslagen is. Ik zeg niet dat het verdiend is want zoals ik al eerder aangaf is er geen ruimte meer om te leren van je fouten maar als de actrice in kwestie meer links was geweest had je van meneer Shapiro niets gehoord. Los daarvan is het gewoon een vreselijke vent waar je niks mee te maken zou willen hebben laat staan wilt volgen.

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kan iemand mij dan even de situatie uitleggen, en in hoeverre dat verschilt met de waarheid zoals die wordt geschetst door Shapiro?

Het ging me om het verhaal, de bron en jullie mening daarover vind ik verder niet echt relevant.
    Last edited by Lord Serafin; 23rd February 2021 at 11:21.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1052 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    de bron en jullie mening daarover vind ik verder niet echt relevant.
    Dat is al aantal jaar duidelijk. Laten we dit verder rusten want volgens mij is er al genoeg of zelfs teveel tijd aan besteed.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    876 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Haha Ben Shapiro, klein vies Joods conservatief opdondertje.

my 2 cts
    Ik wacht rustig af.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    790 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Sinds hij de Daily wire heeft spreekt hij vooral voor de bŁhne. Ook erg lekker in zijn confirmation biased. Zoals vrijwel alle yt figuren die over politiek spreken. Enige verschil met een willekeurige Huffington post "journalist" is dat zijn superheld Ronald Reagan is en niet Michelle Obama.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Dat is al aantal jaar duidelijk.
    Wat je hier suggereert is niet wat ik zei, noch wat ik bedoelde.

Ik vroeg jullie nota bene om jullie kant van het verhaal, en die vraag staat nog steeds.
    Ik wil dan wel dat het gaat om de Tweet en bijbehorende boodschap in kwestie, niet om Shapiro.
    Last edited by Lord Serafin; 23rd February 2021 at 12:30.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1341 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Wat je hier suggereert is niet wat ik zei, noch wat ik bedoelde.

Ik vroeg jullie nota bene om jullie kant van het verhaal, en die vraag staat nog steeds.
    En volgens mij is inmiddels een paar keer gevraagd het er bij te laten... dat verzoek staat ook nog steeds.

Het is klaar zo. Als je niet wil horen dat mensen een bron slecht vinden, of je wil mensen hun meningen niet horen (ironic, I know), ben je aan het verkeerde adres hier.
    Er zijn legio media outlets die hier iets over hebben gezegd, dus als je feiten wil lezen zonder meningen is dat volgens mij slechts a google search away.

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kalm aan allemaal. Ik denk dat dit ontvangst van mijn vraag weinig met Shapiro en die Tweet van doen heeft, dus laat ik het volgende even met jullie delen.

Ik weet dat ik in de 1,5 jaar na the Last Jedi een nogal uitgesproken mening had over SJW's en 'progessieve elementen' in modern entertainment, met name in Star Wars. Ik had op Youtube een analyse gezien wat de film allemaal verkeerd deed, en van het een kwam het ander en zat ik dagelijks naar een stel youtubers te luisteren die alles van huidig Star Wars afkraakten. Soms best lekker om je in je gedeelde frustratie te verliezen. Toen Rise of Skywalker tegenvallende resultaten had had ik een gevoel van 'Zo, dat is dat: wij hebben gewonnen', en toen was de kwestie voor mij ook wel af.

De opruiers van Youtube bleven echter dagelijks lekker doorschreeuwen, en ik merkte een jaar geleden dat ik daar ook geen zin meer had. Keerpunt was eigenlijk een filmpje n.a.v. dat er een foto van een bord met daarop zo'n 40 ideeŽn voor de toekomst van SW uitlekte, met daarop o.a. Diversity. De conclusie op Youtube was duidelijk: 'STAR WARS WORDT 100% SJW!!!' en toen stond ik letterlijk met de afwas in mijn handen "Jeuzes idioten, er staat nog geen letter van script op papier!". Ik realiseerde me dat het voor deze gasten ook nooit goed was, en het alleen maar mijn plezier in Star Wars en andere media aan het vergallen was. Ik heb al die kanalen weggegooid en kijk eigenlijk nooit meer naar Youtube behalve voor een muziekvideo. Geeft een enorme rust, en ik zit ook in een andere praatgroep met Star Wars fans, waar we het hebben over de franchise ipv politics, en dat heeft mijn waardering voor de serie ook weer veel goeds gedaan...los van de rust aan mijn hoofd zonder de dagelijkse portie schreeuwlelijkerds.

Dus, gentlemen, hoewel ik nog steeds een mening heb over 'cancel-culture' denk ik dat jullie noch ik veel zin hebben het erover te hebben t.a.v. de Star Wars-franchise. Ik snap de reactie van een aantal van jullie, maar ik kwam hier niet om te ruzieŽn of een anti-SJW preek op te hangen: ik wilde gewoon eens twee kanten van het verhaal horen.

Als mijn bericht op vorige pagina reden voor onrust is, dan hoop ik dat jullie notie nemen van bovenstaande en stel ik voor dat we het hierbij laten. Anders hoor ik alsnog graag wat er inhoudelijk mis is met de Tweet van Cirano.

Ik hoop in ieder geval dat we gewoon weer leuk met elkaar over Star wars kunnen ouwehoeren.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kwam dit toevallig tegen op YouTube. Weet niet of men hier al op de hoogte was van haar ontslag:

Mentioned
    876 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Als er nou ťťn onderwerp is in het leven wat ontiiiiiieeeegelijk onbelangrijk is om je energie en aandacht naar te laten gaan is het dit hele gebeuren wel.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    790 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Enige wat ik hoop is dat ze Cara Dune niet laten doodgaan of uit de show schrijven.
    Wat mij betreft gewoon vervangen door een andere vrouw. Er zijn genoeg aantrekkelijke vrouwen in Hollywood te vinden die *wel* luisteren naar de regels die de muis opstelt.
    Het personage zelf heeft (ondanks het gebrek aan talent van de acteur) meer dan genoeg diepgang en de enige in de hele franchise die daadwerkelijk iets voelt bij het feit dat Alderaan werd opgeblazen door The Empire.
    - Frank Murphy

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Enige wat ik hoop is dat ze Cara Dune niet laten doodgaan of uit de show schrijven.
    Wat mij betreft gewoon vervangen door een andere vrouw. Er zijn genoeg aantrekkelijke vrouwen in Hollywood te vinden die *wel* luisteren naar de regels die de muis opstelt.
    Het personage zelf heeft (ondanks het gebrek aan talent van de acteur) meer dan genoeg diepgang en de enige in de hele franchise die daadwerkelijk iets voelt bij het feit dat Alderaan werd opgeblazen door The Empire.
    Ik heb zelf maar een aflevering van haar gezien, maar ik begreep dat mensen vrij lovend waren over haar vertolking van de rol.

Mentioned
    790 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb zelf maar een aflevering van haar gezien, maar ik begreep dat mensen vrij lovend waren over haar vertolking van de rol.
    Gina is een charismatische vrouw dat was ze als MMA vechter ook al. Maar een glimlach en stoer kijken staat niet tegenover daadwerkelijk talent bij mij.
    Voor mij is dit ook geen geval van Cancel culture, Disney heeft haar duidelijk uitgelegd dat ze geen meer controversies willen ( ze heeft al 2 of 3 keer eerder een Cancel outcry gehad).
    Zij hield zich niet aan de afspraken die ze met de muis heeft gemaakt. Als ik bij de Rug me niet aan de afspraken houdt kan ik ook vertrekken.

Los daarvan is Cara Dune wel een interessant personage, iemand die de vernietiging van Alderaan persoonlijk nam iets wat bijvoorbeeld Leia nooit deed.
    Bill Burr zijn character in de serie is nog zo'n personage iemand die PTSD heeft van de dingen die hij als Stormtrooper zag en heeft gedaan.
    - Frank Murphy

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gina is een charismatische vrouw dat was ze als MMA vechter ook al. Maar een glimlach en stoer kijken staat niet tegenover daadwerkelijk talent bij mij.
    Voor mij is dit ook geen geval van Cancel culture, Disney heeft haar duidelijk uitgelegd dat ze geen meer controversies willen ( ze heeft al 2 of 3 keer eerder een Cancel outcry gehad). Zij hield zich niet aan de afspraken die ze met de muis heeft gemaakt. Als ik bij de Rug me niet aan de afspraken houdt kan ik ook vertrekken.
    Je zei het zelf eens, Tonne: men maakt tegenwoordig overal een drama van. De situatie zoals je 'm nu schetst valt inderdaad wat voor te zeggen.

Het was sowieso niet zo'n handige opmerking, die Tweet.

Los daarvan is Cara Dune wel een interessant personage, iemand die de vernietiging van Alderaan persoonlijk nam iets wat bijvoorbeeld Leia nooit deed.
    Bill Burr zijn character in de serie is nog zo'n personage iemand die PTSD heeft van de dingen die hij als Stormtrooper zag en heeft gedaan.
    Dat zijn inderdaad mooie thema's.

Mentioned
    790 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Neuh jezelf als een rijke republikein vergelijken met een jood uit '37 doet het niet bepaald lekker.

Verder zal het wel. Ze gooide haar eigen glazen in bij Disney.
    Kan me verder niet druk maken om wie of wat of hoe. Ik hoop alleen dat de serie dit "drama" lekker oppakt.
    - Frank Murphy

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    'Tis inderdaad een beetje niveautje 'Ik vond Tom Cruise's films altijd geweldig, tot hij scientology begon aan te hangen: sinsdien vind ik ze stom'. Gezien de social media krijg je de geest niet meer in de fles, maar het zijn acteurs: hou de persoonlijk meningen en hun leven een beetje van hun werk gescheiden, por favor (geldt wat mij betreft overigens ook voor de acteurs zelf). Ik weet dat Polanski ook geen lekkere kerel blijkt te zijn, maar ik kijk nog graag een film van 'm.

Verder is het inderdaad wat je zegt jammer dat de fans hier weer de dupe van zijn.

Mentioned
    790 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

'Tis inderdaad een beetje niveautje 'Ik vond Tom Cruise's films altijd geweldig, tot hij scientology begon aan te hangen: sinsdien vind ik ze stom'. Gezien de social media krijg je de geest niet meer in de fles, maar het zijn acteurs: hou de persoonlijk meningen en hun leven een beetje van hun werk gescheiden, por favor (geldt wat mij betreft overigens ook voor de acteurs zelf). Ik weet dat Polanski ook geen lekkere kerel blijkt te zijn, maar ik kijk nog graag een film van 'm.

Verder is het inderdaad wat je zegt jammer dat de fans hier weer de dupe van zijn.
    Ja voor 99% heb je gelijk ja. Maar dit is een acteur onder contract. Zij acteert voor een maand loon van Disney, heeft een verzekeringsplan van Disney. Waar Polanski en Allen enkel samenwerking met een studio of een productiebedrijf. Gina Carrano bestaat gewoon op loondienst. Dus net die kan ook ontslagen worden als die onzin uitkraamt net als jij en ik.
    - Frank Murphy

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik begreep dat er afgelopen week een aflevering van the Bad Batch-serie is uitgegeven.
    Een spinoff van de eerste arc uit Seizoen 7 van the Clone Wars.

Loopt er iemand warm voor deze serie en/of heeft iemand een aflevering gezien?

Ik hoorde ook dat (o.a.) de jaren '80 Ewoks tv-serie op Disney+ is uitgegeven. Volgens mij alleen in Amerika, want ik zie hier niks.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Ik begreep dat er afgelopen week een aflevering van the Bad Batch-serie is uitgegeven.

Ik hoorde ook dat (o.a.) de jaren '80 Ewoks tv-serie op Disney+ is uitgegeven. Volgens mij alleen in Amerika, want ik zie hier niks.
    Serie begint volgende maand geloof ik, weet nog niet wat ik ervan moet van verwachten. Geef het wel een kans.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    198 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares

Wie is je bron want het is een typisch gevalletje klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt

Ja ik loop warm voor The Bad Batch, en nee nog niemand heeft de aflevering gezien. Afgelopen week is er wel een trailer verschenen.

De Ewoks serie/film komt naar Disney+, en dus ook gewoon in Nederland, maar pas ergens begin april

Gisteren zelf de nieuwste Art of binnen gehad van The Mandalorian. Supermooi wederom. Hopelijk komt de visual dictionary ook alsnog uit. Geruchten gaan dat daar de stekker uit getrokken is vanwege Cara Dune

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    259 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb alweer 1e char van the bad batch in m’n sw:goh roster.
    'Toast'

Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

1ste Aflevering van The Bad Batch is ook uit. Direct vervolg op het laatste seizoen van The Clone Wars.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Betreft the Bad Batch, vind het geen slechte serie. Maar kan er gewoon niet in komen. Had veel meer plezier met Clone Wars en Rebels.

Mentioned
    876 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb een eerlijke poging gedaan om clone wars te kijken, maar met een miljoen episodes wat geskipt naar de hoger gewaardeerde. Tja wat kan ik zeggen, hier en daar een leuk moment, zeker hoe ze zich in onmogelijke bochten hebben weten te wringen om Darth Maul weer tot leven te wekken. (De ironie, George Lucas wilde Maul doormidden hakken in TPM zodat er geen twijfel zou bestaan dat hij dood was.. maarja fans loved the guy)

All in all was dit leuk geweest als 15 jarige RPGer maar nu te weinig invested, te groot, te veel en niet meer voor mijn leeftijd.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Love death and Robots maar dan Star Wars Themes van verschillende Anime Studio's .

Hopelijk doet Studio Bones ook een leuke actievolle Episode.

Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    311 Post(s)
    Tagged