User Tag List

Page 71 of 78 FirstFirst ... 21 61 69 70 71 72 73 ... LastLast
Results 2,801 to 2,840 of 3085

Thread: [Console] Nintendo Switch

Xenia Onatopp
    Mentioned
    68 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Een iets krachtige Switch zou ik niet erg vinden. Ik wacht er al een tijdje op en de geruchten waren aanvankelijk 1 van de redenen waarom ik een aanschaf al zo lang uitstel.

Quote Originally Posted by Glory View Post
    Ja, wel jammer dat ze ervoor gekozen hebben dit deel te remaken. Nooit gespeeld, maar het kreeg ook geen denderende recensies.

Super monkey ball op de gamecube was absoluut briljant.
    Heeft de Switch niet zo'n ingebouwde sensor wat bewegingen kan detecteren? Dat zou interessant kunnen zijn.

En inderdaad, een briljante game. Ik krijg nog nachtmerries als ik aan al die bananen denk.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1159 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Michiel1986 View Post
    Pro incoming of in iedergeval een switch met betere hardware xD
    Weggegooid geld als je al de gewone nintendo switch hebt, de pro stelt niks voor, het is gewoon een switch met wat meer power thats it.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    En inderdaad, een briljante game. Ik krijg nog nachtmerries als ik aan al die bananen denk.
    De originele twee op de paarse cubus, deze titel is niet al te best begrijp ik. Als er een remaster van SMB1/2 komt lig ik met een slaapzak voor de winkel. Of ik bestel hem op dag één. Waarschijnlijk die laatste. Ik heb die games echt uren maar dan ook uren met mijn eerste vriendinnetje gespeeld back in the day. Die was gek op bananen.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Weggegooid geld als je al de gewone nintendo switch hebt, de pro stelt niks voor, het is gewoon een switch met wat meer power thats it.
    We zullen het zien of gaan het meemaken

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Gewoon geld tegenaan gooien, dan blijven ze iig doorgaan met nieuwe maken!

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1159 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    En wat gaan we dan precies zien? Het lijkt er op alsof je denkt een of andere discussie te winnen als <iets>, maar ik weet niet zo goed wat <iets> is, noch wat het er eigenlijk toe doet om wat ik duidelijk wil maken, namelijk dat het wat inconsequent is. Of welke discussie er dan precies gewonnen is.

Ik vind het bijzonder dat een Switch Lite, dat totaal niet op een 3DS lijkt qua games, grafische performance, of vormgeving, wordt afgeserveerd als "een 3ds met meer".
    Maar dat een nieuwe iteratie van de Switch, wat letterlijk een upgrade is van een switch en vooralsnog geen andere games ondersteunt, grafisch beter performt, of anders vormgeven is, wél met enthousiasme wordt ontvangen en je nogal gek reageert op de feitelijk correcte uitspraak dat het vooralsnog een switch is met meer power.

Het enige wat ik kan bedenken is dat je zo diep in je eigen usecase zit verzonken dat je gewoon niet kan inzien wat je hebt aan een draagbare console die niet op een TV kan. Maar je uitspraken zijn in ieder geval ontzettend opmerkelijk en twijfelachtig. En daar verandert niets aan als de Lite faalt en deze nieuwe iteratie een succes wordt. Dus again: "wat gaan we zien of meemaken?"

Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    En wat gaan we dan precies zien? Het lijkt er op alsof je denkt een of andere discussie te winnen als <iets>, maar ik weet niet zo goed wat <iets> is, noch wat het er eigenlijk toe doet om wat ik duidelijk wil maken, namelijk dat het wat inconsequent is. Of welke discussie er dan precies gewonnen is.

Ik vind het bijzonder dat een Switch Lite, dat totaal niet op een 3DS lijkt qua games, grafische performance, of vormgeving, wordt afgeserveerd als "een 3ds met meer".
    Maar dat een nieuwe iteratie van de Switch, wat letterlijk een upgrade is van een switch en vooralsnog geen andere games ondersteunt, grafisch beter performt, of anders vormgeven is, wél met enthousiasme wordt ontvangen en je nogal gek reageert op de feitelijk correcte uitspraak dat het vooralsnog een switch is met meer power.

Het enige wat ik kan bedenken is dat je zo diep in je eigen usecase zit verzonken dat je gewoon niet kan inzien wat je hebt aan een draagbare console die niet op een TV kan. Maar je uitspraken zijn in ieder geval ontzettend opmerkelijk en twijfelachtig. En daar verandert niets aan als de Lite faalt en deze nieuwe iteratie een succes wordt. Dus again: "wat gaan we zien of meemaken?"
    Velen liepen te zeuren dat een switch lite of pro nooit zal komen, nou de lite is er al nu alleen de pro nog onder een andere naam.
    Dan kan je wel dingen van mijn post gaan copy and pasten maar wat schiet JIJ er mee op dan ?

De switch is gewoon een stuk achterhaalde hardware dat is mijn mening, vele games lopen er gewoon verrot op of zien er gewoon niet uit, of het zijn remakes en remasters.
    Hopelijk brengt de Switch RTX 1000 fps daar verandering in.

Switch is leuk mits ze hun first party aanbod op hoge kwaliteit houden en dat is mijn mening en daar moet u het mee doen hehe.

Jokes asides je snapt mijn punt wel [hoop ik]
    Last edited by Michiel1986; 17th July 2019 at 18:54.

Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Gewoon geld tegenaan gooien, dan blijven ze iig doorgaan met nieuwe maken!
    Helaas zit Nintendo wel zo in elkaar, fuck de hardcore gamers, praise the familly huisje boompje beestje mensen, dat verkoopt nou eenmaal goed neem ze dat ook niet kwalijk maar jammer is het wel.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Dacht dat ze deze refresh later pas zouden aankondigen. Na kerst oid!?
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Dacht dat ze deze refresh later pas zouden aankondigen. Na kerst oid!?
    Ding is bijna twee jaar oud nu toch? Perfecte timing voor een refresh die nog even de holidays mee kan nemen om ook huidige bezitters tot een batterylife upgrade te verleiden.

Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ding is bijna twee jaar oud nu toch? Perfecte timing voor een refresh die nog even de holidays mee kan nemen om ook huidige bezitters tot een batterylife upgrade te verleiden.
    Bedoelde meer vanuit Nintendo's perspectief get rid of old stock e.d.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bedoelde meer vanuit Nintendo's perspectief get rid of old stock e.d.
    Als ze die nog hebben natuurlijk. Elke winkel die ik inloop tegenwoordig, hebben meestal maar enkele Switchen staan.

Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Als ze die nog hebben natuurlijk. Elke winkel die ik inloop tegenwoordig, hebben meestal maar enkele Switchen staan.
    Is ook zo, eh misschien dat ik volgend jaar even rond kijk naar zo'n refresh. Maar eerst geen haast, game nog wel eens op mijn vita, maar irriteer me er nog wel eens aan voeld niet meer fijn in handen om op die manier te gamen.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Wow Michiel, wat een ontzettende negativiteit in je post.

Wat maakt het nu uit hoeveel power, resolutie, teraflops de Switch precies heeft? Nintendo is in staat om leuke games te brengen op een console die zowel draagbaar is als op tv aangesloten kan worden. Mooi dat het de oude productlijnen samenvoegt tot één Nintendo apparaat. Daarbij zijn Nintendo's eigen games vrijwel allemaal goed (voor de doelgroep) en technisch in orde. Als je grafische hoogstandjes en realistische graphics wilt, dan ben je waarschijnlijk meer geïnteresseerd in andere games en aangewezen op een PlayStation of PC. Prima toch?

Jammer dat je door die zwarte bril niet in staat bent om ervan te genieten.
    Last edited by Kikker; 17th July 2019 at 19:47.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    68 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maar er komt toch helemaal geen Pro versie of is deze überhaupt aangekondigd? Wat ik er over gelezen heb is het eerder vergelijkbaar met het verschil tussen de Xbox One en Xbox One S wat erg klein is en meer te maken heeft met wat betere onderdelen maar nagenoeg hetzelfde is.

@Overmind

Iswydt.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het huidige topmodel is nog steeds een commercieel succes en er staan voor dit jaar nog een hoop topgames op het programma. Ik zie geen reden waarom Ninty nu een nieuw model moet uitbrengen. Switch sells.

Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Maar er komt toch helemaal geen Pro versie of is deze überhaupt aangekondigd? Wat ik er over gelezen heb is het eerder vergelijkbaar met het verschil tussen de Xbox One en Xbox One S wat erg klein is en meer te maken heeft met wat betere onderdelen maar nagenoeg hetzelfde is.

@Overmind

Iswydt.
    Ook al zou er een Pro versie komen, denk dat Nintendo nog zoveel mogelijk under wraps probeert te houden. Zeker als je kijkt naar de DS/Lite/DSI e.d. cycle kijkt volgens mij hadden ze daar ook flinke ontkenning dat ze net een nieuwe iteratie hadden aan gekondigt ze tegelijk al met de volgende bezig waren wat ongeveer met een jaar plus uitkomt.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Is ook zo, eh misschien dat ik volgend jaar even rond kijk naar zo'n refresh. Maar eerst geen haast, game nog wel eens op mijn vita, maar irriteer me er nog wel eens aan voeld niet meer fijn in handen om op die manier te gamen.
    De switch is ook een stuk groter dan de Vita, dat helpt al.
    Daarnaast heb ik een Satisfye Switch Gaming Grip in gebruik, dat ding is zooooooo fijn.

Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Wow Michiel, wat een ontzettende negativiteit in je post.

Wat maakt het nu uit hoeveel power, resolutie, teraflops de Switch precies heeft? Nintendo is in staat om leuke games te brengen op een console die zowel draagbaar is als op tv aangesloten kan worden. Mooi dat het de oude productlijnen samenvoegt tot één Nintendo apparaat. Daarbij zijn Nintendo's eigen games vrijwel allemaal goed (voor de doelgroep) en technisch in orde. Als je grafische hoogstandjes en realistische graphics wilt, dan ben je waarschijnlijk meer geïnteresseerd in andere games en aangewezen op een PlayStation of PC. Prima toch?

Jammer dat je door die zwarte bril niet in staat bent om ervan te genieten.
    Ik heb zeker wel genoten van breath of the wild en mario odyssey maar daar blijft het ook bij.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ook hr999 in MHGU toch? Maar niet van genoten?

Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Ook hr999 in MHGU toch? Maar niet van genoten?
    Halverwege gestopt wouter was echt klaar met met de verouderde formule van die game vergeleken met world.
    Met world zit ik wel op 999, heb geen idee wat mijn HR nu is met gen ultimate.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oh echt waar joh? Ik dacht dat je doorgegaan was tot HR999

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Heeft de Switch niet zo'n ingebouwde sensor wat bewegingen kan detecteren? Dat zou interessant kunnen zijn.

Ja, ik denk het wel, maar dat had de Wii ook al natuurlijk. Ik denk dat de kracht van monkey ball vooral in de precisie van de Control stick van de gamecube controller lag.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    De afgelopen dagen begint dit probleem, online tenminste, steeds meer de kop op te steken:

Nintendo Switch Controllers Are Beginning to Fail in Large Numbers

Dat large numbers is niet te verifiëren natuurlijk, maar issues met controller drift lees je steeds meer.

Voorbeeldje: https://twitter.com/i/status/1150305766605295616

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    590 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    De afgelopen dagen begint dit probleem, online tenminste, steeds meer de kop op te steken:

Dat large numbers is niet te verifiëren natuurlijk, maar issues met controller drift lees je steeds meer.

Je leest idd dat er wel een issue is idd.
    Zelf heb ik er nog geen last van gehad, en naar het schijnt is het makkelijk te voorkomen als je de joycon los haalt en schoonmaakt.
    Iets wat ik nog wil doen met een shell replacement.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Lekker volwassen voorbeeld maar begrijp de frustratie, dit verwacht je niet van Nintendo.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    68 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zijn dit niet de 'kinderziektes'? Als het allemaal de laatste tijd voorkomt is er blijkbaar een houdbaarheid van +/- 2 jaar en 4 maanden

Ja, ik denk het wel, maar dat had de Wii ook al natuurlijk. Ik denk dat de kracht van monkey ball vooral in de precisie van de Control stick van de gamecube controller lag.
    Ja, da's ook weer zo. Vooral in de latere levels moet je echt snel kunnen draaien. Afgezien van dat het er volslagen idioot uit zal zien met motion controls zou het waarschijnlijk nog moeilijker zijn
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 19th July 2019 at 12:01.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb niet hetzelfde probleem maar mijn knuppel voelt wel wat slapjes aan en is relatief weinig gebruikt

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Ik heb niet hetzelfde probleem maar mijn knuppel voelt wel wat slapjes aan en is relatief weinig gebruikt

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vind de switch geweldig, maar die Joy-cons voelen wel echt als een goedkoop stukje plastic aan. Vind de pookjes ook niet heel fijn en speel veel liever met de pro-controller.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vind de switch geweldig, maar die Joy-cons voelen wel echt als een goedkoop stukje plastic aan. Vind de pookjes ook niet heel fijn en speel veel liever met de pro-controller.
    Ik speel er alleen mee in handheldmodus. Als ze dus aan Switch vastzitten. Los zijn ze gewoon véél te klein.

Mentioned
    590 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik speel er alleen mee in handheldmodus. Als ze dus aan Switch vastzitten. Los zijn ze gewoon véél te klein.
    Hori komt met Joy-cons
    - Frank Murphy

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja maar ook in handheld mode vind ik ze niet heel fijn. Zeker met games die wat precisie vereisen (Hollow Knight bijvoorbeeld), zit ik na een tijdje echt met gebroken vingers te spelen.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja maar ook in handheld mode vind ik ze niet heel fijn. Zeker met games die wat precisie vereisen (Hollow Knight bijvoorbeeld), zit ik na een tijdje echt met gebroken vingers te spelen.
    Mee eens.

SNAFU? Masemium's Avatar
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Benieuwd hoe het ondertussen met de Joycons van m'n ex-Switch is dan
    Your mileage may vary.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Hori komt met Joy-cons
    Gaaf want in handheld wil ik vaker spelen maar net als hierboven doen mijn vingers pijn na een kwartier.

Mentioned
    590 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Gaaf want in handheld wil ik vaker spelen maar net als hierboven doen mijn vingers pijn na een kwartier.
    De Satisfye gaming grip is ook een godsgeschenk. Dat kunnen meerdere mensen hier bevestigen.
    - Frank Murphy

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Koop doe Satisfey grip, dat ding is echt ge-ni-aal! Sinds dat ding kan ik onbeperkt handheld spelen zonder last van m'n handen.

Wat @Tonne zegt idd
    Last edited by LtPsycho; 23rd July 2019 at 10:20.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    419 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    De Satisfye gaming grip is ook een godsgeschenk. Dat kunnen meerdere mensen hier bevestigen.
    Koop doe Satisfey grip, dat ding is echt ge-ni-aal! Sinds dat ding kan ik onbeperkt handheld spelen zonder last van m'n handen.

Wat @Tonne zegt idd
    De Satisfye grip is eigenlijk een verplichte accessoire voor de Switch. Dat heeft mijn speelplezier in handheld mode wel echt enorm verbeterd.

$24,99 voor enkel de grip

$50,99 incl case waar de switch met grip en al in past.

Dit is echt elke dollar/euro waard.

Shipping via de officiele site is wel 10 dollar. Kan 'm ff niet zo snel in NL vinden.
    Last edited by Seabass; 23rd July 2019 at 10:39.

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    742 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ik kan niet wachten