Ze zijn wat laat, maar de Gamecube remasters lijken nu op gang te komen.
Dat had wel wat vlotter gekund...![]()
Ze zijn wat laat, maar de Gamecube remasters lijken nu op gang te komen.
Dat had wel wat vlotter gekund...![]()
'Der Sumpf hat immer recht'
Denk dat ze met de Switch net wat te underpowered en vreemd zijn voor echt degelijke 3rd party titels.
Daarnaast 2de hands markt wil ik nog wel een Rant over doen 2de hands games vraagt iedereen een premium.
Best wel bizar in vergelijking met andere hedendaagse consoles.
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Last edited by Like-a-Bunny; 9th February 2023 at 12:16.
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Prime is wel nice aangezien ik die games nooit gespeeld heb. Nu nog een volwaardige mario galaxy bundle.
Het ligt er ook wel een beetje aan waar je naar zoekt. Die grote, filmische producties a la Sony producties is inderdaad niet de Switch zijn plek. En goed, ook wel wat remasters.
Maar bij mij is het simpel, ik ben interested in indie, Nintendo first party titels, en re-releases van weleer. De Switch valt voor mij echt per-fect op die use case. De PC/SteamDeck vult dat aan met de typische PC games (muis heavy, complex spul als Crusader Kings of Kerbal Space Program), en de Playstation voor de rest. Maar goed, YMM-absolutely-V.
Of iig, Galaxy 2 nog een keertje releasen. Daar wacht ik nu ook wel het hardst op.
Ik ben op zich nog wel heel enthousiast over Nintendo en de Switch, maar het valt me wel op dat ze zich de laatste jaren wel erg veel op specifieke franchises en specifieke genre's richten. Veel platformers in allerlei vormen, vrij regelmatig RPG-achtigen a la Xenoblade Chronicles en Fire Emblem, van Mario afgeleide games en franchises als Pikmin/Animal Crossing/Splatoon die opvallend vaak nieuwe delen krijgen. Maar series als Metroid krijgen eigenlijk maar weinig aandacht om over series als F-Zero, Kid Icarus en Golden Sun maar niet te spreken. En in de type spellen variëren ze ook weinig de laatste jaren: het is alweer een tijdje geleden dat ze met een innovatieve nieuwe spelvorm kwamen.
Echt negatief ben ik er niet over maar ik zie dus wel ruimte voor verbetering.
Heel cool dat Ghost Trick naar Switch komt. Ik heb die ooit op DS geprobeerd, uniek concept, die ik op de een of andere manier nooit heb afgemaakt.
Verder kijk ik uit naar Tears of the Kingdom, alhoewel de trailer wel weer verrassend vaag blijft over wat nu precies het idee is. Maar heel veel zin om weer naar die wereld terug te keren.
Pikmin 4, metroid prime, advance wars ook heel tof allemaal. Opvallend hoe vol het release schema voor switch nu al zit, en dat in zijn zesde jaar.
Ondanks dat het maar een remaster is ziet het er toch wel opvallend veel beter uit. Maar het was altijd al een mooi uitziende game natuurlijk.
Edit:
Last edited by beanthere; 10th February 2023 at 11:39.
Ik vind het juist alleraardigst gaan eigenlijk, en kan ook je sentiment nu niet echt delen. Pikmin en Animal Crossing hebben beide 9 a 10 jaar tussen hun laatste releases zitten (hoe is dat opvallend vaak?), terwijl Dread eind 2021 nog uitkwam en nu de re-release. Qua innovatie zijn ze misschien wat safe, maar anderzijds: franchises als Animal Crossing en Splatoon zijn m.i. juist ontzettend uniek in hun opzet. Misschien niet echt diepe innovatie, maar ik zou ze zeker niet in een Ubi-hoek willen scharen die minstens elke 2 of 3 jaar een nieuw deel voor een franchise uitbrengen, als het niet meer is.
En ik weet niet hun beweegredenen verder, maar Nintendo "voelt" voor mij wel als een bedrijf dat pas een vervolg begint als ze er echt klaar voor zijn. Ik heb i.i.g. zelden het gevoel dat als ze een game afhebben, dat de volgende al klaar staat om te developpen.
Jaaa Ghost Trick was ik ook verrast door toen ik gisteren de Direct zagOok nooit echt afgemaakt voor no particulair reason.
IGN komt wel met een hele mechanische Sales pitch van een Review. Net of het door een AI gedaan is van Nintendo zelf oid.
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Graphics-experts Digital Foundry is ook wel onder de indruk:
Ze noemen het zelfs meer een remake dan een remaster. Hun bespreking laat ook wel allerlei voorbeelden zien van locaties en objecten waar zaken heel duidelijk compleet opnieuw gecreëerd zijn.
Last edited by beanthere; 22nd February 2023 at 18:31.
Wauw, dit is echt prachtig opgepoetst!
Het zat er aan te komen:
Dat is morgen om 16.00 uur Nederlandse tijd als ik het goed heb.
Het enige wat ik hoef te horen is wanneer de opvolger van de Switch in de winkels verschijnt. Het is toch te zot voor woorden dat je ruim 300,- kwijt bent voor een veredelde GameBoy met de specificaties van een PS3. Leuk als je in 2017 ingesprongen bent maar het wordt nu toch wel te gek. Om nog maar te zwijgen over de performance dan wel de concessies die je als developer voor de Nintendo Switch moet maken anno 2023.
Zakkenvullers!
Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.
Als er volgend jaar nieuwe hardware komt, dan vraag ik me af wat ze nog kunnen doen naar ToTK?
oef... pittige nintendo direct. Paar prima games hoor, maar om een Nintendo Direct hiervoor te doen....
Er zaten wel wat leuke dingen tussen maar weinig om echt opgewonden van te raken. 7/10 wat mij betreft.
Deze werd trouwens nog aangekondigd als 'shadow drop':
Echter toen ik hem zojuist opzocht in de eShop bleek de bundel van beide spellen 49,99 te kosten. Ok, nadat ik er voor de Gamecube en Wii al de volle mep voor betaald heb vragen jullie er nu weer de volle prijs voor Nintendo? En dag..![]()
De beste Zelda Games zijn vanaf nu speelbaar op de Switch Online Dinges Woooo
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Teleurstelling dat het geen Wind Waker of Twilight Princess is...![]()
https://www.ign.com/articles/anti-pi...intendo-switch
Denuvo nu op de Switch.
Ik zie heel veel redenen om een Deck te halen![]()
Beetje laat voor de Switch eerlijk gezegt, RDR is al uhm elders te vinden voor Emulatie.
Voor de volgende generatie Switch meer toepasselijk.
Tenzij er nog wat grote titels uit komen 1st of 3rd party?!
De remake van Paper Mario: The Thousand-Year Door was verrassend maar welkom: het origineel is bijna onbetaalbaar. De Princess Peach-game ziet er interessant uit. En F-Zero 99 vind ik jammer: ik hoopte op een volwaardige nieuwe game i.p.v. weer een battle royal game.
Verdere interessante titels wat mij betreft: Another Code: Recollections, Bandle Tale en Horizon Chase 2.
- Frank Murphy
Nintendo Switch is the Best-Selling Console of All-Time in Japan - Sales
Nintendo be like:
![]()
- Frank Murphy
Om 16:00 Nintendo Direct vanmiddag. Ik ben erg benieuwd of we nog bijzondere dingen te zien krijgen. Ik verwacht geen Nintendo Switch 2 aankondigingen ofzo