User Tag List

Page 89 of 89 FirstFirst ... 39 79 87 88 89
Results 3,521 to 3,529 of 3529

Thread: [Console] Nintendo Switch

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Die Nintendo Direct Mini gisteren was echt een partij insane hoor. NMH, SoS, Control, Hitman 3, en nog veel meer. Meteen maar Parttime UFO, Hades en NMH1 gekocht

Oh en dus games als Control/Hitman 3. Cloud editions. Uiteraard, er zitten haken en ogen aan, m.n. dat je een internet connectie moet hebben en dat je game mogelijk over 5 of 10 jaar niet meer te spelen is or so. Maar qua tech werkt dit echt perfect. Ik heb Control even gespeeld (granted, 5 minuutjes) in performance mode, maar je merkt eigenlijk helemaal niets ervan dat je aan het streamen bent. En dan zijn die graphics ook nog eens gewoon top notch. Buttersmooth 60 fps.

Oh en op quality mode zit je op 30 fps met ray tracing

Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar dat komt deels door de prijs eigenlijk. Maar qua techniek werkt het beter dan ik had verwacht.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    699 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    https://twitter.com/nintendolife/sta...908176384?s=19

Good guy Hori maakt Controller voor de minder validen.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Sowieso is Nintendo wel een walhalla voor disabled gamers. Volgens mij is dat op OS level rebinden van buttons ook grotendeels daarvoor gedaan. Iedere disability is anders, dus wel zo fijn om je eigen solution werkende te krijgen met je favo game
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    673 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Laatste jaren zijn daar ook best stappen in gemaakt. Ik heb een vriendin met een arm/hand met verlamming en die mocht altijd graag gamen en deed dat dus voornamelijk met een muis. Die is de afgelopen jaren aan de console gegaan en hoewel de controllers die ze kan gebruiken behoorlijk wennen waren voor haar heeft ze er inmiddels enorm veel succes mee.

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    762 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Moet nog wachten op ps5 en mag dus omdat ik verdrietig ben een switch bestellen.
    Zijn deze nog steeds schaars dat jullie weten (heb niet heel veel gamingnieuws gevolgd). Zie onderstaand bericht.

Wil dus kijken/wachten voor black friday deals maar wil niet achter het net vissen....

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    699 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Stikkel View Post
    Moet nog wachten op ps5 en mag dus omdat ik verdrietig ben een switch bestellen.
    Zijn deze nog steeds schaars dat jullie weten (heb niet heel veel gamingnieuws gevolgd). Zie onderstaand bericht.

Wil dus kijken/wachten voor black friday deals maar wil niet achter het net vissen....
    Ik was vrijdag bij Nedgame Groningen en die hadden er van de grijze zat liggen. Rood blauw is wel geluk hebben.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    762 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Iemand die weet of de fortnite switch hetzelfde is als de grijze en blauw/rode variant? (Maar dan met skin en fortnite al ge´nstalleerd uiteraard)

Is nu 309 bij mediamarkt en persoonlijk maakt mij niet uit hoe die eruit ziet...

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    358 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Stikkel View Post
    Iemand die weet of de fortnite switch hetzelfde is als de grijze en blauw/rode variant? (Maar dan met skin en fortnite al ge´nstalleerd uiteraard)

Is nu 309 bij mediamarkt en persoonlijk maakt mij niet uit hoe die eruit ziet...
    Kijk ff hoe recent de bundel is. Geen idee of het het oude of nieuwe model is, het nieuws model heeft meer accu.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kan de titel niet vinden in liquadbunny dan maar hier posten.
    Pas op voor spoilers, geen zin om de game te spelen dus dit is wel een toffe toevoeging