User Tag List

Results 1 to 11 of 11

Thread: [PC/XB1] Astroneer

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

[PC/XB1] Astroneer

The sudden development of technology for rapid space travel enables fast and inexpensive journeys to the stars. Exo Dynamics, the dominant conglomerate in the new field, has opened flights to daring citizens of Earth. Like the Yukon gold rush of old, waves of adventurers sign up to launch themselves into a new frontier, risking everything to seek their fortune in the far reaches of the galaxy. These are the Astroneers.

As an Astroneer, you must find a way to dig out a life on one of a multitude of harsh new worlds. Blast through the terrain to uncover precious artifacts and materials you can use to fuel your quest to become a wealthy baron in the stars. Along the way, discover oddities, raise questions, and uncover mysteries.

Perhaps not all is as it seems.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Astroneer launches in Game Preview for Xbox One and Windows 10 on Dec. 16

Astroneer, a new space exploration game, is set to launch into game preview for Xbox One and Windows 10 on December 16. On launch, the game will also support Microsoft's Xbox Play Anywhere initiative, meaning you can buy the game once and play on both platforms for no extra charge.

Initially revealed in late 2015, the game's visuals look stunning thanks to an art style that is quite the standout. As for the gameplay, it sounds promising if you're into exploring beautiful environments and manipulating the ground beneath your feet. From Xbox Wire:

Astroneer is a game about independent space explorers prospecting the stars for fortune and glory. This is a game about discovery and mystery, as you uncover rare artifacts and the resources you need to find, on vast worlds where every cubic inch of space can be explored. It's a game about creativity, as you use your tools to dig, build, sculpt, and shape the very ground to serve your needs, whether utilitarian or aesthetic. It's a game about solitude, as you enjoy the beauty of your surroundings as you might on a long hike or camping trip. It's also a game about cooperation, as you invite your friends to share the experience with you in multiplayer co-op.
    Of course, the game is entering the Game Preview program, so it's bound to feel incomplete with oodles of bugs, glitches and other kinks that will be worked out over time. However, If you're interested in getting in on the game early, the first alpha release will be available starting December 16 on both Xbox One and Windows 10.
    Ook beschikbaar via steam.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Hmm? is dit net als met Cod als je hem in 10 store koopt dat je dan niet kan connecten met steam gebruikers.
    Iets zegt me dat we hier best op mogen letten.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1130 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Zoveelste mine and build game, en toch ben ik nieuwsgierig. Zag gisteren al een video van Scott Manley voorbij komen, even checken dan maar dit weekend.

Senior Member
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ShalashaskaZ3 Steam ID: GoofyZ
    Ik heb hem al, wacht nog even met kopen mensen. Na een uur of 2 dropt je FPS steeds sneller en sneller. Dit is de reden:

Voor de rest, top game. Alleen 17 fps is niet zo chill. Nog geen 1x gecrashed, wel hier en daar een bug en soms zelfs game breaking. Maarja het is ook alfa. Ik zou nog even wachten. Wanneer FPS problemen verholpen zijn zal ik een video maken van wat gameplay, heb al 2 basissen. 1 op aarde en de andere op de maan.

Member
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: xxxDarkRuleRxxx
    De game zit ook in early-access op de Xbox One.

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by ShalashaskaZ3 View Post
    Ik heb hem al, wacht nog even met kopen mensen. Na een uur of 2 dropt je FPS steeds sneller en sneller. Dit is de reden:

Voor de rest, top game. Alleen 17 fps is niet zo chill. Nog geen 1x gecrashed, wel hier en daar een bug en soms zelfs game breaking. Maarja het is ook alfa. Ik zou nog even wachten. Wanneer FPS problemen verholpen zijn zal ik een video maken van wat gameplay, heb al 2 basissen. 1 op aarde en de andere op de maan.
    Gister de game ook even gespeeld en inderdaad na net iets van 2 uur was het "tel de frames" tijd Helpt herstarten dan nog of is dan de save game vanaf dat punt onspeelbaar?
    Voor die twee uur speelde het goed. Leuk uitgewerkt en zelfs zonder tutorial wist ik mijn weg snel te vinden. Game speelt trouwens prima met 100% controller, al zal het met de muis wat efficiŽnter spelen.
    Last edited by Rappa; 21st December 2016 at 08:39.

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Skop!

Astroneer is officieel gelanceerd

Na twee jaar in Early Access heeft Astroneer zijn 1.0 update ontvangen, waarmee het spel nu officieel is gelanceerd.
    Astroneer is een ontdekkings- en overlevingssimulator dat plaatsvindt in de ruimte. Spelers kunnen van planeet naar planeet reizen, grondstoffen verzamelen, een basis bouwen, en items en voertuigen maken of ruilen. Ook kan het terrein van de planeten vervormd worden door de speler.

De 1.0 update van Astroneer voegt zeven nieuwe planeten toe die gebruik maken van een nieuwe techniek voor terreingeneratie. Ook zijn er een aantal nieuwe modules, voertuigen, personages en ruimtepakken, en zijn de interface en tutorial van het spel verbeterd.

Ontwikkelaar System Era Softworks zegt niet te stoppen met het ontwikkelen van Astroneer. Ze hebben onder andere plannen om cross-play tussen pc en Xbox One te gaan ondersteunen. Ook willen ze toegewijde servers toevoegen en zal de spelerscapaciteit van de co-op-modus verhoogd worden van vier naar acht.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Even een puntje dat veel negatieve recensies aanstippen:

Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs