User Tag List

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 41 to 80 of 86

Thread: [PC] Sid Meier's Civilization VI

Member NightOwl's Avatar
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Razgriz_ghost86
    Ik hoop dat hij volgende week vrijdag op de mat ligt, dat wordt een mooi weekend in dat geval

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    To preorder or not to preorder, that's the question...

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Zet de mensheid naar je hand in Civilization 6

2K Games heeft de lanceringstrailer van Civilization 6 uitgegeven.

De game is vanaf aanstaande vrijdag verkrijgbaar voor pc, Mac en Linux, onder andere via Steam. De CGI-trailer toont de evolutie van de technologie van de mensheid. In de game hebben spelers natuurlijk zelf in de hand hoe ze de mensheid ontwikkelen.

Gamer.nl plaatste onlangs een achtergrondverhaal over de geschiedenis van Civilization. Het tweede deel verschijnt later deze week.

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    To preorder or not to preorder, that's the question...
    Wil je wel of niet met de Aztecs spelen? :'D

Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Wil je wel of niet met de Aztecs spelen? :'D
    Jawel, maar 8 weken na de release worden die toch beschikbaar gesteld als gratis DLC. Alsof je je geen 8 weken kan vermaken met de rest.

Maar verder geen discount voor preorder, en ik ben ook geen fan die perse dag ťťn wil beginnen. Dus ik zie weinig reden. Ik wacht de eerste reacties wel af of de game echt zo goed is.

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    180 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    Ziet er tot nu toe uit als de beste vanilla civ. Minstens on par met 5+expansions.

Dus hey, they've proven me wrong so far . Heel nice.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Damn ik heb hier echt zin in, echter lees ik nog genoeg comments over AI flaws en onduidelijke interface. Het scheelt dat er geen pre-order/release korting is, dat maakt de keuze om nog even te wachten makkelijker.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    337 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Ik ben een standaard game met Egypt begonnen @ Prince, maar ben nog niet hooked. Het helpt denk ik niet dat ik recent nog CivV gespeeld heb... Even in de koelkast voor mij.

Senior Member
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zijn er meer mensen die het spel al hebben? Ik zit er aan te denken om 'm over een week te halen als mn loon binnen is, maar heb nog niet een goed beeld bij de kwaliteit. Persreviews zijn wel weer goed maar ben meer benieuwd naar de ervaringen van spelers zelf.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by flapstaart View Post
    Zijn er meer mensen die het spel al hebben? Ik zit er aan te denken om 'm over een week te halen als mn loon binnen is, maar heb nog niet een goed beeld bij de kwaliteit. Persreviews zijn wel weer goed maar ben meer benieuwd naar de ervaringen van spelers zelf.
    Summons @Geops

Zelf enkel aantal streams zitten kijken, game staat op wishlist want ziet er serieus fun uit!

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Summons @King Crimson

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    782 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Summons @King Crimson
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik mag eigenlijk niet lachen, maar !

Puppy van het jaar
    Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by flapstaart View Post
    Heb nu 46 uur gespeeld en ben erg tevreden. Een stuk meer uitdaging op verschillende vlakken. Uiteraard zijn er zoals altijd ook een aantal flaws welke of victories te makkelijk maken of sommige resources te sterk. Uiteindelijk moet ik concluderen dat de game op veel vlakken vooruit is gegaan en ik er meer plezier aan beleef dan Civ V.

Probleem is altijd wel een beetje wat je tactisch gezien uit de game wilt halen. Ben je meer van het uitdenken of meer van de strategisch oorlog voeren. Maakte je veel of weinig gebruik van diplomacy. Allemaal zaken die verandert zijn en afhankelijk van je gebruik voor of nadelig.

tldr;
    Ben zelf enorm te spreken over de vooruitgangen en de negatieve punten die er bij zijn gekomen zijn voor mij verwaarloosbaar.

Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Lol, heel slecht weer :')

Senior Member
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Geops View Post
    Heb nu 46 uur gespeeld en ben erg tevreden. Een stuk meer uitdaging op verschillende vlakken. Uiteraard zijn er zoals altijd ook een aantal flaws welke of victories te makkelijk maken of sommige resources te sterk. Uiteindelijk moet ik concluderen dat de game op veel vlakken vooruit is gegaan en ik er meer plezier aan beleef dan Civ V.

Probleem is altijd wel een beetje wat je tactisch gezien uit de game wilt halen. Ben je meer van het uitdenken of meer van de strategisch oorlog voeren. Maakte je veel of weinig gebruik van diplomacy. Allemaal zaken die verandert zijn en afhankelijk van je gebruik voor of nadelig.

tldr;
    Ben zelf enorm te spreken over de vooruitgangen en de negatieve punten die er bij zijn gekomen zijn voor mij verwaarloosbaar.
    Thanks hiervoor! Goed om te horen dat het in jouw weer vooruit is gegaan t.o.v. deel 5. Heb zelf niet echt een duidelijke speelstijl, het uiteindelijke doel was wel altijd door middel van militaire overmacht het spel te winnen in plaats van cultural, diplomatic victory etc. In Civ 5 maakte ik veel gebruik van een grote gemixte vloot van destroyers, slagschepen en carriers om snel havensteden te veroveren en steden op het land zoveel mogelijk te verzwakken, om dan vervolgens van de andere kant met een landleger de genadeklap toe te dienen. Is naval combat veel aangepast op dat front?

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    180 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    Holy shit, de multiplayer is oneindig veel beter geworden zeg. Alleen lijkt het alsof de game significant slechter loopt dan in SP... hebben jullie dat ook?

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Aankomende Civilization 6-dlc voegt AustraliŽ toe

Civilization 6 krijgt nieuwe gratis en betaalde content, zo heeft Firaxis aangekondigd.
    De betaalde downloadbare content voegt AustraliŽ toe. Het is voor het eerst dat mensen met het land kunnen spelen in de franchise. De natie wordt geleid door John Curtin, die de minister president was tijdens de laatste paar jaren van de Tweede Wereldoorlog. Het is nog niet bekend wanneer de downloadbare content verschijnt en hoeveel het gaat kosten.

De gratis update die "binnenkort" moet verschijnen voegt enkele nieuwe features toe, waaronder Steam Workshop-ondersteuning. Zo kunnen mensen gemakkelijk mods uploaden en downloaden voor de game. Ook kunnen spelers als een team spelen in multiplayer, zowel tegen de computer als tegen andere spelers. Daarnaast zal de update verschillende bugs oplossen.

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Civilization 6 introduceert de Nubia

Firaxis heeft een nieuwe factie die naar Civilization 6 komt aangekondigd: de Nubia.
    De Nubia worden geleid door Amanitore, een van de meest machtige koninginnen van MeroŽ, een historische stad in Soedan naast de Nijl.

De samenleving heeft de Nubiaanse piramiden als tile-verbetering. Daarmee kunnen diverse bonussen worden behaald. Daarbij heeft Amanitore de Kandake of MeroŽ, waarmee ze de snelheid van het bouwen van districten omhoog kan schroeven wanneer er een piramide naast het stadscentrum staat.

Firaxis heeft nog geen releasedatum voor de nieuwe factie aangekondigd. De dlc wordt automatisch ontgrendeld bij iedereen die de digitale Deluxe Edition van Civilization 6 heeft gekocht.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    About damn time!
    @Geops

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Civilization 6 uitgebracht voor iPhone

Een iPhone-versie van de strategiegame Civilization 6 is uitgebracht. Spelers kunnen de game gratis downloaden en de eerste 60 beurten gratis spelen. Hierna kunnen spelers de game tijdelijk voor een prijs van 27 euro aanschaffen.
    De mobiele versie van de strategiegame neemt maar liefst 3,4GB aan geheugen in beslag. Daarnaast krijgt de game een eigen batterijmeter, wat de indruk geeft dat de mobiele game snel de batterij laat leeglopen. Om de game te kunnen spelen is op z'n minst iOS 11 en een iPhone 7 nodig. Verder bevat de mobiele game geen online multiplayer.

Ondanks dat de game in eerste instantie gratis te downloaden is, wordt voor de volledige game een prijs van 27 euro gevraagd. Deze prijs is een tijdelijke aanbieding en duurt tot 16 oktober. Daarna stijgt de prijs van de volledige versie naar 60 euro. Naast de volledige versie zijn er ook verschillende uitbreidingen te koop voor de game.

Civilization 6 is een turn-based strategiegame waarbij de speler een rijk probeert op te bouwen in de loop van de geschiedenis. De speler hoort op strategische wijze te kunnen handelen en anticiperen op plotse gebeurtenissen om eventuele dreigingen voor de ontwikkeling van het rijk te voorkomen. Uiteindelijk hoort het rijk uitgebreid en ontwikkeld te zijn tot een succesvolle beschaving in de moderne tijd.

Eerder werd bekend dat een Switch-versie van Civilization 6 gaat verschijnen. Deze versie wordt op 16 november uitgebracht. Civilization 6 verscheen voor het eerst in 2016 op de pc. In onze review werd de game in veel opzichten omschreven als de beste Civilization-game ooit. Verder wordt het omschreven als een diepgaande game met vele strategische opties en een wonderschone presentatie.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    337 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Dit is de laatste game die ik op mijn telefoon zou willen spelen.

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Dit is de laatste game die ik op mijn telefoon zou willen spelen.
    Denk dat je dit eerder op de telefoon wil spelen dan Rocket League

Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Firaxis just announced Civilization 6: Gathering Storm - here's everything we know

Civilization 6's next expansion, Gathering Storm introduces global warming as its central mechanic, asking players to weigh up the impact their actions have upon the planet. Burning coal or oil may be easier and cheaper than relying on renewable energy, but you'll risk increasing the global temperature through your actions and losing favour amongst the international community.

We asked Firaxis about the responsibility that comes with developing a game about climate change in 2018 and you can read what its developers had to say here.

But we also dug into some of the more granular details of how this expansion works and what to expect when it releases on PC on 14th February, 2019.

While we're on that topic, Mac and Linux players can expect the expansion shortly after the PC launch and we did ask about the possibility of Gathering Storm (and indeed, the previous expansion, Rise and Fall) coming to the Nintendo Switch, but received no confirmation at this time.

Let's start with the rivers! Unlike in the base game where you may choose to settle a city next to a river and view its floodplains as a static bonus to your food production, in Gathering Storm you'll need to weigh up the potential risks involved. Those floodplains now actually live up to their name and flood.

"There are three different severity levels," explained lead designer, Ed Beach. "When you start a new game, players can decide what their natural disaster setting is going to be: minimal, light, moderate, heavy or hyper-real. They'll pick what they want and if they slide this setting all the way over to the most intense amount, they'll be much more likely to receive severe levels of flooding throughout their game."

However, as you can see in the screenshot above, there are things you do to help mitigate this risk. Pretty early on in your tech tree, from the Classical Era onwards, players can build a new dam district to provide a useful buffer against flooding and offer a natural source of fresh water for their city to boot.

If you aren't able to manage a flood, however, any improvements, districts or units on those affected tiles will receive damage.

"Even your city centre takes a hit," said Beach. "Although it won't ever be wiped out, it could be damaged. I've had some interesting cases, where I've been in the middle of sieging a city, and then a flood came along and significantly helped me finish conquering it, which is always kind of fun."

It's not all bad news though! Any tile that floods also receives a bonus to its fertility, meaning that a crafty player might want to orchestrate this and then reap the rewards if things go to plan.

As you'll be receiving a lot of events popups related to rivers and other geographical features in Gathering Storm, they'll now be named accordingly. If you're playing as France, for example, the first river you discover will likely be called the Loire, or the Senne, or the RhŰne. Something similar will happen when you bump into a new volcano for the first time.

Ah yes, volcanoes! So Civilization 6 already has a sort of continent system in place when it generates new maps and Firaxis has doubled down on this for Gathering Storm. Mountain ranges are much more likely to run along these continental boundaries as if they've been formed by tectonic plate movement. This is also where you'll encounter the most geological activity, like active volcanoes.

"These work very similarly to floods," said Beach. "When they erupt they're going to damage anything nearby, but they're also going to add fertility. But the key difference with volcanoes is that they're much tougher to control than water flooding, you can't just put a dam in place here. So that's going to be a riskier decision to decide whether or not to settle next to one of these."

When controlling a settler unit, any environmental risks and/or advantages will be clearly marked on the map for you to see. Firaxis doesn't want to surprise you with a volcano eruption, it'd much rather have you knowingly take the risk to build in a dangerous location.

But what happens if you start your game in the middle of a continent, far away from any river floods or mountain ranges? To ensure these players also need to grapple with environmental effects, there are also droughts to consider, as well as a variety of storms.

"There are four different types of storms," said Beach. "These can start in different sorts of biomes on the map. We can have blizzards that start in the tundra area or hurricanes that start at sea. Introducing these helped balance everything out so that the effects were nicely balanced across the map."

On top of this, the most widespread environmental concern in Gathering Storm is easily the rising sea levels. If things are going badly, entire tiles can be reclaimed by the ocean, which could prove disastrous for a civilization relying on coastal cities. Most interestingly of all, the amount by which the sea levels rise is determined by the actions of every civilization across the entire map.

"We've added a new climate screen which offers a sort of global weather report for you to look at," said Beach. "There's a part of that report that shows you exactly where you're at with CO2 emissions, so you'll be able to see which civ has been polluting the atmosphere the most heavily. You'll see whether or not deforestation is running at expected levels and you can also see how the global temperature has been affected by all of this, based on our modelling of climate change."

As this global temperature inevitably rises over time, polar ice caps will begin to melt and in turn, the sea levels start rising. However, there are options for players who wish to stem the tide.

Rather than relying on burning coal or oil, which can sometimes be the easier option depending on what kind of reserves your civilization encounters, players will eventually be able to transition over to renewable energy instead.

"It takes you more time, requires more things to be built and also takes up more space around your cities," said Beach when we asked him why you wouldn't always make this switch. "For instance, the initial wind farm can only be placed on land, so you have to find a hill tile around your city. Hill tiles are pretty useful for production already, if you're going for a space race. But as you get further into the tech tree, you can place your wind farms offshore too."

Players hoping to use renewable energy sources are also given another reason to settle next to a river here, as the dam district can potentially be improved to provide hydroelectric power. Helpfully, this won't require extra tiles, unlike those early wind farms.

Civilizations that stick with fossil fuels regardless may also face pressure from other civilizations via the World Congress. If you're hoping to chase Gathering Storm's new Diplomatic Victory, this could be a big problem.

"The World Congress starts in the Medieval Era," said Beach, "and one thing that's really important to note is that we have it split into two different types of sessions, so the one that's the easiest to explain right away is that we took the emergencies from Rise and Fall and made them something that falls under the umbrella of the World Congress instead."

This means if a city-state is conquered or a holy site is converted to another religion, the injured party will need to call upon a special session of the World Congress to vote on the matter. Rather than the emergency automatically happening, the vote will then need to be passed in order to trigger it. Players will be able to use a new currency called Diplomatic Favour, earned throughout the game, to help influence these votes.

"Having a stockpile of diplomatic favour can work in two ways here," said Beach. "You can ensure that the emergency goes through, or maybe you're the civ that conquered that city-state in the first place and you want to make sure everyone leaves you alone."

The other half of the World Congress is referred to as 'normal sessions' and it's here that the various civilizations come together to vote on matters that will temporarily change the rules of the game. This will feel somewhat familiar to Civ 5 players, allowing you to vote on things like banning luxuries or encouraging trade with a particular civilization.

"You get to vote on every World Congress resolution without spending favour," said Beach. "But if you want to truly emphasise your vote, that's when you add favour to make sure your side goes through."

However, you may wish to bank that diplomatic favour for the start of the Modern Era instead, as it's here where the World Congress meets to vote on which civilization is currently in the best standing within the world community.

"Whoever has the most votes cast for them will not instantly earn the Diplomatic Victory," clarified Beach, "but they will earn points towards it. You can also earn points by winning climate accords, or by winning other scored competitions like the world games or hosting the world's fair.

"We're working to balance the game right now and one of the things we're balancing is exactly how many diplomatic points you need to reach to get a Diplomatic Victory. We're trying to make it so this can be achieved early in the 21st century, just like the other victory types."

In fact, each of the game's victory types is being rebalanced to ensure each game lasts a further 30 or 40 years on average. The Future Era has been added in Gathering Storm and as the name suggests, this will contain scientific and civic progress we have yet to achieve.

"The interesting thing about this era is that because these are technologies and civic advances that humankind has not reached yet," said Beach, "we couldn't really decide what a tree for those would really look like and what prerequisites would be required. So, instead, that part of both your tech and civic trees is actually randomised at the start of the game."

Finally, as this is a new Civilization expansion, it's fair to expect some new civilizations to play around with. We're told there'll be eight in total, along with nine new leaders, similarly to the previous expansion, Rise and Fall.

As of writing this piece, we're yet to have seen the trailer itself which may hint at some of the new civs we can expect. But more importantly than that: did they kill Sean Bean again? I bet they did. Poor Sean never catches a break.

Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Als ik Sim City wil spelen dan pak ik die wel
    Natuurrampen horen erbij, maar niet in mijn Civ

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Het is een apparte modus dus waarom niet, could be fun. Kan ook verschrikkelijk zijn natuurlijk.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    @martha1989 post maar raak jongen.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Dit!
    Game is fantastisch

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    <3

LETS GO:

Geweldige game dit. Twee(o.i.d.) weken geleden gekocht en nu twee volledige potjes gespeeld. 1 gewonnen (prince niveau) met een science victory en 1 (king) met culture victory. Begin nog steeds meer van de dynamieken en strategien te begrijpen. Echt een fantastisch spel en speelt briljant in handheld.

Enige nadeel dat ik so far heb kunnen ontdekken is een bekende geloof ik: De AI is echt best matig.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    StrategieŽn? Dynamieken? gewoon door je tree techen toch?

The Construction Kid Maergok's Avatar
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    <3

LETS GO:

Geweldige game dit. Twee(o.i.d.) weken geleden gekocht en nu twee volledige potjes gespeeld. 1 gewonnen (prince niveau) met een science victory en 1 (king) met culture victory. Begin nog steeds meer van de dynamieken en strategien te begrijpen. Echt een fantastisch spel en speelt briljant in handheld.

Enige nadeel dat ik so far heb kunnen ontdekken is een bekende geloof ik: De AI is echt best matig.
    Is ie goed op de switch ja?
    Zag dat ie inmiddels te koop was voor E30,- inmiddels en had wel interesse.

Was alleen bang dat de potjes te lang zouden duren, maar dat valt dus wel mee?
    Rhaegar The Just
    Je mag mijn key hebben. Ik ben originele backer, maar game niet meer op PC. Kunt ook kiezen tussen GOG en Steam.

Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Maergok View Post

Potjes doen zolang je zelf wilt, je kan erg veel instellen over de lengte van de potjes. Sowieso erg veel aanpasbaar

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    178 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik zou sowieso nog even wachten todat ze die DLC releasen, zie namelijk nog wel gebeuren dat ze een 'complete' edition zullen aanbieden.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ja speelt geweldig! Zeker handheld is voor mij een meerwaarde bij deze game.
    Twee nadelen:

- Geen online.
    - Heb so far twee vastlopers gehad (in 50-100 uur oid).