User Tag List

Page 1 of 23 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 903

Thread: [WiiU/Switch] The Legend of Zelda: Breath of The Wild

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

[WiiU/Switch] The Legend of Zelda: Breath of The Wild

STEP INTO A WORLD OF ADVENTURE

Forget everything you know about The Legend of Zelda games. Step into a world of discovery, exploration and adventure in The Legend of Zelda: Breath of the Wild, a boundary-breaking new game in the acclaimed series. Travel across fields, through forests and to mountain peaks as you discover what has become of the ruined kingdom of Hyrule in this stunning open-air adventure.

Features:

• Explore the wilds of Hyrule any way you like - Climb up towers and mountain peaks in search of new destinations, then set your own path to get there and plunge into the wilderness. Along the way, you'll battle towering enemies, hunt wild beasts and gather ingredients for the food and elixirs you'll need to sustain you on your journey.
    • More than 100 Shrines of Trials to discover and explore - Shrines dot the landscape, waiting to be discovered in any order you want. Search for them in various ways, and solve a variety of puzzles inside. Work your way through the traps and devices inside to earn special items and other rewards that will help you on your adventure.
    • Be prepared and properly equipped - With an entire world waiting to be explored, you'll need a variety of outfits and gear to reach every corner. You may need to bundle up with warmer clothes or change into something better suited to the desert heat. Some clothing even has special effects that, for example, can make you faster and stealthier.
    • Battling enemies requires strategy - The world is inhabited with enemies of all shapes and sizes. Each one has its own attack method and weaponry, so you must think quickly and develop the right strategies to defeat them.
    • amiibo compatibility - Tap the Wolf Link amiibo (sold separately) to make Wolf Link appear in game. Wolf Link will attack enemies on his own and help you find items you're searching for. We will also introduce new he Legend of Zelda: Breath of the Wild series of amiibo at E3 this year.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben siked, maar dit is geen WiiU systemseller voor mij. NX is een ander verhaal tho...

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1143 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik heb er wel zin in

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Kom maar door met die NX.

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Kom maar door met die NX.
    Dit inderdaad. Als ik de game ga spelen gaat dat op de NX worden.

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stom dat dit een game is waarvan we weten dat 'ie uit gaat komen op de NX, maar er vervolgens nul gemeldt wordt ver die NX. =[

Member Pascal's Avatar
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: BFR_NL
    Lastig. Ik wil het, ik wil het, maar haal je hem dan voor een console die blijkbaar klaar is of haal je er een nieuwe voor?

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sowieso het laatste. Lijkt me gewoon logisch.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    De game voelt heel erg als een indie game.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    292 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Nope, nope, nope, nope, nope, nope, nope!
    Nintendo, wat doe je ons aan
    Alleen die art style al. Ah well, helaas maar deze sla ik over als het blijft zoals ze het gister getoond hebben.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Dit inderdaad. Als ik de game ga spelen gaat dat op de NX worden.
    Sowieso gaat die nieuwe console er komen. De Wii en WiiU hebben mij zoveel meer verrast dan de Xbox One en PS4 bij mekaar.

Mentioned
    1143 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Sowieso gaat die nieuwe console er komen. De Wii en WiiU hebben mij zoveel meer verrast dan de Xbox One en PS4 bij mekaar.
    Same, als ik mijn lijstje van need-to-plays op de current-gens maak, komen de PS4 en Xbone niet er bij in de buurt. Zegt overigens wmb net zoveel over de PS4/Xbone (voor mij specifiek dan)

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    De game voelt heel erg als een indie game.
    Een groter compliment kun je niet geven!

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    269 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben nu wel klaar met mn WiiU, maar heb er eigenlijk ook echt loeiveel op gespeeld. De PS4 die ik nu heb gekocht biedt weer iets heel anders. Ik vind de consoles dan ook complementair. De PS4 en de Xbox One zijn totaal niet complementair, niet met elkaar en ook niet met een goeie game PC.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Ben nu wel klaar met mn WiiU
    Ik nog niet. Beide Trauma Center's (Wii) (Second Opinion en New Blood) gehaald om in cop op de bank de chirurg uit te hangen en dan heb ik Star Fox, Wonderfull 101, Metroid Prime 2/3 en Xenoblade Chonicles X nog klaarliggen.
    Het is voor mij de console die het meest console aanvoelt. Games die ik in mijn handen heb geven dat speciale gevoel van vroeger, waar dat bij pc, Ps4 en Xbox One 'gewoon' games zijn. Precies wat ik zoek.

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    719 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ik nog niet. Beide Trauma Center's (Wii) (Second Opinion en New Blood) gehaald om in cop op de bank de chirurg uit te hangen en dan heb ik Star Fox, Wonderfull 101, Metroid Prime 2/3 en Xenoblade Chonicles X nog klaarliggen.
    Het is voor mij de console die het meest console aanvoelt. Games die ik in mijn handen heb geven dat speciale gevoel van vroeger, waar dat bij pc, Ps4 en Xbox One 'gewoon' games zijn. Precies wat ik zoek.
    Helemaal mee eens!

Ik zou dit wel op mijn WiiU spelen, maar niet voor 50 Euro of die belachelijke Nintendo prijzen. Wat @The_wildcard zegt..het ziet eruit als een Indie game. Het doet me meer denken aan Ico dan aan Zelda. Misschien is dat wel goed, dat ze toch een beetje een andere kant op gaan, maar laten we eerlijk zijn, leg dit naast een Witcher 3 of Horizon en het is gewoon niet dezelfde level.
    Ik kan niet wachten

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    269 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja hier wel helemaal mee eens. The Wonderfull 101 en Xenoblade ook nog onaangeraakt liggen, misschien krijg ik daar later weer zin in.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28
    :love::love::love:

Mentioned
    1143 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Same. Tevens de reden waarom ik een dreamcast kocht destijds, DAT was een console pur sang imho.
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Wat @The_wildcard zegt..het ziet eruit als een Indie game. Het doet me meer denken aan Ico dan aan Zelda. Misschien is dat wel goed, dat ze toch een beetje een andere kant op gaan, maar laten we eerlijk zijn, leg dit naast een Witcher 3 of Horizon en het is gewoon niet dezelfde level.
    Altijd maar dat The Witcher 3. Wat maakte die game dan zo geweldig? Het enige wat ik kan noemen zijn de graphics en de storytelling. En Zelda pakt storytelling nu eenmaal heel anders aan. Sinds wanneer is the Witcher 3 de nieuwe standaard en/of de heilige graal en if so, van welk genre precies?

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Tevens de reden waarom ik een dreamcast kocht destijds, DAT was een console pur sang imho.
    Die komt er hier ook nog. Ik hou de veilingen strak in de gaten.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Tik op de Whatsappvingers van @Rappa : ONTOPIC!

Mentioned
    719 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Altijd maar dat The Witcher 3. Wat maakte die game dan zo geweldig? Het enige wat ik kan noemen zijn de graphics en de storytelling. En Zelda pakt storytelling nu eenmaal heel anders aan. Sinds wanneer is the Witcher 3 de nieuwe standaard en/of de heilige graal en if so, van welk genre precies?
    'The Witcher 3' Is The Standard To Which New AAA Releases Should Be Held

The Witcher 3: One of the best blockbuster role-playing games ever made

This is one of the best role-playing games ever crafted, a titan among giants and the standard-setter for all such games going forward.

enz enz
    Ik kan niet wachten

Opperzeikerd Primate Ryan's Avatar
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: primate_ryan

Ik heb dezelfde moeite met het constant name-droppen van Dark Souls als een of ander referentiepunt voor met name moeilijkheidsgraad, alsof het de eerste game was die wat meer van de speler verlangde.

Mentioned
    1143 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik stel jou de vraag, niet aan forbes of washington post.

En als ik daar door de regels heen lees zo snel: de punten van Forbes zijn algemeen geldend en vind ik zat games die hieraan voldoen, ook eventueel deze zelfde.

Ook als ik washington post lees:
    What sets “The Witcher 3” apart from most of the competition is its keen sense of humanity, which is calculated to be every bit as gripping as an HBO drama.
    Hoe zit dit dan met een Zelda, die helemaal geen HBO drama wil zijn?

De titel van gamespot zegt het ook al:
    ...the standard-setter for all such games going forward.
    Wat als Zelda zichzelf niet wil neerzetten als "such game"? Als Zelda meeslepende cutscenes kent, diepe dialogen, grimmige realistische sfeer, dan is het geen Zelda meer. The Witcher 3 doet wat hij doet heel goed, maar om iedere 3rd person action (RPG) game maar aan the Witcher 3 te vergelijken gaat mij te ver. Daarnaast heeft Zelda zat eigen smoel dat de vergelijking al helemaal niet op gaat.

alsof het de eerste game was die wat meer van de speler verlangde.
    Dit.

Mentioned
    719 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik snap heus wel dat je Zelda en W3 niet 1 op 1 kan leggen, maar we hadden het hier over games die indruk maken (op de E3). Als ik deze trailer ziet ben ik nergens van onder de indruk, toen ik de trailer van The Witcher 3 zag, dacht W...T...F.....dit is vet en wat wil ik graag deze wereld ontdekken. De reviews na release logen er niet om: Dit is n, zo niet n van de beste RPGs en open world games ooit gemaakt op allerlei vlakken.

Bij Zelda heb ik geen idee waar het op uit gaat komen. Ik zie haken en ogen aan de stoffige Zelda formule in nog een veel grotere setting: Toen Reggie zei dat het spel groter was dan wat spelers in een week konden ontdekken, dacht ik jezus..moet ik dan door al die lappen levenloze textures heen galopperen om bij een volgend puzzeltje te komen? Daarom zeg ik, als dit een nieuwe IP Indie reveal was geweest, had ik zoiets gehad van hmmm ziet er wel interessant uit, even in de gaten houden op de Steam sale. Ik zie geen AAA titel van een geliefde franchise die mij omver moet blazen. Zelda's grootste vijand is misschien Zelda zelf.

Misschien ben ik hier en tikkie te negatief, en ik pleit zeker niet voor eenheidsworst of verwitchering van alle games. Heeft de game mijn interesse? Ja, iets minder dan bij de vorige E3, maar nog steeds een ja. Maar ik hou ook een slag om de arm.
    Last edited by RPGer; 15th June 2016 at 15:28.
    Ik kan niet wachten

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    112 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb nog steeds mixed feelings omtrent Breath of the Wild. Zoals ik in het E3-draadje al zei, vind ik de wereld er vooralsnog kaal uit zien. Boompjes, struiken, runes, gebouwen e.d. hadden het al aardig opgevuld. Tijdens de demo zag ik vooral grote open gebieden. Daarentegen vind ik de Shrine of Trials een toffe toevoeging, evenals de engine waar de game gebruik van maakt. Je kunt wel merken dat Nintendo voornamelijk de gameplay aanpakt. Ik moet toch eerst meer weten van de NX, aangezien ik mijn Wii U heb verkocht. Het blijft Zelda en meestal is dat gegarandeerd plezier.

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Toen Reggie zei dat het spel groter was dan wat spelers in een week konden ontdekken, dacht ik jezus..moet ik dan door al die lappen levenloze textures heen galopperen om bij een volgend puzzeltje te komen?
    Precies mijn probleem met de getoonde demo's.

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik weet nog niet wat ik ervan moet maken heb wel stukjes van de totale live gameplay gezien gisteravond. En misschien mogelijk toch wat teveel sandbox aspecten. Hence de Inidie game opmerking. Toen ik het dacht/zei had ik niet het negatieve gedachte erbij die ik nu wel een beetje heb.

Then again they changed the Formula for Zelda en dat juig ik wel toe. Toen ik Twilight Princess speelde voelde ik wel moe na de serie toe. Skyward had ik de intresse niet. ( Ook geen WII)
    Puzzel platformen blijf ik nog wel fan van. Maar als de wereld echt zo groot is mogen ze van mij er wel een co-op functie in gooien. Ik wacht nog wat unieke features af of gameplay beelden waar ik dan wel wat van denk van jeej dit wil ik spelen. Nu kijk ik gewoon als kat uit de boom.

Hoewel ik dit dan wel weer fenominaal vind.

Sudden Target Lock

Geen idee? steen opladen? vind het wel brilliant droog

Mogelijk nog meer gif spul te zien hier.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1233823

Moet wel toegen de interactie met de wereld en vijanden in combinatie is wel heel interessant.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Is er trouwens ook al bekend of de NX versie (los van de besturing) gelijk is aan die van de WiiU?
    @Valerious Het zag er inderdaad behoorlijk leeg en "simpel" uit. Merk zelf dat ik al snel tevreden ben omdat dit, zeker op het gebied van gameplay, al een gigantische stap is van Nintendo. Heb trouwens maar iets van 10 a 20 minuten gekeken.
    Last edited by Rappa; 15th June 2016 at 16:13.

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    112 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Potverdikkeme. Die gifjes smaken eigenlijk wel naar meer.
    @Rappa Gameplay staat waarschijnlijk als een huis. Vooral nu ik zie dat je bijvoorbeeld je schild als snowboard kunt gebruiken. Hoe kom je erop?

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Valerious View Post
    @Rappa Gameplay staat waarschijnlijk als een huis. Vooral nu ik zie dat je bijvoorbeeld je schild als snowboard kunt gebruiken. Hoe kom je erop?
    Die combinatie wind+vuur is ook gaaf

Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Legend of Zelda domineert in sociale media

http://www.n1ntendo.nl/article/50480...-sociale-media

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lol de bron is wel een Nintendo fansite. Dus hype hype. En zag op Neogaf reacties waar men mindblown reageerd op al bestaande dingen in andere games.

Edit> Plus veel game journalisten zijn ook met Nintendo op gevoed dus ook veel bias

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Toffe gifjes inderdaad!

Opperzeikerd Primate Ryan's Avatar
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: primate_ryan
    Lol de bron is wel een Nintendo fansite. Dus hype hype. En zag op Neogaf reacties waar men mindblown reageerd op al bestaande dingen in andere games.

Edit> Plus veel game journalisten zijn ook met Nintendo op gevoed dus ook veel bias
    En vrijwel geen andere Nintendo-games om over te praten (waar de aandacht bij de andere consoles en pc verdeeld moet worden over vele games). Daarbij geeft iets dergelijks ook niet aan wat de aard van de reacties is. Zijn ze positief of negatief?

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Merendeels wel positief maar wel in de zin of ze nog nooit verbeterde versies van andere vergelijkbare games hebben gespeelt.

Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Merendeels wel positief maar wel in de zin of ze nog nooit verbeterde versies van andere vergelijkbare games hebben gespeelt.
    Omdat Zelda nu afwijkt van hun lineaire bestaan en open wereld gaan, dat is alleen maar positief. Zelda is nergens mee te vergelijken dat maakt het juist zo apart in goede zin.

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Michiel1986 View Post
    Omdat Zelda nu afwijkt van hun lineaire bestaan en open wereld gaan, dat is alleen maar positief. Zelda is nergens mee te vergelijken dat maakt het juist zo apart in goede zin.
    Zijn zat games om mee te vergelijken orginele Tomb Raider(kwam voor OoT) had ook platfom puzzels. Darksiders, MysticQuest, Castle e.d.
    En er zullen vast nog wel meer titels zijn.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    417 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Ik snap RPGer wel. Als je sowieso al niet van de Zelda-formule houd, hoe kan je dan een nieuwe Zelda dan zo gaaf vinden?
    Gelukkig denkt het grotendeel van de wereld er anders over. Zelf ben ik gek op de het wereldje van de Zelda games. Het wordt iig voor de NX een system seller.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Het wordt iig voor de NX een system seller.
    Sowieso geeft zo'n eerste game op een nieuw systeem een speciaal gevoel. Ik heb er ook wel zin in, al ben ik door de E3-trailer wel een stuk minder enthousiast geworden.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs