User Tag List

Page 49 of 50 FirstFirst ... 39 47 48 49 50 LastLast
Results 1,921 to 1,960 of 1996

Thread: [Multi] Red Dead Redemption 2

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    297 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er is laatst door Rockstar een Roadmap uitgebracht met een planning voor de SP DLC voor GTAV en gevolgd door de RDR DLC.

This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Laat die ouwe zure Volkskrant trutjes lkkr gaan

Ik moet game nog steeds uitspelen maar ben behoorlijk verzadigd waardoor ik game al meer dan maand niet heb aangeraakt. Probleem is dat wanneer ik 't verhaal wil spelen steeds urenlang raak afgeleid in de spelwereld. Het is voor mij een soort...aan z'n eigen succes ten onder gaan Imo wel terecht zou aangeprezen bij reviewers. Ondanks z'n wat verouderde mechanisch staat de game op eenzame hoogte qua beleving en sfeer.
    Online is wel poep idd.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Bittere nasmaak van de meest overhypte game sinds Pac-Man.
    In Casa Tentakel vooral een enorme weerzin om de game weer op te pakken. Ik heb er hetzelfde gevoel bij als bij een AC Origins, AC Odyssey, FC Primal, ME Andromeda of DA Inquisition. Verhaal boeit niet (voldoende), gameplay niet leuk / gevarieerd / complex genoeg of, in het geval van RDR II, werkt de speler (iets te) vaak actief tegen.

Geen slechte game, maar heeft niet het soort synergie tussen verhaal en gameplay dat voor mij werkt en ik voorzie ook niet dat het ooit zal ‘klikken’. Was in principe wel te voorzien, want geen van de GTA’s heeft mij ooit weten te boeien. Aan de andere kant, RDR I deed het bij mij een stuk beter, hoopte dat dit voor RDR II nog meer het geval zou zijn. Verkeerd gedacht.

Een collega die de game ook heeft gekocht zat er ook een beetje mee, vond de game tamelijk frustrerend en dat was voor hem vooral een gameplay issue, terwijl het bij mij een combinatie van gameplay en verhaal was. Als je een liefhebber van klassieke westerns bent en ook wat van de tijd en plaats afweet, maakt het verhaal ook niet zo’n indruk omdat je vaak herkent aan welke film of stukje historische werkelijkheid het is ontleend en of dat een beetje goed is gedaan. Begrijp me goed, RDR II heeft hier en daar dingen goed opgepikt, maar ook vaak missers gemaakt. In combinatie met de problemen met de gameplay resulteerde dat bij mij in een soort ‘anti-synergie’.

Overhyped? Ja, ik denk van wel, al zou ik het nog wel op een ‘quasi-objectieve’ 8 houden (mijn subjectieve ervaring is een zeventje).
    Maar eerlijk is eerlijk, @RPGer heeft de game uitgespeeld en als ik het volle pond aan tijd in had gestoken was ik wellicht een stuk minder positief, aangezien de kans groot is dat de minpunten steeds zwaarder waren gaan tellen.

Verder op zijn manier wel een monument onder videogames. Op de een of andere manier wordt ik sterk herinnerd aan Barry Lyndon, een film waar Stanley Kubrick zijn eigen gang kon gaan en daarom heeeeeeeeeel langzaam, visueel heeeeeeeeel mooi en heeeeeeeeeel saai is geworden. Als videogame heeft RDR II natuurlijk heel andere manco's dan een film als Barry Lyndon, maar beide hebben denk ik last van een zekere 'excessiviteit' die een direct gevolg is van een veel te hard doorgedrukte visie van de makers.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Het vooruitzicht van DLC maakt mij in ieder geval niet enthousiast om weer naar het spel terug te keren.

Het is wat mij betreft klaar: ik wil 'm mogelijk best nog een keer oppakken, maar over hoogstens een jaar, en zeker niet zo vlak na hem te hebben uitgespeeld.
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Culloden View Post
    Laat die ouwe zure Volkskrant trutjes lkkr gaan

Ik moet game nog steeds uitspelen maar ben behoorlijk verzadigd waardoor ik game al meer dan maand niet heb aangeraakt. Probleem is dat wanneer ik 't verhaal wil spelen steeds urenlang raak afgeleid in de spelwereld. Het is voor mij een soort...aan z'n eigen succes ten onder gaan Imo wel terecht zou aangeprezen bij reviewers. Ondanks z'n wat verouderde mechanisch staat de game op eenzame hoogte qua beleving en sfeer.
    Online is wel poep idd.
    Ja. Dit. Ik speel em ook niet dagelijks of uren achter elkaar. Maar dat vind ik juist het fijne van de game. En soms doe ik echt niets anders dan rondrijden, jagen of op zoek naar random encounters. Deed hetzelfde met RDR1. Beschouw het nog steeds met afstand als een van de betere games van de afgelopen tijd. De beleving van de wereld en het detail. Het is gewoon onovertroffen op 1 of 2 games na.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Verder op zijn manier wel een monument onder videogames. Op de een of andere manier wordt ik sterk herinnerd aan Barry Lyndon, een film waar Stanley Kubrick zijn eigen gang kon gaan en daarom heeeeeeeeeel langzaam, visueel heeeeeeeeel mooi en heeeeeeeeeel saai is geworden. Als videogame heeft RDR II natuurlijk heel andere manco's dan een film als Barry Lyndon, maar beide hebben denk ik last van een zekere 'excessiviteit' die een direct gevolg is van een veel te hard doorgedrukte visie van de makers.
    Maar dan licht je - voor jou persoonlijk - specifiek de traagheid eruit.
    - RDR1 vond ik geniaal (m.i. een van de beste console games)
    - Barry Lyndon vind ik briljant.

Wat RDR1 en 'Lyndon' gemeen hebben is dat ze destijds iets baanbrekends deden. En ik vind traagheid dan echt geen enkel probleem.
    Echter, als nu volgend jaar Barry Lyndon 2: The Revenge of Lord Bullingdon uitkomt...en die blijkt noch verhaaltechnisch, noch cinematografisch iets toe te voegen aan het origineel, zou ik ook niet enthousiast zijn. En als die qua tempo identiek zou zijn aan het eerste deel, vind ik dat een filmcriticus daar op z'n minst bij stil moet staan.

Ik ervaar het t.a.v. RDR2 hetzelfde: goede game, maar veel media lijken er aan voorbij te gaan dat het een opgepoetste RDR1 is. En ja, ik heb me te veel laten leiden door de hype.

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neeeeee, ze hebben "mijn" out of bounds glitch gepatched Dus je kunt niet meer naar Guarma in Red Dead Online. Althans, niet meer via Rattlesnake Hollow/Cholla Springs.

On a positive note: Er is dus een werknemer bij Rockstar geweest die daadwerkelijk tijd heeft besteed aan het uit de game halen van deze glitch wat er op neerkomt dat hier tijd en geld/salaris aan besteed is en mijn acties dus Rockstar geld hebben gekost. Eat that, fuckers

Overigens zitten er nog steeds GEEN free-aim lobbies in Red Dead Online. Ik begrijp dat echt niet maar wat is er in godsnaam leuk aan PvP met AUTO-AIM??? Ik vind dit echt zo'n belabberde trend in modern console gaming. Leuk voor casual gamers in singleplayer maar het slaat gewoon werkelijk nergens op om spelers niet de keuze uit 2 verschillende type lobby's te geven, zoals bij GTA Online wel het geval is. Het is echt een opeenstapeling van bizarre keuzes.

Reddit post met 23k upvotes:

This fucking update made Online even worse
    Rant

Seriously, is Rockstar even playing this game? How the fuck did they come up with stupid ideas like this? I've been playing for like 30 minutes and I already hate it. From the top of my head:

- Nerfing the fucking hunting rewards? Who asked for that? Why? It's not like it was super lucrative in comparison to grinding showdowns, I really, really don't understand it. Especially considering the next point.

- When players said they wanted bounties, they meant actually taking on players and receiving some money for it, not losing 2 dollars for killing 8 cops. Who the fuck are we supposed to shoot now? Oh wait, I know who Rockstar wants us to shoot, it's explained in the next bullet point

- The game encourages griefing now. You get a daily challenge of headshotting 3 players. This is ridiculous.

- Hey, guess what happens if you shoot some dickhead before he manages to shoot you. Yep, your player's dot gets more red, so people think YOU'RE the griefer.

- Lol, parleying now takes you like 2min horse ride away from your griefer.

- Pro-tip for griefers that every one of them will realise in the first hour of the update: shooting someone in the head and running the fuck away for a few minutes will take you off their radar. Fantastic.

- The majority of new content is ugly as fuck. I get it, we're in the Wild West. It doesn't mean we have to be buying 'new' clothes with shitloads of stains and holes in them. Seriously, R* designers, stop.

- This dripped content bullshit is the stupidest thing ever, especially since some people actually get a daily challenge telling them to kill people with a weapon that's 'not in the game' yet (although we all know it IS in the game, R* just decided to hide it). And taunting people with 'coming soon' for the clothes, give me a fucking break with this artificial 'weekly updates' bullshit.

- Lovely bug fixes. Especially the ones that actually fucking matter, which are still there big time.

- Yeah, give us a few shitty emotes that cost from $100 to $300 (61-184 Spoonbills) and hide the good ones behind gold, because we had no idea you're greedy fucks.

Well done, Rockstar. To think that I actually had some hopes for this update and told my friends to come back and give it a go. I should have learnt from GTA V. Fuck you.

EDIT: Lol, bounty hunters are a joke. There's like 4-5 waves of them, they only give you 5 XP and you can't loot them. No reward for escaping them.

EDIT 2: To people saying 'hurr durr you can do the PVP challenges in the PVP modes', well, first of all - people won't. Second of all, there's a 'kill 3 players off a moving train' award and guess what? NPC's don't count for that.
    https://www.reddit.com/r/reddeadrede...ne_even_worse/

De omzet mbt. micro-transactions schijnt overigens 1/5 te zijn van wat GTA Online opbracht en eigenlijk is dat nog steeds veel te veel.

En dan heb je ook nog onzin als dit:

Doe toch eens normaal, Rockstar. Als From Software ooit mensen geld gaat laten betalen voor fucking GESTURES vlieg ik linea recta naar Japan en ligt er binnen 'n etmaal een verroeste fietsketting in Miyazaki's nek.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 27th February 2019 at 16:13.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben alweer een tijdje bezig met deze game opnieuw te spelen, en al vrij snel in het begin werd het alweer duidelijk dat ik weer geen normale playtrough zo gaan krijgen. Het begon al bij de missie dat je John moet redden van de berg Javier zegt kijk deze weg is heel erg smal en ik zeg tegen mij zelf "Javier shut the hell up i already played this part of the gam......" coola valt van de klif af.

Vervolgens na dat ik de missie heb gedaan dat je dronken word met Lenny, na die missie word ik wakker in the Middle of nowhere. Maar gelukkig komt er net een trein langs, dus ik jump op die trein in de hoop dat hij naar Valentine gaat... nope. Nou ja dan maar zien waar de trein mij naar toe brengt, om tijd te doden ga ik trein maar looten... kom ik in de laaste wagon krijg ik een revolver in m'n gezicht gedrukt. guard "What the hell are you doing here". Me "uhm nothing" loopt naar achteren klimt op wagon en spring van trein af, word ik mid air in m'n kont geschoten. Ee 2de guard begint ook op mij te schieten, maar trein rijdt gelukkig door.

Coola is save..... Loopt stukje verder, hoort aantal mensen praten over the south etc. Dus ik loop die kant op en kijk gelijk op m'n radar, zie ik een stuk of 16 man zitten. Ik check m'n ammo (enkel een revolver bij) 20 kogels, moet lukken knal die dudes dood nog 3 kogels over. Dus ik ga op m'n gemak dat camp looten, sta ik in de tent... hoor ik opeens "what the hell happend here". Dus ik gelijk "shit" ren die tent uit knal één dude dood met laaste drie kogels en ga er als een speer vandoor dodging all bullets. Maar ben blijkbaar in wolf country met zero bullets en één klein mesje...

Na een lange tijd lopen kom ik weer terug in m'n kamp maar ben in een vervelende bui dus ga ik miss Grimshaw en unlce de hele tijd beledigen word ik k.o. geslagen door John.

Na een aantal missies gedaan te hebben besluit ik om naar Saint denis te gaan, kom ik de kinderen tegen die mij in m'n vorige playtrough hebben proberen te beroven ( iemand die nul dollar bij zich heeft kan je moeilijk beroven). Ik heb zoiets van oké ik speel het spelletje weer met ze mee en loop achter ze aan, maar dit keer ben ik voorbereid bam! Dat joch dat om de hoek vandaan komt knal ik door z'n kop..... heb ik gelijk 8 agenten om me heen staan. 2 - 0,5 voor de kids

Dus wederom gaat dit een lange playtrough zijn waar in wat m'n vrienden de "random Koala shit" noemen weer heel vaak gebeuren.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    532 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Dit weekend dan toch eindelijk begonnen aan Red Dead Redemption 2. Vorig jaar gewoon net even te veel grote open wereld games op mijn bordje gehad.

En ik moet zeggen het bevalt me fantastisch.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    402 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Dit weekend dan toch eindelijk begonnen aan Red Dead Redemption 2. Vorig jaar gewoon net even te veel grote open wereld games op mijn bordje gehad.

En ik moet zeggen het bevalt me fantastisch.
    Deze game verdiend ook je volle aandacht. Goed dat je er mee hebt gewacht. Enjoy!

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben na circa 5 maanden toevallig ook weer begonnen aan singleplayer story afgelopen weekend. Zat er gelijk weer in, heerlijk die traagheid. Soms ga ik gewoon een stukje wandelen in een stuk bos om beetje dieren te bekijken. Of neerknallen. Dat geduld heb ik maar met heel weinig open world games. Onderweg kom je meestal wat dodo's tegen die langs het water goud zoeken, vissen of aan kampvuur zitten. 9 van de 10 keer schieten ze je neer als je te dicht in de buurt komt. Maar gisteren nodigde iemand me zelf uit om erbij te komen zitten in zijn mini kamp. Ging die op gegeven moment ervandoor waarbij die vertelde dat ie me wel vertrouwt dat ik niks zou jatten. Klopte ook, maar dat kwam meer omdat ie niks waardevols had In een oud fort daarviir nog een hoed uit burgeroorlog gevonden en een oude mes. Valt zoveel te ontdekken naast de story maar ben bang dat ik dat toch niet meer ga doen als ik de story eenmaal heb uitgespeeld. Daarom rush ik niet door de story heen.

Mentioned
    532 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mee eens @Culloden
    Het is ook echt een game waar jij jezelf moet overgeven aan de open wereld. Jagen of gewoon een stuk op ontdekkingsreis daar ligt de kracht van deze game.
    - Frank Murphy

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Goed bezig @Tonne ! Net als een aantal hier op het forum heb je last van afvinkeritus, daar moet je wel mee oppassen in deze game.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    532 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Goed bezig @Tonne ! Net als een aantal hier op het forum heb je last van afvinkeritus, daar moet je wel mee oppassen in deze game.
    Will do buddy
    - Frank Murphy

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    694 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Mee eens @Culloden
    of gewoon een stuk op ontdekkingsreis daar ligt de kracht van deze game.
    Ontdekkingsreis waar vervolgens geen fuck te ontdekken is.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    532 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ontdekkingsreis waar vervolgens geen fuck te ontdekken is.
    Ja ja zure oude man.
    Laat mij nou maar gewoon lekker zelf de game ontdekken.
    - Frank Murphy

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    694 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ja ja wijze man.
    Laat mij nou maar gewoon lekker zelf de game ontdekken.
    Valt niks te ontdekken, just saying.
    Ik kan niet wachten

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    202 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eens met de zure oude man

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er is genoeg te ontdekken, maar sowieso is Red Dead Redemption 2 het allleen al waard voor de main story. Maar er zijn genoeg side missions te ontdekken die er voor zorgen dat je word beloond om door de wereld van Red Dead Redemption 2 heen te lopen.

En dan ga ik het nog niets eens hebben over de random dingen die mij altijd overkomen in Red Dead.

maar AC Odyssey is by far de betere open wereld game. Niet mee eens ? Jammer dan
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Kunnen we niet elke positieve reactie direct aanvallen? Ik begrijp dat veel teleurgesteld zijn door de game maar ik zou het wel leuk vinden als hier nog steeds ervaringen gedeeld kunnen worden zonder de reactie "Nee, je mag deze game of dit aspect van de game niet leuk vinden". Erg demotiverend voor de posters en ik persoonlijk ben wel benieuwd naar hoe de game bevalt (goed of slecht).

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Eens met @Rappa
    Ik ga de game wel ontdekken op de PC en kreeg door @Tonne ‘s posts meteen wel zin om ook die wereld in te duiken.. gelukkig werd dat snel weer ‘rechtgetrokken’ >_<

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kunnen we niet elke positieve reactie direct aanvallen? Ik begrijp dat veel teleurgesteld zijn door de game maar ik zou het wel leuk vinden als hier nog steeds ervaringen gedeeld kunnen worden zonder de reactie "Nee, je mag deze game of dit aspect van de game niet leuk vinden". Erg demotiverend voor de posters en ik persoonlijk ben wel benieuwd naar hoe de game bevalt (goed of slecht).
    Tsja. Om deze reden deel ik amper nog wat in bepaalde threads over games of series. Dat eeuwige gezeik maakt het niet leuk om je enthousiasme over iets te delen, geeft je eerder het gevoel dat je dom bent en je ergens in bent getrapt.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

Member macc's Avatar
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Er is genoeg te ontdekken, maar sowieso is Red Dead Redemption 2 het allleen al waard voor de main story. Maar er zijn genoeg side missions te ontdekken die er voor zorgen dat je word beloond om door de wereld van Red Dead Redemption 2 heen te lopen.

En dan ga ik het nog niets eens hebben over de random dingen die mij altijd overkomen in Red Dead.

maar AC Odyssey is by far de betere open wereld game. Niet mee eens ? Jammer dan
    Wel mee eens. Met alleen de main story heb je al veel game voor je geld. Heb ook wel een paar vette random encounters gehad. Maar ik vind dat het exploren ook wel tegen wordt gehouden door dat verrotte bounty systeem. Het is toch juist zo in de wild west dat je veel shit moet kunnen uithalen.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja dat is wel irritant, zelfs wanneer de ander begint met schieten omdat je hem enkel uitscheldt gaat de politie ook op jou af. In Saint Deniz dan. Maar dat is ook achtergrond van het verhaal trouwens; het Wilde Westen is aan zijn laatste dagen bezig en wordt ingehaald door de moderne tijd en overheidsinstanties.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    258 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou omdat je zo benieuwd bent hoe de game bevalt.

Beviel voor geen meter. Saaier dan kijken hoe gras groeit in de open wereld game genaamd “het echte leven”

<3

Enjoy @Tonne !

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: Undutchabled
    Ik vind het nog steeds een geweldige game, maar door de stapel aan andere games ben ik er de laatste tijd niet echt aan toegekomen.
    Eerst maar eens Detroit uitspelen zodat ik die door kan sturen >_<

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Faure View Post
    Tsja. Om deze reden deel ik amper nog wat in bepaalde threads over games of series. Dat eeuwige gezeik maakt het niet leuk om je enthousiasme over iets te delen, geeft je eerder het gevoel dat je dom bent en je ergens in bent getrapt.
    Er zijn genoeg die het wel lezen en wel geïnteresseerd zijn en ik heb vaak genoeg dat ik een oudere game weer eens start vanwege een reactie hier op het forum. Mij doe je er in ieder geval een plezier mee als je wel blijft posten.

Het is natuurlijk ook niet dat er niks negatiefs gezegd mag worden want in het geval van RDR2 is er ook genoeg mis mee maar laat wel iedereen gewoon lekker zelf de game ervaren, als het daadwerkelijk zo slecht is als gezegd word komen ze daar zelf wel achter toch?

Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Nou omdat je zo benieuwd bent hoe de game bevalt.

Beviel voor geen meter. Saaier dan kijken hoe gras groeit in de open wereld game genaamd “het echte leven”

<3

Enjoy @Tonne !

Mentioned
    532 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hahaha we zijn nu eenmaal een hoop Millennials en Gen X'ers. 10 kilo zand in de vaggijn is standaard bij ons.

Behalve @RPGer dat is een baby boomer.
    - Frank Murphy

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Ik zag al vrij snel dat RDR2 aardig wat kritiekpunten in portefeuille heeft, maar het heeft me er niet van weerhouden het spel met plezier van begin tot einde uit te spelen (en het was met name de lengte waardoor ik er op het einde een beetje flauw van werd).

De minpunten zien maar je ervaring er niet door kunnen laten verpesten: dan verdient zo'n spel wat mij betreft een pluim!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Laatst uitgespeeld. Het einde einde deed me wat denken aan Return of the King. Te langdradig en het wist te weinig te vertellen. Verder was het een zeer geslaagde game waar ik ondanks de frustrerende elementen van wist te genieten. Van de random side missions vond ik vooral de treasure hunts erg leuk. En ik moet die missie nog uitspelen met de spoortocht naar de seriemoordenaar.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sjonge, hoe lang blijft het op frontpage staan die New Posts?? Zelfs wanneer ik post verwijderd blijft het staan. Edit, oh nu weg gelukkig.

Ben nu volgens mij bijna aan het einde. Blaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaa aaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Blaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaa aaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaBLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAA AAAAAAAABLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABLAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA
    Blaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaa aaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaBLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAA AAAAAAAABLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABLAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA

Arthur heeft tbc, en weet eigenlijk al dat ie dood zal gaan, is het niet in een gevecht dan wel door de ziekte. Vind ik wel irritant want wil na verhaallijn eigenlijk verder met hem spelen. Dus nu doe ik wat meer jagen en craften. Voelt op een of andere manier intenser omdat je weet dat het je laatste dagen zijn en ook uitdagender omdat je eerder moe wordt en gezondheid sneller achteruit gaat. Dus vaker moet je eten en kampvuurtjes maken. Nu voelt het wanneer je vanaf je thuisbasis de wildernis ingaat onheilspellender. Is niet opeens moeilijk of uitdagend, nog steeds niet, maar dan besef je eigenlijk hoe makkelijk de game is. Zou zoveel vetter zijn wanneer het meer survival achtig zou zijn. Maar snap wel dat ze keuzes moeten maken voor het grote publiek.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Heb jij gezegd dat ik een lul was?
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mentioned
    532 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat een game.
    Beetje jagen, beetje vissen, beetje moorden. Heerlijk.
    - Frank Murphy

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1072 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Culloden View Post
    Sjonge, hoe lang blijft het op frontpage staan die New Posts?
    max 10 minuten, caching jwt

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ahja, snap het Gelukkig was 't vroeg anders kon men spoilers lezen.

Wat een game.
    Beetje jagen, beetje vissen, beetje moorden. Heerlijk.
    Lekker man, niks mis mee.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Story eindelijk uitgespeeld. Pfoe was me het avontuurtje wel. Als dan "That's the way it is" wordt afgespeeld komt alles op z'n plek en vergeet je even dat het slechts computer animaties zijn met een fictief verhaal, ipv dat voel je een band met 'echte' mensen met echte verhalen. Kracht van de muziek of gewoon een goed script. Of beide.

It weren't us who changed

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Had nooit verwacht dit te gaan zeggen maar Red dead online is weer fun. Nieuwe story missions, nieuwe Stranger missions en pokeren.

Maar het interessantste moet nog komen en dat is de roleplay waar (voorlopig alleen maar) tussen schat jager, premie jager of handelaar kan kiezen. Dit zal ergens in de zomer in de game gepatched gaan worden.