User Tag List

Page 2 of 7 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast
Results 41 to 80 of 276

Thread: [Switch] Super Mario Odyssey

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1223 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Primate Ryan View Post
    Maak ook uit de presentatie op dat het vooralsnog vooral een Mario in de lijn van 64 en Sunshine is. Maar dat maakte de trailer al wel redelijk duidelijk.
    Ik kan er alleen maar van genieten. Je gaat mij toch niet zeggen dat de drie laatstgekochte consoles van mij Nintendo's gaan worden?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Hardcore gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik zag hem ook net :'D Prachtig!

Opperzeikerd Primate Ryan's Avatar
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: primate_ryan
    Nou ja, ik hoop vooral dat er niet te veel van die rode muntjes e.d. sterren in de game gaan zitten. Daar heb ik eigenlijk het grootste probleem mee in Sunshine en ook in Galaxy 1 (verzamel alle muntjes in een level). Ik heb gewoon een pleurishekel aan alle dingen zoeken in dit soort games. Supersaai (Ik denk dat ik Yooka dinges dan ook niet hoef te proberen ). Of ze moeten precies aangegeven worden ergens en dat het uitdagend is om er te komen.

De movement opties blijven er uitstekend uitzien en als er nou wat goede platform levels verder in de hubs verstopt zitten vind ik het helemaal best. Dat deed Sunshine wel goed.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik zit me werkelijk te bescheuren hier! Prachtig!!
    "If you have so little will, then you are of no use to me, Klatooinian."
    -- Darth Plagues the Wise

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    268 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Geweldig filmpje Baukereg!

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    808 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    lol
    Ik kan niet wachten

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    330 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha gister bij een maatje gezien inderdaad. Erg grappig. Dat muziekje .

Opperzeikerd Primate Ryan's Avatar
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: primate_ryan
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Met Open World, of eerder HUB, heb ik niet zoveel problemen. Waar ik zelf bang voor ben is dat ik hetzelfde gevoel krijg als bij Super Mario 3D World, die er ook echt prachtig uitzag...maar achteraf de Mariogame is waar ik het minste plezier aan beleefd heb. Een paar weken geleden nog eens een paar leveltjes gespeeld met een aantal man en het pakt me gewoon niet.

Op dat gebied had ik toch echt liever een nieuwe Galaxy gezien...
    Over dat laatste zat ik vandaag nog een beetje na te denken, maar ik heb het gevoel dat ze het zichzelf lastig hebben gemaakt om nog met een betere lineaire Mario te komen. Ze hebben de lat zelf ontzettend hoog gelegd met de hoeveelheid creativiteit die ze in die twee games hebben geramd. En nog een keer een Galaxy, geen idee. Ik had het gevoel dat ze het meeste wel hadden gedaan met dat gegeven.

Ik denk dat daarom weer eens een terugkeer naar de open Mario's een betere optie voor ze was. Het is ook lang geleden dat we die hebben gehad. Wat niet wil zeggen dat ik er de grootste fan van ben (mijn favoriete Mario's zijn Super Mario World*, Galaxy 2 en Land 2 voor de Gameboy). Maar ik heb de trailer nog een paar keer bekeken en de gebieden lijken redelijk ruimte te bieden voor exploratie en jump antics, zoals je ook wel goed kan zien in het New York level. Ik ben benieuwd hoeveel van die main hubs/gebieden/whatever er in de game gaan zitten. Gaan we uit uit van 8 werelden? xD

Ik maak me er zelf momenteel nog vooral zorgen om dat er te veel collect x aantal dingen in zitten en wil weten of er wat uitdaging in de game zit. De movement ben ik wel weer zeer te spreken over en de omgevingen zijn ook niet verkeerd. Ik gok dat het ook een aardige game voor speedrunners gaat worden. Maar goed, ik verwacht voor de E3 geen verder nieuws dat mijn zorgen weg kan nemen of bevestigen dus tot die tijd moet ik de game maar uit mijn hoofd zetten.

*de world map in die game is alleen al god tier. Al die secrets en alternatieve paden: heerlijk. Een 2d mario die de stijl van SMario pakt maar dan rekening houdt met de technologische vooruitgang voor wat nieuwigheidjes en eenzelfde soort map aanpak zou me wel aanstaan.

edit: ik weet niet of het al opgevallen was (leugen: ik weet het wel), maar ik heb de afgelopen dagen moeite om aan andere dingen te denken dan de Switch en ben ook veel te veel van mijn vrije tijd bezig met het internet afstruinen op zoek naar nieuwtjes en dergelijke. Het is lang geleden dat ik zo obsessief bezig was met een console/nieuwe games.

@Nerd_nieuwtjes colt's Avatar
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ga even heel eerlijk zijn: ik kijk meer uit naar SMO dan naar Zelda... Op World na is SM64 mijn fovooste Mario ooit en dit lijkt een game te worden in diezelfde trant/toon/sfeer.

Ik ga een dutje doen tot kerst...

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
    Check @Nerd_nieuwtjes voor al jouw..., eh, nerdnieuwtjes.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1376 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Primate Ryan View Post
    edit: ik weet niet of het al opgevallen was (leugen: ik weet het wel), maar ik heb de afgelopen dagen moeite om aan andere dingen te denken dan de Switch en ben ook veel te veel van mijn vrije tijd bezig met het internet afstruinen op zoek naar nieuwtjes en dergelijke. Het is lang geleden dat ik zo obsessief bezig was met een console/nieuwe games.
    Mooi man! Ik lees het allemaal met veel plezier.

En die verzameldrang in SM hoeft voor mij ook niet. Dat is niet waarvoor ik de game(s) speel. Vloeiende gameplay en door uitdagende levels heenhupsen, dat zoek ik.

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Yep, This Is An 83-Minute Analysis Of A Three-Minute Super Mario Odyssey Trailer

In January, Nintendo released a three-minute trailer for the upcoming platformer Super Mario Odyssey. This past weekend, GameXplain released an 83-minute video that analyzes that trailer. And it’s way better than it has any right to be.

You wouldn’t think a film-length analysis of a video game trailer would be gripping and fun to watch, but hey, GameXplain has somehow pulled it off. You can watch the full video here:

It includes, among other things: a detailed breakdown of New Donk City’s layout and Donkey Kong references; the discovery that each area has a different-shaped purple collectible; and many theories about hats, checkpoints, and the moon. At first they cover New Donk City, then move to the desert area (38:27), followed by the mechanical forest (59:34), and finally the colorful volcano level (1:10:34).

GameXplain theorizes that these might be the only four levels in Super Mario Odyssey, which seems like a bit of a stretch, but the logic is clear. And yes, if you put aside the fact that this is literally an 83-minute analysis of a three-minute video game trailer, it is incredibly enjoyable.

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    455 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Ik dacht dat die pet enkel als hulpmiddel was voor platforming of als wapen. Maar dit is andere koek. Mario doet een Kirby!

Mentioned
    1376 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Ik dacht dat die pet enkel als hulpmiddel was voor platforming of als wapen. Maar dit is andere koek. Mario doet een Kirby!
    De veranderingen in gameplay vielen me ook positief erg op.

Ik ben ook van

naar

gegaan door dit trailertje.

En die muziek trouwens. Super!

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nog wat meer gameplay

Last edited by Rappa; 14th June 2017 at 00:06.

Mentioned
    455 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

collect/buy all the items!!!

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Super Mario Odyssey krijgt multiplayer

In een interview hebben Yoshiaki Koizumi en Kenta Motokura van Nintendo bekendgemaakt dat Super Mario Odyssey een multiplayer-modus krijgt. In welke vorm dit exact is, wordt later bekendgemaakt.
    "Het eerste wat ik kwijt wil is dat vanwege het feit dat de Nintendo Switch twee controllers heeft, het heel makkelijk is om er eentje aan een andere persoon te geven. Er is dus iets dat je gaat horen over de multiplayer. Nu is allen nog niet het juiste moment, dus ik hoop dat jullie er nog iets langer op kunnen wachten."

Ook zei Koizumi dat er wellicht netwerkfunctionaliteiten komen in de game: "Wat internetmogelijkheden betreft: aangezien de hardware hiertoe in staat is zou het kunnen dat de game ook deze kant opgaat. We hopen dat jullie hiernaar uitkijken."

Mentioned
    455 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Zoals in Mario Galaxy? Beetje die starbits collecten
    Maar een co-op optie is altijd welkom!

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Zoals in Mario Galaxy? Beetje die starbits collecten
    Maar een co-op optie is altijd welkom!
    Dan kan ik mijn pet gebruiken om jou over te nemen

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Super Mario Odyssey's Outfits Are A Nice Throwback

Here’s something you might not have noticed watching Super Mario Odyssey’s new trailer: many of those outfits Mario is wearing are based on his appearance in old/obscure Nintendo games.

Cute touch! If you’re wondering where they’re all from, clockwise from top-left they’re Picross 2 (1996), Mario x Qix (1990, Game Boy), Yoshi’s Cookie (1993) and NES Open Tournament Golf (1987)

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    330 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Michiel1986 View Post
    Erg erg vet.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Ziet er echt onwijs gaaf uit. Laat innovatie maar over aan die lijpe Japanners.

Hopelijk gaan ze sneeel een keer games uitbrengen op de andere consoles dan hun eigen
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Mentioned
    808 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vind de stijl tussen cartoon & meer realistische setting echt vloeken. Vind het er sowieso akward uitzien, alsof je naar een emulator zit te kijken die een Gamecube game upscaled. Zal met de gameplay wel goedkomen, maar vind het niet meteen love at first sight.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    1376 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat level met normale mensen hadden ze er sowieso niet in moeten stoppen. Het slaat nergens op en ziet er gewoon niet uit.

Mentioned
    455 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ik vind de stijl tussen cartoon & meer realistische setting echt vloeken. Vind het er sowieso akward uitzien, alsof je naar een emulator zit te kijken die een Gamecube game upscaled. Zal met de gameplay wel goedkomen, maar vind het niet meteen love at first sight.
    Ben het met je eens. Ik kan ook nog niet wennen aan de design keuze die ze hierin hebben gemaakt. Het is behoorlijk awkward.

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Dat level met normale mensen hadden ze er sowieso niet in moeten stoppen. Het slaat nergens op en ziet er gewoon niet uit.
    Dat was mijn reactie na het zien van de trailer maar als ik nu in de gameplay zie hoeveel vage shit er in de game zit past het er heel goed bij.

Tweede speler Mario Odyssey bestuurt de pet van Mario

De tweede speler die Super Mario Odyssey meespeelt, bestuurt Cappy, de pet van Mario.
    Eerder werd al bekendgemaakt dat Super Mario Odyssey een lokale multiplayer krijgt, maar Nintendo wilde nog niet vertellen hoe die werkte. Nu heeft het bedrijf tijdens zijn Treehouse-stream meer duidelijkheid gegeven.

Tijdens de lokale co-op modus houdt elke speler een Joy-Con-controller vast. Terwijl speler één Mario bestuurt, heeft de andere speler controle over Cappy. Zoals duidelijk is geworden in streams en trailers, kan Mario met Cappy in vijanden en object veranderen en hem gooien om vijanden te verslaan.

Volgens Nintendo is de co-op modus bedoeld om nieuwe spelers op een toegankelijke manier kennis te laten maken met de game. Een soortgelijke optie zat in de Mario Galaxy-games: daarin bestuurde een speler Mario, terwijl een andere speler sterren op het beeld kon gooien om Mario te helpen.

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Super Mario Odyssey ditches the ‘game over’ screen completely

Players will never have to worry about hitting “game over” in Super Mario Odyssey. While Mario can die in myriad ways throughout the game, he’ll never make the player sit through one of the iconic end screens.

A recent post from the game’s Japanese Twitter account confirms that Super Mario Odyssey has no game over screens. A rough translation of the tweet explains the game’s health mechanic, which sees Mario losing 10 coins every time he “plunges to the depths.” Coins replace the traditional lives system of other Mario games.

“No matter how many times he fails, there is no Game Over,” the tweet continues. A follow-up messages adds that even if Mario has less than 10 coins in his possession, the player can still keep going without worrying about a complete game over.

“We also wanted people to be able to, you know, you get into a kingdom and you can just kind of continually keep going through that kingdom without being pulled out, so that was why we kind of wanted to get rid of the lives idea,” Yoshiaki Koizumi, the game’s producer, told Polygon at E3 of the decision to do away with lives and 1-Ups — and, apparently, game overs.

In our time with Super Mario Odyssey, we found that amassing coins wasn’t difficult; they’re all over the various kingdoms Mario travels through. There’s also the usual checkpoint system, so that anytime Mario does kick the bucket, he’ll just pick up from the last flagpole he hit up.

It’s a little bit sad to see the iconic game over go by the wayside. A recent video explored the evolution of Mario’s deaths and game-ending actions over the past 30 years, ending with Super Mario Odyssey’s much less anxiety-inducing death screen.

But maybe the lack of game over will be good — since we want to spend as much time as possible running around this sandbox adventure game. Super Mario Odyssey launches Oct. 27, only on Nintendo Switch.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    268 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Best logisch. Verbaasd me dat het niet eerder gedaan is. Game Over is niet meer van deze tijd! Het is niet alsof je na het verliezen van je levens weer bij 1-1 moet beginnen...

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mario verkent Steam Gardens in Super Mario Odyssey

Er is een nieuwe video van Super Mario Odyssey verschenen waarin Mario tien minuten lang Steam Gardens verkent.
    Er is een nieuwe Direct Feed-gameplayvideo te bekijken van Super Mario Odyssey. Deze keer is het level Steam Gardens te zien, volledig zonder commentaar.

Super Mario Odyssey verschijnt 27 oktober op de Nintendo Switch. Bekijk hier eerdere Super Mario Odyssey-gameplay, waarin Mario op avontuur gaat in Sand Kingdom. De nieuw gameplaybeelden zijn hieronder te zien.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ik heb niet alles gekeken maar dit level heeft weinig charme grafisch gezien. Geheimen zijn wel heel cool .

Ik zie mijzelf dit najaar wel een switch halen, tegen beter weten in...

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    662 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Als ik die Levels zo zie, dan begint mijn innerlijk kind te roepen Jaaaa Mario!!!!
    Maar de verbitterde cynische volwassene zegt New Donk City wtf man.

keuzes, keuzes,
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Als ik die Levels zo zie, dan begint mijn innerlijk kind te roepen Jaaaa Mario!!!!
    Maar de verbitterde cynische volwassene zegt New Donk City wtf man.

keuzes, keuzes,
    Ik denk dat het kind het gaat winnen

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    662 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ik denk dat het kind het gaat winnen
    Die is wel behoorlijk luidruchtig inderdaad
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    808 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Met name het eerste deel van het filmpje vind ik er echt ontzettend saai uitzien. Doet me denken aan Sonic Adventure op Dreamcast, ook al zo'n slaapfest en miskleun, alle snelheid en spanning van Galaxy lijkt te ontbreken.
    Ik kan niet wachten

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    660 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Met name het eerste deel van het filmpje vind ik er echt ontzettend saai uitzien. Doet me denken aan Sonic Adventure op Dreamcast, ook al zo'n slaapfest en miskleun, alle snelheid en spanning van Galaxy lijkt te ontbreken.
    Met pijn in mijn hart ben ik het eens. De wereld voelt kil en leeg aan en ze hadden beter een wat meer cartoony kant op kunnen gaan zoals in Galaxy want die game is prachtig vergeleken bij dit.
    Last edited by Overmind; 24th July 2017 at 19:13.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het ziet er in ieder geval leuker uit dan Yooka-Laylee.

Maar is het in Odyssey juist niet de bedoeling dat er gewisseld wordt tussen de echte wereld en bijv. "Mushroom Kingdom"? Iets zegt mij dat er nog genoeg cartoony kastelen e.d. te vinden zullen zijn.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Instant buy voor mij sowieso, het ziet er erg allemaal lekker sfeervol uit
    Het ene level is het ander niet en omgekeerd

Variatie is belangrijk en dat zie ik hier wel in terug.

Mentioned
    969 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Super Mario Odyssey krijgt Switch-bundel en nieuwe beelden

Nintendo heeft nieuwe beelden van Super Mario Odyssey getoond. Ook heeft het bedrijf een Switch-bundel met de game aangekondigd.
    De bundel komt wereldwijd uit op de releasedag van Odyssey, 27 oktober. In de bundel zitten een Switch-console en dock, de game en een draagdoosje om de Switch in te doen. De Joy-Cons in de bundel zijn rood.

In nieuwe beelden werden verder een aantal nieuwe levels getoond, waaronder levels op een strand en in de sneeuw. De game krijgt daarnaast een speciale fotomodus waarmee spelers niet alleen foto's kunnen maken, maar ze ook naar hun smaak kunnen aanpassen en op social media plaatsen.

Shit is getting weirder :O