User Tag List

Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 40 of 144

Thread: Nerd Nieuwtjes

@Nerd_nieuwtjes colt's Avatar
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Nerd Nieuwtjes

Hi y'all

Met toestemming van @Like-a-Bunny en @Liquidje gebruik ik het forum even voor wat zelfpromotie Ik wil jullie namelijk even trots vertellen over een project waar ik mee bezig ben:

Nerd Nieuwtjes

Sommigen van jullie weten misschien nog dat ik vroeger bezig was met het maken van YouTube-video's. Dit is toen uiteindelijk een stuk minder geworden, maar bloed kruipt uiteindelijk toch waar het niet gaan kan

Het idee van Nerd Nieuwtjes is als volgt: ik wilde weer heel graag video's gaan maken voor op YouTube. Echter kan ik nooit de constante stroom aan content creëren die andere content creators wel kunnen, omdat ik een vaste baan heb en die graag wil houden. Nu kan ik wel af en toe een review maken en die online plaatsen, maar wil ik ooit relevant worden, dan is het goed (lees: nodig!) om een constante stroom aan kwalitatieve content te kunnen bieden. Elke week (of zelfs meerdere keren per week) een review of een vlog gaat met mijn huidige leven niet lukken, maar doorgaans ben ik wel aardig op de hoogte van het nieuws uit de game-wereld. Dus kreeg ik het idee om elke week een weekoverzicht te maken van het belangrijkste nieuws uit de game-industrie.

Maar omdat mijn interesses nog wel eens verder reiken dan alleen gaming en ik ook nog wel eens wat wil posten over bijvoorbeeld superheldenfilms, comics, sci-fi, tech en andere nerdigheden, had ik een naam nodig die mij niet bindt aan maar 1 onderwerp. Aangezien ik mijn hobbykamer in huis heb omgedoopt tot Nerd Cave en ik die plek vooral als studio zal gebruiken, was de naam Nerd Nieuwtjes een no-brainer

Omdat ik wilde testen of ik wel daadwerkelijk op de hoogte ben van het game-nieuws, ben ik ruim een jaar geleden begonnen met een Twitter feed. Dit bleek een simpele manier om in de gaten te houden of ik wel echt genoeg nieuwtjes op weekbasis verzamel om een leuke uitzending mee te vullen. En hoewel ik nooit veel volgers heb gekregen (dat was ook niet direct mijn doel) ben ik wel tot de conclusie gekomen dat ik best wat dingetjes meekrijg die anderen wellicht ook interessant zullen vinden.

Daarnaast heb ik jaren gewerkt met Sony Vegas als edit-programma en wilde ik heel graag de overstap maken naar Adobe Premiere Pro. Omdat ik mezelf er niet echt toe kan zetten om domweg te oefenen, verplicht ik mezelf nu om het programma goed te leren kennen. Want elk weekend een deadline, daar leer je wel van

Na wat voorbereidingen en hulp van vrienden (ik wil dit namelijkniet alleen doen) is afgelopen weekend officieel de eerste aflevering van Nerd Nieuwtjes live gegaan. En hoewel ik nog ver van tevreden ben, wil ik deze toch met jullie delen. Want ik kan zelf wel zien wat er beter kan en ik kan het natuurlijk aan vrienden en collega's vragen (wat ik ook heb gedaan), maar uiteindelijk zijn jullie de doelgroep dus betekent jullie feedback het meest voor mij!

Dus bij dezen alvast de eerste aflevering (van afgelopen zondag), met de wijzigingen die ik voor de volgende afleveringen wil toepassen in spoiler-tags. Zo hoop ik de geïnteresseerden niet al te beïnvloeden voordat ze op Play hebben geklikt

Verzamelde feedback en geplande wijzigingen voor de volgende aflevering:

Spoiler:

- spelen met de volgorde van onderwerpen: zo heb ik in deze aflevering de headline op het laatst, maar ik ga experimenteren met wat de beste plaatsing is. Want als ik op het laatst het hoofdonderwerp doe, is het dan click bait? Of zou het helpen als ik door de aflevering heen teasers plaats over het hoofdonderwerp om die alsnog als laatste te doen. Ik ga hier de komende weken mee spelen en hoor graag van jullie wat het meest bevalt.
    - Minder 'nieuwslezerig' en wat meer van mezelf in de voice-over: ik wilde in eerste instantie zo objectief mogelijk zijn en het vertellen van mijn mening vooral bewaren voor reviews en opinie-video's. Ik krijg echter te horen dat het juist het persoonlijke tintje mist en dat ik me inhoudt, wat wel klopt. Dit ga ik proberen op een natuurlijke manier te implementeren.
    - Korter en krachtiger, minder cijfers: vooral in het eerste onderwerp noem ik heel wat cijfers op. Als je het zelf hebt geschreven is het allemaal logisch, maar als ik het nu later terug kijk realiseer ik me dat het totaal niet te volgen is als je hier zo invalt.
    - Graphics die het verhaal helpen: Ik heb nu totaal geen gebruikgemaakt van graphics om mijn verhaal aan te vullen. Juist onderwerpen met veel cijfers en feitjes hebben enorm veel baat bij begeleidende graphics. Ook de nieuwsartikelen van de bronnen tonen, helpt hier al bij.
    - Leren geluid af te mixen: dit is een pittige, want ik ben totaal geen audio-man. Ik ga in ieder geval kritischer luisteren naar verschillen in volume en ga later even een spoedcursus audio afmixen regelen bij een vriend van me.
    - Graphics verdienen nog een upgrade: dit was de eerste keer dat ik en mijn vriendin echt met After Effects werkte, dus we blijven oefenen om ze steeds wat te pimpen. Kan niet garanderen dat ik bij de volgende aflevering ze al mooier heb, maar simpele dingen als de titels (lower thirds, zoals dat zo mooi heet) wat langer in beeld te laten.

Daarnaast heb ik een review gemaakt van de single-player campaign van Star Wars: Battlefront II

Veel van bovenstaande opmerkingen/verbeterpunten/feedback geldt ook voor de review. Uiteraard is hier een mening wel meer van toepassing.

Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden! Waar zitten jullie met een programma als dit nou meer op te wachten. Wat moet echt anders. Uiteraard hoop ik ook van jullie te horen wat wel werkt, maar ik waardeer jullie feedback enorm!

Wat ik nog wel even wil zeggen is dat het niet direct mijn bedoeling is om hier ooit geld mee te verdienen (hoewel ik het niet af zou slaan ), maar vooral om mijn creatieve ei erin kwijt te kunnen. Door dit als 'platform' neer te zetten kan ik elke week spelen met Adobe en heb ik een plek waar ik andere video's kan plaatsen als ik daar tijd (en inspiratie) voor heb.

Heel erg bedankt voor jullie tijd

Gr. Dimitri
    Last edited by colt; 9th January 2018 at 22:02.
    Check @Nerd_nieuwtjes voor al jouw..., eh, nerdnieuwtjes.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    563 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Leuk initiatief, En je eerste filmpje is lang niet slecht.
    Verder slaan voor mij je eigen verbeterpunten de spijker op de kop.
    Beetje meer van jezelf in de voice over zou wonderen doen.
    Ik ben geabonneerd in elk geval succes!
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Kudo's voor je effort en het tóch najagen van je passie!

Ik heb je verbeterpunten alvast gelezen, zonder het filmpje te bekijken (bewaar 'm wel ff voor de lunch-break ).
    Dus zal straks ff kijken of ik me erin kan vinden.

Ander tippie in ieder geval; Zet ook in dit topic neer als je een nieuwe episode hebt, want ik vergeet structureel m'n abbo's op YT te kijken!

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onwijs bedankt, jongens

Dit weekend moet de volgende online gaan, dus die zal ik dan ook posten

Thx!

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hi guys,

De tweede aflevering is gisteren live gegaan

Ik hoor graag van jullie!

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    412 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Lekker creatief bezig @colt ! Erg leuk project. Je videobewerking ziet er professioneel uit.

Zelf volg ik best veel game-nieuws vloggers op Youtube. Dit zijn echter enorme bedrijven die dezelfde dag, en soms binnen een uur, nog het nieuws weten om te zetten naar een vlog. Het lijkt mij in je eentje, met daarnaast een full-time baan, bijna onmogelijk om met dit soort kanalen te concurreren. Het lijkt mij toch leuker als je van iets een succes kan maken.
    Daarnaast vind ik het prettig om ook degene te zien die aan het woord is, met eigenlijk toch ook wel iets van een mening over waar hij/zij het over heeft. En mijn persoonlijke voorkeur gaat toch altijd uit naar Engelstalig gamenieuws.

Zoals Pretty Good Gaming. Een van mijn meest favoriete kanalen van dit moment.
    Last edited by Seabass; 15th January 2018 at 13:57.

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Lekker creatief bezig @colt ! Erg leuk project. Je videobewerking ziet er professioneel uit.

Zelf volg ik best veel game-nieuws vloggers op Youtube. Dit zijn echter enorme bedrijven die dezelfde dag, en soms binnen een uur, nog het nieuws weten om te zetten naar een vlog. Het lijkt mij in je eentje, met daarnaast een full-time baan, bijna onmogelijk om met dit soort kanalen te concurreren. Het lijkt mij toch leuker als je van iets een succes kan maken.
    Daarnaast vind ik het prettig om ook degene te zien die aan het woord is, met eigenlijk toch ook wel iets van een mening over waar hij/zij het over heeft. En mijn persoonlijke voorkeur gaat toch altijd uit naar Engelstalig gamenieuws.

Zoals Pretty Good Gaming. Een van mijn meest favoriete kanalen van dit moment.
    @Seabass !!! Hoe is het met jou, dan?

Dank je wel voor je reactie en compliment! Ik zal eerlijk zeggen dat dit kanaal niet bedoeld is om te concurreren met de grote kanalen. Ik snap natuurlijk dat dat onmogelijk is Ik heb een paar redenen om dit te doen:

- het oefenen met videobewerking: ik merk dat ik best roestig ben geworden, dus is dit een mooie kans om mijn skills weer een beetje bij te schaven. Ik ben niet iemand die zich echt even afsluit van de wereld om te oefenen zonder dat daar iets nuttigs uitkomt. Nu heb ik mezelf een deadline gegeven elke week om iets te maken en dat oefent voor mij een stuk fijner. Ik MOET mezelf nu opsluiten om dit te maken
    - Ik wil een kanaal waar ik reviews op kwijt kan, zonder dat er 4 maanden tussen de video's in zit: elke week een nieuwsoverzicht zorgt ervoor dat het kanaal enigszins relevant blijft en ik dan toch een plek heb waar ik reviews op kwijt kan. Dat zijn dan extra video's.
    - Het is leuk om te doen: Ik heb een leuke baan, een leuk huis, een leuke vriendin... ik hoef hier geen geld mee te verdienen. Het zou leuk zijn als ik gemiddeld 1000 views per video haal, maar het is niet het doel

Daarnaast doe ik dit niet alleen, maar de 'producties' van de rest van het team komen later. Ook zijn er video's in de planning waar ik wél in beeld kom, maar voor nu houd ik het even op het oefenen van mijn edit-skills.

Engelstalig ben ik trouwens lang geleden mee gestopt. Mijn Haagse dialect maakt het echt verschrikkelijk om naar te luisteren Hoewel ik een grotere doelgroep zou kunnen aanspreken als ik het in het Engels zou doen, vind ik dit prettiger. Liever minder views maar waar ik me prettig bij voel, dan potentieel meer views met een dramatisch accent

Dank je wel voor je reactie en voor de link naar Pretty Good Gaming. Ik ken ze niet en ga ze checken

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De derde aflevering is gisteren live gegaan. Ik heb geprobeerd wat meer tempo in de video te houden en ik heb daarnaast wat hulp gekregen van een gastspreekster

Britt wil graag helpen met het projectje en zal zich uiteindelijk vooral op filmnieuwtjes gaan richten. Om te oefenen met in te spreken, had ik haar uitgenodigd voor deze aflevering.

Check de ep hier

Bedankt weer
    Last edited by colt; 22nd January 2018 at 20:41.

Mentioned
    563 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by colt View Post
    De derde aflevering is gisteren live gegaan. Ik heb geprobeerd wat meer tempo in de video te houden en ik heb daarnaast wat hulp gekregen van een gastspreekster

Britt wil graag helpen met het projectje en zal zich uiteindelijk vooral op filmnieuwtjes gaan richten. Om te oefenen met in te spreken, had ik haar uitgenodigd voor deze aflevering.

Check de ep hier

Bedankt weer
    Leuke afwisseling. Wat kleine interacties tussen de items door ook top. Gaat de goeie kant op.
    - Frank Murphy

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Leuke afwisseling. Wat kleine interacties tussen de items door ook top. Gaat de goeie kant op.
    Cool! Dank je wel man

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Quote Originally Posted by colt View Post
    Cool! Dank je wel man
    Goeie stem pik!
    🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Dju, nog geen tijd gehad om te kijken. Ga ik corrigeren.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    266 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erg tof. Productie is wat mij betreft prima:-) Bovendien een verademing t.o.v. al die kleuters die een eigen kanaal hebben en leven voor views.

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dank jullie wel voor de reacties. Fijn om te lezen

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Net even de drie nieuwtjes en de review zitten luisteren (en een beetje kijken).
    Zit prima in elkaar en het afwisselen tussen jou en Britt luisterd lekker weg.
    Keep up the good work!

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Goede productiewaarde! Het Haags maakt het juist authentiek. En dol op je intro chiptune
    Kijken jullie mee, Gamer.nl e.a.? Geef deze man een eigen kanaal voor content en een Patreon.

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Fenix View Post
    Goede productiewaarde! Het Haags maakt het juist authentiek. En dol op je intro chiptune
    Kijken jullie mee, Gamer.nl e.a.? Geef deze man een eigen kanaal voor content en een Patreon.
    Whahaha dank je wel

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Goeie productie value, duidelijke spraak en niet te langdradig. Geabboneerd!

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hmm @Like-a-Bunny not to push, maar zou dit niet een van de mediareeksen kunnen zijn als onderdeel van onze... dare I say it... frontpage? Beetje zoals The Escapist had/heeft met meerdere videoseries e.a. Wat ik zei een Patreon per contentleverancier en je hebt een groeiend platform.

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Roy Visser View Post
    Goeie productie value, duidelijke spraak en niet te langdradig. Geabboneerd!
    Dank je wel! Wordt heel erg gewaardeerd

Quote Originally Posted by Fenix
    Hmm @Like-a-Bunny not to push, maar zou dit niet een van de mediareeksen kunnen zijn als onderdeel van onze... dare I say it... frontpage? Beetje zoals The Escapist had/heeft met meerdere videoseries e.a. Wat ik zei een Patreon per contentleverancier en je hebt een groeiend platform.
    Klinkt als een tof plan!! En leuk dat je NN als goed genoeg beschouwd hiervoor! Ik zal eerlijk bekennen dat ik ook druk bezig ben met het bouwen van een blog/site op nerdnieuwtjes.nl (under construction, er staat nu nog niet zoveel ), maar in samenwerkingen ben ik heel erg geïnteresseerd! Ik geloof er heilig in dat, vooral omdat we allemaal mensen zijn met een baan en een leven, samenwerken dé manier is om succesjes te boeken

Dus, I'm game!

Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Leuk idee. Gooi ik in de groep!

Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nu ik vandaag ff een van de ep's terug keek, sloeg me ineens binnen waar de eerste twee tonen van de intro me aan deed denken!

Instant goed gevoel bij die hele serie zo

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Nu ik vandaag ff een van de ep's terug keek, sloeg me ineens binnen waar de eerste twee tonen van de intro me aan deed denken!

vid

Instant goed gevoel bij die hele serie zo
    Whahaha, ik liet dit zien aan die vriend van me die dat nummer gemaakt had. Hij was het er niet mee eens, maar mijn vriendin hoort nu ook alleen maar 2unlimited

Anyway, de nieuwe vid staat online

Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nice one weer!

Maybe een suggestie qua topics; Is het een idee om het 'nerd'-gedeelte breder te trekken? Maybe nieuwtjes uit de LARP-scene, action figurines, etc?
    Het zijn nu voornamelijk game-nerd-related dingetjes

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    En je zei iets over movie nerd nieuwtjes?

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nice one weer!
    Thx

Maybe een suggestie qua topics; Is het een idee om het 'nerd'-gedeelte breder te trekken? Maybe nieuwtjes uit de LARP-scene, action figurines, etc?
    Het zijn nu voornamelijk game-nerd-related dingetjes
    Nou, daar wordt wel aan gewerkt Tijdens de pilot-fase heb ik een (nooit online vertoonde) aflevering gemaakt waar bijvoorbeeld ook filmnieuws in zat. Maar dat was wat verwarrend tussen al het gamenieuws. Vandaar Roy zijn opmerking:

Quote Originally Posted by Roy Visser
    En je zei iets over movie nerd nieuwtjes?
    Britt is as-we-speak bezig met Film Nerd Nieuwtjes. Een maandelijkse aflevering waarin het nieuws van de afgelopen maand nog even wordt besproken

Daarnaast staan er aparte shows/vlogs in de planning die gaan over o.a. LARP'en, Dungeons & Dragons, Magic en meer. Dus de andere nerdy onderwerpen komen dan terug. Ik heb helaas nog niet de mankracht om van alle nerdnieuwtjes een wekelijkse/maandelijkse vlog te maken. Daarnaast heb ik ook niet de kennis om voor alle onderwerpen iets interessant te maken. Uiteindelijk zou ik naast de Film Nerd Nieuwtjes ook nog een comic-editie en heel misschien een cosplay-editie willen hebben, maar dat past nu gewoon niet in m'n agenda.

Voor nu proberen we even deze 2 'vlogs' helemaal onder controle te krijgen zodat we later kunnen uitbreiden naar andere onderwerpen binnen de nerd-scene #babysteps

Mentioned
    563 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekker bezig Colt.
    - Frank Murphy

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Ik zie hier positieve reacties. Ik hoef dus niet met plaatsvervangende schaamte te kijken. Vanmiddag maar even checken.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Britt heeft zojuist haar solo-debuut gemaakt met de Film Nerd Nieuwtjes van januari

Check het hier:

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Niet heel veel filmfans hier, zo te zien

Dank je wel voor je comment @Roy Visser

Anyhoo, de nieuwe aflevering staat live

Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Jawel hoor! Daardoor geabonneerd zelfs.

Mentioned
    563 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Filmnerd nieuwtjes top!
    Ik ben ook gewoon subscribed zelfs met notificatie
    - Frank Murphy

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dank jullie wel, jongens

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Zo, even week 5 nerd nieuwtjes en de eerste film nerd nieuwtjes bekeken.
    Beide erg fijn om te kijken. Lekker kort en bondig met veel info, keep it up!

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dankjewel @LtPsycho

De nieuwe aflevering is zaterdag live gegaan, voor iedereen die het gemist heeft

In deze aflevering bespreken we wat Metroid Prime 4-nieuws, de vermoedelijke Battle Royale-modus in Red Dead Redemption 2, en The King of Kong Billy Mitchell die op het punt staat uit de Donkey Kong-ranglijsten gehaald te worden.

Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bizar gedoe, van die Billy Mitchell.. waar je je druk over kan maken

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizar gedoe, van die Billy Mitchell.. waar je je druk over kan maken
    Vergis je niet, maar die high-score-wereld is gigantisch. Daarnaast is Billy Mitchell bijna 20 jaar recordhouder geweest en heeft hij er een carrière van gemaakt. Als hij zijn records kwijt raakt, heeft dat voor hem best grote gevolgen.

Ik heb het meegenomen in deze aflevering omdat de beste man op zijn zachts gezegd een kleurrijk figuur is in de game-wereld

Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

"Lichte arrogantie"?

Mentioned
    66 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee ja, de consequenties is me duidelijk en de impact kan ik me ook voorstellen... Maar he, it's 20 years ago.
    Maar mogelijk zit ik daarvoor niet te diep in de high-scores scene (nor speedrunnings, btw, ook zoiets massives)

Maar bottom-line, thanks voor het nieuwtje! Altijd handige nutteloze feitjes voor aan de koffie-automaat of verjaardagen
    Last edited by One_Eight_Se7en; 12th February 2018 at 10:31.

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zit vol met nutteloze info