User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 41 to 66 of 66

Thread: [Multi] Two Point Hospital - "Doctor required in the GP's office"

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    210 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Gister paar uurtjes ingestoken en speelt lekker weg met een goed gevoel voor humor.

Eigenlijk het enige wat mij tegenstond (tot nu toe) was het ophogen van de looks van je hospital. Ik stond op 55% en moest naar 65%, dacht doe ik even. Helaas moest ik zo'n beetje een bos aanleggen voordat iedereen happy was. Dat zou wel iets "realistischer" mogen zijn.
    Die punten die je krijgt investeren in nieuwe items. Sommige geven een hogere rating.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by marco91 View Post
    Die punten die je krijgt investeren in nieuwe items. Sommige geven een hogere rating.
    Had ik ook gedaan en stuk of 10 a 20 items geplaatst maar dat was iets van 2 a 3 %. Begrijp hoe het werkt maar ziet er gewoon dom uit als je hele gang vol moet gooien met planten.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1379 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Had ik ook gedaan en stuk of 10 a 20 items geplaatst maar dat was iets van 2 a 3 %. Begrijp hoe het werkt maar ziet er gewoon dom uit als je hele gang vol moet gooien met planten.
    Plus gewoon dat het te gamey aanvoelt: hoe lelijker je hospital er uit ziet, hoe beter hij is blijkbaar.

Hoop wel dat ze nog iets gaan balancen aan de "end game". GP offices worden echt isnane qua queues.

Weet ook iemand of er een specifieke wisselwerking is general diagnostics en cardiology, of dat er echt een specifiek verschil is? Ik had toevallig echt een prima hospital draaiende in hospital 3, maar kwam er pas op het einde achter dat ik geen gen. diag. had gebouwd.

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Plus gewoon dat het te gamey aanvoelt: hoe lelijker je hospital er uit ziet, hoe beter hij is blijkbaar.
    Dat inderdaad, stuk beter verwoord

Die wisselwerking ben ik ook nog niet uit. Ik moet sowieso de doorstroom van mijn patiŽnten tussen de verschillende rooms efficiŽnter maken, heeft veel impact op je cure ratio.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: eazygoingfox PSN ID: easy-going-fox
    @Liquidje speel jij m toevallig met de Steam Controller?

Mentioned
    1379 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Marc View Post
    @Liquidje speel jij m toevallig met de Steam Controller?
    Nee op een crappy laptop. Steam controller zal prima gaan, maar maak mij wel zorgen om de font size (daarom ook niet opgepakt).

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: eazygoingfox PSN ID: easy-going-fox
    Nee op een crappy laptop. Steam controller zal prima gaan, maar maak mij wel zorgen om de font size (daarom ook niet opgepakt).
    Thanks!

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Two Point Hospital heeft geen Denuvo DRM meer

De ziekenhuissim Two Point Hospital heeft een update gekregen die de aanwezige Denuvo DRM verwijdert.
    De game is een kleine week verkrijgbaar, maar een update op Steam heeft de DRM nu al weggehaald. In plaats daarvan wordt de standaard DRM van Steam toegevoegd.

Denuvo is vooral berucht omdat het veel kracht van de CPU schijnt te eisen. Spelers claimen dat Denuvo opvallend veel data op harde schrijven zet, wat ook nog eens funest kan zijn voor de levensduur van harde schijven.

Daarnaast zijn er ook diverse bugs uit de game gehaald met de update. Op Steam is de volledige lijst van alle content in de update te bekijken.

Two Point Hospital is een komische ziekenhuissimulator waarin spelers hun patiŽnten kunnen helpen met gekke ziektes zoals 'lichthoofdigheid' en 'grey anatomy.' Het is de spirituele opvolger van Theme Hospital en wordt uitgegeven door Sega.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Blijf verbazen dat Denuvo nog steeds wordt gebruikt. Het is misschien niet meer zo erg als in de begin dagen maar het blijft een veschrikkelijk iets.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Extreem verslavend. Los van het continue managen van de queues en je staff komen er om de haverklap nieuwe (in de meeste gevallen bizarre) ziektes, VIP's e.d. langs waardoor er eigenlijk geen moment bestaat waarop er niets te doen is. Op het moment dat je ziet dat het tijd wordt om te stoppen verstrand je vanzelf in opeenvolgende "nog even dit" momentjes en voor je het weet zit je doordeweeks te nachtbraken. Geweldige game.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1562 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Dat klinkt heul goed! Zelf ben ik nog niet ingestapt, maar dat gaat wel gebeuren.

Mentioned
    1379 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Extreem verslavend. Los van het continue managen van de queues en je staff komen er om de haverklap nieuwe (in de meeste gevallen bizarre) ziektes, VIP's e.d. langs waardoor er eigenlijk geen moment bestaat waarop er niets te doen is. Op het moment dat je ziet dat het tijd wordt om te stoppen verstrand je vanzelf in opeenvolgende "nog even dit" momentjes en voor je het weet zit je doordeweeks te nachtbraken. Geweldige game.
    Zijn de problemen met de GP offices inmiddels opgelost, en het queing/prioritizing probleem in het algemeen?

Ik moet zeggen, ondanks de issues vond ik de game ook extreem fun

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Zijn de problemen met de GP offices inmiddels opgelost, en het queing/prioritizing probleem in het algemeen?

Ik moet zeggen, ondanks de issues vond ik de game ook extreem fun
    Ik speel niet sinds launch dus ik weet niet hoe het toen was maar ik heb geen echte problemene gehad. Wat betreft GP offices is het eerste wat ik doe twee offices bouwen in de buurt van de ingang en zorgen dat er wat backup ruimte is voor er nog meer te maken indien nodig.

Ander voorbeeld mbt queing is dat ik in een net gestart ziekenhuis een melding kreeg voor een epidemie. Ik had alleen niet door dat 8 patienten in een Ward moesten. ik had op dat moment een ward met 4 bedden waar naast de reguliere gasten dus nog 8 bij moesten. In een tweede gebouw direct een extra ward gemaakt en precies het aantal gasten wat hier terecht kon liep er direct heen.

Het enige "probleem" dat ik tegenkom is dat als je een staff lid met pauze stuurt en een specifiek ander lid hem/haar wilt laten vervangen je dit staff lid vaak ongeveer 1 seconde boven het desbetreffende vertrek moet laten hangen tot er in het scherm echt komt te staan dat je persoon X in kamer Y wilt laten werken anders verlaat persoon X meteen kamer Y om zelf werk te gaan zoeken.

Mentioned
    1562 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Altijd in galop! KreKkeR's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dit weekend eventjes gratis! Maar ja, dat is dus nog maar een paar uurtjes

https://www.twopointhospital.com/freeweekend

Mentioned
    1562 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Foxy gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Sega has acquired Two Point Hospital developer Two Point Studios

Sega Europe has acquired Two Point Hospital developer Two Point Studios for an undisclosed fee.

The British studio had already been working with Sega Europe in a publishing capacity via the company's Searchlight program, which was established to find new development talent working on projects with franchise potential.

For those unfamiliar with Two Point, the studio was established back in 2016 by Lionhead alumni Gary Carr, Mark Webley, and Ben Hymers. Since then, the trio have established a 17-strong team with experience working on franchises like like Fable, Alien, and Black and White.

Following the Sega deal, Two Point will become a wholly owned Sega studio and a fully integrated part of the company's Sega Europe pillar, where it'll join other studios like Creative Assembly, Sports Interactive, Relic Entertainment, and Amplitude Studios.

Two Point Hospital will also take its place alongside franchises like Total War, Company of Heroes, Endless Space, and Football Manager, with Two Point pledging to create more "exciting management sims" in the coming years.
    ...

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    466 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Oh noes, weer een indie studio minder /gasp

Mentioned
    1562 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Two Point Hospital hits consoles later this year, so prepare to lose your whole life to curing bizarre diseases

Hold onto your bellbottoms, because Two Point Hospitals is infecting consoles soon

(Image credit: Two Point Hospital / Sega)

If you've had the pleasure of dabbling with Two Point Hospital on PC, then you'll know that this healthcare simulator is one that will stick with you for months to come. And now, sometime in late 2019, it's coming to PS4, Xbox One, and Nintendo Switch. Two Point Hospital presents a universe of bizarre illnesses and British slapstick humour, and it's a much-needed prescription for a lot of hours lost to your sofa Ė and that's speaking as someone that has already clocked some 50-odd hours in the game on PC already, and will totally be playing all over again on Switch later this year.

The console version hasn't been given a firm date just yet, but you should feel safe in the knowledge that it's coming, it looks fantastic, and will include all of the updates from the PC version to date and the two DLC expansions for free as a special console bonus. That's 21 hospitals to build and maintain and 119 illnesses to treat (and generally giggle at) all for one convenient price of entry.

Before you start panicking about the game's viability on consoles though, I have already had the pleasure of getting my hands on both the PS4 and Nintendo Switch versions of the game down at Two Point Studios itself. And oh boy have the team absolutely nailed the console command conversions. Handily, the UI itself has remained mainly the same between the PC and console versions, so for anyone making the transition, it'll feel quite seamless.

But it's the ingenious allocation of menus to specific face buttons that'll have you zooming through the UI with ease, laying out rooms faster than you can on PC. The majority of your building, hiring and firing menus are assigned to your Square button (Y on Switch), with moving between the various menus mapped to L1 and R1 (L and R on Switch). Because all of the building elements are locked to a grid-based structure, it's easy to pick up and place items without the use of a mouse. Two Point Studios has done an incredible job here, in ensuring that the control scheme is as easy to pick up as it is intuitive to use.

It's a terminal obsession

(Image credit: Two Point Studios / Sega)

There are some nice new additions coming to the console version too, including some new visual cues to help make navigating the hospital and menus easier. When you're building a new room for example, you're given a checklist at the top of the UI to work through, and all it takes is a simple hit of triangle (X on Switch) to place a room and get it up and running. This makes it quick and simple to see what you need to place at a glance, which is handy revision for the minimised console UI. Of course, you can add more items if you want Ė I'm partial to a plant or two, for example Ė but as long as you hit that critical criteria you're good to go.

There is still a cursor if you want to use it though, and it comes in especially handy for browsing through the different skills of potential employees. It also loiters in the middle of the screen, allowing you to select individual items, or workers, within the world. It's surprisingly unobtrusive, and just relies on your manoeuvring the camera to wherever, or whatever, you want to highlight.

(Image credit: Two Point Studios / Sega)

Otherwise though, it's the same brilliant Two Point Hospital. In our original review we praised it for being a cure for boredom and sadness, and the fact it takes the "the funny bones and beating hearts of Theme Hospital and transplants them into an entirely new mini-universe of glee and medical mischief." That's all still there in the console version, and it'll keep you tapping away trying to cure its various illness for days to come. Whether it's Lightheadedness where patients are wandering around with lightbulbs instead of heads, or Emperor's Complex that will have patients convinced they're clothed, when actually they're strutting around in their birthday suits, every little animation, cure and activity is worth paying attention to in Two Point Hospital. There's always something going on.

It's amazing to see Two Point Hospital arrive on consoles in such an impressive fashion. It's a brilliant game, and this will really open it up to a new audience. I'm so relieved that the console controls translate so well. Seriously, if you haven't played Two Point Hospital before now, please do.
    [bron]https://www.gamesradar.com/uk/two-point-hospital-hits-consoles-later-this-year-so-prepare-to-lose-your-whole-life-to-curing-bizarre-diseases//bron]

Mentioned
    466 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gimme!!!! Switch versie kom maar door

Supersonic Hypertonic Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wou deze eigenlijk kopen afgelopen steamsale, omdat ik af en toe nog wel eens Theme Hospital voor mn zus moet installeren die dat spel geweldig blijft vinden. maar nog steeds niet aan deze titel toegekomen helaas. Wellicht voor de winter sale?
    Skill is mandatory! Cheating is optional.

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nu ook beschikbaar met Game pass voor Xbox One en PC.

Mentioned
    466 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Heerlijke relaxgame!

Mentioned
    1379 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

De Jumbo edition voor de Switch is t/m 8 mei 15,99

En damn het draait als een zonnetje. Heb wel meer van die moderne 3D management sims op de Switch staan zoals Tropico en Cities Skylines, en hoewel ik die games awesome vindt is de performance erg mwah (maar m.i. de portabiliteit van zo'n titel waard), maar dit draait echt top

Mentioned
    466 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De Jumbo edition voor de Switch is t/m 8 mei 15,99

En damn het draait als een zonnetje. Heb wel meer van die moderne 3D management sims op de Switch staan zoals Tropico en Cities Skylines, en hoewel ik die games awesome vindt is de performance erg mwah (maar m.i. de portabiliteit van zo'n titel waard), maar dit draait echt top
    Oeh, dat is we een prima prijs. Must resist though, al veels teveel games te doen

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb 'm wel meegepakt. Perfecte platform voor deze titel. Bedankt @Liquidje