User Tag List

Page 1 of 11 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 40 of 435

Thread: [Multi] Battlefield V

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

[Multi] Battlefield V

2018's Battlefield game will be set in World War 2, a new Venturebeat report states.

V for... Victory? Vendetta?

Eurogamer sources close to the project have heard similar.

After being referred to by the name Battlefield 2 throughout development, an update to the above report states it has recently been given the final name of Battlefield V - which works both as Battlefield 5 and as a call-out to the famous V for Victory sign.

A WW2 setting comes as little surprise - last year's Battlefield 1 was a huge success, while last year's Call of Duty WW2 was... also a huge success.

And Venturebeat states this has been EA's plan all along - test the waters of a return to historical combat with WW1, before doubling down on the more well-known setting of WW2.

In December, Eurogamer squashed a report that this year's Battlefield would be Bad Company 3. Eurogamer sources close to the project told me the idea for Battlefield Bad Company 3 had existed, but was not in development.
    bron
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    590 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Breng in elk geval is nieuws. Niet weer NormandiŽ bestormen
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Breng in elk geval is nieuws. Niet weer NormandiŽ bestormen
    Ik denk dat dat inmiddels niet meer mogelijk is. Tenzij we in een onderzeeŽn transportschepen gaan neerschieten hebben we volgens mij elk slagveld inmiddels gehad.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    590 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ries View Post
    Ik denk dat dat inmiddels niet meer mogelijk is. Tenzij we in een onderzeeŽn transportschepen gaan neerschieten hebben we volgens mij elk slagveld inmiddels gehad.
    True maar Cod WW2 deed me alleen maar denken hoe tof Allied Assault was.
    Geef meer van de Russische campagne of een Axis campagne
    - Frank Murphy

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Als ze weer dezelfde singleplayer campaign doorzetten als in BTF 1 kan die mij sowieso gestolen worden, was eerder een tutorial voor de MP. Ik zou bijna zeggen laat de SP lekker voor wat het is en focus puur op de MP.

nůg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    79 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Voor een WW2-shooter, dan ziet die dev-build loader er toch verdomd futuristisch uit

Ik ben benieuwd, CoD WW2 lag niet in m'n straatje qua gameplay, hopelijk is dit geslaagder!

Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Als ze weer dezelfde singleplayer campaign doorzetten als in BTF 1 kan die mij sowieso gestolen worden, was eerder een tutorial voor de MP. Ik zou bijna zeggen laat de SP lekker voor wat het is en focus puur op de MP.
    Ik zou het juist andersom zien, MP-shooters kennen we inmiddels wel. Helaas werken lootboxes en DLC niet goed in SP.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    De hoop op Bad Company 3 is dus vervlogen. Meh.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1159 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik zou het juist andersom zien, MP-shooters kennen we inmiddels wel. Helaas werken lootboxes en DLC niet goed in SP.
    Tja, maar is Battlefield wel de game die een goede SP ervaring kan bieden? Ik bedoel, BF is wat mij betreft nog steeds wat het is sinds 1942: large scale online battles, liefst 16v16 of 32v32. Niet dat dit verder afbreuk doet aan een eventuele SP mode, maar ik zou het maar raar vinden als een serie die om de MP draait het maindeel plots een SP focus heeft. Daar hebben we andere franchises voor wmb.

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gerucht: Meer details over Battlefield V verschenen

Er zijn mogelijk nieuwe details bekend over Battlefield V. Zo is er informatie verschenen rondom de campagne en de naam van de shooter.
    Vorige week brachten bronnen van GamesBeat naar voren dat de nieuwe Battlefield gaat afspelen tijdens de Tweede Wereld oorlog en Battlefield V moet gaan heten.

De GamesBeat-website heeft het nu over een lek op een Discord-kanaal die naast een plaatje ook andere informatie heeft vrijgespeeld. GamesBeat-redacteur Jeffrey Grubb zegt dat hij de geruchten heeft gecheckt op authenticiteit bij bronnen die bekend zijn met Battlefield-ontwikkelingen.

Dit lek beschrijft dat de campagne van Battlefield V uit verschillende miniverhalen bestaat. Net zoals in Battlefield 1 wordt er een verhaal verteld vanuit meerdere personages om variŽrende perspectieven op de oorlog te tonen. In Battlefield 1 speelde je bijvoorbeeld een Britse soldaat die een tank bestuurde in Frankrijk of een Amerikaanse piloot die een Duitse inval probeert af te slaan. Deze afwisseling tussen personages wordt volgens de geruchten ook toegepast in Battlefield V.

Daarnaast zegt GamesBeat dat Battlefield V nog een projectnaam is en dus niet definitief is. De kans is dus aanwezig dat de shooter bij aankondiging een ander cijfer of een ondertitel heeft.

Een co-op modus wordt ook genoemd, maar het is nog niet bekend of deze splitscreen gaat ondersteunen. Het lek beweert ook dat de speler net zoals in Rainbow Six Siege de mogelijkheid krijgt om op zijn rug te liggen. Deze positie moet de speler meer vrijheid bieden tijdens competitieve multiplayer.

Stemactrice Katherine Kingsley komt in Battlefield V ook hoogstwaarschijnlijk terug. Ze plaatste op Instagram namelijk een foto van haarzelf in een studio met de hashtag Battefield hierbij.

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

'Dice werkt aan battle royale-modus voor Battlefield 5'

Ontwikkelaar Dice zou aan een prototype voor een battle royale-modus voor Battlefield 5 werken.
    Dat meldt een bron die dicht bij de studio claimt te staan aan VentureBeat. "Het bedrijf kijkt hoe een gigantische ťťn-persoon-overleeft-modus zou werken met de huidige mechanics. De studio heeft de modus nog niet goedgekeurd voor release, het is nog maar een prototype."

De bron meldt echter dat de modus niet op tijd af zou zijn voor de release van de nieuwe Battlefield. De game komt in oktober uit, zo heeft Electronic Arts bevestigd. De modus zou dan als een gratis update na de lancering van de game uitkomen.

Na het succes van PlayerUnknown's Battlegrounds en de battle royale-modus in Fortnite lijken steeds meer ontwikkelaars en uitgevers deze modus in hun game te willen verwerken. Cliff Bleszinski's Boss Key-studio bracht onlangs Radical Heights uit en volgens geruchten bevat Call of Duty: Black Ops 4 geen singleplayercampagne, maar wel een battle royale-modus.

De nieuwe Battlefield is nog niet getoond en wordt sowieso speelbaar op EA's Play-evenement vlak voor E3 in juni.

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Battlefield V wordt volgende week onthuld via livestream

EA en Dice hebben Battlefield V aangekondigd. De game wordt volgende week onthuld op een livestream.
    De Battlefield V-onthulling is op 23 mei om 23:00 uur Nederlandse tijd. De onthulling is te zien via YouTube en Twitch, onder andere via onderstaande livestream. Trevor Noah, de presentator van The Daily Show, presenteert de onthulling.

Het is niet bekend of de 'V' in de titel voor vijf staat, of mogelijk als afkorting voor een ander woord. Sowieso ontbreken nog alle details over de aankomende shooter. Meer informatie volgt op 23 mei.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Kom met een dag of 2 met de prep van de lifestream niet 6 plus dagen kondig dan ook een teaser trailer aan voor een teaser trailer....
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Eerste teaser van Battlefield V geplaatst

EA heeft een eerste korte teaser van Battlefield V online geplaatst.
    De teaser bevat maar een paar seconden aan beeld, dat uit de volledige onthullingstrailer lijkt te komen. De game wordt woensdagavond om 22:00 uur Nederlandse tijd onthuld.

Hoewel het nog niet bevestigd is, lijkt de teaser te tonen dat de game zich afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog. In de HUD zijn namelijk de Britse Union Jack en de Duitse Balkenkreuz te zien. Laatstgenoemde werd gebruikt door het Duitse leger van 1935 tot het einde van de Tweede Wereldoorlog.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Kom nou maar gewoon met die trailer...

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    267 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Last edited by Lender; 23rd May 2018 at 23:08.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoorde ik ze nou praten over een map van Rotterdam?

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    267 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vreemde trailer, ik weet niet wat ik er van moet denken. Voelde alleszins echt niet als WWII aan.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En geen premium pass meer

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb ook niet echt het idee naar een ww 2 te kijken. Meer een stel psychopaten die uit Far Cry komen wandelen met idem dito kledij. Even daadwerkelijke mp gameplay afwachten, misschien valt het daar mee. I am getting to old for this shit, waarschijnlijk dat de kinderen tegenwoordig extravagante karakters willen en geen genoegen nemen met enigszins historisch getrouw uitziende soldaten. Mag aannemen dat Dice wat marketing onderzoek heeft gedaan. En hier en daar daar wat van Fortnite, PubG afkijkt
    Maar zoals gezegd, even afwachten.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Het lijkt zelfs of ze voor een alternatieve realiteit gegaan zijn.

In elk geval een ontzettend onaantrekkelijke en ook vreemde trailer voor een game uit deze serie.

Doet me trouwens ook meteen weer terugdenken aan de single player van het vorige deelÖ

Dwight K. Schrute Pinglord's Avatar
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: pinglord1
    Een ontzettend chaotische trailer in de verkeerde zin van het woord. Niet iets waar ik direct warm voor loop.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Laurenskerk Rotterdam.

nůg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    79 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Aparte launch-trailer.. Het art-team heeft even teveel vrijheid gekregen Dit snapt de nerdy gamer toch niet

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Historische correctheid zal me aan mijn reet roesten (sorry Tentakel) zo lang het maar lekker knalt. Dat er half bionische vrouwen met knuppels op lichaamslengte rondlopen zie ik ook als een pluspunt. Doe maar lekker gek Dice, er zijn al genoeg serieuze battlefield games.

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ArkaineNL PSN ID: ObsidianNL Steam ID: ObsidianNL
    Die trailer lijkt op een verfilming van dit stripje.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Historische correctheid zal me aan mijn reet roesten (sorry Tentakel) zo lang het maar lekker knalt. Dat er half bionische vrouwen met knuppels op lichaamslengte rondlopen zie ik ook als een pluspunt. Doe maar lekker gek Dice, er zijn al genoeg serieuze battlefield games.
    Laat dat maar lekker aan CoD en consorten over. Ik vind zo'n stijlbreuk (die niet eens zeker is, het is immers maar een trailer) storend bij een serie die juist vasthield aan historische settings. En dan vergeet ik voor het gemak BF2142 even.

Aan de andere kant zal het me aan mijn reet roesten wat er met de serie gebeurt en misschien is wat rigoureuzer vernieuwing juist wel broodnodig. Ik vraag me alleen af of je dit vernieuwend kunt noemen aangezien het erg neigt naar wat de concurrentie al een tijdje laat zien.

Maar goed, hoe mottig die trailer dan ook mag zijn....hij zorgt er wel voor dat ik benieuwd ben om echte gameplay te zien.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    419 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer

Ze hebben wel erg toffe veranderingen gemaakt. Ik weet alleen nog niet hoe dit uit zal pakken. Zal de massa dit waarderen of maakt dit de game te lastig? Het past wel in de huidige trends. Shooters worden mij op deze manier wel wat te complex, to be honest.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Laat dat maar lekker aan CoD en consorten over. Ik vind zo'n stijlbreuk (die niet eens zeker is, het is immers maar een trailer) storend bij een serie die juist vasthield aan historische settings. En dan vergeet ik voor het gemak BF2142 even.

Aan de andere kant zal het me aan mijn reet roesten wat er met de serie gebeurt en misschien is wat rigoureuzer vernieuwing juist wel broodnodig. Ik vraag me alleen af of je dit vernieuwend kunt noemen aangezien het erg neigt naar wat de concurrentie al een tijdje laat zien.

Maar goed, hoe mottig die trailer dan ook mag zijn....hij zorgt er wel voor dat ik benieuwd ben om echte gameplay te zien.

Het is altijd wel met een hoop gekkigheid geweest en ik zou het wel leuk vinden wanneer Battlefield dat eens echt omarmt. En de concurrent is natuurlijk wel een volledig andere game.
    Last edited by Overmind; 24th May 2018 at 09:11.

Mentioned
    590 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik dit niet gewoon een verkapte Bad Company 3?
    Twijfelachtige figuren in een squad.
    Chaotische actie.
    - Frank Murphy

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Het is altijd wel met een hoop gekkigheid geweest en ik zou het wel leuk vinden wanneer Battlefield dat eens echt omarmt.[/quote]

Niet realistisch nee? https://gfycat.com/LikelyRashAxolotl

Vandaar ook dat ik het woord 'stijlbreuk' gebruik, want echt realistisch en historisch correct is het nergens geweest.

En de concurrent is natuurlijk wel een volledig andere game.
    Concurrentie, niet alleen CoD.

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Ik dit niet gewoon een verkapte Bad Company 3?
    Maakten ze hem maar.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Eurogamer.net trekt ook de parallel met BC2 trouwens:

Bad Company 2-style destruction and a dash of Fortnite: everything we learnt from Battlefield V's reveal

Five key points from DICE's new shooter.

Battlefield V, in case you hadn't guessed already, is a very real video game that sees DICE return to World War 2 for the latest instalment of its large scale multiplayer-focused shooter. Ahead of tonight's reveal, press were invited to a two-hour rundown of everything that's new in Battlefield V - a detail-rich dive into all that sets this year's edition out from what's gone before. And a little on what it's taking from the likes of PUBG and Fortnite as the world's most popular games leave their mark on the old guard of shooters. Here's all that we learnt from the reveal.

Battlefield V is heading back to where it all began

The history of Battlefield goes all the way back to 2002 - and a game that used World War 2 as the setting for its own spectacular 64-player sandbox. DICE has returned to the era before with the brilliant Battlefield 1943 - a stripped down revisiting of the game realised on the Frostbite engine that hit PlayStation Network and Xbox Live Arcade back in 2009 - but this marks the first time the studio has properly gone back with a fully-fledged title. "All of us have yearned for years to go back to this era," Lars Gustavsson, creative director at DICE and the producer of the original Battlefield 1942 said at the event. "We wanted to go back to where Battlefield started. This is back to where it all began, with new possibilities."

Battlefield V's aim is to present an unexpected take on World War 2, though - to go towards the "unseen, untold, unplayed" scenarios, in DICE's own words, as the studio looks to go beyond the beach landings that have become familiar in countless other takes on the same material. To that end it'll go to the arctic circle in Norway in one of its War Stories - the single-player component that returns from Battlefield 1 - and, DICE said, to the French countryside, the devastation of Rotterdam and the North African desert throughout its adventures, some of which do seem a little over-familiar already, admittedly, but perhaps DICE has got its own spin prepared for our return to these arenas.

Squad play is more important than ever

Battlefield V's reveal trailer presents a cinematic take on the all-new Combined Arms mode - a four-player co-op experience designed to ease new players from single-player to the noise and fury of multiplayer. It's a slimmed down take on Battlefield's sandbox, hoping to feature the same kind of emergent chaos that defines the series, and it introduces a philosophy that runs through every element of Battlefield V.

Squad play is going to be key to success, something evident from the very first moment of a multiplayer match as you spawn into a squad by default. Abilities are more valuable now given the scarcity of resources out on the field - you'll have less ammo than you had in previous games, while you won't be able to heal yourself fully unless you have the help of a nearby medic. When you die, rather than being pushed back to an overhead view of the map you'll see shoulder cams of your squad mates - allowing you to see whether they're in danger or not, and reinforcing the bond you have in battle.

It's a more physical kind of warfare in Battlefield V

Battlefield has often excelled at giving you an impression of your physical presence in the world - I loved the way you'd barge through doors in Battlefield 1, or vault over obstacles in earlier games - and V looks to progress significantly in that area. You can now dive prone sideways, while new animations see players lifting their legs higher as they run through water or slip and slide through mud. Elsewhere, you'll make high grass move around you as you push through it and bushes will sway as you walk past - meaning when you're scoping out the environment, it's as much about reading the scenery as it is looking directly for enemy soldiers.

There are other, more tangible benefits to this new physicality, too. When reviving other players you're now able to drag them into safety first, while if you're looking for perks from team-mates, you'll now have to physically attain them rather than relying on a magical aura - so med packs will have to be taken from medics, while resupply stations have to be visited to pick up extra ammo. Oh, and while every class will have access to a building tool - what feels like a deference to the all-conquering Fortnite - the Support class will be able to assemble buildings quicker.
    Subscribe to our YouTube channel

The most exciting thing, though? The ability to build things up again (which you'll do via sandbags and other makeshift tools rather than magically erecting a three-storey house on the spot) means you're now able to knock things down even easier. Yes, it looks like the overstated destruction that made Bad Company 2 such a fan favourite is finally back.

There are new modes - with more set to come for free

Grand Operations is the big new mode that's being touted for launch, an evolution of the Operations mode that proved so successful in Battlefield 1, with battles that take place over four fictional days - and take in various game modes as you fight for success. Say, for example, you're fighting for Rotterdam - on the first day you might find yourself as a paratrooper, spotting the point of departure from a plane overhead and trying to infiltrate enemy lines to take down artillery units that are battering your company. Your success, or otherwise, will then dictate how many respawns you and your team have at your disposal on the second day - and if the battle makes its way to the fourth and final day you'll be playing Final Stand, a sudden death mode where there are no respawns and every death will count.

The expected Battle Royale mode isn't there at launch - and DICE isn't talking about it just yet - but it's highly likely it'll come a little further down the line. If - or when - it does come, it'll be completely gratis, because Battlefield V does away with the premium pass that's plagued the series for so long. New modes and new maps will come as part of Battlefield V's Tides of War - the name for its ongoing live service that will feature timed events that come with their own unique rewards. That does mean, of course, that micro-transactions will play their part - but after the Star Wars Battlefront 2 debacle DICE has wisely kept them to cosmetic items only.

Battlefield V might have fixed the series' long-standing progression problem

And more customisation might mean that Battlefield finally fixes its long-standing problem with progression. At the core of Battlefield V is your 'Company' - the squad of soldiers you play with across co-op and multiplayer - and they're all customisable. You can change their face, paint them if you so wish, and outfit them with various pieces of kit you earn through your progress in the game - and you can also choose the gender of your soldier. Weapons will also be customisable, as will weapons and vehicles - though how quickly you earn items, and how much you're dependent on loot boxes, remains to be seen. Hopefully that'll become a bit clearer sometime ahead of Battlefield V's release date, with it hitting Play First on EA Access on 11th October, the Deluxe Edition going live on 16th October and the general release coming on 19th October.
    bron

Wat die prothese uit de trailer betreft trouwens:

Onder nummer 41 -> http://history.amedd.army.mil/booksd...li/DEFAULT.htm

Last edited by Like-a-Bunny; 24th May 2018 at 10:08.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Laat ze gekkigheid maar lekker doen maar noem het dan geen ww2 game. Die smink, jassen en kapsels slaan nergens op in deze setting. Maar stel je voor dat je niet genoeg te customizen hebt.

Puur op gameplay inhoud lijkt me fortification wel interessant. Zoals ik het begreep kan je onafhankelijk van je niveau kuilen en zandzakken bouwen. Vraag me af of men dat daadwerkelijk gaat doen aangezien de meeste gewoon willen rennen en schieten. Wel jammer dat het bijna tegelijkertijd met RDR2 uitkomt. Even aankijken hoe gameplay is en dan misschien als witte man gaan spelen in de Nederlandse mappen!

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik begrijp je insteek. Maar uiteindelijk zijn de stranden van Normandie 1 verhaal uit duizenden. Er zijn zoveel gave verhalen waar ze ook een SP over kunnen maken. Zou wel leuk zijn om een frisse insteek te krijgen.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Het doet me vrij weinig maar ik ben ook vooral benieuwd naar de MP gameplay en dan met name de sfeer en de maps.

Ik krijg wel behoorlijk jeuk als ik lees over kuilen graven en zandzakken bouwen a la Fortnite. Flikker lekker op man.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Het doet me vrij weinig maar ik ben ook vooral benieuwd naar de MP gameplay en dan met name de sfeer en de maps.

Ik krijg wel behoorlijk jeuk als ik lees over kuilen graven en zandzakken bouwen a la Fortnite. Flikker lekker op man.
    Laat BF wel BF blijven inderdaad

Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Ik begrijp je insteek. Maar uiteindelijk zijn de stranden van Normandie 1 verhaal uit duizenden. Er zijn zoveel gave verhalen waar ze ook een SP over kunnen maken. Zou wel leuk zijn om een frisse insteek te krijgen.
    Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Een frisse insteek zie ik helaas niet zo snel gebeuren. Misschien dat daar de komende jaren nog verandering in komt als de globalisering in de game-wereld wat verder door gaat en we straks in de nieuwste westerse AAA games op de Marco Polo brug staan.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    273 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Tonne , @Rappa , @Seabass en @ alle andere BF1 spelers die ik vergeet. Ik weet helemaal niets van de game maar gezien hoe ik me in MP vermaakt heb met BF1 wellicht een idee om dit ook op te pakken als het niet al te kut is?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    @Tonne , @Rappa , @Seabass en @ alle andere BF1 spelers die ik vergeet. Ik weet helemaal niets van de game maar gezien hoe ik me in MP vermaakt heb met BF1 wellicht een idee om dit ook op te pakken als het niet al te kut is?
    Pijnlijk dat je me vergeet maar desondanks doe ik wel weer mee, rotzak!

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    419 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Mits het niet al te kut is ja... hahaha