User Tag List

Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4
Results 121 to 140 of 140

Thread: Game development & modding

Select publiek Baukereg's Avatar
    Mentioned
    320 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Beetje late reactie, maar leuk dat je weer bezig bent @Liquidje . Die Coroutine ziet er handig uit om async logica te schrijven. In Godot komt het vaak neer op prutsen met verschillende Timer instanties.

Resultaten van LD zijn ook binnen. Beetje teleurstellend dat ik in geen enkele categorie vooruitgang geboekt heb. Slechtste rating ooit op graphics zelfs. Ik vond het zelf wel een tof stijltje, maar die mening wordt blijkbaar niet gedeeld.

1/10 will not do unshaded low-poly 3D again.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    Last edited by Baukereg; 19th May 2021 at 10:48.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Hey Ja en ik ben zelfs nog steeds bezig, beetje bij beetje. Graphics wil ik ook een beetje beter bekijken dus ik ben daar nu iets meer aan het besteden (inclusief in de eerste plaats leren van maken van pixel art oid ). Zal wel weer wat progression posten als ik weer eens wat code.

Over die uitslag zou ik mij ook niet te druk maken, volgens mij zijn veel van deze dingen ook zo massaal dat er gewoon niet goed aandacht en coherentie gegeven kan worden aan het geheel. Daarnaast denk ik dat de grootste drive je eigen progressie moet zijn, iets wat anderen onmogelijk kunnen beoordelen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    320 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Daarnaast denk ik dat de grootste drive je eigen progressie moet zijn, iets wat anderen onmogelijk kunnen beoordelen.
    Klopt hoor, daar is een jam ook voor. Ik heb nog nooit een 1st person game gebouwd, dat was erg leuk en leerzaam om te doen. En de game feel is gewoon goed, jammer dat daar geen categorie voor is.

Overigens grappig dat mijn best beoordeelde game op graphics mijn stomme piratenspelletje is (sinds kort speelbaar in de browser), terwijl ik toen maar één dag meegedaan heb en de graphics letterlijk in een uurtje in elkaar geflanst heb.
    Last edited by Baukereg; 19th May 2021 at 11:16.

Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Overigens grappig dat mijn best beoordeelde game op graphics mijn stomme piratenspelletje is (sinds kort speelbaar in de browser), terwijl ik toen maar één dag meegedaan heb en de graphics letterlijk in een uurtje in elkaar geflanst heb.
    Less is more enzo, en soms zijn dat soort dingen juist hetgeen met het beste effect. Als ik het zo vergelijk vind ik je pirate game ook gewoon echt veel aantrekkelijker ogen. Denk dat het komt omdat het ook gewoon een "eigen smoel" heeft en meer uitstraalt, je laatste game is qua graphics wel heel erg generic voor mijn gevoel.

Ik denk dat low poly, net als pixelart, gewoon niet zo makkelijk is als dat het op het eerste gezicht lijkt

Mentioned
    320 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Project van een tijdje terug: Galactico (speelbaar in de browser).

Het hangt ergens tussen Mini Motorways en Factorio-light in. Er is verder geen objective of endgame.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Volgende week alweer Ludum Dare.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387

Kwam dit tegen in Suggesties.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben de afgelopen anderhalve week bezig met developen in Kotlin binnen Android Studio om watchfaces te maken. Eeeeerg particulair, ook omdat stroomgebruik beperken hoog in het vaandel staat en je veel bewust moet bezig zijn met niet alleen wat je iedere update cycle doet, maar ook het sleepen van de CPU in-between. Ik zal even kijken of ik een vid kan maken bij mijn volgende test build.

Het is niets fancy verder Ik wil een terminal grid hebben dat geanimeerd is zoals in de film the Matrix. Er zijn al wel wat Matrix watchfaces, maar die gebruiken vaak gewoon zo'n effect en plakken dan de tijd in groene cijfers er overheen. Ik zou het wat meer willen integreren met dat Matrix effect zelf.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voor de Galaxy Watch?

Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Voor de Galaxy Watch?
    Ja, Wear OS in general. Voor nu wear os 3 maar zou mooi zijn als hij compatible is met wear os 2 want dat heeft mijn watch

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tof! Laat even weten wanneer je released

Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Tof! Laat even weten wanneer je released
    Haha, als het ooit zo ver komt Developpen in mijn vrije tijd blijft lastig met een fulltime development baan erbij. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte. Zal ook even vanavond kijken of ik mijn huidige build kan showen: het is niets meer atm dan een simpel matrix effect maar ik vond het wel erg zen om te zien lopen

Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Heb ff een capture gemaakt:
    https://imgur.com/a/LzB9NhH

Niet superveel boeiends, maar het zit allemaal al aardig in een object-model dat geared is om straks een klok er in te jassen. Nog ff wat prototypen hoe je met die tekens nu een beetje helder een digitale klok kan showen
    Last edited by Liquidje; 23rd May 2022 at 20:32.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oh cool!

Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Eindelijk weer even paar uurtjes kunnen verder kloten. Framework verder uitgebouwd, Japanse tekens door een python script getrokken om kleine/lege tekens er uit te mikken, en op basis van de werkelijke tijd nu dynamisch een digitale klok laten zien.

https://i.imgur.com/ECESmzQ

Hoog op de lijst om te doen zijn 1) een paar inefficienties er uit werken en 2) iets regelen als energiezuinige modus (1 screenupdate per minuut), en dan zou ik dit theoretisch op mijn eigen watch moeten kunnen draaien om eens te zien hoe de accu het uithoudt. Ben benieuwd Later ga ik nog wel het scalen e.d. dynamisch maken, eerst maar gewoon tweaken voor mijn device.

Dit was sowieso een leuke oefening om bekend te raken met Android/Kotlin/Wear development

Mentioned
    320 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Afgelopen jaar niet heel fanatiek bezig geweest, maar afgelopen Ludum Dare was weer ouderwets. En hoewel ik er genoeg op aan te merken heb, blij verrast met de ratings. De meeste categorieën in de top 100.

Rogue 'n Royal (speelbaar in de browser)

Last edited by Baukereg; 21st May 2023 at 16:13.

Mentioned
    1388 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Heel nice FF aan de tand voelen deze week. Ik moet ook eens mee gaan doen aan een jam. Gewoon weekend leegplannen en koffie inslaan

Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Past dit hier?

Nieuw retro hardware voor PC is eigenlijks wel interessant, mits je iets netjes en compact iets kan bouwen?!

Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Geen idee of dit ooit gepost is.