User Tag List

Page 14 of 14 FirstFirst ... 4 12 13 14
Results 521 to 554 of 554

Thread: [Multi] Assassin's Creed: Odyssey

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    208 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik hoop dat je ego weer op orde is. Je bent geweldig Gaunter. Wow wat een man, chapeau. Kunnen we het nu weer over Oddysey hebben?

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Ik hoop dat je ego weer op orde is. Je bent geweldig Gaunter. Wow wat een man, chapeau. Kunnen we het nu weer over Oddysey hebben?
    Neem het vooral serieus, autist

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    208 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Neem het vooral serieus, autist
    Na de tigste keer is het geen grap meer

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Kunnen we het weer verder over AC hebben?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ga deze game toch eens een keer een kans geven als er een sale is. Ik ben stiekem, ondanks bepaalde controverses, toch wel benieuwd. Als zoveel mensen er positief over zijn moet het toch ook wel een aantal sterke punten hebben.

Na de tigste keer is het geen grap meer
    "Ahh, ahh, yes, of course. You're no exception. We've all seen terrible things. But you're safe now. Let it ease your burden. Ariandel will make a fine home for you.

So, go on ahead, find one for yourself.
    A sweetly, rotting bed to lie upon..."

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    579 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Ik ga deze game toch eens een keer een kans geven als er een sale is. Ik ben stiekem, ondanks bepaalde controverses, toch wel benieuwd. Als zoveel mensen er positief over zijn moet het toch ook wel een aantal sterke punten hebben.

Oh absoluut meepikken voor een eurootje of 20/25.

De opbouw van de game is 90% the Witcher 3. Beetje popcorn Griekse mythologie erover alla 300. Oud Griekenland ziet er fantastisch uit en nodigt uit om je hud uit te zetten en te kijken waar je allemaal heen kunt reizen.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28

Member macc's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Protip voor mensen die hem op pc hebben. Even Uplay overlay uitzetten. Veroorzaakte bij mij best vaak crashes/freezes.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28
    Quote Originally Posted by macc View Post
    Protip voor mensen die hem op pc hebben. Even Uplay overlay uitzetten. Veroorzaakte bij mij best vaak crashes/freezes.
    Hier geen last van al een schone gpu driver installatie geprobeerd ?

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    719 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Wel een wazige questlijn met die Lagos omdat ik iets 10 uur geleden heb gedaan wil hij niet overlopen. Beetje erg hard afgestraft terwijl ik de rest wel goed heb gedaan. Supermoeilijk stuk dan ook, continue op level 3 bounty die je niet kan verwijderen.
    Ik kan niet wachten

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1255 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Mijn God was is deze game lang. Had ik dat al gezegd? Hij is laaaaaaang!

Level 30 aangetikt en het speelt nog steeds prima, hoewel de diepgang ver te zoeken is en de repetitie extreem aanwezig is. Eigenlijk is deze game het summum van de typische Ubisoftformule: een gigantische wereld vol gepropt met een x aantal zichzelf continu repeterende activiteiten. Soms met een net wat ander sausje, maar heel vaak ook niet.

Maar blijkbaar doet het ook een hele hoop goed, want ik ben het nog steeds aan het spelen. Het ziet er prachtig uit, de sfeer spat er vanaf, de gameplay verveelt nog steeds niet en de rode draad (wat een heel dun ragfijn draadje is) geeft prettig sturing aan de zee van quests die op je afgevuurd worden.

Of ik hem helemaal af ga maken weet ik nog niet. Als ik net als gisteren kijk naar hoeveel cultists er nog open staan zakt de moed me wat in de schoenen...aan de andere kant...waarom ook niet?

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Mijn God was is deze game lang. Had ik dat al gezegd? Hij is laaaaaaang!

Level 30 aangetikt en het speelt nog steeds prima, hoewel de diepgang ver te zoeken is en de repetitie extreem aanwezig is. Eigenlijk is deze game het summum van de typische Ubisoftformule: een gigantische wereld vol gepropt met een x aantal zichzelf continu repeterende activiteiten. Soms met een net wat ander sausje, maar heel vaak ook niet.

Maar blijkbaar doet het ook een hele hoop goed, want ik ben het nog steeds aan het spelen. Het ziet er prachtig uit, de sfeer spat er vanaf, de gameplay verveelt nog steeds niet en de rode draad (wat een heel dun ragfijn draadje is) geeft prettig sturing aan de zee van quests die op je afgevuurd worden.

Of ik hem helemaal af ga maken weet ik nog niet. Als ik net als gisteren kijk naar hoeveel cultists er nog open staan zakt de moed me wat in de schoenen...aan de andere kant...waarom ook niet?
    Basic Ubisoft Addiction loop, maar dan ++. Werkt het niet bij je, dan heb je pech maar anders is het een drug
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Member macc's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ben nu level 19, en als ik de map open zie je al die plekken waar ik nog niet ben geweest.. Vraag me ook wel af of ik het einde ga halen.

De game speelt heerlijk weg, maar als er 1 gameplay element is waar ik wel wat over te zeiken heb, is het die Conquest missions. Je hebt een bepaalde partij geholpen met aanvallen of verdedigen, en kort nadat je dat hebt gedaan en je komt later tureg, kan die andere partij rustig weer de baas zijn. De game heeft een soort dynamisch systeem waardoor bepaalt wordt wie in welke omgeving de macht heeft. Jij hebt daar nul invloed op als speler. Waarschijnlijk was dit nodig om de game niet quest breaking te maken, maar daardoor voegt dat hele gameplay element niks toe (behalve een beetje epic gear).

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    461 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Basic Ubisoft Addiction loop, maar dan ++. Werkt het niet bij je, dan heb je pech maar anders is het een drug
    Maar wel echt een top notch drug, pablo escobar zou er extreem trots op zijn geweest.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    719 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ben nu level 19, en als ik de map open zie je al die plekken waar ik nog niet ben geweest.. Vraag me ook wel af of ik het einde ga halen.

De game speelt heerlijk weg, maar als er 1 gameplay element is waar ik wel wat over te zeiken heb, is het die Conquest missions. Je hebt een bepaalde partij geholpen met aanvallen of verdedigen, en kort nadat je dat hebt gedaan en je komt later tureg, kan die andere partij rustig weer de baas zijn. De game heeft een soort dynamisch systeem waardoor bepaalt wordt wie in welke omgeving de macht heeft. Jij hebt daar nul invloed op als speler. Waarschijnlijk was dit nodig om de game niet quest breaking te maken, maar daardoor voegt dat hele gameplay element niks toe (behalve een beetje epic gear).
    Ik heb me er ook niet echt mee bezig gehouden.

Tip voor broodnodige variatie : de Atlantis questlijn.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    1255 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ik heb me er ook niet echt mee bezig gehouden.
    Twee keer gedaan en toen ik erachter kwam dat het niets oplevert heb ik het volledig links laten liggen.

Tip voor broodnodige variatie : de Atlantis questlijn.
    Daar gaat de DLC ook mee verder, toch? NOG meer content.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Twee keer gedaan en toen ik erachter kwam dat het niets oplevert heb ik het volledig links laten liggen.
    Dat ga ik nu dus ook doen.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    176 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Die doe ik eigenlijk praktisch nooit. Vanwege juist die reden. De gear die ik heb voldoet prima, hoef niet meer tijd te verspillen aan die nietszeggende conquest quests. Mocht ik er per ongeluk langslopen, pik ik 'm mee. Anders kunnen ze de boom in.

De sidequests vind ik eigenlijk erg leuk! Heb net een hele questline gehad waarbij de mannen aan t front zijn en je de vrouwen moet helpen het dorpje en het gebied verdedigen, leren boogschieten, paar lui doden, etc. Echt ontzettend leuk om te doen. Je wordt voor keuzes gesteld, geeneen is echt fout overigens.

Ben level 35 inmiddels. Probleem wat ik heb, als ik speel, zit ik er echt gelijk uren achter en gaat de tijd volledig aan me voorbij. Afgelopen weekend een keertje in slaap gedommeld, wakker geschrokken en nog 1,5 uur doorgespeeld --> half 3 m'n nest in. Ik ben ook geen 30 meer. Dus was knap vermoeid haha.

Wat ik overigens apart vind in Athene:

De plaag heerst, iedereen dood, alles kommer en kwel. Je komt een paar dagen later voor een andere quest terug, alsof de plaag er nooit is geweest. Er is echt totaal geen continuiteit.
    Als ik iets zou verbeteren aan de game, zou het de continuïteit zijn. Als je dan probeert een RPG te zijn, doe het dan ook goed.

Overigens voelt de hamer minder impact hebben als in Origins. Daar was 't echt bottenkraken. Hier neig ik toch meer naar m'n leonidas zwaarden en beetje raggen. Dan duurt 't maar wat langer.
    Last edited by Paralize; 25th July 2019 at 11:09.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    461 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zit alweer 67 uur en 45 minuten in m'n tweede playtrough van Assassin's Creed Odyssey en ik blijf mij nog steeds verbazen hoe heerlijk groot de game is. Ik had twee sessies van 6 a 7 uur nodig om heel Attika te verkennen en alle side quests te voltooien. Nu ik de game voor een tweede keer speel merk ik pas goed dat de game qua quests heel erg variërend is en dat de game je echt de totale vrijheid geeft in hoe je de quests wil voltooien. Maar het leukste om te doen ( en waarbij je de variatie ook goed merkt) is het jagen op de cult of kosmos, ik ben in m'n tweede playtrough voorlopig nog geen één kosmos lid tegen komen op de zelfde plek als in mijn eerste playtrough ( op de leden na die achter een missies zitten uiteraard)

Ik heb overigens het gevoel dat ik qua content nog maar op een kwart zit ( weliswaar met de 6 DLC episodes en alle post release lost tales of greece quests erbij gerekend) en ik kan alléén maar zeggen i love it!!!!!
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    719 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik speel die main story uit (vond het best een verassend mooi en emotioneel einde)

en gewoon doorgaan he, nog even wat cultjes opsporen en Atlantis lijn afmaken. (en dan wachten op DLC in de aanbieding)

Mijn reactie bij New Game + melding

Toch lief dat ze dat speciaal voor @coola hebben gedaan
    Ik kan niet wachten

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    461 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ik speel die main story uit (vond het best een verassend mooi en emotioneel einde)

en gewoon doorgaan he, nog even wat cultjes opsporen en Atlantis lijn afmaken. (en dan wachten op DLC in de aanbieding)

Mijn reactie bij New Game + melding

Toch lief dat ze dat speciaal voor @coola hebben gedaan
    Ik dacht oeh new game +. Lekker met lvl 50 beginnen op het begin gaat lekker easy zijn.... krijg ik gvd letterlijke dark souls praktijken hier. De twee Legendarische zwijnen waren bij de eerste playtrough op normal al godsgruwelijk moeilijk maar met new game + op normal zijn het letterlijk soulborne game monsters.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Ubisoft geeft Assassin’s Creed Odyssey-dlc gratis weg

Assassin's Creed: The Fate of Atlantis - Episode 1: Fields of Elysium is van 26 september tot en met 1 september gratis te downloaden voor pc en Xbox One. Vanaf 27 augustus is de dlc ook gratis verkrijgbaar voor de PlayStation 4.
    Fields of Elysium maakt het mogelijk om het leven na de dood te verkennen in Elysium. Zielen komen volgens de Griekse mythologie alleen in Elysium terecht wanneer ze een goed een eerlijk leven hebben geleid. Episode 1: Fields of Elysium richt zich op het bezoek van Kassandra aan Elysium om Persephone onder ogen te zien en een deel van het mysterie rond de verzonken stad Atlantis te onthullen.

Het basisspel Assassin's Creed Odyssey is vereist voor toegang tot de content van de seizoenspas, inclusief de aflevering van Fields of Elysium.

Verder is de Season Pass met 50% korting te verkrijgen van 27 augustus tot 1 september.

Mentioned
    719 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

jeuh
    Ik kan niet wachten

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    461 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    292 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Lekker bezig ouwe moordenaar

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    461 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Lekker bezig ouwe moordenaar

Toch wel een "ik ben trots gevoel" door bij de 1% te horen.

Mentioned
    1255 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Assassin's Creed Odyssey's 'Final' Update Will Be Released This Month

This iemage prooft good that I have on time outgestepped - "LaB"

It’s been clear for a while that Assassin’s Creed Odyssey is just about done in terms of game updates. The game’s free and paid add-ons are complete. Its store has been filled with extra gear to buy. Today, Ubisoft confirmed that October’s update will be the game’s last.

The game’s October update will include the addition to the in-game store of a horse called Melaina, named “after the playful nymph,” Ubisoft’s house blogger explained in a post today. The horse will be added along with a 1.5.1 patch that primarily focused on bug fixes.

The game’s anniversary is also being recognized with a daily roll-out of epic mercenary and epic ship encounters starting now and running into early November. These encounters had been trickled out throughout the game’s first year and are being re-offered with extra rewards as the game winds down.

After that?

Well, there is no new Assassin’s Creed this year, there is most assuredly one coming out next year (Vikings, right?), but there’s also the fact that Ubisoft seems to really like updating its franchise games one last time to tease a sequel. In July of 2018, Ubisoft began seeding The Division with quests that would unlock content in March 2019's The Division 2. In June of this year, 2017's Ghost Recon Wildlands got a surprise bonus questline that turned out to be a teaser for October’s Breakpoint sequel. Ever see Ubisoft only do a thing twice? Me neither. Here’s to Odyssey getting one more final update at some expected date to tease the next AC.
    bron

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    461 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Awesome horse. Ik vind die eenhoorn met regenboog stralen ook zwaar epic in deze game. Heerlijk dat ze naast een extreem serieus verhaal ook erg luchtig doen met dit soort dingen.

Mentioned
    1255 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Deze man spreekt mijn gedachten. Niet alleen wat Odyssey betreft, maar het genre in zijn geheel.

coola: nee, niet per se negatief t.o.v. de game an sich.
    Last edited by Like-a-Bunny; 6th October 2019 at 15:20.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    461 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik hoop nog steeds dat ze met Ragnarok of Legion nog groter gaan, in het geval van Legion dus het Romeinse rijk (welk tijdperk ze ook pakken) op hopeijk een 1:1 schaal. Want de grote van AC Odyssey smaakt naar meer. Hopelijk natuurlijk wel zo sfeervol en levendig als AC Odyssey. Maar groter yes please

Mentioned
    1255 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

^ Zeg...die video duurt vijftig minuten hè?

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    461 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ^ Zeg...die video duurt vijftig minuten hè?

Filmpje paar maanden terug al gezien.

Ik blijf bij mijn mening groter is niet altijd beter, maar bij de AC serie werkt het de map telkens groter maken" perfect voor mij
    Last edited by coola; 6th October 2019 at 15:41.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beter is vaak wel beter