User Tag List

Page 12 of 16 FirstFirst ... 2 10 11 12 13 14 ... LastLast
Results 441 to 480 of 618

Thread: [Multi] Sekiro: Shadows Die Twice

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik breng mijn aap naar school en dan knal ik de game er in
    Ik durf hier niet eens meer te komen Gauntie, allemaal jouw schuld

I can haz cheescake ? nightwing01's Avatar
    Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: nightwing01
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Genichiro. Als je die verslaat wordt je geraakt door een shuriken/projectiel buiten het scherm en hakt 'ie alsnog je onderarm eraf.

Wel nice hoor, nightwing Als je er al meteen zo in zit ga je echt een grandioze en gewelding ervaring tegemoet.

@Overmind

I was just kidding. Ging meteen al dood eigenlijk

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by nightwing01 View Post
    I was just kidding. Ging meteen al dood eigenlijk

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Ik breng mijn aap naar school en dan knal ik de game er in
    Ik durf hier niet eens meer te komen Gauntie, allemaal jouw schuld

Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Aaaargh. Nee. Deze game is blijkbaar toch niks voor mij. Begon heel goed,maar nu ben ik me meer aan het irriteren dan van de game proberen te genieten. Gek terwijl ik nioh en bloodborne wel weer leuk vond.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aaaargh. Nee. Deze game is blijkbaar toch niks voor mij. Begon heel goed,maar nu ben ik me meer aan het irriteren dan van de game proberen te genieten. Gek terwijl ik nioh en bloodborne wel weer leuk vond.
    Wat irriteert je dan aan de game en tot waar ben je gekomen?

Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat irriteert je dan aan de game en tot waar ben je gekomen?
    De frustratie is gewoon te groot. Het is keer op keer dood blijven gaan. Ok, dat is normaal bij dit soort games. Had het ook bij Bloodborne. Maar man man man. Heb steeds de neiging om full rage te gaan met mijn controller. Dat is gewoon niet gezond meer. . Ook het gevoel dat ik geen stap vooruit kom, geen progressie maak. Nee, ik geef het toe, deze is te moeilijk. Jammer, maar wel een stuk gezonder voor mijn controllers zo. Ik ruil deze wel weer in. Deze is toch te hoog gegrepen voor mij.

#shame.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1301 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    De frustratie is gewoon te groot. Het is keer op keer dood blijven gaan. Ok, dat is normaal bij dit soort games. Had het ook bij Bloodborne. Maar man man man. Heb steeds de neiging om full rage te gaan met mijn controller. Dat is gewoon niet gezond meer. . Ook het gevoel dat ik geen stap vooruit kom, geen progressie maak. Nee, ik geef het toe, deze is te moeilijk. Jammer, maar wel een stuk gezonder voor mijn controllers zo. Ik ruil deze wel weer in. Deze is toch te hoog gegrepen voor mij.

#shame.
    Appart. Ik vond Sekiro echt nooit heel moeilijk. Je upgrade wat, nieuwe move erbij, hebt door wat een enemy van je vraagt en ineens vallen de puzzelstukjes in mekaar.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    123 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Appart. Ik vond Sekiro echt nooit heel moeilijk. Je upgrade wat, nieuwe move erbij, hebt door wat een enemy van je vraagt en ineens vallen de puzzelstukjes in mekaar.
    Ik kon het niet langer volhouden. Als ik me meer irriteer aan een game, dan dat ik er van kan genieten, dan gaat ie vliegen.

Mentioned
    1301 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kon het niet langer volhouden. Als ik me meer irriteer aan een game, dan dat ik er van kan genieten, dan gaat ie vliegen.
    Ik snap hem helemaal hoor! Maar persoonlijk vond ik BB de lastigere game van de twee en viel me juist de moeilijkheidsgraad van Sekiro erg mee. En ik ben echt geen goede speler. Echt niet.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik snap hem helemaal hoor! Maar persoonlijk vond ik BB de lastigere game van de twee en viel me juist de moeilijkheidsgraad van Sekiro erg mee. En ik ben echt geen goede speler. Echt niet.
    Nou, ik snap hem wel

En ik ik vind Bloodborne samen met Dark Souls stukken beter te behappen qua moeilijkheidsgraad dan 2,3 en Sekiro. Ik zit diep in Days Gone maar daarna pak ik deze weer op!

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    314 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben juist doodsbang voor de moeilijkheidsgraad van Sekiro, maar heb Bloodborne volledig uitgespeeld... Hmmm.....

Sekiro moet eens goed in de sale komen!
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Ik ben juist doodsbang voor de moeilijkheidsgraad van Sekiro, maar heb Bloodborne volledig uitgespeeld... Hmmm.....
    Same! En mijn eerste indruk is dat Sekiro ook moeilijker is dan de SoulsBorne games omdat je vanaf het begin goed moet worden en niet verder kunt komen door een beetje te levellen.
    Maarja, heb alle andere games sinds DeSo volledig uitgespeeld dus deze moet me dan ook lukken.

Zat er destijds een paar uur in maar toen afgehaakt vanwege weinig tijd/focus.
    Weet het dus nog steeds niet met die game...
    Wil hem zeker opnieuw oppakken wanneer het From hart weer begint te kriebelen! (al die GOTY stemmers couldn't be wrong).

Mentioned
    314 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Kikker
    Ja, dat heb ik dus ook... Plus ander Soulslike games zoals The Surge en Nioh is ook gelukt.
    Toch is er iets bij deze game dat me afschrikt....

Plus 40 euro is op dit moment net wat te gek om een gokje te wagen...
    Daarnaast heb ik ook een backlog waar je u tegen zegt xD

Ik kom later terug op deze game, maar nu nog niet!

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Sekirooooooooo!

Heb weer even wat tijd/rust/inspiratie en probeer voorzichtig deze game weer op te pakken.
    Beetje vingeroefenen in korte sessies, hopende dat ik de "klik" met de game en de mechanics ga vinden.
    De game voelt strak aan en gezien de historie van From games met belonende games ben ik bereid om er energie in te steken.

Het is altijd rough om een game weer op te pakken na een paar maanden rust maar na twee dagen heb ik de game weer een beetje in de vingers op het punt waar ik was blijven steken.
    Op zich gaan de normale enemies waar ik doorheen kan beuken me nu wel goed af maar met de (mini) bosses blijf ik nog worstelen om de aanvallen te lezen en aan te voelen wat ik wanneer moet doen (deflecten/parryen, springen, ontwijken). Vind het ook lastig om de posture van de vijand en mijzelf te managen.

Op dit moment geef ik mezelf tijd om de game te leren in de arena rond General Tenzen Yamauchi.
    Tussendoor zoek ik het internet af voor tips and tricks van het internet. Zo probeer ik bijvoorbeeld de L1 knop te tappen om gevoel te krijgen voor het blocken van aanvallen. Ook heb ik ergens gelezen dat je beter kunt blocken en agressief spelen dan ontwijken. En dat je het kunt benaderen als een ritme game... Enige nadeel is dat mijn posture bij blocken snel naar de klote gaat en niet alle aanvallen goed te blocken zijn.

Dit is waar ik nu sta:

00:00 - 01:30, I got this! Ik weet waar de normale enemies staan, en als een ware Ninja sluip en spring ik om ze snel een voor een neer te halen. Voelt goed, ik kan dit zeker leuk gaan vinden.

03:20 - 04:45, worstelen met de Generaal en snel het loodje leggen. Klappen komen hard aan, potions zijn er snel doorheen. Zelftwijfel slaat toe

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Woah, in de vervolgpogingen General Tenzen Yamauchi neergesabeld. Tot mijn eigen verbazing ineens.

Geen idee waarom het de keren daarvoor zo anders verliep.
    Denk dat ik teveel aan het ontwijken was in plaats van block, fast-attack, block, fast-attack etc.
    Misschien is dat wel de flow van deze game, zou het dan toch gaan klikken?
    Dit voelde wel bazig!

Eindelijk bij de eerste échte boss aangekomen (Gyoubu Oniwa)...

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deze week opnieuw gestart en daar ben ik nu ook, het was een vrij hectisch jaar voor mij en merk nu ik wat rustiger ben ik ook veel beter in de game zit.

Edit:

Gyoubu Oniwa verslagen direct de eerste poging. Was niet heel moeilijk doordat je vrij veel overzicht hebt in het gevecht en hij ook niet super agressief is.

In een ander gebied na een stukje zwemmen een paarse power ranger tegengekomen en daar gaat het beduidend minder lekker tegen
    Last edited by Overmind; 11th January 2020 at 16:36.

Mentioned
    1301 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Herkenbaar Kikker! Vanaf daar vond ik persoonlijk ook een stuk leuker worden.

Minder herkenbaar een baas de eerste keer halen...

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkenbaar Kikker! Vanaf daar vond ik persoonlijk ook een stuk leuker worden.

Minder herkenbaar een baas de eerste keer halen...
    Je had me eens moeten zien zweten op Jirou the drunk...

Maar ik zit er nu veel beter in als afgelopen herfst, hooray!

Mentioned
    1301 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ah ja natuurlijk, die zit er nog voor. Komt een toffe boss aan heren.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik merk overigens wel dat bepaalde skills wel echt een wereld van verschil maken in hoe effectief je te werk kan gaan. Sommige zou ik bijna essentieel noemen zelfs.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

En ik ga binnenkort ook maar weer eens effekes speuluh, het begint nu toch wel te kriebelen na al die verhalen hier

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lady Butterfly, vanaf de eerste tot de vijfde poging elke keer bijna, en dat verlies ik mijn geduld en dan verpest ik het

Mentioned
    1301 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Lady Butterfly, vanaf de eerste tot de vijfde poging elke keer bijna, en dat verlies ik mijn geduld en dan verpest ik het
    ! Pittig dametje hè?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ! Pittig dametje hè?
    Inmiddels gelukt, nu bij De Niro aangekomen. Hoever ben jij @Kikker ?

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Maar ik zit er nu veel beter in als afgelopen herfst, hooray!
    Nice! Dit soort games vereisen inderdaad wel wat focus/headspace inderdaad.

Ik merk overigens wel dat bepaalde skills wel echt een wereld van verschil maken in hoe effectief je te werk kan gaan. Sommige zou ik bijna essentieel noemen zelfs.
    Vertel! Alle advies/inspiratie is welkom

Hoever ben jij @Kikker ?
    Nog steeds bij de boss te paard.
    Ben nog vooral bezig met het verkennen van de aanvallen en mogelijkheden.
    Kom nu ongeveer tot de helft van zijn balkje en merk dat er nog wel wat winst te behalen is in mijn verdediging.
    Sommige uithalen van zijn speer krijgen mij alsnog te pakken, dus moet een beetje oefenen op de juiste tegenreactie per aanval (block, sidestep, jump).

Dit gaat voor mij weer een maanden project worden denk ik, ga je in ieder geval niet bijhouden .
    Mijn game sessies zijn redelijk kort en ben ook niet echt heel erg goed in moeilijke games.
    Maar de game is wel belonend genoeg om door te zetten!

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vraag mij af of het nog mogelijk is om in die arena op die uitkijktoren te klimmen...

Ik ga zo effe gezond doen en joggen en dan maak ik een nieuw profiel aan. Ik moet sowieso weer 's effe inkomen voor de eindbaas van NG+7 (althans, volgens mij was ik daar gebleven, het is veeel te lang geleden dat ik het serieus gespeeld heb). Daarna maar eens aan een charmless run beginnen, wat ook erg leuk schijnt te zijn.

Wel jammer dat je je kleding niet kunt veranderen, dergelijke customization opties mis ik toch wel.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 12th January 2020 at 17:40.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De Misuri counter, air block/defect, grappling hook aanval, stealth bonussen, er zijn genoeg skills die best noodzakelijk zijn. Health bonus bij een killing blow is ook een godsgeschenk
    Last edited by Overmind; 12th January 2020 at 18:16.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De Misuri counter, air block/defect, grappling hook aanval, stealth bonussen, er zijn genoeg skills die best noodzakelijk zijn. Health bonus bij een killing blow is ook een godsgeschenk
    Jaaa die health bonus wil ik ook, ben al skillpoints aan het verzamelen En ik vergeet nog regelmatig om gebruik te maken van die prostetic tools.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Jaaa die health bonus wil ik ook, ben al skillpoints aan het verzamelen En ik vergeet nog regelmatig om gebruik te maken van die prostetic tools.
    Ik gebruik ze ook weinig, die bijl is natuurlijk verplichte kost voor bepaalde vijanden en iemand in de brand steken is ook goed om de weerstand even te verlagen maar verder gebruik is het maar sporadisch

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vanmorgen om 04:30 klaarwakker en wat doe je dan? Sekiro spelen inderdaad. Stier verslagen, opgemerkt dat je daarna meerdere kanten op kunt, generaal verslagen om vervolgens op het dak door een kamikaze ninja opgeblazen te worden. Ik had echt moeite om in de game te komen maar nu ik de speelstijl een beetje beheers vind ik het helemaal fantastisch. Vandaag overwerken tot 20:00 en dan nog even een uurtje of twee verder.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mooi om te horen dat het eindelijk klikt. Dan snap je ook waarom ik je er al zo lang mee lastigval

Ik ben overigens zo benieuwd hoe je de latere boss fights gaat ervaren. Er zitten een aantal tussen die echt tot de beste uit alle FS games, en gaming in het algemeen, behoren. Zo fucking goed, intens en ontzettend gaaf.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mooi om te horen dat het eindelijk klikt. Dan snap je ook waarom ik je er al zo lang mee lastigval

Ik ben overigens zo benieuwd hoe je de latere boss fights gaat ervaren. Er zitten een aantal tussen die echt tot de beste uit alle FS games, en gaming in het algemeen, behoren. Zo fucking goed, intens en ontzettend gaaf.
    Ben benieuwd, her en der zaten bepaalde zaken goed verstopt, en ik zal vast wel het een en ander gemist hebben, maar wil zonder guide het einde zien. Dan kijken we de tweede ronde wel wat er is overgeslagen. Lady Butterfly was vooralsnog het hoogtepunt van alle gevechten, die Gyoubu stelde niet zo veel voor.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben benieuwd, her en der zaten bepaalde zaken goed verstopt, en ik zal vast wel het een en ander gemist hebben, maar wil zonder guide het einde zien. Dan kijken we de tweede ronde wel wat er is overgeslagen. Lady Butterfly was vooralsnog het hoogtepunt van alle gevechten, die Gyoubu stelde niet zo veel voor.
    Ja, als je vragen hebt moet je ze hier gewoon stellen (mocht je iets gemist hebben en je spoilervrij de juiste richting in gestuurd wil worden bijv.), maar deze game is inderdaad echt het beste als je alles volledig zelf ontdekt en gaandeweg leert. Zelfs nog meer dan bij andere FS games. @Like-a-Bunny is met vrijwel alles gespoiled door o.a. websites die screenshots van bosses rondstrooien voor clicks, schreeuwerige thumbnails van YT filmpjes en weet ik veel wat, en da's echt zonde. Er zijn een aantal bazen waar je binnen een paar sec echt van 'wtf' naar 'holy shit, dit is zo geniaal' en 'GOAT!' gaat.

Lady Butterfly was voor mij overigens het moment dat ik van verliefd naar tot over mijn oren en stapelverliefd overging De 'dans' van dat gevecht is werkelijk briljant. And you ain't seen nothing yet!
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 14th January 2020 at 12:31.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ga ik doen, thx Gauntie

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Yes!
    Begin de game te snappen denk ik
    Gyoubu Oniwa is down, eerste drempel overwonnen!

Tering wat een vette game!!!

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nice, Kikker

Mentioned
    314 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stop nou eens met al die hype. Ik heb geen tijd voor deze game en hij blijft maar door mijn kop spoken...

MatBroobe
    Guest

I Need Viagra Overnight Delivery Canada MatBroobe

Calvitie Masculine En Ligne cialis Achat Viagra Pfizer France

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Yes!
    Begin de game te snappen denk ik
    Gyoubu Oniwa is down, eerste drempel overwonnen!

Tering wat een vette game!!!
    Goed bezig Kermit!

Nice, Kikker
    Ik ben wraak aan het nemen voor mijn arm

Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Stop nou eens met al die hype. Ik heb geen tijd voor deze game en hij blijft maar door mijn kop spoken...
    Je mag hem gerust lenen wanneer ik klaar ben

Quote Originally Posted by MatBroobe View Post
    Calvitie Masculine En Ligne cialis Achat Viagra Pfizer France
    Viagra is voor slappelingen

Mentioned
    314 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oeh, dat is wel chill!