User Tag List

Page 6 of 7 FirstFirst ... 4 5 6 7 LastLast
Results 201 to 240 of 255

Thread: [Multi] Doom Eternal

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Hmm, ik weet het nog niet... Doom (2016) heeft tot nu toe, na wat ik van Eternal gezien heb, nog wel duidelijk mijn voorkeur. Typisch gevalletje van less is more. 2016 voelde veel meer connected en had een veel betere opbouw terwijl je hier van hot naar her gaat, maar misschien dat dit later nog beter wordt.

En jammer genoeg heb ik gister alsnog amper kunnen spelen... Doemsdag Woensdag.
    Hoever ben je?

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Hoever ben je?
    De 3e missie pas (gelukkig ben ik nergens gespoiled wat het aantal missies of de lengte van de game betreft ) dus wellicht oordeel ik nog wat te vroeg. Her en der, en ook hier, lees ik dat het begin ietwat rommelig is dus ik verander waarschijnlijk (hopelijk) nog van mening Het verhaal en zo moet ook nog op gang komen natuurlijk.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De 3e missie pas (gelukkig ben ik nergens gespoiled wat het aantal missies of de lengte van de game betreft ) dus wellicht oordeel ik nog wat te vroeg. Her en der, en ook hier, lees ik dat het begin ietwat rommelig is dus ik verander waarschijnlijk (hopelijk) nog van mening Het verhaal en zo moet ook nog op gang komen natuurlijk.
    Ik had hetzelfde tot vlak daarna. Het is echt een volledig andere game dan 2016, veel chaotischer, wanneer je wat verder bent en je arsenaal wat uitgebreider is het echt genieten.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uitgespeeld, wat een feest was dit zeg. Pakt alles wat goed is in Doom 2016 en de klassieke Doom games en zet het in de zesde versnelling. Op Ultra-Violance is de game vele malen pittiger dan alles wat zijn voorganger op Nightmare voorschotelt en het is een aanslag op je zintuigen maar het is veruit de beste FPS die ik in een hele lange tijd heb gespeeld. Nog even de laatste multiplayer trophies halen en dan later dit jaar kijken of ik Nightmare kan kloppen.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Ik heb de game gerefund. Ik heb ongeveer anderhalf uur gespeeld en kwam er gewoon echt niet lekker in. Zo vond ik het vrij irritant dat je eigenlijk geforceerd wordt om de hele tijd je vijanden op een bepaalde manier te killen. Een voorbeeld: Omdat je belachelijk weinig ammo bij je kan dragen wordt je geforceerd om die chainsaw continue te gebruiken anders kan je niet meer verder knallen. Ik begrijp uit wat ik gespeeld heb dat je de hoeveelheid ammo die je kan dragen kan upgraden en je krijgt ook meer wapens wat het ook eenvoudiger kan maken maar ik vond het vrij irritant. Zo waren er meer kleine dingen die me gewoon op het moment niet aanstonden. Misschien bevalt die beter als ik hem in de toekomst in een sale mee pak.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Ik heb de game gerefund. Ik heb ongeveer anderhalf uur gespeeld en kwam er gewoon echt niet lekker in. Zo vond ik het vrij irritant dat je eigenlijk geforceerd wordt om de hele tijd je vijanden op een bepaalde manier te killen. Een voorbeeld: Omdat je belachelijk weinig ammo bij je kan dragen wordt je geforceerd om die chainsaw continue te gebruiken anders kan je niet meer verder knallen. Ik begrijp uit wat ik gespeeld heb dat je de hoeveelheid ammo die je kan dragen kan upgraden en je krijgt ook meer wapens wat het ook eenvoudiger kan maken maar ik vond het vrij irritant. Zo waren er meer kleine dingen die me gewoon op het moment niet aanstonden. Misschien bevalt die beter als ik hem in de toekomst in een sale mee pak.
    De bedoeling is inderdaad dat je de kettingzaag op fodder gebruikt om je munitie aan te vullen. Zo zit je nooit zonder munitie en dwingt de game je om midden in de chaos te blijven. Het is een iets andere speelwijze dan andere Doom games en de knop moest bij mij ook even om. Wanneer je de dans beheerst zit je echter nooit meer zonder.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Risico van zo'n aanpak is dan wel weer, en dat zie je aan zo'n reactie van @Exclusive o.a., dat je een ander publiek aan gaat spreken dan voorheen.
    Als ik het zo lees is dat ook niet iets waar ik per se op zit te wachten. Tof hoor dat soort high octane actie, maar continu? Neh. Niet mijn ding. En dat eerste gevoel van hoe gaaf het is hou je, in mijn geval, ook niet vast.

Maar goed, ik heb de game niet gespeeld nog. Dat komt nog wel. Eerst 2016 eens tot het end af proberen te maken.

Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nouja het high octane actie aspect vind ik wel prima (alhoewel ik dat ook niet uren achter elkaar meer hoef) maar dat micromanagement tijdens die actie vond ik vervelend.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nouja het high octane actie aspect vind ik wel prima (alhoewel ik dat ook niet uren achter elkaar meer hoef) maar dat micromanagement tijdens die actie vond ik vervelend.
    Dan is het denk ik niets voor jou, er is naarmate je verder komt meer van dit. Een aanval om armor te vergaren, vijanden die je (zeker in grote groepen) vrijwel verplicht zsm op een bepaalde manier moet raken, meerdere superwapens die je verstandig moet gebruiken. Er is meer crowd control vereist dan de gemiddelde isometrische rpg . Het is echt heel, maar dan ook heel anders dan 2016.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Als ik het zo lees is dat ook niet iets waar ik per se op zit te wachten. Tof hoor dat soort high octane actie, maar continu? Neh. Niet mijn ding. En dat eerste gevoel van hoe gaaf het is hou je, in mijn geval, ook niet vast.
    Er zitten daarom ook behoorlijk veel "platform" stukjes in om de pace ff omlaag te halen. En het blijven zoeken naar secrets (elk hoekje van het level ff bekijken) helpt ook voor denodige cooling-down.
    De high adrenaline gevechten zijn een soort van Arena battles in erg toffe gebieden.

Uiteindelijk blijft bij mij ook wel hangen dat deze game veel vraagt van je aandacht en niet een lekkere bankhang game is. Daar is niks mis mee.
    Door de manier van het "managen" van je ammo en health zit er juist een soort flow in de game die erg uniek is. In combinatie met de muziek die er bij HOORT is het echt een toffe ervaring die geen andere game geeft.

Maar ik snap ook dat dit je niet kan bevallen. Ik moet ook in de mood zijn om DOOM te spelen.

Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dan is het denk ik niets voor jou, er is naarmate je verder komt meer van dit. Een aanval om armor te vergaren, vijanden die je (zeker in grote groepen) vrijwel verplicht zsm op een bepaalde manier moet raken, meerdere superwapens die je verstandig moet gebruiken. Er is meer crowd control vereist dan de gemiddelde isometrische rpg . Het is echt heel, maar dan ook heel anders dan 2016.
    Ja dat armor verzamelen had ik ook al bereikt en ik had ook al een soort super melee aanval gekregen (weet niet zeker of je dat bedoeld met je tweede voorbeeld). Maar is inderdaad voor het moment even niks voor mij. Ik hoopte juist meer op het type game uit 2016. Maar misschien dat het in de toekomst een keer beter klikt en anders wordt het wachten op Wolfenstein III.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    193 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Risico van zo'n aanpak is dan wel weer, en dat zie je aan zo'n reactie van @Exclusive o.a., dat je een ander publiek aan gaat spreken dan voorheen.

Maar goed, ik heb de game niet gespeeld nog. Dat komt nog wel. Eerst 2016 eens tot het end af proberen te maken.
    Doom 2016 kent misschien wel wat rust momenten, maar dat is niet waar de game op zijn sterkst is. Dus inzoomen op de kracht lijkt me in de meeste gevallen precies waar de Doom 2016 fans meer van willen? Ik moet het nog ervaren, vooral dat gun switchen lijkt me wennen, maar ben erg benieuwd.
    Als er iemand op z'n dooie gemakkie door Doom 2016 is gelopen ben ik wel benieuwd hoe dat was

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja dat armor verzamelen had ik ook al bereikt en ik had ook al een soort super melee aanval gekregen (weet niet zeker of je dat bedoeld met je tweede voorbeeld). Maar is inderdaad voor het moment even niks voor mij. Ik hoopte juist meer op het type game uit 2016. Maar misschien dat het in de toekomst een keer beter klikt en anders wordt het wachten op Wolfenstein III.
    Die bedoelde ik niet, die aanval die jij noemt komt er nog bij . Nog meer micro-management.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Doom 2016 kent misschien wel wat rust momenten, maar dat is niet waar de game op zijn sterkst is. Dus inzoomen op de kracht lijkt me in de meeste gevallen precies waar de Doom 2016 fans meer van willen? Ik moet het nog ervaren, vooral dat gun switchen lijkt me wennen, maar ben erg benieuwd.
    Als er iemand op z'n dooie gemakkie door Doom 2016 is gelopen ben ik wel benieuwd hoe dat was
    Doom 2016 is een hardloopwedstrijd tegen een bejaarde die in een rolstoel zit en achterstevoren staat bij het startschot. In Eternal hink je met één been achter Usain Bolt aan.

Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat een bullshit vergelijking Op Nightmare is 2016 een geweldige game.

Ik kom er later nog uitgebreid op terug maar ik vind Eternal ook minder leuk op bepaalde fronten. En het is zo jammer dat er geen difficulty achievements in zitten, de enige achievements die ik leuk vind in een game.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat een bullshit vergelijking Op Nightmare is 2016 een geweldige game.

Ik kom er later nog uitgebreid op terug maar ik vind Eternal ook minder leuk op bepaalde fronten. En het is zo jammer dat er geen difficulty achievements in zitten, de enige achievements die ik leuk vind in een game.
    Qua moeilijkheidsgraad Gauntie, absoluut. Verder ben je weer heerlijk voorspelbaar

Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Noouhhoou

Maar ik weet het echt nog niet hoor. Ik kom er maar niet in en geniet er totaal niet van. Je wordt ook constant gedwongen om op een bepaalde manier te spelen, een manier die ik geen bal aan vindt. Het doet mij gewoon niets. Alsof ik op auto-pilot speel.

EĆ©n ding weet ik iig zeker: ik heb zo'n spijt van die CE Ik had er godverdomme een Switch van kunnen kopen... Dan is het ook nog echt speelgoed-kwaliteit (helm) en nou wil ik niet zeggen dat ik Ć¼berhaupt met zo'n kutding op zou gaan rondlopen, ik wilde 'm namelijk in een vitrine zetten, maar FFS... Wat heb ik gedaan? 220 fucking euro!!! Voor een game waar ik niet eens van geniet. En wat eigenlijk nog het ergste is: ik heb die DLC (Season Pass) meteen ingevoerd dus ik kan het niet eens verkopen.

Oh man, ik zit hier gewoon hardop te lachen omdat het werkelijk zo debiel is.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Lichte Schadenfreude hier.

Ik heb zo'n Killzonehelm op zolder staan. Zelfde laken...

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik de Master Chief helm.. Geen zorgen jongens, we zijn alle drie even gek

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee, dat zijn de mensen die de Fallout 76 CE kochten.
    "It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De game krijgt een 10/10 van AJS. Met prima onderbouwing waarom.

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    106 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Quote Originally Posted by Seabass View Post

De game krijgt een 10/10 van AJS. Met prima onderbouwing waarom.
    Kunnen mensen hier 33 minuten naar kijken? Ik kreeg na een minuut al aids van dat drukke gedoe .
    🐰

So Say We All! Knorretje's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: knorvocht Steam ID: kn0rvink
    Ben ook (voorlopig) afgehaakt om precies die redenen die @Exclusive al aanhaalde. Ook de added platforming en platforming moves vind ik echt tergend deluxe. Ik shelf de game voor nu en kom er later nog wel op terug, maar voor nu vind ik het echt de teleurstelling van 2020.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Er zitten daarom ook behoorlijk veel "platform" stukjes in om de pace ff omlaag te halen.
    Geen goed alternatief m.i. Ik zit niet te wachten op een hoop platformactie in een game als deze, of het moet zo briljant uitgevoerd zijn als in Dishonored.

Uiteindelijk blijft bij mij ook wel hangen dat deze game veel vraagt van je aandacht en niet een lekkere bankhang game is. Daar is niks mis mee.
    Maar ik snap ook dat dit je niet kan bevallen. Ik moet ook in de mood zijn om DOOM te spelen.
    Eens en eens. Ik ben minder en minder op zoek naar dat high octane gehalte in games. Al heel lang trouwens. Dan vind ik de insteek van een Doom 3 een stuk interessanter dan dit. Om dezelfde reden laat ik DMC's, Ninja Gaidens en veel andere games ook eerder liggen.

Aan de ander kant vind ik de lineaire shooter die goed uitgevoerd is rete-interessant en kan ik daar enorm van genieten. Maar Doom zou wel eens doorgeschoten kunnen zijn. Voor mij tenminste. Ik vond 2016 ook niet zo sterk als vele anderen.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platinum Trophy! Ik vind het een topper

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platinum Trophy! Ik vind het een topper
    Beste Doom tot nu toe, op het begin dacht ik van meh dit wordt hem niet.
    Maar op gegeven moment pakt het je en blijf je eraan plakken xD

Nu hopen op meer sp dlc.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Michiel1986 View Post
    Beste Doom tot nu toe, op het begin dacht ik van meh dit wordt hem niet.
    Maar op gegeven moment pakt het je en blijf je eraan plakken xD

Nu hopen op meer sp dlc.
    Het origineel vind ik een van de beste games aller tijden, map design is geniaal (i.t.t. Doom 2, die urban levels kunnen kapot vallen), maar Eternal is zeker nummer twee.

Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ga er na Prey maar eens serieus voor zitten. M'n hoofd stond er ook niet echt naar dus misschien dat het ditmaal wel klikt.

Ik blijf het wel jammer vinden van de achievements/trophies. Je kunt alle SP achievements halen met 1 playthrough op de laagste moeilijkheidsgraad. :/ Het is juist leuk om te moeten knokken voor achievements, damnit! En steeds meer games van de Bethesda-stal hebben dit tegenwoordig. Mensen zullen ook wel denken "Who gives a shit?" maar waar heb je anders trophies voor? Als afvink-lijstje?

Neem nou The Last of Us Remastered, ik kwam er laatst nog achter dat ik de trophy van de hoogste difficulty nog niet heb, dan is het zoveel jaar later nog steeds leuk om te behalen. Als een extra challenge. Of Doom (2016). Laatst nog een Nightmare run gedaan en dan is de achievement/trophy de extra icing on the cake.

Maar goed, binnenkort maar eens verder.

Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Neem nou The Last of Us Remastered, ik kwam er laatst nog achter dat ik de trophy van de hoogste difficulty nog niet heb, dan is het zoveel jaar later nog steeds leuk om te behalen.

Ik heb de tijd niet om goed te worden in games. En haal er ook totaal geen plezier uit om de extreem moeilijke modus te masteren.

Daarom wil ik even wat nuance toevoegen in deze draad dat Doom Eternal ook leuk is als liefhebber van het genre, zonder dat je er full hardcore in hoeft te gaan. Want het komt hier een beetje te veel naar voren dat het "alleen leuk is als je het op ultra mega turbo nightmare hell mode" speelt.
    Last edited by Seabass; 7th April 2020 at 12:54.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    499 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik heb de tijd niet om goed te worden in games. En haal er ook totaal geen plezier uit om de extreem moeilijke modus te masteren.

Daarom wil ik even wat nuance toevoegen in deze draad dat Doom Eternal ook leuk is als liefhebber van het genre, zonder dat je er full hardcore in hoeft te gaan. Want het komt hier een beetje te veel naar voren dat het "alleen leuk is als je het op ultra mega turbo nightmare hell mode" speelt.
    Mee eens. Ik haal zelfs weinig plezier uit hard(core) mode . Geef mij maar een mode waar ik mij 9 van de 10 keer een superhero/God voel en iedereen zn moeder als one punch man kan ownen.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dus als je gaat schaken speel je ook het liefst tegen een kleuter ipv 'n betere speler waardoor je mentaal uitgedaagd wordt, gaandeweg leert en andere en betere tactieken uit gaat denken en toepassen? Dat zijn namelijk dingen die anderen ook in games zoeken in plaats van enkel door een virtuele film met de minste tegenstand te willen wandelen.

Daarnaast ging het mij om de acguevements/trophies voor de liefhebbers cq. de mensen die het leuk vinden, wat er steeds vaker uitgehaald wordt wat ik persoonlijk gewoon jammer vind. Dan is het enkel leuk voor de trophy hunter en OCD patiƫnt en is een trophy lijst meer een afvink-lijst. Dat Wolfenstein II een achievement heeft voor het uitspelen van de game met 1 leven op de hoogste moeipijkheidsgraad vind ik geweldig ook al zal ik 'm zelf nooit halen. Maar het is wel iets waar anderen zich juist weer op kunnen focussen, ook al is het maar een zeer klein percentage. Daar zijn achievements namelijk ook voor: voor de mogelijke en bijna onmogelijke uitdagingen (naast de uitdagingen voor de completionist, of het promoten van bijzondere manieren om de game door te spelen of anders te laten beleven en etc.). En wat dat betreft is Doom Eternal voor die mensen heel saai qua achievements/trophies.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dus als je gaat schaken speel je ook het liefst tegen een kleuter ipv 'n betere speler waardoor je mentaal uitgedaagd wordt, gaandeweg leert en andere en betere tactieken uit gaat denken en toepassen? Dat zijn namelijk dingen die anderen ook in games zoeken in plaats van enkel door een virtuele film met de minste tegenstand te willen wandelen.

Daarnaast ging het mij om de acguevements/trophies voor de liefhebbers cq. de mensen die het leuk vinden, wat er steeds vaker uitgehaald wordt wat ik persoonlijk gewoon jammer vind. Dan is het enkel leuk voor de trophy hunter en OCD patiƫnt en is een trophy lijst meer een afvink-lijst. Dat Wolfenstein II een achievement heeft voor het uitspelen van de game met 1 leven op de hoogste moeipijkheidsgraad vind ik geweldig ook al zal ik 'm zelf nooit halen. Maar het is wel iets waar anderen zich juist weer op kunnen focussen, ook al is het maar een zeer klein percentage. Daar zijn achievements namelijk ook voor: voor de mogelijke en bijna onmogelijke uitdagingen (naast de uitdagingen voor de completionist, of het promoten van bijzondere manieren om de game door te spelen of anders te laten beleven en etc.). En wat dat betreft is Doom Eternal voor die mensen heel saai qua achievements/trophies.
    Ik eh.. Ik moet je iets vertellen. Ga even zitten...

Niemand geeft een fuck op welke moeilijkheidsgraad jij je games speelt. Echt. Het spijt me. Even goede vrienden.

Dus als jij voor jezelf Doom Eternal op Nightmare speelt is het ook gewoon een overwinning. Game is niet minder tof zonder die trophies. Sterker nog, het is een beste prestatie. Ik beloof dat als jij eerder gaat dan ik dat ik het vermeld bij je afscheid.

"Hier ligt Gaunter. De held van 2020 , precies dat Corona jaar. Hij speelde Doom Eternal op Nightmare en we waren met zijn allen nog nooit zo trots op hem geweest. Rust zacht Gauntie..

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Guys hou het even gezellig he Iedereen speelt games op zijn eigen manier.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik bedoelde het niet gemeen .

Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Waarmee je dus laat zien dat je to-taal niet snapt wat ik bedoel. Ik doe het voor mijzelf, omdat ik het leuk vind, net zoals dat jij de platinum van Doom Eternal voor jezelf hebt gehaald, omdat jij het leuk vind, wat je overigens zelf nota bene hier gister verkondigd wat ook niemand iets kan schelen We hebben het hier over achievements/trophies video games, nogal wiedes dat niemand behalve jou het iets kan schelen wat je er in doet maar dat wil nog niet zeggen dat iemand niet bepaalde type achievements kan missen omdat degene dat leuk vind. Dan hoef je er geen analyses of eigen conclusies aan te verbinden die gewoonweg nonsens zijn Lees mijn posts nog eens goed door, wat ik allemaal bedoel staat er toch echt letterlijk.

Maar goed, laat verder ook maar zitten Bepaalde onderwerpen, zeker mbt. Difficulty, halen namelijk altijd irrelevante dingen en onjuiste conclusies naar voren. Zie de Miyazaki en 1 gelijke moeilijkheidsgraad-discussie bijv. op zeh interwebz. "Ja, mensen willen zich graag beter voelen dan anderen." Wait, wut?

Dit onderwerp is eigenlijk al een beetje zoals Nightmare. En die mag men zelf uitvogelen.

Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Dat sowieso, maar het blijft verbazingwekkend dat veel mensen zich altijd aangesproken voelen als er bepaalde voorkeuren of wensen uitgesproken worden. In mijn posts laat ik juist blijken dat er voor ieder wat wils moet zijn, ook in de vorm van cheevo's. That's it.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zal nondeju nog een Demon's Souls platinummen! Dacht je dat ik dat voor mezelf gedaan had?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik begrijp je, zo complex is je redenatie niet. Ik vind het alleen apart, zeker gezien je zegt dat je het voor jezelf doet, dat je een digitale beker wenst te hebben voor je "prestatie". Laten we eerlijk zijn, zo uitzonderlijk is Doom uitspelen op Nightmare niet. En alles wat je voor elkaar weet te spelen dat blijft je dan toch bij?

In mijn optiek is de ervaring niet minder, en ook ik speel graag mijn games met zoveel mogelijk tegenstand, wanneer je geen digitale beloning ontvangt.