User Tag List

Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 40 of 42

Thread: [Multi] Doom Eternal

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

[Multi] Doom Eternal

Once you're done replaying Doom on Switch, what's next? How about a proper sequel? After relaunching the series to critical acclaim (and commercial success), Doom Eternal takes the series further. Imagine a stronger protagonist, twice as many demons (apparently) and well, even more we hope. Alas, that's all we've heard for now. Take a look at the teaser below, and if you're wanting more, you'll have to wait for QuakeCon, which kicks off on August 9th.

The sequel will have twice as many demons, and will let us see “Hell on Earth,” as a Doom sequel probably should. They say they’ll show more at QuakeCon this August.

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nog een uurtje of 10 aan dikke gameplay met tech-metal, nu hopelijk in een iets meer geïnspireerde omgeving dan ruimte-laboratoria, sign me up!

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    yes

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Ik dacht echt even dat ze tijdens de press convo meteen van de trailer over zouden gaan naar gameplay.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Ik dacht echt even dat ze tijdens de press convo meteen van de trailer over zouden gaan naar gameplay.
    Helaas is de gameplay pas bij quakecon, maarja denk dat we na vorige deel wel weten hoe dit speelt

So Say We All! Knorretje's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: knorvocht Steam ID: kn0rvink
    Yessssssssssssssssssss. Kom maar hieerrrr met die zweethandjes en hartkloppingen gameplay!

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    264 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    *installeert Doom nogmaals*

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zag eruit alsof het verhaal zich afspeelt op aarde met die flatgebouwen in de trailer.

Ben zeer benieuwd!

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

gameplay

Last edited by Rappa; 10th August 2018 at 19:39.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Letterlijk één post boven je...

Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Letterlijk één post boven je...
    Ja klopt maar zonder die marketing stand up onzin

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    '' Calling them demons may be offensive so call them mortally challenged instead'' Of iets in die trend what ik van zo'n hologram hoor
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ook nog dit nieuws trouwens:

Doom eternal confirmed for Switch! Bron:
    https://www.google.de/amp/s/www.xgn....ngekondigd/amp

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Oeh, misschien dat ik die dan wel gewoon meepik. Al doet de game weinig nieuws zo te zien...

So Say We All! Knorretje's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: knorvocht Steam ID: kn0rvink
    Holy shit! Wat een bonk briljante shit is het weer .
    Dat snelle stuk in combinatie met de muziek makes me happy .

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Oeh, misschien dat ik die dan wel gewoon meepik. Al doet de game weinig nieuws zo te zien...
    Ben zelfs blij dat ze niet al teveel aan de formule hebben aangepast Laat maar komen! Zo genoten van her eerste deel.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    417 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Enorm genoten van DOOM (2016)
    Deze pak ik ook wel weer mee

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    219 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Fijn om het verschil te zien tussen de console en PC versie

Winner A1GP South Africa jos's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ben zelfs blij dat ze niet al teveel aan de formule hebben aangepast Laat maar komen! Zo genoten van her eerste deel.
    Dit. Vernieuwing is niet altijd nodig. Wanneer een formule goed werkt (ongeacht of het om een game, film of welk product dan ook gaat) is meer van hetzelfde alles dat nodig is voor een volgend deel in de reeks.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by jos View Post
    Dit. Vernieuwing is niet altijd nodig. Wanneer een formule goed werkt (ongeacht of het om een game, film of welk product dan ook gaat) is meer van hetzelfde alles dat nodig is voor een volgend deel in de reeks.
    Vernieuwing misschien niet, maar ik zie toch graag dat een titel evolueert. Ik had n.a.v. alleen de trailer bijvoorbeeld nog niet in de gaten dat er een nieuw gore-systeem geïntroduceerd wordt, wat er supergoed uitziet trouwens. Dat soort dingen zijn voor mij toch wel essentieel voor een goed vervolg. Al is het maar iets kleins.

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    56 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik denk dat het invaden van andere spelers toch wel echt een nieuwe dimensie aan de game gaat toevoegen, klinkt in ieder geval erg interessant.

Member Action Hank's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doom heeft op het gebied van gameplay niet perse vernieuwing nodig. Het moet gewoon ontiegelijk lekker spelen en knallen. Eternal geeft de speler nog meer opties om dat lekkerder te doen. Daarnaast lijkt het erop dat ze nog harder gaan focussen op de feedback naar de speler. Weaponfeel, hoe demons reageren op schade van de wapens etc.
    Wat Doom wel kan gebruiken is het uitbreiden van lore, omgevingen en sfeer, wat ze op die presentatie ook lieten zien. Die concept teasers die daar gepresenteerd werden, daar wordt ik toch wel warm van. Het mysterieuze aspect kan ik altijd erg goed waarderen in games.

Die BFG 10k is natuurlijk een dikke knipoog daar Quake 2 (die had ook zon gigantisch kanon), sowieso zit Doom Eternal al vol met knipogen en fanservice als ik die presentatie mag geloven.
    Deze game heeft de potentie om nog wel eens de allerbeste shooter ooit kunnen worden. Hoop dat ze een juiste de balans kunnen vinden tussen humor en serieusheid. De demons moeten natuurlijk wel een beetje dreigend blijven.

Ik ben best wel hype haha.

Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Action Hank View Post
    Doom heeft op het gebied van gameplay niet perse vernieuwing nodig. Het moet gewoon ontiegelijk lekker spelen en knallen. Eternal geeft de speler nog meer opties om dat lekkerder te doen. Daarnaast lijkt het erop dat ze nog harder gaan focussen op de feedback naar de speler. Weaponfeel, hoe demons reageren op schade van de wapens etc.
    Wat Doom wel kan gebruiken is het uitbreiden van lore, omgevingen en sfeer, wat ze op die presentatie ook lieten zien. Die concept teasers die daar gepresenteerd werden, daar wordt ik toch wel warm van. Het mysterieuze aspect kan ik altijd erg goed waarderen in games.

Die BFG 10k is natuurlijk een dikke knipoog daar Quake 2 (die had ook zon gigantisch kanon), sowieso zit Doom Eternal al vol met knipogen en fanservice als ik die presentatie mag geloven.
    Deze game heeft de potentie om nog wel eens de allerbeste shooter ooit kunnen worden. Hoop dat ze een juiste de balans kunnen vinden tussen humor en serieusheid. De demons moeten natuurlijk wel een beetje dreigend blijven.

Hopelijk nu ook random encounters met cyber demons, miste dat wel in de laatste 2 moderne doom shooters.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Action Hank View Post

Doom heeft op het gebied van Gameplay niet per se vernieuwing nodig en dan vervolgens gameplayvernieuwingen opsommen.

Maar ik ben het volledig met je eens hoor. Het roer hoeft niet omgegooid te worden en ik doel juist op de nuanceringen binnen de gameplay. Inderdaad de feel van de wapens en de bulletimpact. Maar ook juist zo'n aangepast gore-systeem kunnen een hele hoop doen.

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Prima. Nou kan deze game weinig verrassends meer doen denk ik, maar dat hoeft ook helemaal niet. Raggen!

En Boxart:

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

PS4/XB1:

Spoiler:

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

https://culturedvultures.com/doom-eternal-box-art/

Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Member Action Hank's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tot nu toe zijn de reacties heel positief.
    Het kan eigenlijk niet meer misgaan met deze game. Kan niet wachten!

Voor mij de tofste game van de e3. Cyberpunk op 2

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

DOOM Eternal Somehow Seems to be an Improvement in Every Single Way from 2016’s Entry

DOOM Eternal won our Game of Show award for E3 2019 and there are very good reasons for giving it such an accolade.

I cannot stop thinking about DOOM Eternal. I got to play the demo build of id Software’s latest shooter twice this past week at E3 2019 and all I want is more and I want it right now.

Against all of my expectations coming into E3, DOOM Eternal somehow managed to exceed everything that I hoped it would be. As a sequel to the best shooter of this generation (in my humble opinion), id Software really had its work cut out for them in the pursuit of topping everything that made 2016’s game so stellar. From what I’ve played of Eternal, the latest hell-raising shooter doesn’t seem to just be a half-step up, but is instead a major improvement in every discernable way.

“From what I’ve played of DOOM Eternal, the latest hell-raising shooter doesn’t seem to just be a half-step up, but is instead a major improvement in every discernable way.”

So just how did those development wizards over at id seemingly make DOOM Eternal so much better than what came before it? To me, it’s the game’s speed. While 2016’s DOOM was a fast game already, Eternal ramps things up even further. Enemies fill up the screen in droves much more than the last game and they are much more aggressive. As DOOM taught us a few years ago, the best way to succeed is to be that much more aggressive than your foes, meaning that here in Eternal, you have to be even more proactive and deadly than ever before.

DOOM Eternal has continued to add even more mechanics and systems than its predecessor to encourage this aggressive style of play, too. Glory kills return from the last game and these actions still give you health upon pulling them off. Chainsaw kills, in a similar fashion, still refuel your ammo reserves when needed. Joining these mechanics in Eternal though is that of a flamethrower which helps give you added armor. If you utilize your new flame device to catch demons on fire, killing them while they’re still ablaze will allow you to net additional armor that explodes forth out of foes upon death. When you get into the thick of an arena battle in DOOM Eternal, you’ll have to keep track of all three of these levels (health, armor, and ammo) and make sure that you’re pulling off kills that will benefit what you might need at a given time.

Another addition to DOOM Eternal this time around is the advent of 1-Ups which you can collect around the world. Grabbing these will allow you to, well, have an extra life that will revive you on the spot once you die — and trust me, you will die. This seems like a bit of an odd addition to Eternal at first, but the game also seems like it’s a lot harder than 2016’s installment based on what I played. Because of this, grabbing 1-Up tokens spread about the world are almost vital at times and will allow larger engagements to be a bit more manageable. The best part of this is that if you do die and have an extra life, you’re immediately revived on the spot merely a second later. The pace of the combat isn’t broken up whatsoever and you can largely stay locked-in to what you’re doing.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

If there is one area where things do get a bit disjointed or broken up though, it comes with some of the platforming and traversal additions that have come to DOOM Eternal. The demo that I saw had a few areas where you’d need to jump between different rocky platforms with demons awaiting you on each. To get to some of these different spots you would have to sometimes wall climb, walk onto a device that would shoot you into the air, or just simply jump and dash in mid-air.

I’ve already seen some people expressing concerns about more platforming being implemented in DOOM Eternal but I don’t think there’s anything to be nervous about. If anything, the only reason I didn’t love these brief platforming areas was because they seemed to break up the flow of combat a bit. The actual movement felt really precise and fast.

While these short sections did break things up, the traversal mechanics that have been added in combat arenas are largely great. Jumping and swinging on a monkey bar to launch yourself into the air only to then drop out of the sky and blast a Cacodemon in the face with your Super Shotgun is extremely satisfying.

And speaking of the Super Shotgun, the weapon’s new grappling hook is a godsend. The Super Shotgun was already my favorite weapon to use in DOOM but being able to now quickly fly between enemies with the grappling device just feels phenomenal. I haven’t seen all of the weapons and additions that each will have in DOOM Eternal, but the grappling hook for the Super Shotgun is a game-changer. I look forward to blasting hundreds of demons apart with it in the final product.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

“There is no doubt in my mind that DOOM Eternal is now officially my most-anticipated game for the remainder of 2019.”

If there’s one thing that I cannot understate about my time playing DOOM Eternal this week it would be that it just feels incredible to play. The shooting, movement, and everything else in between just feels perfect. Conveying the feel of a game is a hard thing to get across in pieces like this without having actually played it for yourself, but the way everything bleeds into one another in this game is incredible.

Also, can I just say how dumb DOOM Eternal is? Like, dumb in the best way possible. As much as I love playing the DOOM series, I think my favorite quality above all else is just how self-aware and nonsensical these games are. Eternal seems to be leaning into that wackiness even further.

At one point in the demo I played, the Doom Slayer opens up a giant cannon, kicks the missile out of its loading chamber, jumps into the chamber, and proceeds to blast himself out of the turret into a building that looks to be miles away in the distance. He then lands in said building, completely unscathed, and proceeds to start ripping and tearing more demons apart as if nothing had even just happened. It’s hilarious, awesome, and just continues to add to the overall idea that you are an unstoppable demon-killing machine.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

There is no doubt in my mind that DOOM Eternal is now officially my most-anticipated game for the remainder of 2019. If you liked 2016’s revival of DOOM, then you’re going to lose your mind once you get your hands on Eternal. DOOM Eternal wasn’t just the best game that we played this week during E3 2019, it seems like it has a chance to collect quite a bit of year-end awards as well once the dust settles. Let’s just hope that the full game can reach the same highs as the demo that I played.

DOOM Eternal is set to launch later this year on November 22 for PS4, Xbox One, Switch, PC, and Stadia.
    bron

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    November is een drukke maand geworden, Death Stranding, Doom: Eternal, Frozen 2...

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Doom Eternal’s Souls-style invasions are seen as an “endgame” activity for masterful players

One of Doom Eternal’s biggest new features is an invasion mechanic that lets you play as a demon and disrupt a single-player game. It’s something you have to opt into, however, and the developer sees it as an endgame activity for the hardcore.

At the moment it’s still being worked on, so the pace of these invasions is still being tweaked. However, demons will be able to choose from a large pool of enemy types – basically any available in Battle Mode, regardless of the pool of enemies in a particular level – and they will be let loose in another player’s game.

“There’s a very cat and mouse type of dynamic to it,” creative director Hugo Martin explained. “As the demon you have the ability to hide within the environment, get ahead of him, sneak up on him, there’s a bit of a hide and seek mechanic to it. And really the crux of it is that we want people to play through the campaign, we’ve thought about invasion as much more of a endgame type of thing.”

The developer wants people to jump into Battle Mode after the campaign is done, get used to playing as demons, then mix it up in the campaign with invasions.

“Then you get these players who love playing as the Slayer, want to play through the campaign again, and they say, ‘bring it on. Show me what you can dish out at me.’,” Martin said. “And from a demon perspective it’s the ultimate opportunity to grief, and basically jump in a Slayer’s game and poke him in the chest and say, ‘I’m going to take you’. That actually requires both those sides to have a bit of experience with the game and it’s a ton of fun.”

There will be a few areas in levels where you can’t be invaded, but it’s otherwise fair game. For demons, mastery of the level and timing will be key, while the Doomslayer needs to rely more on reactions and movement.

“When you’re playing as a demon there’s different things that you can… like as an example, there’s bounce pads that are only visible to demons that help them get to different places, and if a gate is closed for the Slayer, it may be open for the demon,” Martin added. “As you’re the demon you can see different things in the world, and you can always see the Slayer. You’re always lurking.”

“You’re going to be more successful if you know the level,” executive producer Marty Stratton added. “So that’s why we feel like it’s more of a late game feature, something that people will probably do after they’ve beaten a level or something like that, that you’d want to invade it, because you can spring your attack on the Slayer as the demon, if you know what he’s about to do because you already beat that level.”

One example we’re given is the invader springing a trap on Doomslayer as he navigates across wall-climbing platforming sections. As they say, knowing the levels will be a boon if you want to be a successful demon. For Doomslayer, it’s a dynamic, unpredictable new challenge to overcome. It also adds a bunch of tension since you’re notified when your game has been invaded, but you won’t see the demon until they decide to show themselves.

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De Battlemode van Doom Eternal in beeld

In een zes minuten durende video wordt de Battlemode van Doom Eternal uitgelicht.
    De multiplayermodus laat twee spelers in de huid kruipen van demomen, die het opnemen tegen één speler die als marinier door het leven gaat. De 2v1-modus moet erg strategisch en competitief worden. In onderstaande video worden details gegeven over hoe dat in zijn werk gaat, waaronder de soorten demonen waar uit gekozen kan worden.

Doom Eternal werd op E3 vorig jaar onthuld en de eerste beelden werden op QuakeCon later dat jaar getoond. Het spel moet op alle vlakken groter en beter worden dat de vorige Doom, die in 2016 uitkwam. Doom Eternal is vanaf 22 november beschikbaar op pc, PlayStation 4, Xbox One en Switch, zo werd afgelopen E3 onthuld.

Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    906 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Doom Eternal uitgesteld naar maart 2020

Id Software stelt de releasedatum van Doom Eternal uit tot 20 maart 2020. Dit maakt de ontwikkelaar bekend via Twitter.
    Oorspronkelijk was het de bedoeling dat de shooter op 22 november dit jaar verscheen voor PS4, Xbox One, Switch, Stadia en pc. Id Software gebruikt de extra tijd om de game te laten voldoen aan de standaarden van de studio en om een game te maken "die de grootste verwachtingen overtreft".

De Switch-versie verscheen oorspronkelijk op dezelfde datum als op de andere platforms, maar deze wordt nu op een later moment uitgebracht. Een specifieke datum wordt later gecommuniceerd.

Tevens worden een aantal overige zaken duidelijk gemaakt in het bericht van de vertraging. Zo is een Invasion Mode aangekondigd die als gratis update na launch wordt vrijgegeven. In deze modus kunnen spelers in de game van anderen verschijnen als speelbare duivel. Ook wordt bekendgemaakt dat Doom 64, naast op Switch, ook naar Xbox One, PS4 en pc komt tijdens de release van Doom Eternal. Op alle platformen wordt deze klassieke game gratis beschikbaar gesteld bij pre-orders.

In Doom Eternal bezoeken spelers zowel de hemel als de hel. Dit keer is er een grotere focus op het wisselen van wapens. Ook zijn er meer vijanden tegelijk op het scherm aanwezig. Spelers kunnen een grijphaak, de Meat Hook, gebruiken voor het snel voortbewegen in de spelwereld.

DOH!

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1143 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Heel vet hoor. Ik ben laatste maanden hier en daar aan het Doomen geweest, maar zowel de oude als nieuwe zooi staat wel echt sterk hoor. Doom 64 was echt zo impressive voor zo'n oude game. Vet om te zien dat D64 ook dus meekomt met de pre-orders.

Deze gaat er wel komen hoor.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Heel vet hoor. Ik ben laatste maanden hier en daar aan het Doomen geweest, maar zowel de oude als nieuwe zooi staat wel echt sterk hoor. Doom 64 was echt zo impressive voor zo'n oude game. Vet om te zien dat D64 ook dus meekomt met de pre-orders.

Deze gaat er wel komen hoor.
    Nice! Me too! Inmiddels bij Doom 3, en Doom 64 staat ook op het programma!

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Komt okayish uit. Maar het is op moment wel wat een release hell. RDR 2 die volgende maand uitkomt, En als Fallen Order ook nog goed is. Niet dat volgend jaar rond die tijd ook veel beter is, kijkt naar TlouII, Cyberpunk e.d.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    585 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja dat is eigenlijk altijd wel zo

Teveel games, te weinig tijd. Was ik maar weer 14...

Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komt me eigenlijk best goed uit. Er zitten genoeg nieuwe releases aan te komen. Zo heb ik ook tijd voor andere dingen met de kerst