User Tag List

Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 40 of 145

Thread: [Algemeen] Google Stadia

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

[Algemeen] Google Stadia

Dit is Google Stadia, de krachtige gaming streamingdienst die gaat concurreren met Sony, Microsoft en Nintendo!

Dit is Google Stadia, de krachtige gaming streamingdienst die gaat concurreren met Sony, Microsoft en Nintendo!
    “De toekomst van Gaming is geen box meer!”, aldus Google CEO Sundar Pichai. Tijdens de Games Developers Conference hield Google zojuist een grote persconferentie waar ‘de toekomst van gaming” werd gepresenteerd. De toekomst is Google Stadia, een gaming streamingdienst met ongekende mogelijkheden.

Google Stadia

Vorige jaar testte Google Project Stream waarbij je alleen via de Chrome browser, de game Assassin’s Creed Odyssey kon spelen. Nu laat Google weten dat de streamingdienst Stadia gaat heten. Met n druk op een knop of link, kunnen gamers via Stadia binnen 5 seconden aan de slag met bijvoorbeeld een triple A-game. Er is geen installatie of iets dergelijks bij Google Stadia. Het enige wat de gebruiker nodig heeft, is een snelle internetconnectie. Tijdens de presentatie werd dit gedemonstreerd met Assassin’s Creed Odyssey. Zo zagen we de speler eerst op een Chromebook, dan een zwakke PC, vervolgens een smartphone en als laatste een tablet. Op iedere apparaat kon de speler verder waar hij was gebleven, zonder beperkingen in performance of graphics.

Ongelimiteerde rekenkracht
    Games draaien op Google’s datacenters waar Google hardware heeft staan van partner AMD. Iedere speler krijgt hiermee heel veel rekenkracht tot zijn beschikking. De gebruiker hoeft dus geen sterke PC of console meer te hebben om zware games te kunnen spelen. Volgens Google krijgt iedere gebruiker 10.7 Teraflops aan rekenkracht. Dat is dus veel meer rekenkracht dan de PlayStation 4 Pro (4.2 Teraflops) en de Xbox One X (6 Teraflops). Google geeft aan dat Google Stadia, games kan draaien in 4K-resolutie in 60 frames per seconde en ook nog eens in HDR. De eerste game die gebruik zal maken van 4K en 60 FPS is DOOM Eternal van id Software. Later wanneer 8K de norm wordt, zal Google meer rekenkracht per gebruiker beschikbaar stellen. Sunder Pichai geeft daarnaast aan dat Google’s Deepmind technologie voor slimme AI, gebruikt kan worden in games voor Stadia. Als laatste geeft Google aan dat Stadia gebruik zal maken van cross-play.

De terugkeer van het gamen in splitscreen
    Het aanbieden van rekenkracht via de Cloud zal ook de terugkeer beteken van splitscreen in games. Omdat huidige games op een console, twee keer een game moet renderen en berekenen voor splitscreen, kiezen veel ontwikkelaars ervoor om splitscreen niet te doen. Met Google Stadia is dit geen probleem meer want Google geeft de speler dan gewoon 2x de performance die nodig is om een zware game in splitscreen te spelen. De ene kant krijgt dan dus 10.7 Teraflops en de andere kant van de tweede speler krijgt dan ook gewoon 10.7 Teraflops, waardoor je niets verliest in performance of graphics.

Stadia games
    Google heeft nog niet bekendgemaakt welke games we kunnen verwachten op Stadia. Tijdens de presentatie zagen we NBA 2K, Assassin’s Creed Odyssey en werd DOOM Eternal genoemd. Dus het is aannemelijk dat de uitgevers Take-Two Interactive, Ubisoft en Bethesda, games gaan uitbrengen voor Google Stadia. Google gaat om de streamingdienst aantrekkelijker te maken, ook exclusieve first party games ontwikkelen. Jade Raymond, die voorheen heeft gewerkt voor Ubisoft en Electronic Arts, zal de hoofd zijn van Google’s first party studio’s genaamd Stadia Games and Entertainment.

Beschikbaarheid en prijs
    Stadia zal dit jaar beschikbaar komen in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en een deel van Europa. Dan kosten van de streamingdienst zijn niet bekendgemaakt maar Google zegt meer over Stadia te gaan onthullen in de zomer. Mogelijk hint Google naar een allereerste E3-persconferentie.
    bron

Wikipedia
    Google Stadia
    Last edited by Like-a-Bunny; 20th March 2019 at 16:15.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

OP wordt uiteraard bijgewerkt, maar dan kan er hier in elk geval over gesproken worden.

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tsk, verkeerde positie van de analoge sticks

Maarre, ik ben benieuwd waar het allemaal toe zal leiden. Ik spring pas net in dus effe inlezen zometeen. En ding is zeker: Dit zal de grote drie een flinke schop onder de kont geven. Spahnnund!
    @Like-a-Bunny

Hier is trouwens de livestream (voor in de OP):

Last edited by Gaunter O'Dimm; 19th March 2019 at 19:49.

arubaito heya pasokon Masemium's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    "If only there was a way to sell our concept for a game streaming technology in a stream..."

"Hmm... I know, let's talk about it!"
    We will now ask you, the viewers at home, to click, right now, the button on screen that says "PLAY NOW", to get the first world premiere of STADIA streaming a game *directly* to you.

Gemiste kans
    Your mileage may vary.

Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Microsoft zit zich nou trouwens echt op te vreten waarschijnlijk. Althans, als het ook allemaal daadwerkelijk werkt zoals voorgesteld.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je zou verwachten dat met de huidige internet snelheden en lage latency zoiets toch prima moet werken, zolang het geen fast paced shooter oid is. Ben benieuwd...

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    73 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Wat is hier nou weer het verdienmodel achter? Welke data verzamelt Google hiermee wat zo waardevol voor ze gaat zijn?

Ben benieuwd...

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    720 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Het is dan eindelijk zo ver. Cloud streaming is here. The end of the console.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ondertussen zijn digital-only game libraries nog steeds niet heul populair en wil men toch een schijffie in een apparaat duwen.
    Your mileage may vary.

Mentioned
    720 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Masemium View Post
    Ondertussen zijn digital-only game libraries nog steeds niet heul populair en wil men toch een schijffie in een apparaat duwen.
    Fortnite disagrees.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Fortnite disagrees.
    Fortnite spelers zijn geen gamers!
    Your mileage may vary.

Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The end of the console.

Maar Q3/Q4 2019 dus. Het is te hopen dat MS tegen die tijd ook wat nieuws op de markt kan brengen, dan wordt het nog spannend.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 19th March 2019 at 20:07.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    292 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Je zou verwachten dat met de huidige internet snelheden en lage latency zoiets toch prima moet werken, zolang het geen fast paced shooter oid is. Ben benieuwd...
    Doom Eternal...
    Faster paced kom je niet in je shooters.

Dit is echt heel eeg impressive, maar ik ben ernstig benieuwd wat de catch is/wat dit gaat kosten.

Hoe dan ook, mooi stukje "the future is nearly here".

Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post

Dit is echt heel eeg impressive, maar ik ben ernstig benieuwd wat de catch is/wat dit gaat kosten.
    De catch is dat je voortaan geld in de vorm van abonnementen betaalt om games te mogen huren en dus spelen. Weg games als eigendom.

We are a dying breed

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    De catch is dat je voortaan geld in de vorm van abonnementen betaalt om games te mogen huren en dus spelen. Weg games als eigendom.

We are a dying breed
    Ach, games werden toch al steeds meer "Liiiiiive serviceeeessss!!" /JimSterling, dus daar is dit wellicht goed nieuws voor.

Then again, DLC en MTX gaat niet echt werken met dit model? Of zal ik nog steeds in elke game apart geld kunnen pompen en daarna het ding streamen?

Opzekers dat dit met meerdere abbonementen gaat werken, van een 'sloeber 10 euro per maand assassins creed @ 340p" tot de "60 euro per maand, 8k terrafloppies, en early access en demo"

En waarom leek Jade Raymond zo zenuwachtig en frail on stage? Ze is toch een industry vet? Nou liep de hele presentatie niet echt over van POWERRRRRRR HIER HEB JE GAMES GOOI JE NINTENDO EN PLAYSTATION MAAR WEG DAWGZ

Don't you all have high speedz internet?
    Your mileage may vary.

ng een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    73 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK

We are a dying breed
    Dat is toch nu ook? In het digital-only verhaal, Je neemt een licentie af van de game en kan het spelen zolang het platform het faciliteert.

Zelfs met de fysieke disks... dan is die internet connectie voor je day-one patch toch nodig. No day one, no game

4900 colors beanthere's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ach, games werden toch al steeds meer "Liiiiiive serviceeeessss!!" /JimSterling, dus daar is dit wellicht goed nieuws voor.

Then again, DLC en MTX gaat niet echt werken met dit model? Of zal ik nog steeds in elke game apart geld kunnen pompen en daarna het ding streamen?

Opzekers dat dit met meerdere abbonementen gaat werken, van een 'sloeber 10 euro per maand assassins creed @ 340p" tot de "60 euro per maand, 8k terrafloppies, en early access en demo"

En waarom leek Jade Raymond zo zenuwachtig en frail on stage? Ze is toch een industry vet? Nou liep de hele presentatie niet echt over van POWERRRRRRR HIER HEB JE GAMES GOOI JE NINTENDO EN PLAYSTATION MAAR WEG DAWGZ

Don't you all have high speedz internet?
    Het ging vooral over de technologie en nauwelijks over de games. Mij bekruipt het gevoel dat Google daarmee dezelfde fout maakt die zoveel (grote) partijen hebben gemaakt die probeerden de games-markt van buiten te veroveren. Ik kan er niet warm voor lopen.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by beanthere View Post
    Het ging vooral over de technologie en nauwelijks over de games. Mij bekruipt het gevoel dat Google daarmee dezelfde fout maakt die zoveel (grote) partijen hebben gemaakt die probeerden de games-markt van buiten te veroveren. Ik kan er niet warm voor lopen.
    Toegegeven, de tech vind ik wl interessant, en ook die controller die niet via je PC en browser extra lag erbij gooit, maar direct naar je modem linkt, maar vooralsnog heb ik hetzelfde gevoel als met VR en die always-online dingen en noem het allemaal maar op: Om de zoveel jaar doet men weer een poging om het ding het nieuwe gesneden brood te laten zijn, en dan .... tsja, de tech werkt wel, anders gooien ze het niet op de markt, maar cht lekker gaat het allemaal niet. Blijft toch allemaal ietwat vaagjes, instap model te prijzig, gevoel dat de tech over de gehele wereld nog steeds niet up to snuff is, hier en daar iemand op internet die het ding heeft en vertelt dat het wel okay werkt en dan ... zijn mensen toch meer hyped voor de PlayStation 5 en de Switch U.
    Your mileage may vary.

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    Oi was ik net happy over steam anywhere komt deze over de top

Hopelijk kunnen we er snel mee aan de slag (en is er ook mogelijkheid om vanuit niet-chrome te werken).

Mentioned
    1256 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

We are a dying breed
    Dit gevoel overheerst wel een beetje inderdaad. Ik denk ook dat dit wel eens die gamechanger kan gaan zijn die we hier al jaren aan zien komen.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kudeta View Post
    (en is er ook mogelijkheid om vanuit niet-chrome te werken).
    Ik vond in de presentatie Chrome best wel vaak nadrukkelijk genoemd worden. Iets zegt mij dat dit niet zozeer een onderdeeltje "exclusivity warzzz" is, maar meer dat ze Chrome constant moeten bijpatchen om met Stadia te werken.

Maar is onderbuik.
    Your mileage may vary.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Dus hoef je geen RTX kaart meer aan te schaffen.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    292 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Ik vond in de presentatie Chrome best wel vaak nadrukkelijk genoemd worden. Iets zegt mij dat dit niet zozeer een onderdeeltje "exclusivity warzzz" is, maar meer dat ze Chrome constant moeten bijpatchen om met Stadia te werken.

Maar is onderbuik.
    Chrome wordt nu ook ernstig van gepatched, dus wat is het verschil?

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    208 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Is het al een tijd en werkt als een tiet. Heerlijk! Geen 1500 euro bij elkaar schrapen voor een pc. Maar afnemen zoveel ik wil

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    462 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben benieuwd. Dit kan werken, de test met Assassin’s Creed Odyssey aantal maanden geleden bleek erg goed te werken. Maar het is en blijft streaming dus ik heb nog lichte twijfels.

Controller is… tja ik hoop dat ik gewoon mijn ps4 controller kan gebruiken (die ik nu ook al gebruik op m'n tablet.) De lay-out van de buttons en sticks is dan imho wel weer goed bij deze controller.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mooi concept maar hoop niet dat er strx tig streaming diensten komen met elk hun eigen exclusives en afspraakjes met devs. En de romanticus in mij zegt dat overdaad schaadt. Zelfs met exclusives per platform. Als je straks voor 10 euro p/m nieuwe AAA game gelijk kan spelen gaat de lol er ook beetje van af.
    Maar de voordelen zijn natuurlijk erg groot. Geen gepimp meer nodig met je machine van 2000 euro.

Rooie reus Dina's Avatar
    Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: DinaDani
    Bitches like smiley faces.

BAUKE IS ME Baukereg's Avatar
    Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik vraag me vooral af wat dit voor developers betekend. In principe is zo'n streaming service niet meer dan dat de consument zijn hardware uitbesteedt aan (in dit geval) Google, die op zijn beurt een aanzienlijke marge wil hebben van de prijs. Onderbetaalde developers is een groot probleem en ik zie dat niet verbeteren. Het is ook niet dat musici rijker zijn geworden van spotify, integendeel.

Mentioned
    720 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik vraag me vooral af wat dit voor developers betekend. In principe is zo'n streaming service niet meer dan dat de consument zijn hardware uitbesteedt aan (in dit geval) Google, die op zijn beurt een aanzienlijke marge wil hebben van de prijs. Onderbetaalde developers is een groot probleem en ik zie dat niet verbeteren. Het is ook niet dat musici rijker zijn geworden van spotify, integendeel.

Inmiddels wel hoor, veel artiesten die eerste boycotte zijn nu overstag (Peter Gabriel, Steve Wilson) omdat het sterk is verbeterd. Het blijft wel een beetje winner takes all system, maar niet zo erg als YouTube bv.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mainstream games zijn over het algemeen kant en klaar, zo out of the box. Zoals consolegames gestandardiseerd zijn, lijkt me dat gewoon goed te implementeren. Een Fifa, BF, AC game is denk ik prima voor een dergelijk platform, omdat het gewoon voor iedereen hetzelfde aangeboden kan worden.

Een gigantische groep PC-gamers heeft echter andere eisen. Als een simpel voorbeeld kunnen we bijvoorbeeld modbaarheid nemen. Een Paradox game zonder mods kan ik me niet voorstellen.

Mentioned
    720 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kudeta View Post

Een gigantische groep PC-gamers heeft echter andere eisen. Als een simpel voorbeeld kunnen we bijvoorbeeld modbaarheid nemen.
    Die groep is helemaal niet gigantisch, gewoon een clubje niche gamers als je dat afzet tegen de massa. En dan nog, niemand wordt verplicht hierop te gamen? Het is een dienst die aangeboden word. Het zal in de eerste plaats grote concurrentie zijn voor de consoles, en een groot deel van de PC gamers zijn hier denk ik best voor te vangen. Hoe vaak lees ik hier niet berichten als "ik ben er een beetje klaar mee om een GFX van 1000 EUR te kopen"
    Ik kan niet wachten

Member macc's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Omdat de PC een collectie is van inderdaad meerdere niche markten zie ik de PC niet zo snel verdwijn hierdoor. De eisen van de niche spelers voor custom hardware/software zijn veel te specifiek, bijvoorbeeld VR, joysticks, Track IR etc. Google zal dat niet opeens allemaal gaan ondersteunen.

Wat je misschien wel gaat zien is dat een aantal AAA titels misschien niet meer als PC release komen, maar alleen als stream, maar dat doet verder niet zoveel voor die niche markten.

Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die groep is helemaal niet gigantisch, gewoon een clubje niche gamers als je dat afzet tegen de massa. En dan nog, niemand wordt verplicht hierop te gamen? Het is een dienst die aangeboden word. Het zal in de eerste plaats grote concurrentie zijn voor de consoles, en een groot deel van de PC gamers zijn hier denk ik best voor te vangen. Hoe vaak lees ik hier niet berichten als "ik ben er een beetje klaar mee om een GFX van 1000 EUR te kopen"
    Dat zeg ik toch, alles wat nu op console kan is prima.

Waarom zouden 750+ miljoen gamers op de pc gamen als ze geen andere eisen zouden hebben dan console gamers .

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Culloden View Post
    Mooi concept maar hoop niet dat er strx tig streaming diensten komen met elk hun eigen exclusives en afspraakjes met devs.
    Tsja, als Google ook op de Epic toer gaat dan uh... moet ik cht een andere hobby. Maar dat moet ik al 10 jaar ondertussen HA! HA! HA!
    Your mileage may vary.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    580 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Laten we eerlijk zijn dit is een ideale oplossing voor het gross van de gamers in de wereld ook met de latency.

Persoonlijk ben ik een man die de leegte in zijn ziel vult met fysieke releases. Steel cases geven me een chubby bijvoorbeeld.

Dit zal wel minder worden maar ik geloof niet dat fysieke media gaat uitsterven. Er zijn te veel verzamelaars wereldwijd
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

If you think the industry is shit now you should wait and see the kind of garbage they are going to pump out for this new generation of games

- gameplay laughably streamlined to make up for massive latency and also to be playable on phones and tablets
    - race to the absolute bottom so everything is a 1000 hour gook grinder design to occupy your every waking moment
    - ownership and modding will be a thing of the past
    - every current practice like MtX, season passes, predatory DLC will be taken to it's logical parasitic conclusion
    - ads because fuck you
    - Google pays based on retention so only the biggest, broadest games survive while everyone fights for table scraps

Fuck this gay earth, Hollywood 2.0, time for a new hobby like woodcutting.
    Almost lol'd IRL en PM naar Doc en Cloud.
    Your mileage may vary.

BAUKE IS ME Baukereg's Avatar
    Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    PC gaming?
    Blijft gewoon bestaan.

Old skool console gaming?
    Blijft ook gewoon bestaan.

Fysieke verkoop?
    Er is nog altijd vraag naar, dus ook dat blijft bestaan.

Developers die games ouderwets uitbrengen?
    Yep, die zijn er ook nog steeds.

Consumenten die begrijpen dat streaming op de lange termijn duurder is dan zelf hardware kopen?
    Die zullen er ook zijn, dus zal een deel van de markt zich daar altijd op aanpassen.

Sommige gamers roepen moord en brand, dat ze gaan stoppen met gamen als dit de toekomst is. Maar uiteindelijk loopt het niet zo'n vaart. Kijk maar naar VR en blockchain, die zouden ook het hele gamelandschap op zijn kop zetten.

Mentioned
    720 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Kijk maar naar VR en blockchain, die zouden ook het hele gamelandschap op zijn kop zetten.
    Ik weet niet of dat nu echt belooft is, het zijn zeker allemaal smaken die iets toevoegen aan het gamelandschap. VR is alleen een peripheral die niet direct een concurrent is voor MS en Sony, dat is Google met dit product wel. In dat opzicht kunnen ze wel het landschap op zijn kop zetten, er is INEENS een hele grote speler bij met een produkt die qua functionaliteit enorm toegankelijk is.
    Ik kan niet wachten

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1143 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Kijk maar naar VR en blockchain, die zouden ook het hele gamelandschap op zijn kop zetten.
    Ware het niet dat VR en blockchain een compleet ander product zijn dan wat ze vervangen. Dit is veel meer een vervangend goed natuurlijk.

Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ook wel rekening houden met dat wij hier niet als casual gamers tegenaan kijken. Deze dienst is een fantastisch alternatief voor de casual gamer die ff de nieuwste Tom Raider of af en toe Fifa wil spelen lijkt me.