User Tag List

Results 1 to 24 of 24

Thread: [Multi] Dangerous Driving

Member
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: xxxDarkRuleRxxx

[Multi] Dangerous Driving

From the creative talent behind the genre-defining Burnout series, Dangerous Driving puts aggression back into the racing genre, recapturing the spirit of the past and taking it to a new place.

http://www.threefieldsentertainment....erous-driving/

Release date: 04/09/2019

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Geinige budget titel (30 euro). Een soort van remake van Burnout 1.

Maar ik denk niet dat ik het anno 2019 zou kopen.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    No worries, it's on Epic... koopt toch niemand

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Nice @DarkRuleR , zat al tijdje te twijfelen om aan te maken. Euroganmer is hyped rest is meer in de "meh" mode.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Beetje indruk van wat modussen met Metalen Jezus. Die is groot Burnout-fan. Hij kan dit spel wel waarderen.

Er zit btw wel een toffe functie in voor background music, je kan direct in-game Spotify streamen.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Er zit btw wel een toffe functie in voor background music, je kan direct in-game Spotify streamen.
    Is dit een toffe functie of minder tof omdat ze zelf geen muziek hebben toegevoegd aan de game ? Zonder Spotify account vind je dit niet echt tof denk ik

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    527 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Is dit een toffe functie of minder tof omdat ze zelf geen muziek hebben toegevoegd aan de game ? Zonder Spotify account vind je dit niet echt tof denk ik
    Ik vind dit een geweldig iets.
    Hoe vaak heb je een race game met een soundtrack om te huilen. Tot op met je slappe kut trance of Dubstep. Geef mij maar lekker de optie om mijn playlist te luisteren. En je zit niet te kutten met licenties die aflopen dat de game ineens verdwenen is.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Ik vind dit een geweldig iets.
    Hoe vaak heb je een race game met een soundtrack om te huilen. Tot op met je slappe kut trance of Dubstep. Geef mij maar lekker de optie om mijn playlist te luisteren. En je zit niet te kutten met licenties die aflopen dat de game ineens verdwenen is.
    Dat begrijp ik en ben ik helemaal met je eens net als met @Seabass maar vind het een stap te ver om dit aan te moedigen. Als dit er als extra optie in had gezeten was ik 100% voor geweest. Nu voelt het als "regel zelf die muziek maar want kost ons teveel"

Als Burnout fan voel ik mij bijna wel gedwongen deze game te kopen, al was ik niet verkocht bij zien van de gameplay.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Dat begrijp ik en ben ik helemaal met je eens net als met @Seabass maar vind het een stap te ver om dit aan te moedigen. Als dit er als extra optie in had gezeten was ik 100% voor geweest. Nu voelt het als "regel zelf die muziek maar want kost ons teveel"

Als Burnout fan voel ik mij bijna wel gedwongen deze game te kopen, al was ik niet verkocht bij zien van de gameplay.
    Is nog niet zeker toch? Maar ik vind het ook niet perse een goede ontwikkeling als dit de enige bron van muziek is (of de megeleverde soundtrack wel heel lackluster is). Beide is altijd het fijnst, je zag het vroeger nog wel eens dat je wavs/mp3s in een map kon flikkeren (Sims 1 met die custom radio station ).

En ik ben ook groot BO fan maar nog niet verkocht aan dit nee.

Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Beide is altijd het fijnst, je zag het vroeger nog wel eens dat je wavs/mp3s in een map kon flikkeren (Sims 1 met die custom radio station ).
    GTA IV die het als radio-station in de game verwerkte

Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    GTA IV die het als radio-station in de game verwerkte
    yes, volgens mij op 3 al zelfs Het is de laatste jaren wat weggevaagd lijkt het

Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Maar is niet gek he... Ik heb even gekeken in m'n Muziek-folder, maar de laatste keer dat ik daar een file aan heb toegevoegd, dat is ruim 3 jaar geleden... (Defqon 2015) en dat was zelfs nog een rip van YouTube

Streaming heeft de hele lokale opslag van mp3's overbodig gemaakt.

Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Maar is niet gek he... Ik heb even gekeken in m'n Muziek-folder, maar de laatste keer dat ik daar een file aan heb toegevoegd, dat is ruim 3 jaar geleden... (Defqon 2015) en dat was zelfs nog een rip van YouTube

Streaming heeft de hele lokale opslag van mp3's overbodig gemaakt.
    Oh sure dat speelt zeker ook mee. MAar het valt mij op hoe weinig games nog dit soort integraties doen.

Ik heb ook al jaren geen mp3 meer gedownload.

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik ben een ouderwetse ziel die nog geloofd in muziek kopen en dat je het dan als consument bezit. Het stoort me wel als Spotify de enige manier is om muziek in het spel te krijgen, daarmee sluit je dus iedereen uit die geen Spotify heeft. Bied dan meer alternatieven.

FlatOut is altijd een zekerheidje tijdens lanparties, maar voor die ene lanparty in het jaar voldoet FlatOut nog altijd en zie ik deze game weinig toevoegen.

Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik ben een ouderwetse ziel die nog geloofd in muziek kopen en dat je het dan als consument bezit. Het stoort me wel als Spotify de enige manier is om muziek in het spel te krijgen, daarmee sluit je dus iedereen uit die geen Spotify heeft. Bied dan meer alternatieven.

FlatOut is altijd een zekerheidje tijdens lanparties, maar voor die ene lanparty in het jaar voldoet FlatOut nog altijd en zie ik deze game weinig toevoegen.
    Zet dan je grammafoonspeler met je favoriete plaat die jij bezit op tijdens het spelen. Mooier kan toch niet!

Ze zullen wss wat royalty-free deuntjes in de game gooien. Het is nog niet uit. En het gebruiken van streaming via Spotify is een OPTIE, geen must.

Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ze zullen wss wat royalty-free deuntjes in de game gooien. Het is nog niet uit. En het gebruiken van streaming via Spotify is een OPTIE, geen must.
    Ik vind het dan alsnog een interessant punt wat Baukereg (en Rappa) aanstipt. Als ze een toffe soundtrack hebben en daarnaast dit als optie bieden, prima. Maar als de soundtrack lackluster is want "je hebt toch de Spotify integratie": dat is minder fraai. Ik vraag mij ook af hoe dat gaat als je geen betaalde Spotify hebt, maar niet iedereen heeft op de plekken waar hij speelt (goed) internet.

Anderzijds vind ik het niet persé een slechte ontwikkeling: indirect betaal je nu voor muziekrechten (of de kosten om het te composeren/performen) waar je mogelijk geen gebruik van maakt, en het zou een oplossing zijn voor de rechtenissues met muziek van sommige games. Maar vergeleken met de huidige status quo is het een beetje cheap.

Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vind het dan alsnog een interessant punt wat Baukereg (en Rappa) aanstipt. Als ze een toffe soundtrack hebben en daarnaast dit als optie bieden, prima. Maar als de soundtrack lackluster is want "je hebt toch de Spotify integratie": dat is minder fraai. Ik vraag mij ook af hoe dat gaat als je geen betaalde Spotify hebt, maar niet iedereen heeft op de plekken waar hij speelt (goed) internet.

Anderzijds vind ik het niet persé een slechte ontwikkeling: indirect betaal je nu voor muziekrechten (of de kosten om het te composeren/performen) waar je mogelijk geen gebruik van maakt, en het zou een oplossing zijn voor de rechtenissues met muziek van sommige games. Maar vergeleken met de huidige status quo is het een beetje cheap.
    Laten we niet vergeten dat dit een Indie studio is van 7 personen. Ergens raakt je budget op. In die video van MetalJesusRocks geeft hij aan dat het team problemen had met het rond krijgen van muziek in de game. Ik denk dat het te duur zou worden oid.
    Denk dat ze er nog wel mee bezig zijn, maar laten we niet nu al conclusies trekken.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De game is sinds gister beschikbaar dus ga er niet vanuit dat er nog veel veranderd

Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Laten we niet vergeten dat dit een Indie studio is van 7 personen. Ergens raakt je budget op. In die video van MetalJesusRocks geeft hij aan dat het team problemen had met het rond krijgen van muziek in de game. Ik denk dat het te duur zou worden oid.
    Denk dat ze er nog wel mee bezig zijn, maar laten we niet nu al conclusies trekken.
    Oh er zijn wel redenen voor, maar dat betekent niet dat dit een issue kan zijn voor mensen Zoals ik al zei, ik vind het niet persé een slechte zaak: ik kan mij voorstellen dat kleine developers de grootste moeite hebben om aan de juiste muziek te komen, daar kan dit een uitkomst voor zijn. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan natuurlijk.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    527 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Oh er zijn wel redenen voor, maar dat betekent niet dat dit een issue kan zijn voor mensen Zoals ik al zei, ik vind het niet persé een slechte zaak: ik kan mij voorstellen dat kleine developers de grootste moeite hebben om aan de juiste muziek te komen, daar kan dit een uitkomst voor zijn. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan natuurlijk.
    Voor mij zit het in het type game. Sport/race games mogen van mij standaard deze optie wel meenemen. Want op een gegeven moment ben ik wel klaar met de muziek.

Puu
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Voor mij zit het in het type game. Sport/race games mogen van mij standaard deze optie wel meenemen. Want op een gegeven moment ben ik wel klaar met de muziek.

Puu
    Maar ik zeg ook nergens dat ik de optie slecht vind, integendeel: ik juich hem toe Zeker bij sport/race games vandaag de dag geen overbodige luxe, gezien niet iedereen dubstep en dat soort muziek kan waarderen.

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ziet er leuk uit maar hadden ze misschien niet eens 'n iets kuttere naam kunnen bedenken? Maar ja, then again: het dekt de lading natuurlijk wel en je weet het maar nooit met het publiek Ik hoop in ieder geval dat het geen flop wordt zoals die laatste game van de developer van Motorstorm (alhoewel dat natuurlijk ook andere redenen had).
    'I wish you good fortune in the wars to come.'

- Ser Arthur Dayne, the Sword of the Morning

Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Ziet er leuk uit maar hadden ze misschien niet eens 'n iets kuttere naam kunnen bedenken?
    Gelukkig, ik ben niet de enige

Sent from my Moto G (5S) Plus using Tapatalk

Blessing upon friends! Masemium's Avatar
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Driving kan anders best wel dangerous zijn, weet ik uit ervaring, dat stond laatst op Facebook.
    Your mileage may vary.