User Tag List

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 41 to 80 of 105

Thread: [Multi] Star Wars Jedi: Fallen Order

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Maar het klinkt wel leuk in een tweet natuurlijk en EA bashen doet het altijd goed.
    Daarbij zijn de Titanfalls uitstekende singleplayer-ervaringen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    EA had alle imago punten kunnen pakken als ze Bioware terug lieten gaan naar Kotor.
    Serieus, dat wil je niet meer. De cultuur bij BioWare is hartstikke verrot - lees de verhalen van ex-BioWare medewerkers maar op Glassdoor - dat komt niet meer goed daar.
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Daarbij zijn de Titanfalls uitstekende singleplayer-ervaringen.
    + de mensen achter Medal of Honor en Call of Duty.

Die tweet heeft het trouwens erover dat het een RPG wordt, eerste keer dat ik dat hoor.
    I'm on to Cincinnati.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Daarbij zijn is de Titanfall 2 een uitstekende singleplayer-ervaring en.
    Volgens mij was eerste titanfall singleplayer gewoon offline vs bots

Member macc's Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Als ik het goed begrepen had, was het vooral Bioware zelf die met het idee van Anthem is gekomen. En ik kan me voorstellen dat Respawn ook veel creatieve vrijheid heeft gehad bij deze star wars game.

Maar het klinkt wel leuk in een tweet natuurlijk en EA bashen doet het altijd goed.
    Anthem is indd meer het falen van Bioware dan van EA. Alle sleutelfiguren daar zijn weg. Dus stel dat EA ze KOTOR had gegeven, het is maar de vraag of daar een goede game uit was gekomen.

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    691 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ik hoop wel op een wat slower paced game als Titanfall. Dat was wel een hectische rollercoaster ride van begin tot einde ipv wat bijvoorbeeld Jedi Knight was.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Volgens mij was eerste titanfall singleplayer gewoon offline vs bots

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    150 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ik hoop wel op een wat slower paced game als Titanfall. Dat was wel een hectische rollercoaster ride van begin tot einde ipv wat bijvoorbeeld Jedi Knight was.
    Inderdaad. Wat ik al eerder zei; ik hoop meer op continuation op Jedi Knight dan op Force Unleashed.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Maat van me zei dat de trailer leek op de footage van 1313, Of in ieder geval het deed hem aan die game denken.
    Zou me bijna niks verbazen dat het een Uncharted 2 type game is.
    Wacht wel op spelers ervaring vids/word of mouth.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Star Wars Jedi: Fallen Order is volledige visie van Respawn, krijgt geen dlc

Jay Ingrem, community manager van EA Star Wars heeft op Twitter veel nieuwe details bekendgemaakt over Star Wars Jedi: Fallen Order. Ook Stig Asmussen, de regisseur van het spel, onthult in een interview nieuwe informatie.
    Afgelopen zaterdag werd Star Wars Jedi: Fallen Order officieel aangekondigd door Respawn Entertainment en EA. In het spel, dat draait om het falen van de Jedi Order na Episode 3, nemen spelers de rol aan van de beginnende Jedi Cal Kestis. De community manager van EA Star Wars, Jay Ingrem, heeft na de onthulling van Fallen Order een aantal vragen van fans beantwoord op Twitter en meer details bekendgemaakt over het spel.

Ingrem verzekert ten eerste dat Star Wars Jedi: Fallen Order alleen wordt beïnvloed door de visie van Respawn en dat EA alleen het groene licht geeft. Er zijn geen plannen zijn om uitbreidingen uit te brengen voor het spel en Fallen Order krijgt ook geen seizoenspas. Ingrem geeft hierbij aan dat het de prioriteit is van Respawn Entertainment om een sterk, opzichzelfstaand verhaal neer te zetten. Het verhaal richt zich vooral op de nieuwe personages, maar er zijn ook bekende gezichten te zien. Eerder was al bekend dat Fallen Order enkel een singleplayer game is en geen microtransacties en lootboxen bevat.

Fallen Order wordt gespeeld vanuit de derde persoon. Het vechtsysteem is een belangrijk onderdeel van het spel en lijkt volgens Stig Asmussen, de regisseur van Fallen Order, op dat van de Metroid-franchise en The Legend of Zelda: The Wind Waker. In een interview met Press Start vertelt hij dat het spel eindbazen bevat en dat elke vijand zijn eigen sterke en zwakke punten heeft.

Respawn Entertainment wil nog niet ingaan op de geschatte speeltijd van Fallen Order. Ingrem legt uit dat het spel nog in ontwikkeling is en dat de lengte van de game dus nog niet vast staat. Hij wist wél te verklappen dat locaties opnieuw ontdekt kunnen worden, wanneer de speler bepaalde vaardigheden vrij speelt en hij verzekert dat het team er alles aan doet om te zorgen dat elke minuut van Fallen Order een authentieke Star Wars-ervaring is. Asmussen kon in zijn interview met Press Start vertellen dat Fallen Order in ieder geval geen kort spel wordt.

Fallen Order is alleen verkrijgbaar als standaard- of deluxe-editie. De deluxe-editie van het spel bevat cosmetische outfits en items, al kan Ingrem nog geen details kwijt over de hoeveelheid hiervan. Cosmetische items zijn ook te verkrijgen in het spel en er zijn mogelijkheden om het personage aan te passen, maar ook hier wordt nog geen informatie over gedeeld. Hoewel er geen verzamelaareditie is op lancering, sluit Ingrem niet uit dat deze in de toekomst nog verschijnt. Ook zijn er voorlopig geen plannen om het spel uit te brengen voor de Nintendo Switch.
    Tijdens de onthulling van Fallen Order werden er nog geen gameplay-beelden vertoond. Deze kunnen waarschijnlijk worden verwacht in juni, wanneer het spel aanwezig is op de E3.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    De beste marketing voor een EA published game anno 2019 is aangeven dat EA niets te maken heeft gehad met de development

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Nou, belangrijker, die gameplay details klinken wel echt goed en zouden precies in mijn straatje te vallen. Wind waker en Metroid prime zijn goede voorbeelden om naar te kijken!

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amy Hennig - van het gecancelde Star Wars project - reageert op de recente ontwikkelingen:
    "[It's] odd!" Hennig told Eurogamer. "I have to be candid with you. I mean, it's coming from the EA Star Wars Twitter handle, so it's certainly part of the plan, but I don't know whether it's implicitly referencing previous comments they made after our project was killed?

"There is so much change in this industry all the time. Over the course of my time at EA, we were back and forth on what the overall publishing corporation wanted. Everybody's trying to figure out what the right path is. I also think Respawn's game has the benefit of being largely developed before they were acquired. It is a protected entity, and Vince [Zampella] makes very sure - because he's part of the executive team at EA, he can protect the interests of Respawn.

"This is all speculation on my part, I don't know why the change of heart happened, because that was very clearly not an acceptable plan when we were working on Ragtag! But you know, things change. [The decision to cancel Ragtag] was made in summer 2017. We found out in October 2017. So that's almost two years ago, and a lot has changed in that time, and there's been a pretty public and vocal backlash against the idea gamers don't want single-player finite games without all these extra modes. Of course they do, of course we do. So maybe this is just a demonstration of a change of strategy for EA.

"And you've got to understand there's been huge changes in management there since all of this happened as well. Both Patrick Soderlund and Jade Raymond have left in the meantime, and Laura Miele, who was the franchise general manager for Star Wars when I joined, is now in Patrick's role. So I don't have any insider knowledge, but there's a lot of reasons they could have adopted a new attitude for this. And I'm glad for Respawn's sake, because I'm excited about their game, and I've heard great things about it."
    Ze vertelt ook hoe haar project in elkaar zou steken, check.
    I'm on to Cincinnati.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Interessant artikel. Toch zonde dat EA pas twee jaar later tot inkeer is gekomen. Ik ben erg benieuwd wat ragtag geworden was.

Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Videootje onder de link.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben zo benieuwd hiernaar. Net Titanfall 2 singleplayer uitgespeeld en dat geeft wel een hoop vertrouwen in dit. Hopelijk de eerste echt goede star wars game in jaren.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De gameplay doet mij denken aan The force unleased meets Uncharted. Hopen op beetje goed verhaal, vind het al tof dat moves van laatste films hier in hebben zitten.
    Last edited by Rappa; 8th June 2019 at 19:14.

Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik dacht die post de trailer meteen wel even ^

Het komt op mij wel erg simpeltjes over.

[edit] Echt een afgrijslijke protagonist. Ik kan daar echt amper doorheen kijken.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Had hem bij EA verwacht Vond hem later pas.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

[edit] Echt een afgrijslijke protagonist. Ik kan daar echt amper doorheen kijken.
    Nice Forest Whittaker. Het main personage doet me weinig maar de sfeer zit er wel in. Animaties komen nog wel een beetje houterig over, maar kan ook door alpha komen.

Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vind juist de Nuance wel fijn. Doet me heel erg aan Katarn Era denken.
    Zie ook wel Titanfall/Force Unleashed elementen maar gelukkig geen Force Spam factor Brrrr.
    Als vs andere Force Users maar geen QTE is.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, dat had ik ook. Het lijkt niet echt een hele diepgaande game te zijn, maar goed. Kan nog steeds gewoon wel lekker wegspelen. Vind het geluid en de muziek wel echt top, dus misschien alleen al voor de sfeer de moeite waard!

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    399 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Toffe setting. Prima interactie met de planeet mbt de beesten. Dit voelt alsof het de goede kant op gaat. Zin an!

I can haz cheescake ? nightwing01's Avatar
    Mentioned
    116 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: nightwing01
    Ik voel hem niet . Misschien als ze wat meer laten zien. Maar voor nu, nee. Voelt wat leeg aan.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    527 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Een Day one EA game. Dat het nog mogelijk is vandaag de dag. Leven kan soms raar lopen.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    160 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    game ziet er mooi uit maar gameplay wise lijkt het poep. Het lijkt een soort mengsel te willen zijn van Uncharted/Tomb Raider/God of War. Verder oogt de combat bagger, en als ze dan vol trots staan te verkondigen dat de persoon die de missie al de nodige keren heeft geoefend ben ik erg teleurgesteld in in wat ze lieten zien van de combat. iedere move was onderhand hetzelfde.

Wacht nog wel ff af, maar lijkt er op dat dit weer eentje voor de budgetbak gaat worden. De tijden van Jedi Knight zijn helaas al lang voorbij

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    691 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Het ziet er wel erg eenvoudig edoch "speelt lekker weg" uit ja. Maarja niet heel anders verwacht om eerlijk te zijn.
    Ik kan niet wachten

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Het ziet er wel erg eenvoudig edoch "speelt lekker weg" uit ja. Maarja niet heel anders verwacht om eerlijk te zijn.
    Yep en het heeft een schattige kleine robot sidekick. Vooropgezet het geen flop wordt, een titel voor de < €20,- ramsjbak aanschaf, leuk voor een regenachtig weekendje wanneer de 'r' in de maand zit. Paar Starbucks Cappuccino's en gebakje van Zuccotto in IJsselstein er bij en genieten maar
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ligt vast nog ergens een steen uit 200 B.C. of muurtekening van eerste Jedi om op los te gaan Tentakel.

Member Action Hank's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gameplay zit er een beetje sloom uit allemaal.
    Lasers vliegen super langzaam, vijanden reageren laat en lopen/rennen langzaam. Misschien speelt het stukken beter dan het er uit ziet.

Verder ziet het er wel interessant uit, ben benieuwd of de Jedi Knight Darkforces itch gekrapd kan worden.

Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Snap de problemen betreft Gameplay niet, Vind het er goed uitzien misschien een beetje te technisch. Maar zie er wel leuke opties in om mee te spelen.
    Of is het dat niemand ruimte wil geven omdat EA het Published

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ligt vast nog ergens een steen uit 200 B.C. of muurtekening van eerste Jedi om op los te gaan Tentakel.
    Het Star Wars universum gebruikt de christelijke kalender niet, dus dat wordt een beetje lastig. Maar misschien valt er iets aan te merken op de manier waarop de sociaal-economische en politieke structuur van de Wookie-samenleving is vormgegeven vanuit comparatief primatenperspectief...

Ben je mal, dit is een game voor als ik echt niet wil nadenken
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Action Hank View Post
    ben benieuwd of de Jedi Knight Darkforces itch gekrapd kan worden.
    Retorisch neem ik aan?

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik krijg er een spiderman gevoel bij. Niet al te moeilijk doen, top gameplay en prima graphics. Heb hier wel zin in.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Star Wars Jedi: Fallen Order hands-on: "Finally, a game that nails the feeling of being a Jedi"

Star Wars Jedi: Fallen Order hands-on gameplay impressions from E3 2019

Okay, we’re in business: it has taken half a decade, but EA has finally made a Star Wars game worthy of the name. Star Wars: Jedi Fallen Order is, in a sense, a game of component parts. There’s a dollop of Uncharted here, a dash of Metroid there, and a surprising whiff of Dark Souls. But in the hands, what it feels like most of all is a Respawn game. Fallen Order is the work of a new team at the Titanfall 2 developer, assembled from scratch in order to build third-person action games. They have done so at the first time of asking, and with a flourish.

The Respawn producer who walks me through my 45-minute hands-on session at E3 2019 admits to having been a bit disappointed by the response to the game’s showing during the EA Play press conference last weekend. Onlookers said it looked a bit too easy, a little too linear, maybe a tad too basic. Not a bit of it. While the difficulty has indeed been toned down for E3 – as is often the case, where tight appointment timings mean you can’t really have people dying 20 times on a mid-boss – we still die more times than we’d care to admit during a wave-based combat gauntlet that serves as our introduction to the game’s mechanics.

The foundations of the combat system are certainly simple: light and heavy attacks, a block button that can be tapped for a parry, a dodge that can be modified into a roll with a double tap, and a jump. Up on the triggers are three Force powers – push, pull, slow – that can either be tapped for a quick move, or held for a stronger effect.

But those are merely the basics, and things stop being basic pretty rapidly. Enemies attack with purpose and hit hard; combat is not merely about whaling away on an opponent until they fall over, but involves breaking through their defences, at which point the next hit will kill them. If that sounds a little like Sekiro then yes, well done; my new producer friend admits the team at Respawn were taken aback by the two games’ shared DNA when FromSoftware's game released a few months ago.

It’s not quite as punishing, admittedly. In Sekiro, you need to perfectly time several parries in a row simply to stay alive. Here, on the rank and file at least, one good parry is all you need to blow their defences open. The timing window is generous in the extreme, at least in the E3 demo – I’m told it’s considerably smaller in the game being built back at Respawn, but even with stricter timing this is no Souls-like game in terms of difficulty.

Yet it is in other ways. The game is broken up into a number of discrete planets, each housing levels that, while appearing linear, loop back around on themselves in a Miyazaki kind of way. There are meditation runes at which the protagonist can heal up, recharge his droid’s limited stock of healing items, access the skill tree to power himself up and respawn enemies in the region. Next to one rune we find what appears to be a chasm, but which we’re told is the bottom of an elevator shaft, allowing you to return to safety later in the level.

There’s an element of Metroid too in the gentle gear-gating that blocks your progress through the levels. Impassable obstacles are shown on the map in red; when either you or your droid have acquired the relevant power, it turns green to show you can now pass through. Some will lead to treasure; others will be points on the critical path. This is no linear stomp, nor a short game. Respawn won’t be drawn on the game’s length, but I’m told this will not be the sort of 12-hour character-action game you might imagine.

But at this stage, the combat is the main draw. I wrecked an AT-ST in, like, 20 seconds using only a lightsaber. This is, finally, a game that nails the feeling of being a Jedi: you are fast and powerful, attacks connect with real heft, and the finishing blows that follow a successful guard break ratchet up the power fantasy with a little spectacle while also feeling like a fitting reward for a job well done. The parry is delightful, whether you’re seeing off a stormtrooper’s melee swing or perfectly deflecting blaster fire.

The dodge can also be perfectly timed, and dipping away at the last second from a hulking droid’s haymaker is a wonderful feeling. The powers are a little harder to get your head around – I’m given all of them at once, rather than acquiring them piecemeal through the game, and keep forgetting which is on which button. But they’re great fun when you get it right, and can be used in some creative ways. I quickly grow to hate a flamethrower-bearing Stormtrooper, but using a level-two Force Push against one that’s near a wall turns the poor chump’s fuel-tank backpack into a time bomb. Lovely stuff.

I wasn’t expecting much from Fallen Order, if I’m honest. Respawn certainly has pedigree, but that has to be offset against EA’s miserable track record with the Star Wars licence. The demo presented during EA Play didn’t convince me, and I still believe that the protagonist is one of the blandest I’ve seen at this or any E3. And yet. Yet. What I find instead when the game is in my hands is the most pleasant surprise of the show so far. It’s a Star Wars game that feels worthy of the name; a game that is nothing like anything Respawn has made before yet still bears its hallmark; and a game that, well, look. I told you about the AT-ST, didn’t I.
    bron

"Finally, a game that nails the feeling of being a Jedi"

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    527 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    bron

"Finally, a game that nails the feeling of being a Jedi"

Ik gok dat de game journalist geboren is eind jaren 90.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    1178 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Ik gok dat de game journalist geboren is eind jaren 90.
    Eerste wat door mijn hoofd ging was 'Hoe oud ben jij?'

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    874 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@artikel