User Tag List

Results 1 to 16 of 16

Thread: [GEZ] DS Games

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

[GEZ] DS Games

Heeft iemand nog DS games liggen die ik zou kunnen overnemen? Mario Kart/Bros/Luigi, Pokémon, de populaire games. Ik wilde mijn DS weer tot leven wekken heb ik vroeger al mijn games al eens weggedaan, behalve de DS zelf. Alvast bedankt!
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ik heb de Phoenix Wright games (1, 2 en 3), ghost trick en 999 liggen.

Niet je traditionele, populaire games, dus misschien niet wat je zoekt, maar wel uniek stuk voor stuk. Laat maar weten of je interesse hebt.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    292 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Heb ook nog wel een paar games liggen, maar ook niet de populaire dingen.
    Zal straks even kijken welke

( ͡° ͜ʖ ͡°) iPodKiller's Avatar
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3 Steam ID: Kalax03
    Heb dit nog liggen, mocht je het willen tegen de verzendkosten. Ligt hier toch maar stof te happen.

https://liquidbunny.nl/vb4/showthrea...egen-kostprijs

Vind het wel een iconische game voor de DS.

The Construction Kid Maergok's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zal vandaag of morgen eens kijken waar m'n spelletjes zijn.

Moet alleen kijken of ik van ze allemaal wel af wil, dus is wellicht lenen anders een optie?

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    580 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Volgens mij heb ik nog een R4 kaartje voor de DSlite. Mocht je belang hebben.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1143 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik zou een R4 kaartje halen. De DS heeft echt ontzettende pareltjes, maar sommigen zijn oprecht onbetaalbaar geworden.

Een lijst van goede tips kan ik je wel geven
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Op die manier kunnen jullie mij misschien ook helpen.. ik heb zelf een R4 kaart voor een normale DS, maar die werkt sowieso niet. Ook heb ik destijds een R4 SDHC gekocht, blijkbaar samen met mijn DSi Lite (??), maar ik kan niet eens meer herinneren of dat nou goed werkte. Het zou wel moeten werken.

Maar ik heb na lang zoeken ergens in een diep gat op het internet op één of ander onbekend forum (de verloren broer van LB) een download attachment kunnen vinden van versie 1.28. Helaas krijg ik deze niet aan de praat, het kaartje wordt ook niet altijd herkend als ik de DS opstart.. even eruit halen, blazen, en hij doet het weer.

Hebben jullie nog een kaartje met de software en kunnen jullie deze misschien delen? Ik weet niet of 1.28 de nieuwste versie is? Klopt het ook dat de R4 maar kaartjes tot 2GB aan kan? Met de nieuwste Pokémon ŕ 500mb ben je dan al snel klaar

Tips zijn uiteraard ook welkom
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1143 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Op die manier kunnen jullie mij misschien ook helpen.. ik heb zelf een R4 kaart voor een normale DS, maar die werkt sowieso niet. Ook heb ik destijds een R4 SDHC gekocht, blijkbaar samen met mijn DSi Lite (??), maar ik kan niet eens meer herinneren of dat nou goed werkte. Het zou wel moeten werken.

Maar ik heb na lang zoeken ergens in een diep gat op het internet op één of ander onbekend forum (de verloren broer van LB) een download attachment kunnen vinden van versie 1.28. Helaas krijg ik deze niet aan de praat, het kaartje wordt ook niet altijd herkend als ik de DS opstart.. even eruit halen, blazen, en hij doet het weer.

Hebben jullie nog een kaartje met de software en kunnen jullie deze misschien delen? Ik weet niet of 1.28 de nieuwste versie is? Klopt het ook dat de R4 maar kaartjes tot 2GB aan kan? Met de nieuwste Pokémon ŕ 500mb ben je dan al snel klaar

Tips zijn uiteraard ook welkom
    Die 500mb games zijn 3DS games, die gaan niet werken op je DS. En voor zover ik weet kan je niet van ieder kaartje de versie op ieder kaartje zetten, dus waarschijnlijk had je outdated of verkeerde software er op staan.

Ik weet vrij zeker dat de meeste verkopers je prima kunnen helpen, danwel gewoon een aanbod hebben dat gegarandeerd werkt. Of je R4i kaartje meer dan 2GB aan kan ligt er aan of die SDHC ondersteunt. Ik weet niet eens meer of mijne dat doet, maar met DS games is 2GB sowieso meer dan zat. Voor 3DS supported kaartjes zal SDHC waarschijnlijk default supported zijn.

Verder is je verhaal wazig:
    Helaas krijg ik deze niet aan de praat, het kaartje wordt ook niet altijd herkend als ik de DS opstart.. even eruit halen, blazen, en hij doet het weer.
    Dit ligt meer aan een stoffige connector op je DS/cartridge. Als het kaartje het al soms doet, is de software gewoon goed.

Kortom, koop er gewoon eentje en doe ff je best als het niet werkt En ja, die kaartjes raken soms na enkele jaren de support van de fabrikant kwijt. Ik zou gewoon even het gezeik laten voor wat het is en gewoon een nieuwe kopen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De vorige vakantie niets gekocht, deze vakantie maar wel kijken naar een leuke DS kaart. Want Pokémon DS games kosten gewoon 50-75 euro online.. wtf man. Dan hebben we het over HeartGold, Black&White.. >10 jaar oud.

Mentioned
    292 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ries View Post
    De vorige vakantie niets gekocht, deze vakantie maar wel kijken naar een leuke DS kaart. Want Pokémon DS games kosten gewoon 50-75 euro online.. wtf man. Dan hebben we het over HeartGold, Black&White.. >10 jaar oud.
    Klopt, Pokemon games blijven achterlijk duur, van elke generatie helaas.

( ͡° ͜ʖ ͡°) iPodKiller's Avatar
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3 Steam ID: Kalax03
    Heb soulsilver dit jaar EINDELIJK voor een decent price gekocht, die game is serieus hier in nederland erg kut om te kopen voor een decent prijs. Doos + pokewalker moet je helemaal vergeten...

BW en DP waren voor de pokemon GO craze nog echt spot goedkoop, 10-15 euro goedkoop in 2015. Helaas is pokemon nog steeds ijzersterk, en zelfs nog sterker gegroeid qua naam. Had spijt dat ik heartgold (gelukkig alleen cart plus case) toen wegdeed voor 15............

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: Undutchabled
    Ik heb ook nog een paar DS games in de kast liggen. Geen AAA zoals Pokemon, maar volgens mij wel Lock’s Quest wat een erg leuk spel is.
    Als ik er aan denk zal ik vanavond eens kijken.

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: Undutchabled

Beter laat dan nooit.

Linksboven is Best of Boardgames met o.a. dammen, schaken en Yahtzee.
    Uit dit setje zijn Polarium en Lock’s Quest het leukst.

Mentioned
    292 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Doc View Post

Beter laat dan nooit.

Linksboven is Best of Boardgames met o.a. dammen, schaken en Yahtzee.
    Uit dit setje zijn Polarium en Lock’s Quest het leukst.
    Lock's Quest is liefde!

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik dacht al, Ries gaat aan d'n Dark Souls maar het gaat hier kennelijk over een dual screen.

Anti-climax.