User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 41 to 68 of 68

Thread: [Multi] Ghost Recon Breakpoint

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1375 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

a.k.a.:PerfectExcuser PerfectExceeder's Avatar
    Mentioned
    174 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PerfectExceeder Steam ID: Perfect3xceeder
    Waarschijnlijk na 4 maanden 25 euro net zoals bij Wildlands, haal ik m dan wel om te co-oppen met mn broer, zoals bij al die andere Ubisoft games.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    500 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normaal vind ik sterling wel ok. Maar op het moment is hij wel heel kinderachtig bezig. Ja Ubisoft fucked het op met deze ghost recon en dit geval ook met een live service game . Maar hij moet eerlijk zijn en toegeven dat ubi goede dingen doet ( kuch Rainbow six siege, AC Odyssey, ghost recon wildlands (dat overigens imho nog steeds de beste ghost recon is sinds advanced warfighter 1) wat stuk voor stuk goede live service games zijn)
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik heb te doen met Jim. Er zijn maar weinig games waar ie nog echt enthousiast van word.

Mentioned
    1375 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Ik heb te doen met Jim. Er zijn maar weinig games waar ie nog echt enthousiast van word.
    In de reacties eronder:

Denk een hoop kritiek ertussen op de eerste opmerking en daarna Jim zelf.

Last edited by Like-a-Bunny; 6th October 2019 at 18:56.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    658 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Aan de andere kant hij en anderen zoals hem belichten wel serieuze issues in gaming.

Deze game is een drama zowel de pay2win bullshit als de time savers als de gebreken van de game zelf.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Aan de andere kant hij en anderen zoals hem belichten wel serieuze issues in gaming.

Deze game is een drama zowel de pay2win bullshit als de time savers als de gebreken van de game zelf.
    Ik ben het ook volledig met hem eens hoor. Heel vaak ben ik het met hem eens zelfs. Fuck Konami!

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    967 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

Last edited by Rappa; 7th October 2019 at 14:50.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    453 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Valt best mee man. Er zijn er genoeg waar hij nog van geniet. Surge 2, Link's Awakening, Bloodstained.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik begin mij nu wel meteen ernstig zorgen te maken voor de nieuwe Watch_Dogs game.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ubisoft gonna Ubi.

Mentioned
    658 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik begin mij nu wel meteen ernstig zorgen te maken voor de nieuwe Watch_Dogs game.
    Ik ga ervan uit dat ze die ook gaan verkrachten met microtransactions en timesavers. Zonde want WD2 was echt een toffe game.
    - Frank Murphy

Mentioned
    1375 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Toch hebben ze met Division 2 geen slechte game afgeleverd....zeker als je ziet waar ze erna mee op de proppen kwamen.

Mentioned
    658 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Toch hebben ze met Division 2 geen slechte game afgeleverd....zeker als je ziet waar ze erna mee op de proppen kwamen.
    Lijkt erop dat games die het goed doen. Division, AC, Farcry, redelijk gespaard blijven. Maar Ghost Recon en Watch dogs vielen tegen in sales. Dan maar zo de centen pakken. Althans daar lijkt het op.
    - Frank Murphy

Mentioned
    1375 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Lijkt erop dat games die het goed doen. Division, AC, Farcry, redelijk gespaard blijven.
    Farcry is echt harstikke uitgekauwd en het spoor bijster. Na deel drie hadden ze, mijns inziens uiteraard, een nieuwe richting moeten kiezen voor de serie. Je ziet juist in die serie inmiddels de Ubiformule extreem doorschijnen. Met alleen een nieuwe boss kom je er niet, zeker niet als ze ook nog eens steeds matiger worden (zie 5 en New Dawn).

En wat AC betreft vond ik de punten die in deze video (postte hem al in Odyssey) gemaakt worden sterk. Totale bloat tussen begin en end, herhaling en oprekking, focus op XP en de push naar betalen. Niets ten nadele van alle sterke verbeteringen die ze doorgevoerd hebben en hoe geweldig de game eruit ziet, maar er zit ook een vieze en inmiddels doorrotte laag onder...

Mentioned
    658 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Farcry is echt harstikke uitgekauwd en het spoor bijster. Na deel drie hadden ze, mijns inziens uiteraard, een nieuwe richting moeten kiezen voor de serie. Je ziet juist in die serie inmiddels de Ubiformule extreem doorschijnen.
    En wat AC betreft vond ik de punten die in deze video (postte hem al in Odyssey) gemaakt worden sterk. Totale bloat tussen begin en end, herhaling, focus op XP en de push naar betalen. Niets ten nadele van alle sterke verbeteringen die ze doorgevoerd hebben en hoe geweldig de game eruit ziet, maar er zit ook een vieze en inmiddels doorrotte laag onder...
    Ik had het meer op de microtransactions.

De Ubisoft formule zie je in alle games. Of je nu de Crew, WD, Division, GR, of AC speelt.
    Overal zit diezelfde bedrijfsvoering doorheen.

We zijn gewoon aangekomen op een punt waar de gameplay loop je moet kunnen boeien.

Elke game is een hoopje bij elkaar geraapte mechanics van games in dat genre die werken. Afgetopt met hun eigen uniformiteitssaus.
    - Frank Murphy

Member Manveru's Avatar
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: manveru125
    Guys, gewoon 1 van de oude games pakken, die spelen nog prima. Ben nu ergens halverwege de campaign can Rainbow six Raven shield en het met s verdomt moeilijk. Vroeger speelde ik altijd alleen multiplayer, maar het plannen voor de missie is behoorlijk verslavend
    Stop met die nieuwe rotzooi en pak weer eens een gouwe ouwe op!

Mentioned
    1375 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Manveru View Post
    Guys, gewoon 1 van de oude games pakken, die spelen nog prima. Ben nu ergens halverwege de campaign can Rainbow six Raven shield en het met s verdomt moeilijk. Vroeger speelde ik altijd alleen multiplayer, maar het plannen voor de missie is behoorlijk verslavend
    Stop met die nieuwe rotzooi en pak weer eens een gouwe ouwe op!
    Het kriebelt wel. Zeker de oude Ghost Recons. Wat heb ik daar van genoten vroeger. RBS idem dito. SWAT4 op een gegeven moment als meest recente goede alternatief gespeeld, maar daarna is er in dat genre bitter weinig meer voorbij gekomen helaas.

[edit]

As a longtime fan of the series and as someone that honestly tried to give this a shot, I'm sorry to say that Breakpoint is a failure. I suppose the game can only get better from here, but it is not currently in a shape to even be considered finished.
    Last edited by Like-a-Bunny; 8th October 2019 at 09:24.

Mentioned
    658 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik trek oudere 3d heel slecht.
    En ik ben niet echt een pc gamer meer.
    Maar je hebt gelijk de oudere games staan nog steeds als een huis bij de meeste franchises.
    - Frank Murphy

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik trek oudere 3d heel slecht.
    En ik ben niet echt een pc gamer meer.
    Maar je hebt gelijk de oudere games staan nog steeds als een huis bij de meeste franchises.
    Oh, dat heb ik totaal niet. Ik speel dolgraag games als Twisted Metal en God of War ondanks de tegenvallende grafische kwaliteit (nowadays).

Mentioned
    658 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oh, dat heb ik totaal niet. Ik speel dolgraag games als Twisted Metal en God of War ondanks de tegenvallende grafische kwaliteit (nowadays).
    Ja gek he. Het is ook puur 3d games. Isometrisch en 2D ben ik dol op. Maar oude fps of 3d action games kan ik slecht weer in komen. Met name de mechanics van games die te verouderd zijn storen me erg. Zoals Camera besturing.
    - Frank Murphy

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    69 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja gek he. Het is ook puur 3d games. Isometrisch en 2D ben ik dol op. Maar oude fps of 3d action games kan ik slecht weer in komen. Met name de mechanics van games die te verouderd zijn storen me erg. Zoals Camera besturing.
    Dan heb ik met God of War een kryptoniet voor jou.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    361 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De game heeft sinds gisteren een enorme update gekregen, en het klinkt wel als een game die nu de moeite waard is. Er is een 'immersive mode' toegevoegd, die alle onzin zoals gear score, loot levels enz. weghaalt, en veel meer realisme toevoegt. Tevens zijn eindelijk veel andere opmerkingen/commentaar toegevoegd. Misschien eindelijk de game die het had moeten zijn?

https://www.psx-sense.nl/391776/ghos...-features-toe/

https://ghost-recon.ubisoft.com/game...con-breakpoint

De game is nu ook op Ubi te downloaden en vanaf morgen het hele weekend gratis te spelen. Ik ben al aan het preloaden
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yup heb hem gepreload voor t gratis weekend. Ben benieuwd..
    With great power comes great electricity bill.

Mentioned
    361 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hij is al speelbaar.
    Ik heb de game bij release niet gespeeld, maar als de game toen al slechte cijfers kreeg, en dit nu een geweldige update moet zijn... Meh.

Alles is zo onhandig en vervelend, de menu's, de acties, camera positie, inventory, de popups. Alsof ze na 30 jaar games maken nog steeds niet snappen hoe je een normaal menu maakt. Echt dramatisch.

Het schieten is verder wel aardig, al kun je op de normale moeilijkheidsgraad gemakkelijk 5 man n voor n door hun kop schieten zonder dat ze je zien.

Ik heb ook ontzettend last van freezes de hele tijd, ongeacht de setting. Het beeld blijft dan een paar seconden vast staan en gaat daarna weer verder.

ヽ(。_)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hier nergens last van met de vulkan build. Speel op immersive, en net een half uurtje er op zitten. Het heeft wel wat, geen enkele HUD. Geen tagging van enemies is wel even wennen, vooral om ze te looten als je ze van 300m afstand wegsniped. Denk dat het wel leuk is, maar of het een blijver is, denk het niet vooralsnog.
    Zelf niet zo last van de menus, lijkt redelijk het zelfde als in wildlands. Maar los van eventueel de setting is wildlands dan toch interessanter, vooral omdat ik die al heb .
    With great power comes great electricity bill.

Mentioned
    361 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als ik moet kiezen tussen dit en Division, ga ik toch voor Division. Dat ze trouwens ooit kozen voor Gear level in Breakpoint is echt pure money grab.

Wildlands heb ik ook gespeeld in een free weekend, dat trok mij inderdaad wel meer (en geen drones).

Mentioned
    361 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb ook Vulkan aangezet en dat werkt gelukkig wel soepel, geen enkele last meer van freezes.

Ik speel de game nu ook zonder gear score en immersive, dat is wel beter. Op de standaard setting loop je gewoon een basis in en heb je 2 seconden de tijd om iemand door zijn kop te schieten voordat hij je pas definitief ziet (incl. Geluid en pijl waar de vijand zit). De AI is trouwens wel ontzettend dom, valt mij echt tegen. Dat soort dingen kopieer en ontwikkel je toch ook door in 20 jaar Ghost Recon games maken? Echt te dom om te poepen.

Immersive is wel spannender, maar het wordt ook wel meer frustrerend als er in de jungle elke 50 meter een groepje soldaten staat te wachten. Met de hud aan rijd je daar gewoon met 10 meter afstand omheen en zien ze je niet. Zonder hud moet je wel wat beter uit je doppen kijken

Ik vind het ook wel lastig om de kisten met kleding te zien in immersive mode. Op standaard modus pak ik mijn drone en vlieg ik over de basis om de loot te scannen, maar dat gaat niet zo makkelijk meer.

Een paar keer ben ik ook al drones tegen gekomen, jezus wat zijn die snel. Bewegen zo snel heen en weer dat ze eigenlijk niet willen dat je ze raakt met 3 kogels

Uiteindelijk wel een beetje vermakelijk, maar zo zonde dat er met zoveel jaren games maken nog steeds niks wordt gemaakt wat op alle fronten goed is. Het heeft leuke elementen, maar net zo veel domme shit. Ik zal hem niet kopen, Wildlands misschien wel als deze eindelijk eens goedkoper dan een tientje wordt.