User Tag List

Page 8 of 13 FirstFirst ... 6 7 8 9 10 ... LastLast
Results 281 to 320 of 485

Thread: [Multi] Call of Duty: Modern Warfare (2019) - Price is back!

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Met de 3 player modus wel weer gewonnen en meerdere keren top 3, blijft stevig om dat met 2 man tegen groepen van 3 te doen omdat @One_Eight_Se7en helaas niet altijd aanwezig kan zijn.
    Sowwi! Beetje vol huis nu en zoeken nog ff naar de balans

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by KikiDiablo View Post
    Normaal gesproken liggen er inderdaad genoeg wapens, maar ik denk dat ik gewoon pech haha. (of ik zocht natuurlijk niet goed genoeg)
    Zal me vanavond eens even verder gaan verdiepen in de loadout, misschien dat dit het verschil maakt. Als ik vaak een m13 heb, dan denk ik al vaak, ah beter Alleen dan heb je natuurlijk je Perks en dergelijk nog niet. Denk dat ik me zelf moet aanleren om zo snel mogelijk een loadout te kopen, ik ren nu vaak maar wat rond om mensen op te zoeken haha
    Wat je anders ook kan doen (als loot een probleem is) is ruim buiten de cirkel droppen in een gebied waar je veel contracts ziet en probeer te landen bij onderstaande (zie je als vergrootglas op de kaart):

Dit zorgt er voor dat je een spoor van kistjes op de map krijgt waarbij je aan het einde ook gegarandeerd een gas masker hebt. Vaak droppen daar ook wel wat goede wapens, zo niet kom je al snel in de buurt van het bedrag van een eigen loadout. Solo vind ik zelf trouwens ook stuk moeilijker dan trio's dus vraag gerust je mede bunnies om hulp want een groot gedeelte hier speelt de game.

Last edited by Rappa; 27th March 2020 at 11:28.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Weer potje gewonnen. Valt op dat er met de nieuwe update veel meer sniper rifles en shotguns droppen. Beetje vage keuze want beide zijn gruwelijk irritant, viel wel op dat je met een shotgun niet direct iemand meer downed, had echt 2 volle hits nodig met een 725 voor een down, terwijl dat eerst een single hit was.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Epische potjes met @martha1989 vanmiddag.

Straks vind ik dit nog leuk....
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Epische potjes met @martha1989 vanmiddag.

Straks vind ik dit nog leuk....
    Altijd erg tegenvallend als iets waar je keihard op zit te haten prima vermakelijk lijkt te zijn .

Ben geen shooter-guy, maar de Co-op fun icm de spanning als een potje lekker gaat is wel echt top.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Redelijk wapen liggen er toch wel vrij "veel"? een Standaard MP7 of een M13 en zelfs Fal knal je iemand zo mee de gulag in. Ik neem de standaard MP7 vaak als secundairy mee nadat ik een loadout drop heb aangezien mijn M4 daaruit in CQB omstandigheden te traag is.

Probeer wat vaker te droppen in de hotzones zodat je comfortabel wordt met "contact", gaat het geld verzamelen ook veel sneller. Ik kan vaak in de eerste minuut al een loadout drop doen. Ik loop zelf het liefste met de cirkel mee en zoveel mogelijk op de rand van de map zodat ik niet ingesloten wordt.

Net helaas weer 2e in de single versie. Autos/Vrachtwagens zijn veel te OP. 13 Kills en dan in de laatste cirkel een kerel die rondjes blijft rijden in een vrachtwagen. Ik schieten op het raam, stapt hij snel uit waardoor hij enorm van positie wisselt en me zo neer knalt

Met de 3 player modus wel weer gewonnen en meerdere keren top 3, blijft stevig om dat met 2 man tegen groepen van 3 te doen omdat @One_Eight_Se7en helaas niet altijd aanwezig kan zijn.

drop jullie namen ff

je kan me toevoegen via xbox live gamertag: Paralize NL maar ik speel via pc (Y)

edit; als bonus kan je via de pc speelt kan je gewoon een xbox live party joinen wat communicatie nog net ff wat strakker maakt, maar niet per se nodig.
    Last edited by Paralize; 27th March 2020 at 19:49.
    'Toast'

Senior Member
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Wat je anders ook kan doen (als loot een probleem is) is ruim buiten de cirkel droppen in een gebied waar je veel contracts ziet en probeer te landen bij onderstaande (zie je als vergrootglas op de kaart):

Dit zorgt er voor dat je een spoor van kistjes op de map krijgt waarbij je aan het einde ook gegarandeerd een gas masker hebt. Vaak droppen daar ook wel wat goede wapens, zo niet kom je al snel in de buurt van het bedrag van een eigen loadout. Solo vind ik zelf trouwens ook stuk moeilijker dan trio's dus vraag gerust je mede bunnies om hulp want een groot gedeelte hier speelt de game.

Thansl for the tip in ieder geval.
    Net een potje gedaan, was 12e met 7 kills haha.
    Het lijkt toch even kwestie van tijd voordat je helemaal in zit, gaat nu al een stuk beter gelukkig

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Warzone is lekker tof spelletje ja! Al vaker in de top 10 beland. Gisteren 2x 3e geworden. En dat zonder skills. Puur te schijterig zijn om in gevecht te gaan met al die PC Masterrace boys

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    645 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gisteravond ook nog met @OneSixthRoy en non-LB'er ons de hele avond vermaakt in Verdansk. Blijf het verbazend vinden hoe het ene potje superlekker kan gaan, en het volgende potje echt compleet scheit gaat Zelfs de basics als gewoon combat om het looten, kan per potje verschillen. (Terwijl als je in een Domination map-roster, als je eenmaal lekker gaat, dan hou ik dat meestal wel de rest van de avond vast).

Zo gingen we begin van de avond écht kak... pech met cirkels, pech met lootdrops, scheit-irritante auto's.. verzin het maar. Maar aan het einde vd avond pakken we dan toch een Win, waarbij ik dan het gevoel had, "Oh, zijn we er al.. ik had nog wel ff door kunnen gaan!" (12 kills )

Ik denk dat deze nog game hier wel even gaat blijven hangen hiero... het scratcht m'n BR-itch (die vrij snel weg was, na PUBG en Apex Legends) en daarna nog de hele MP als variatie. En af & toe nog SP-content erbij, helemaal goed. Nu alleen nog even meer 'ignorance' trainen tegen al die CoD-like aandachts-trekkers! (Zoals de groene vierkantjes, de daily's p/modus, progressie door de BattlePass, etc).

Grappig, want ergens had ik verwacht dat dat voor mij CS:GO het complete package zou bieden, nadat ze die BR-mode geintroduceerd had. Uitstekende gameplay, vereist enigszins skills om mee te komen, grote playerbase, etc. Maar godsjezus, wat is dat slecht uitgepakt Gelukkig kwam er toen CoD:MW

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja het lijkt elk potje wel een loterij al heb genoeg avonden dat echt niks wil lukken

Voor mij sluit dit ook het beste aan van alle BR games, het heeft de zelfde spanning en gameplay waar ik gek van ben met dit soort games maar heb hier veel meer controle over de situaties omdat ik kan vertrouwen op die jaren ervaring in Call of duty. Ook geweldig om te zien dat dit ook zo goed word ontvangen door de niet CoD fans

Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Als het inderdaad even *bleep* gaat dan val je er ook echt naast. Het is ook nooit dat we alle drie echt een berg kills hebben, altijd net één van ons. Alsof de andere de cannonfodder zijn en de derde alles opveegt. Waar ik in domination vaak killstreak achter killstreak en pak en bovenaan sta qua score kan ik in warzone potjes hebben dat ik echt niks raak, of het net niet weet af te maken.

Vaker spelen om te engagen denk ik, in ieder geval samen met @One_Eight_Se7en

Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja het lijkt elk potje wel een loterij al heb genoeg avonden dat echt niks wil lukken

Voor mij sluit dit ook het beste aan van alle BR games, het heeft de zelfde spanning en gameplay waar ik gek van ben met dit soort games maar heb hier veel meer controle over de situaties omdat ik kan vertrouwen op die jaren ervaring in Call of duty. Ook geweldig om te zien dat dit ook zo goed word ontvangen door de niet CoD fans

Dit laatste ook inderdaad, door het vertrouwde gevoel loop je ook veel lekkerder die map over. In sommige gevallen misschien even teveel vertrouwen door in je eentje 3 man aan te willen pakken omdat je het gevoel hebt dat je "toch wel sneller bent" maar als je dan vers uit de gulag met alleen een pistooltje tegenover een compleet uitgedekte gast staat te verstoppen achter een boom en je klapt hem er met 2 headshots toch uit, is dat wel heel fijn Het moeilijkste is af en toe om situaties af te wachten ipv niet gewoon Rambo erachter aan te gaan. Maar zowel ik als 187 vinden dat wel vaak het leukst

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post

Blijkbaar vanaf morgen beschikbaar voor 25 euro.
    Last edited by Rappa; 30th March 2020 at 15:57.

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    No Russian.
    "It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    In! Nostalgie man, de laatst echt goede CoD campaign.

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Eerste win met full LB squad (dat ik weet?)

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Lekker mannen!!!

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Netjes guys!!! Chicken dinner! Hoogste positie voor mij was 3e.

De topic titel mag wel veranderd worden:
    [Multi] Call of Duty: Modern Warfare - Waar iedereen enkel Warzone speelt

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo ver heb ik het nog niet vaak zien komen, de hele cirkel weg, netjes hoor!

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zoveel mazzel dat we de tijd kregen om goede positie te pakken en dat we niet gepusht werden toen @Obsidian down ging.

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zoveel mazzel dat we de tijd kregen om goede positie te pakken en dat we niet gepusht werden toen @Obsidian down ging.
    Vond het wel een dappere move idd om met je rug naar de hoek de revive te doen

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Vond het wel een dappere move idd om met je rug naar de hoek de revive te doen
    Ja dat was puur op geluid, moment dat ik voetstappen had gehoord had ik Obsidian verder het gas in geschopt

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gewoon achterlaten hoor... @OneSixthRoy heb ik gisteren ook laten creperen, was geen doen

Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gewoon achterlaten hoor... @OneSixthRoy heb ik gisteren ook laten creperen, was geen doen
    eerst die gasten terugkopen en dan dit hé

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

"It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    343 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Haha, lekker mannen!
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Senior Member
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Valerious View Post

Geniaal filmpje inderdaad. Zonet nog een paar potjes gedaan, en ik heb ook bovensta tactiek even gebruikt. Was dood, won in de Gulag, en keerde terug. Echter waar ik gedropt was niks te vinden, dus ik stapte in de truck. Toen zat er iemand achter me d.m.v. bounty, dus ik dacht, wegwezen. Vond ik een truck, ben naar de andere kant van de circel gereden en kreeg gelukkig toen een loadout drop hahaha. Onderweg nog een stuk of 4 mensen aangereden, dus niet eens een verkeerde tactiek

Zat vanavond in een potje bij de laatste zeven, had 9 kills, vond ik heel wat. Was in een huis en ik wist dat er een sniper om het dak was. Helaas kon je er alleen met een ladder op komen en zag de claymore staan. Toen liep er voor de ramen langs, die schoot ik af en ik dacht dat het die dude boven mij was haha. Dus ik loop zonder te kijken zo het veld over en ja hoor, vol in de rug geblaft haha. Naja, 7e, ik was tevereden haha

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Blijkbaar vanaf morgen beschikbaar voor 25 euro.
    Modern Warfare 2 Remastered vs Modern Warfare 2 | Graphics Comparison

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    218 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geniaal filmpje inderdaad. Zonet nog een paar potjes gedaan, en ik heb ook bovensta tactiek even gebruikt. Was dood, won in de Gulag, en keerde terug. Echter waar ik gedropt was niks te vinden, dus ik stapte in de truck. Toen zat er iemand achter me d.m.v. bounty, dus ik dacht, wegwezen. Vond ik een truck, ben naar de andere kant van de circel gereden en kreeg gelukkig toen een loadout drop hahaha. Onderweg nog een stuk of 4 mensen aangereden, dus niet eens een verkeerde tactiek

Zat vanavond in een potje bij de laatste zeven, had 9 kills, vond ik heel wat. Was in een huis en ik wist dat er een sniper om het dak was. Helaas kon je er alleen met een ladder op komen en zag de claymore staan. Toen liep er voor de ramen langs, die schoot ik af en ik dacht dat het die dude boven mij was haha. Dus ik loop zonder te kijken zo het veld over en ja hoor, vol in de rug geblaft haha. Naja, 7e, ik was tevereden haha
    Ja trucks ook last mee gehad. Ik neem nu standaard in mijn loadout drop de Jokr mee. Het gescheld en gegil van lui die je opblaast is vrij mooi

Wij droppen vaak onbedoeld bij een hoop andere, dat is af en toe loterij, zaak is om wel echt close bij elkaar te droppen zodat je overwicht hebt. Veel squads droppen verspreid. Wanneer dit ons gebeurt is het vaak ook 1 of 2 de gulag in, of juist het andere team teamwipen.

Spel kan wel echt soms enorm goed gaan of heel kut. Gisteren een intel vlagje pakken, zagen niemand, met zijn 3en cappen, komt er 1 gast tevoorschijn en maait ons allen neer. Zo dom voel je je dan... Leuk dat je exact weet waar het cirkeltje eindigt, dood heb je er geen fuck aan
    'Toast'

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

En we zijn weer 180Gb verder... vanmiddag start ik effe Battle.net op, krijg ik steeds errors bij het updaten. Schijnbaar een update van slechts 140 mb, maar hij wou ‘m niet updaten.

Zootje herstart & reboots, didnt help.
    Nog een scan & repair, didnt help.
    Uiteindelijk gedacht om dan maar uninstall & schone install.. werkte ook niet
    Moest ik uiteindelijk de region aanpassen; Europe naar Americas ofzo, toen begon ie wel met updaten/downloaden.

Maar dus wel de hele 180GB.. dus alsnog geen potje schieten tijdens de lunch

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    En we zijn weer 180Gb verder... vanmiddag start ik effe Battle.net op, krijg ik steeds errors bij het updaten. Schijnbaar een update van slechts 140 mb, maar hij wou ‘m niet updaten.

Zootje herstart & reboots, didnt help.
    Nog een scan & repair, didnt help.
    Uiteindelijk gedacht om dan maar uninstall & schone install.. werkte ook niet
    Moest ik uiteindelijk de region aanpassen; Europe naar Americas ofzo, toen begon ie wel met updaten/downloaden.

Maar dus wel de hele 180GB.. dus alsnog geen potje schieten tijdens de lunch
    Zoiets had ik laatst ook. De update liep gewoon vast. Even region wisselen werkte toen bij mij ook. Alleen kwam ik daar achter voor ik complete reinstall had gedaan

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Zoiets had ik laatst ook. De update liep gewoon vast. Even region wisselen werkte toen bij mij ook. Alleen kwam ik daar achter voor ik complete reinstall had gedaan
    Had het dan gepost!!

Senior Member
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gister 2e geworden met Solo, vond ik wel netjes haha.
    Het vervelend was dat van laatste overgebleven 10, er 6 man gewoon in een truck zaten en rondjes reden in de circel. Gelukkig zat ik een wachttoren en konden ze mij niet zoveel maken. Vanaf daar een paar lui afgeschoten die nog te voet waren, maar van de laatste 5(waaronder ik) zat er 4 in een truck steeds rondjes te rijden. Gelukkig met was geluk en wijsheid toch nog 3 af weten te maken .
    bij de laatste maakte ik echter een fout en ja, dat kost je dan gewoon de 1e plek

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gister 2e geworden met Solo, vond ik wel netjes haha.
    Het vervelend was dat van laatste overgebleven 10, er 6 man gewoon in een truck zaten en rondjes reden in de circel. Gelukkig zat ik een wachttoren en konden ze mij niet zoveel maken. Vanaf daar een paar lui afgeschoten die nog te voet waren, maar van de laatste 5(waaronder ik) zat er 4 in een truck steeds rondjes te rijden. Gelukkig met was geluk en wijsheid toch nog 3 af weten te maken .
    bij de laatste maakte ik echter een fout en ja, dat kost je dan gewoon de 1e plek
    Jammer maar niet verkeerd. Ik speel niet veel solo maar als ik het doe pak ik een loadout met een launcher en C4 precies om de reden die je aangeeft. Iedereen gaat voor voertuigen in de laatste paar cirkels. Je kan nog de gok nemen om ghost in je loadout te vervangen voor Restock, dan krijg je elke 50 seconde een nieuwe lethal (c4 in dit geval). Je bent alleen dan wel te zien op de heartbeat sensor en UAV dus dat is een keuze.
    Last edited by Rappa; 2nd April 2020 at 10:45.

Senior Member
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jammer maar niet verkeerd. Ik speel niet veel solo maar als ik het doe pak ik een loadout met een launcher en C4 precies om de reden die je aangeeft. Iedereen gaat voor voertuigen in de laatste paar cirkels. Je kan nog de gok nemen om ghost in je loadout te vervangen voor Restock, dan krijg je elke 50 seconde een nieuwe lethal (c4 in dit geval). Je bent alleen dan wel te zien op de heartbeat sensor en UAV dus dat is een keuze.
    dat is wel een goeie optie inderdaad. Was nog nooit eerder zo ver gekomen, dus was nog niet toch het probleem aangelopen haha.
    Misschien toch een overwegen om mijn loaduit te wijzigen.

Iemand enige ervaring met Sniperen? Als ik wordt gekilld, is het meestal door een Sniper. Ben zelf meer van de assault rifles, maar over hele grote afstand is dat natuurlijk wel moeilijk om iemand te raken. Zat er eens over nadenken om ook wat meer te gaan sniperen en hierdoor hopelijk minder vaak snel dood te gaan.

Mentioned
    959 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Iemand enige ervaring met Sniperen? Als ik wordt gekilld, is het meestal door een Sniper. Ben zelf meer van de assault rifles, maar over hele grote afstand is dat natuurlijk wel moeilijk om iemand te raken. Zat er eens over nadenken om ook wat meer te gaan sniperen en hierdoor hopelijk minder vaak snel dood te gaan.
    Als je gaat beginnen met snipen zou ik dat zeker niet in solo gaan testen Het nadeel is ook dat 70% zwaar op je voor loopt met attachments en ervaring qua snipen. Mocht je het echt overwegen zou ik voorstellen om een Plunder te gaan spelen en dan een loadout maken met de AX of de HDR. Zo krijg je een beetje het gevoel voor snipen en bullet drop zonder het risico dat je in Battle royal hebt.

Groot voordeel is dat aankomend weekend (vanaf vrijdag 19:00 tot maandag 19:00) dubbel xp, wapen xp en battle pass xp is. Dit betekend dat je sneller je wapens levelt en dus sneller attachments unlocked.

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kan het niet helemaal bewijzen, maar soms heb ik het idee dat de Assault rifles nauwelijks tot geen bulletdrop hebben, in tegenstelling tot de marksman of sniper rifles.

Wij zaten vorige week op een dakje, met zicht op een boomgrens op 300m waar je allerlei scopjes zag knipperen.
    En als ik dan met m’n M4 met thermal daarop schiet, aim precies op het witte lichaampje (van 20 pixels groot) en krijg gewoon hits.
    Terwijl je met een AX50 dan toch fors hoger moet mikken om enigzins een hit te hebben.

Jullie ervaringen?

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Groot voordeel is dat aankomend weekend (vanaf vrijdag 19:00 tot maandag 19:00) dubbel xp, wapen xp en battle pass xp is. Dit betekend dat je sneller je wapens levelt en dus sneller attachments unlocked.
    Whoop! En weekje daarna weer, bij end of season, verwacht ik? Of is dat deze al?

//edit;
    Excuus, dubbel.. mobiel :-/