User Tag List

Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 40 of 52

Thread: [Multi] Watch Dogs Legion

  1. #1
    Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Between Baker and Barstow
    Posts
    53,150
    Mentioned
    1189 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

    [Multi] Watch Dogs Legion



    It wouldn’t be E3 without every Ubisoft game leaking, wouldn’t it? Following Roller Champions last month, the third Watch Dogs has now leaked out thanks to Amazon UK, and it’s called Watch Dogs Legion. Kotaku can confirm that this one’s real, as we’ve heard the name from several sources plugged into the company.

    Watch Dogs Legion is set in London, as we confirmed a while ago, and here’s the really interesting gimmick: You can play as any NPC you recruit in the game. From the product description:

    Play as anyone, Every individual you meet in the open world, has a full set of animations, voice over, character traits and visuals that are generated & guided by gameplay systems

    I’ve heard the same, and also that you’ll see different things at different points in the game depending which NPC you’re playing as. In fact, from what I’ve heard, this system is so ambitious that it’s been causing the developers a lot of headaches (and may have led to at least one delay). More next week at E3.
    bron
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  2. #2
    Moderator Rappa's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Noord-Holland
    Posts
    15,803
    Mentioned
    877 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Is dit een scam waardoor wij (spelers) de game maken?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  3. #3
    Milieu onbewust Ries's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    18,530
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    See that person? You can play as him. It. just. works.

    Ik hoop dat ze een beetje kijken naar de speelstijlen van hun andere games; Wildlands, Division spelen echt zo lekker weg. Assassin's Creed ook wel aardig, maar Watch Dogs was tot nu toe echt houterig en clumsy (en zeker ook het autorijden).
    Last edited by Ries; 4th June 2019 at 10:00.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

  4. #4
    ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    17,088
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb inmiddels genoeg wantrouwen naar dit soort verkooppraatjes. Puntje bij paaltje zijn er 10 voice overs, 4 character models en blijkt dat je toch niet écht iedereen kan zijn omdat je maar 6 mensen kan recruiten.
    De setting is daarentegen wel echt interessant en als ze een een goede sfeer en wereld van Londen kunnen neerzetten is het daarom al de moeite waard.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

  5. #5
    Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Posts
    7,240
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Steam ID: 76561198097124765
    Watch Dogs (beide delen) vond ik zo houterig en fucking boring, daar gaan een legioen aan speelbare characters niets aan veranderen.

  6. #6
    Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Between Baker and Barstow
    Posts
    53,150
    Mentioned
    1189 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Faure View Post
    Ik heb inmiddels genoeg wantrouwen naar dit soort verkooppraatjes.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  7. #7
    Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    1,558
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het mooiste zal nog zijn hoe dit gebracht zal worden om er vervolgens bij release weer achter te komen dat het de zoveelste BS marketing is.
    'I wish you good fortune in the wars to come.'

    - Ser Arthur Dayne, the Sword of the Morning

  8. #8
    Milieu onbewust Ries's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    18,530
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Faure View Post
    Ik heb inmiddels genoeg wantrouwen naar dit soort verkooppraatjes. Puntje bij paaltje zijn er 10 voice overs, 4 character models en blijkt dat je toch niet écht iedereen kan zijn omdat je maar 6 mensen kan recruiten.
    De setting is daarentegen wel echt interessant en als ze een een goede sfeer en wereld van Londen kunnen neerzetten is het daarom al de moeite waard.
    Zeker waar. We horen al minimaal 15 jaar dat NPC's gewoon hun dagelijkse leven leiden, allemaal uniek zijn, hun ding doen, naar hun werk gaan, thuis komen, enz. Ik heb nog nooit een game gezien waarin dat daadwerkelijk zo is. Ja, in de ochtend staat er iemand hout te hakken, en ja, om 3 uur in de nacht ligt er iemand te slapen. Ze hebben zo'n beetje 5 standaard acties die ze op een dag doen en datis het. Dan heb ik het nog over named NPC's in Skyrim, en niet de NPC's in Watch Dogs waarvan je random willekeurige leeftijd, naam, beroep ziet maar je die persoon verder op geen enkele manier kan betrappen op het leiden van een leven.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

  9. #9
    ill-tempered Seabass's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Eindhoven
    Posts
    13,977
    Mentioned
    405 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Ubisoft is toch best lekker bezig de laatste jaren? Ze mogen wel iets meer credit krijgen dan wat jullie ze hier nu geven.

  10. #10
    Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Posts
    7,240
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Steam ID: 76561198097124765
    Juich deze poging toe hoor. Denk alleen niet dat het probleem van Watchdogs bij de NPCs ligt.

  11. #11
    Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Between Baker and Barstow
    Posts
    53,150
    Mentioned
    1189 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Ubisoft is toch best lekker bezig de laatste jaren? Ze mogen wel iets meer credit krijgen dan wat jullie ze hier nu geven.
    Op zich wel, maar WD heeft wel een erg slechte rap sheet hoor. Laat ze eerst maar eens wat substantieels zien.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  12. #12
    Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    5,598
    Mentioned
    219 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Zeker waar. We horen al minimaal 15 jaar dat NPC's gewoon hun dagelijkse leven leiden, allemaal uniek zijn, hun ding doen, naar hun werk gaan, thuis komen, enz. Ik heb nog nooit een game gezien waarin dat daadwerkelijk zo is. Ja, in de ochtend staat er iemand hout te hakken, en ja, om 3 uur in de nacht ligt er iemand te slapen. Ze hebben zo'n beetje 5 standaard acties die ze op een dag doen en datis het. Dan heb ik het nog over named NPC's in Skyrim, en niet de NPC's in Watch Dogs waarvan je random willekeurige leeftijd, naam, beroep ziet maar je die persoon verder op geen enkele manier kan betrappen op het leiden van een leven.
    Cities: Skylines

  13. #13
    ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    17,088
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Ubisoft is toch best lekker bezig de laatste jaren? Ze mogen wel iets meer credit krijgen dan wat jullie ze hier nu geven.
    Zeker, Ubisoft is absoluut bezig met een goede comeback, maar dat neemt niet weg dat dit soort kreten die ook Ries al aanhaalde vaak een beetje too much over the top zijn. Ik vond persoonlijk WD2 echt heerlijk, los van het crappy auto rijden. Lopen door SF an sich was al zeer vermakelijk, beetje iedereens gesprekken afluisteren, smsjes lezen. Als ze datzelfde generen in Londen dan is het voor mij sowieso wel een interessante titel.
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

  14. #14
    Administrator Liquidje's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Posts
    34,699
    Mentioned
    1093 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

    Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Zeker waar. We horen al minimaal 15 jaar dat NPC's gewoon hun dagelijkse leven leiden, allemaal uniek zijn, hun ding doen, naar hun werk gaan, thuis komen, enz. Ik heb nog nooit een game gezien waarin dat daadwerkelijk zo is. Ja, in de ochtend staat er iemand hout te hakken, en ja, om 3 uur in de nacht ligt er iemand te slapen. Ze hebben zo'n beetje 5 standaard acties die ze op een dag doen en datis het.
    Wat jij hier beschrijft (NPCs die werken, thuis komen, eten, slapen, shoppen etc) zit wel degelijk in meer of mindere mate in Oblivion (en volgens mij ook Skyrim) en gaat wel iets dieper dan "als player tussen 14:00 en 16:00 langs loopt, wees bezig met houthakken". En dit gaat nog best ver: in Oblivion kan je eten van iemand stelen en diegene gaat kort daarna eten kopen (of stelen, afhankelijk van hun persoonlijkheid). Het punt is natuurlijk dat het alsnog een beperkte set acties zijn: je hebt niet dat NPC X op een dag vreemd gaat, de volgende dag ruzie heeft met zijn vrouw, en de dag daarna op straat leeft. Maar er zitten wel wat depths in, echter in de praktijk is het denk ik simpelweg totaal niet boeiend dit te volgen. Maar is je probleem nu dat ze helemaal niet die dagelijkse levens leiden (terwijl ze dat wel doen zoals je zelf zegt), of dat het niet diep genoeg is (je mist bijv. zoiets als het voorbeeld van het vreemdgaan)?

    Ik kan je sowieso aanraden eens te zoeken naar de specifics van de Radiant AI, er zijn best wat aardige artikelen geschreven over de early states met interessante anecdotes. Ik denk dat de radiant AI ook nog lang niet zijn volledige potentie heeft bereikt. Het heeft nog een weg te gaan, maar het laat ook zien dat Skyrim/Oblivion in bepaalde opzichten heel ambitieus waren en manieren waren om open world invulling te geven zonder dat alles met de hand gescript is, om een levende wereld te genereren. Ik zeg niet dat het daarom meteen goed is, maar je ziet wel dat Bethesda een bepaalde filosofie er op na houdt qua open world waarin ze wel echt stappen durven te zetten in het open world design (waarom die engine altijd maar zo achter blijft is mij wel een vraag though )

    Overigens, een game die het leven van NPCs best goed simuleert voor mijn gevoel, zeker gezien de tijd en een vrij maffe scope in general, was Shenmue voor de Dreamcast. Maar goed, dat was op relatief kleine schaal.

    Oh en fuck Watch Dogs (1) btw
    Last edited by Liquidje; 4th June 2019 at 12:14.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  15. #15
    nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Posts
    10,701
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Wat @Seabass zegt.. Wat een azijn-reacties tot nu toe. Kritisch kan best, maar op basis van die twee regels om het meteen tot schroot te verklaren...

    Blijkbaar zijn er hier weinig mensen die de WD-reeks kunnen pruimen, maar ik denk dat het prima is om eens wat nieuws te proberen in terms of open-world features.

    Ubi probeert vaker dingen te introduceren in de ene franchise, omdat te laten mogelijk te kunnen toepassen op een andere franchise.
    WD is duidelijk niet zo groot als een AC, dus lijkt me een prima 'speeltuin' om zoiets te introduceren en te fine-tunen voor andere series.

  16. #16
    Milieu onbewust Ries's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    18,530
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee, het boeit mij ook totaal niet, immers heb je als speler toch bijna niets met het leven van die named NPC's te maken, laat staan met random NPC's in de wereld. Meer dan een 'heh' zal het dan niet zijn. Maar de beloftes storen mij heel erg. Het is een leuk reclamepraatje, maar wat mij betreft geen enorme toegevoegde waarde.

    Wat je zegt zijn inderdaad leuke details, maar dat is vaak afhankelijk van jezelf als speler (als je dus bijv. iets steelt wordt er iets getriggered). Wat je zegt dat de NPC dan zelf eten gaat stelen is wel tof, dat heb ik niet eerder gehoord/meegemaakt, ik ben benieuwd welke gevolgen dat dan weer heeft voor de verkoper in de winkel en of de NPC betrapt kan worden. Dat zijn leuke ontwikkelingen die ik dan wel vanaf een afstandje zou willen volgen omdat daar de uitkomst ook nog niet van duidelijk is en niet afhankelijk is van de speler.

    Interactie met de wereld en NPC's vind ik veel leuker en belangrijker (RDR als voorbeeld). Iemand begroeten, of uitschelden, tegen iemand aan lopen en verschillende reacties kunnen krijgen, of iemand tegen iemand anders aanduwen zodat zij weer ruzie krijgen... Of in een saloon wat random dingen kunnen doen. Een open wereld met mooie locaties is geen reet aan als je er alleen maar naar kunt kijken. Iets simpels als aan de bar een flesje bestellen en zelf slokken kunnen nemen en/of de fles kapot gooien, dat maakt de wereld veel levendiger.

    Als ik in Red Dead random een wolf zie jagen op een hert in het bos vind ik dat ook gaaf; Dat er dingen gebeuren die niet afhankelijk zijn van mijn aanwezigheid of mijn keuzes. Of dat ik een gevangene bevrijd en vervolgens kijk wat hij gaat doen (het dorp inrennen, weer achterna gezeten worden door agenten, enz.). Maar als ik over een weggetje galoppeer en weer dezelfde scripted koets-overval zie gebeuren is er dan weer geen reet aan..

    Kingdom Come doet het wat mij betreft ook goed door de speler er echt bij te betrekken. Als iemand zegt dat je vanavond even langs moet komen zou dit in alle andere games betekenen: Kom wanneer je wilt en de quest start. Maar als je in Kingdom Come dan 2 avonden later pas langs komt krijg je op je flikker en/of faalt de quest gewoon. Geweldig

    Dus tldr; Het idee hebben dat de wereld niet om de speler is gebouwd en niet afhankelijk is van mijn keuzes/quests. En een leuke interactie hebben met de wereld voor de levendigheid.

    Al met al is het eerst maar eens lezen wat ze precies bedoelen, en dan nog maar weer eens kijken hoe men dit in de game verwerkt. De random traits en stats hebben we vaker gezien, het moet wel echt iets toevoegen.
    Last edited by Ries; 4th June 2019 at 13:33.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

  17. #17
    Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Posts
    10,519
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

    Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

  18. #18
    dbz freak coola's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    8,031
    Mentioned
    438 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klinkt als een interessant en best wel origineel concept. Hopelijk weten ze mij op E3 te overtuigen, Watch Dogs 1 heb ik day one gekocht en was meh, Watch Dogs 2 heb ik drie maanden na de release gekocht en was okayish. Dat het een Ubisoft game is, maakt mij niet gelijk lyrisch.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

  19. #19
    Administrator Liquidje's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Posts
    34,699
    Mentioned
    1093 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

    Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Nee, het boeit mij ook totaal niet, immers heb je als speler toch bijna niets met het leven van die named NPC's te maken, laat staan met random NPC's in de wereld. Meer dan een 'heh' zal het dan niet zijn. Maar de beloftes storen mij heel erg. Het is een leuk reclamepraatje, maar wat mij betreft geen enorme toegevoegde waarde.

    Wat je zegt zijn inderdaad leuke details, maar dat is vaak afhankelijk van jezelf als speler (als je dus bijv. iets steelt wordt er iets getriggered). Wat je zegt dat de NPC dan zelf eten gaat stelen is wel tof, dat heb ik niet eerder gehoord/meegemaakt, ik ben benieuwd welke gevolgen dat dan weer heeft voor de verkoper in de winkel en of de NPC betrapt kan worden. Dat zijn leuke ontwikkelingen die ik dan wel vanaf een afstandje zou willen volgen omdat daar de uitkomst ook nog niet van duidelijk is en niet afhankelijk is van de speler.
    Ik snap hem helemaal, maar daarbij is het dus vooral ook de consument die denkt dat dit belangrijk is (zoals je zelf ook al noemde) en de verkeerde inschatting maakt wat de impact is. En ik kan je aanraden eens door Radiant AI artikelen te lezen: Bethesda heeft de AI bewust moeten beteugelen juist omdat er daardoor onvoorziene effecten/interacties kwamen en dingen dus nogal out-of-control spiralden. De vervolg-interacties die jij hier noemt (niet die specifiek, maar dat idee) is zeker mee gespeeld (en zit er mogelijk in een bepaalde mate in).

    Ik ga absoluut niet zeggen dat het er dus is, maar het is wel heel cool omdat Bethesda, ondanks alle flack die ze krijgen, wel degelijk stappen hierin probeert. Het laat ook zien hoe vreselijk moeilijk dit soort systemen zijn, niet alleen technisch maar ook functioneel.
    Interactie met de wereld en NPC's vind ik veel leuker en belangrijker (RDR als voorbeeld). Iemand begroeten, of uitschelden, tegen iemand aan lopen en verschillende reacties kunnen krijgen, of iemand tegen iemand anders aanduwen zodat zij weer ruzie krijgen... Of in een saloon wat random dingen kunnen doen. Een open wereld met mooie locaties is geen reet aan als je er alleen maar naar kunt kijken. Iets simpels als aan de bar een flesje bestellen en zelf slokken kunnen nemen en/of de fles kapot gooien, dat maakt de wereld veel levendiger.
    Fair enough, maar dat is natuurlijk in bepaalde opzichten net zo'n wassen neus. Of er nu een check is if player.IsCloseBy and time.IsTime("15:00") of iemand op basis van een variabele boos wordt of wegrendt is een beetje hetzelfde. Uiteindelijk komt het er op neer dat al deze systemen aan elkaar moeten hangen, zonder dat het overduidelijk is dat er cijfertjes met elkaar verrekend worden. Het mooisste is natuurlijk als al dit soort dingen aan elkaar hangen: man gaat vreemd, vrouw wordt boos, komt op straat terecht, en als jij hem dan op zijn bakkes slaat is dat de druppel oid.

    Maar again, zoek eens op die radiant AI en aanverwanten Maar het blijft zoals je al zegt een beetje een wassen neus omdat er weinig toegevoegde waarde is

    Verder eens met je post hoor, ik ben zelf ook wel gefascineerd en ik snap ergens de teleurstelling wel. Maar ik merk dan ook hoe moeilijk het blijkbaar is, dus ik ben altijd ontzettend benieuwd naar hoe games dit implementeren. En tbh, in de kinderschoenen gebeuren de leukste foutjes
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  20. #20
    Milieu onbewust Ries's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    18,530
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, uiteindelijk zijn het allemaal dezelfde cijfertjes. Maar zolang wij maar niet overduidelijk merken dat wij als spelers iets 'activeren', of dat je in een playthrough 15x dezelfde random event ziet vind ik het al geslaagd.

    De Radiant AI kan ik mij nog wel wat van herinneren, ga ik zeker even lezen. Oblivion en Skyrim zijn een beetje de enige games die dat 'echt' hebben? Toevallig heb ik pas weer Skyrim geïnstalleerd, geen idee waarom, maar misschien weer eens leuk om te spelen en meer aandacht op de NPC's te leggen.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

  21. #21
    Administrator Liquidje's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Posts
    34,699
    Mentioned
    1093 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

    Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    De Radiant AI kan ik mij nog wel wat van herinneren, ga ik zeker even lezen. Oblivion en Skyrim zijn een beetje de enige games die dat 'echt' hebben? Toevallig heb ik pas weer Skyrim geïnstalleerd, geen idee waarom, maar misschien weer eens leuk om te spelen en meer aandacht op de NPC's te leggen.
    De naam "radiant AI" is van Bethesda idd. Ik weet niet hoe het concept an sich heet. Ik zou mij even inlezen, Oblivion en Skyrim hebben beide net even een andere invulling. Maar ik weet wel dat ik eigenlijk altijd best wel onder de indruk ben van Radiant AI als ik er over lees of wat zie, ondanks dat het (zoals je zelf al initiëel aangeeft) niet helemaal wordt waargemaakt.

    Overigens zit het in meer of mindere mate in Fallout volgens mij. Maar meer games proberen een levende wereld op verschillende niveaus neer te zetten: zoals ik eerder noemde "Shenmue", hoewel die meer indrukwekkend is vanwege de tijd en technologische beperkingen than any. Het ligt er ook maar net aan wat je precies zoekt en in welke scope, op kleine schaal is de AI in the Sims namelijk ook weer vergelijkbaar. Outcast heeft ook iets soortgelijks hoewel het daar wel heel basaal is.

    Oh en zeker eens volgen in Skyrim (of Oblivion). Ik denk dat ze deels tegenvallen, maar deels ook weer wonderbaarlijk kunnen zijn met bepaalde interacties.
    Last edited by Liquidje; 4th June 2019 at 16:24.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  22. #22
    Member Culloden's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    9,431
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben wel benieuwd. Hopelijk is de game volgens Ubi groter, beter, dynamischer, gedetailleerder en interactiever dan ooit. In combinatie met nieuwe gameplay en much more. Zulke authentieke termen trekken me altijd wel over de streep.

  23. #23
    Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Between Baker and Barstow
    Posts
    53,150
    Mentioned
    1189 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Ik heb ook best wel wat hoop hoor. Ze weten volgens mij heel goed wat de kritiekpunten zijn en waar ze de bal hebben laten vallen de vorige keren. En de insteek van de serie heeft gewoon potentie.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  24. #24
    King in the North Tonne's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Barger-Oosterveld
    Posts
    12,039
    Mentioned
    542 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Watch dogs 2 vorig jaar met de Brack Friday deals gehaald. Leukste 20 euro game ooit.

    Net als Saints Row 2 raakte het verhaal kant noch wal en was het dikke fun om aan te kutten.

    Kom maar door.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

  25. #25
    Moderator Rappa's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Noord-Holland
    Posts
    15,803
    Mentioned
    877 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Ubisoft bevestigt bestaan van Watch Dogs Legion

    Ubisoft heeft bevestigd dat Watch Dogs Legion echt bestaat. De onthulling vindt plaats tijdens E3 komende week.
    Gisteren lekte er via Amazon UK informatie uit over een nieuwe Watch Dogs-game. Het spel zou Watch Dogs Legion heten en zich afspelen in een toekomstig Londen. Daarbij zouden spelers in de huid kunnen kruipen van elk personage - hoe onbelangrijk ook - in het spel.

    Ubisoft heeft nu het officiële Twitter-account van Watch Dogs aangepast naar de nieuwe naam van de game. Ook heeft het bedrijf onthuld dat Legion op E3 wordt onthuld. Aangezien de naam in ieder geval correct is, lijkt de andere informatie ook juist te zijn, al is dit nog niet bevestigd.

    Aanstaande maandagavond houdt Ubisoft om 22:00 uur Nederlandse tijd zijn E3-persconferentie. Hoogstwaarschijnlijk zien we dan meer van Watch Dogs Legion.


    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  26. #26
    Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Between Baker and Barstow
    Posts
    53,150
    Mentioned
    1189 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  27. #27
    Suit up! Lender's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    7,801
    Mentioned
    259 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Badass granny, I want it now!

  28. #28
    Moderator Rappa's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Noord-Holland
    Posts
    15,803
    Mentioned
    877 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

    [Multi] Watch Dogs Legion



    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  29. #29
    Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Posts
    7,240
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Steam ID: 76561198097124765
    Ziet er qua sfeertje top uit ... positief verrast.

    Ik hou em toch maar in de gaten. Als de gameplay meer diepgang heeft dan eerdere delen zou het wellicht interessant kunnen worden.

  30. #30
    ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    17,088
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ziet er vermakelijk uit. Ben benieuwd in hoeverre de verkooppraatjes waar worden, maar vooralsnog wel zin in. En benieuwd naar Londen! San Francisco was best een fijne plek om te zijn, hoop dat ze het met Londen ook, of beter doen!
    (っ◕‿◕)っ ___ (╯°Д°)╯︵~~~~~~~~~~~~ ┻━┻ ヽ(。_°)ノ (。◕‿◕。) ٩(͡๏̯͡๏)۶

  31. #31
    Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Posts
    7,240
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Steam ID: 76561198097124765
    Ik vond voorgaande delen zo "hol" aanvoelen en delen van dit filmpje ogen ook zo... leeg? Ondanks dat er veel dingen zijn voelt het leeg. Andere stukken zijn dan wel weer heel sfeervol ingevuld dus dat stemt me positief, hopelijk kunnen ze een mooie balans vinden. Beetje shitty uitgelegd maar goed.

  32. #32
    Primarily old. Illuv's Avatar
    Join Date
    May 2001
    Posts
    12,671
    Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Alsof ik elke andere trailer ooit zie. Maar nu met Brits accent. Jolly.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

  33. #33
    Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    2,905
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Alsof ik elke andere trailer ooit zie. Maar nu met Brits accent. Jolly.
    Een erg nadrukkelijk Engels accent. Ik heb heel wat Engelse vrienden en kennissen, maar die hebben zelden zo'n accent. Eh, eigenlijk nooit
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

  34. #34
    Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Posts
    10,519
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Een erg nadrukkelijk Engels accent. Ik heb heel wat Engelse vrienden en kennissen, maar die hebben zelden zo'n accent. Eh, eigenlijk nooit
    Die spreken allemaal Posh?
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

    Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

  35. #35
    Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Between Baker and Barstow
    Posts
    53,150
    Mentioned
    1189 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

    Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Alsof ik elke andere trailer ooit zie.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

  36. #36
    Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    2,905
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Die spreken allemaal Posh?
    Nee, maar klinken veel neutraler. Het is in de trailer een kwestie van een accent er heel erg dik op leggen. Het soort waar je echt fanatiek naar moet zoeken.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

  37. #37
    dbz freak coola's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    8,031
    Mentioned
    438 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Do want do want

    Dit concept klinkt echt zo interessant. En ik vertrouw Ubisoft er op dat ze dit concept goed gaan benutten
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

  38. #38
    Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Posts
    10,519
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

    PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Nee, maar klinken veel neutraler. Het is in de trailer een kwestie van een accent er heel erg dik op leggen. Het soort waar je echt fanatiek naar moet zoeken.
    Vind ik altijd wel mee vallen gezien ik wel mensen tegen kom die zwaar Gronnings Knauwen. En of een Dik Fries accent hebben. Heb hier en daar ook wel Schotse en Ierse mensen ontmoet die hebben gewoon ook een dik accent. Word wel minder over tijd als ze lang genoeg van hun roots vandaan zijn.
    Aantal jaar terug een Brit Tegen gekomen die hier NL studeerde en een merendeels in Duitsland had gewoont bij zijn vriendin. Hij had meer een Duits acccent. Dacht eerst ook dat hij Duits was. Op een gegeven moment zei hij dat hij uit de U.K. Kwam. Keek zelf raar op en reageerde dat hij een Duits Accent had. Zware ontkenning van zijn kant, best wel melig.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

    Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

  39. #39
    Member Culloden's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    9,431
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Meh. Homeftont meets Hitman meets common punk Ubi retard personages.

  40. #40
    Milieu onbewust Ries's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    18,530
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Krijgen we nu een rits games van alle grote devs met 'all aboard the Cyperpunk train'?
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •