User Tag List

Page 11 of 17 FirstFirst ... 9 10 11 12 13 ... LastLast
Results 401 to 440 of 655

Thread: [Multi] Elden Ring (Miyazaki & G.R.R. Martin)

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Hoe groot is Stormveil Castle wel niet!?
    Mocht je 'm nog niet gevonden hebben, ik kwam 'm daarstraks tegen:

Die hamer vindt je in dat tweede indoor gedeelte na die gast uit dat filmpje van Rappa en die kuthaviken met zwaarden aan hun poten (wat een WTF moment was dat zeg ). Zodra je die deur door bent gegaan met de sleutel die naar een ladder leidt, met een enorme banner aan de muur met een leeuw als wapen, zie je aan de rechterkant (als je rechts gaat als je bovenaan de ladder bent) een vloer waar je op kunt springen en je vervolgens uiteindelijk weer terugbrengt naar een rand waar de hamer ligt (die je ook kunt zien als je links gaat ipv op het platform te springen).

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Pancake time!
    @Rappa

Wait, what? En ik dacht nog dat het mijn maat was!

"It's only your neck on the line after all."
    Last edited by Night's Cavalry; 5th March 2022 at 01:51.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, eindelijk gevonden
    PS5 - 2DS - Switch
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater

Ondanks de - ondertussen - krakkemikkige engine laat de game wel zien dat art direction nog steeds de baas is
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    786 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Kan niet tippen aan illuv's screens (mijne is niet eens een screen maar een foto van de tv ) maar dit is idd op en top genieten.

Volgensmij loop ik momenteel daar ergens in rond in dat gebouw links.

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Also

Yeaaaah
    Last edited by Illuv; 6th March 2022 at 18:48.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    319 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Inmiddels ruim een week aan Elden Ring en zit met bijna 30 uur en level 45 aardig in de game.
    Het eerste gebied Limgrave heb ik helemaal uitgewoond en de bosses van het kasteel verslagen.
    Dat was een flinke uitdaging maar de game nodigt uit om te verkennen en sterker te worden.

Daarnaast heb ik me ook vermaakt met de multiplayer door andere spelers te helpen (en daarmee levels te grinden).
    Ondertussen heb ik ook twee andere grote gebieden ontsloten.

Waar de eerste week vooral verwondering heerste over de vrijheid en het verkennen merk ik dat de opzet en grootte van de game me nu een beetje tegen begint te staan. Zie dezelfde bouwblokken in andere werelddelen terugkomen; overal dezelfde kerken, grotten, ruines, erdtrees, map-points, mausuleums en arena's. En zelfs herhaling van bazen zoals draken en tree guardians. De eerste keer dat ik deze elementen tegenkwam in Limgrave was het tof en wilde ik alles ontdekken, nu voelt het vooral als copy-paste om de enorme wereld te vullen.

Ik waardeer deze openwereld versie van Dark Souls maar wat mij betreft hoeft de volgende From game niet hierop voort te bouwen.
    Geef mij maar een gefocuste lineaire game met een hoge dichtheid van memorabele levels en bosses zoals Sekiro, Demon Souls en Bloodborne dat waren.
    Daarin was elk gebied een hindernisbaan waarvan elke meter bevochten.
    Elden Ring is (te?) groot met veel open gebieden en filler tussendoor.

Ondanks de herhaling ben ik vastberaden om deze uit te spelen, zoals elke From game.
    Maar denk niet dat ik alle werrelddelen zo uitgebreid ga uitkammen als de eerste.
    Last edited by Kikker; 6th March 2022 at 19:54.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Level 20'ish aangetikt, aangezien ik de laatste tijd heel weinig heb kunnen spelen. Maar ik voel hem nog niet echt. Het mist dat magische van de lineaire games. Spanning om elke hoek.

Die open wereld had voor buiten deze serie mogen blijven.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Foxy gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Jammer om te horen, ik vrees dat dat ook mijn ervaring zal zijn. In DaSo vond ik de grote open stukken ook veel minder dan de kleine gangetjes en kerkers.

Het probleem is alleen dat, wanneer een franchise eenmaal open wereld gegaan is, de weg terug waarschijnlijk niet zo makkelijk meer is.

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het zal geen verrassing zijn na mijn eerdere posts, maar ik ben het daar dus compleet niet mee eens

Voor mij is From's implementatie van een open wereld een verademing. Het ontbreken van zoveel fluff en busy work, de geweldige sfeer en dito combat...Maar dan in een fleshed out wereld waar de echte beloning - voor mij dan - het verkennen zelf is.

Ik heb de game nog niet uit (~70u / lvl 93), maar kan al wel zeggen dat het één van de beste games is die ik in jaren gespeeld heb.

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Omdat ik helemaal schijtziek werd van m'n Strength build + Zweihander (op en top waardeloos in PvP voorbij lvl 30) heb ik het volledig omgegooid en ben ik voor een Dex/Arcane build gegaan. Ik noem het de Crimson build

Nu nog een 2e Reduvia die iemand straks voor mij gaat droppen in co-op zodat ik kan dual wielden en dan kunnen we los. Al heb ik ook nog een dagger die frost dmg geeft wat natuurlijk ook wel leuk kan zijn om te combineren met bleed. Dadelijk maar eens even mee experimenteren.

Edit: Oh my fucking God...

Ice + bleed = *chefkusje*

En deze build + wapens zijn nog lang niet optimaal. Wauw.
    Last edited by Night's Cavalry; 7th March 2022 at 00:43.

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Het zal geen verrassing zijn na mijn eerdere posts, maar ik ben het daar dus compleet niet mee eens

Voor mij is From's implementatie van een open wereld een verademing. Het ontbreken van zoveel fluff en busy work, de geweldige sfeer en dito combat...Maar dan in een fleshed out wereld waar de echte beloning - voor mij dan - het verkennen zelf is.

Ik heb de game nog niet uit (~70u / lvl 93), maar kan al wel zeggen dat het één van de beste games is die ik in jaren gespeeld heb.
    Die snap ik wel. Het komt de toegankelijkheid ook ten goede, maar tegelijkertijd levert het ook iets in van wat het was. Misschien onvermijdelijk gezien de populariteit van de serie.

Vette shizzle @Gaunter O'Dimm , al kijk ik er door de mijn wimpers naar.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Gaunter O'Dimm Damn, ik wist dat bloed goed is maar wat een Burst damage zeg.

Ik heb net de Twinblade variant van Reduvia gevonden, maar eens kijken of ik daar iets mee kan
    PS5 - 2DS - Switch

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1092 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

Same. Normaal blijf ik 20 a 30 uur in de game hangen bij een baas en geef ik het uiteindelijk gewoon op. Het is zo'n verademing dat je nu gewoon om kan draaien en heel ergens anders heen kan gaan. Verder doen ze open world ook gewoon goed. Tot nu toe heb ik elke speelsessie minimaal wel één "wtf was/is dat" moment.

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Omdat ik helemaal schijtziek werd van m'n Strength build + Zweihander
    Ja ik baal ook wel van mijn Str+Dex build. Vind zoveel gave shit voor magic builds maar ook geen zin om opnieuw te starten of te grinden voor andere build.
    Last edited by Rappa; 7th March 2022 at 10:24.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer

Dit dus.

Ik kan me wel voorstellen dat het voor hardcore Souls fans wel te makkelijk is. Immers rij met je paardje een beetje door het land en vind bergen Golden Runes, plus de meeste bewaakte loot kan je wel met een galopje onder de neuzen van de enemies weg graaien. Bij bosses is er de summon optie, alles bij elkaar is het zondermeer de meest toegankelijke Souls game tot nu toe.

Ikke level 35
    Last edited by RPGer; 7th March 2022 at 10:46.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70 uur gespeeld sinds de release? Dat zijn uren uit mijn jeugd, hoe krijg je dat op deze leeftijd voor elkaar?!

Ik heb best veel problemen met DS4Windows bij deze game. De verbinding valt regelmatig weg of doet het soms helemaal niet bij het opstarten. Dat laatste is niet zo erg, maar een controller die plotseling uitvalt is in een game als dit betekent snel naar mijn toetsenbord+muis grijpen, gevolgd door een rage quit. Dus gisteren gelijk een nieuwe controller besteld

Ik ben er ook wel achter dat ik het mijzelf veel te moeilijk heb gemaakt en/of gewoon geen kennis had van hoe deze games werken. In het begin deed ik er alles aan om niet geraakt te worden zonder al te veel focus op damage doen. Dan was ik minutenlang aanvallen aan het dodge-rollen en deed ik af en toe een klein tikje met mijn zwaard. Uiteindelijk ga je dan toch wel ten onder. Na een keer of 5 kwam ik er achter dat de boss gewoon elke keer van slag raakte van een Jump+sterke attack... Dus 10x springen+slaan en hij was down.

Daarna toch op youtube gekeken hoe anderen deze boss aanpakten om te zien of ik nou een idioot ben met mijn dodge rolls en de game aan het cheesen was, en toen kwam ik er achter dat je je blocks kunt timen.. okee Ik vond al dat blocken behoorlijk zwak was (hield ik constant ingedrukt).. Weer wat geleerd. De uitleg in de game is echt 0,0

Verder vind ik het nog wel lastig inschatten waar de grens ligt tussen 'Ik ben een noob' of 'Ik ben te laag level'. Zolang ik maar dood ga in een veilige hoek zodat ik mijn runes weer snel kan oprapen is het wel best. Tot nu toe genoeg respawnpunten in de buurt waardoor je zonder zorgen altijd wel je runes terugkrijgt (en anders race je met je paard er wel snel naartoe).

Heb overigens ook 3-4 classes geprobeerd. Ik startte met bandit, dat was gewoon kut. Magic lijkt inderdaad het makkelijkst, maar qua actie/speelstijl vind ik het wat minder. Speel nu Confessor, een beetje een middenweg, kan helaas alleen nog healen.
    Last edited by Ries; 7th March 2022 at 11:17.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ries View Post
    Speel nu Confessor, een beetje een middenweg, kan helaas alleen nog healen.
    Ik ook confessor, heal heeft niet zoveel zin (dan heb je meer FP flasks nodig, dan kan je net zo goed Heal flasks gebruiken). Is ook weer zo'n dingetje waar je vanuit een meer westers RPG hoofd de mist in gaat. Mijn tip: je vindt door de wereld heen prayer books, die kun je inleveren bij die gast tegen de muur in the round table, dan breidt hij zijn arsenaal aan spells uit. Koop dan een throwing fireball , dan heb je iets om op afstand te vechten.

Verder is je lvl niet alles bepalend in souls games (maar toegegeven, in ER maakt het imho meest uit van alle souls games). Er zijn dudes die op lvl 1 heel dark souls uitspelen. Het is meer behendigheid en zwaktes in enemies vinden. De shield parry is echt timing die mij te boven gaat, is me volgens mij nog geen 1x gelukt, en in bloodborne 2x in het hele spel ofzo.
    Last edited by RPGer; 7th March 2022 at 11:27.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ik ook confessor, heal heeft niet zoveel zin (dan heb je meer FP flasks nodig, dan kan je net zo goed Heal flasks gebruiken). Is ook weer zo'n dingetje waar je vanuit een meer westers RPG hoofd de mist in gaat. Mijn tip: je vindt door de wereld heen prayer books, die kun je inleveren bij die gast tegen de muur in the round table, dan breidt hij zijn arsenaal aan spells uit. Koop dan een throwing fireball , dan heb je iets om op afstand te vechten.

Verder is je lvl niet alles bepalend in souls games (maar toegegeven, in ER maakt het imho meest uit van alle souls games). Er zijn dudes die op lvl 1 heel dark souls uitspelen. Het is meer behendigheid en zwaktes in enemies vinden. De shield parry is echt timing die mij te boven gaat, is me volgens mij nog geen 1x gelukt, en in bloodborne 2x in het hele spel ofzo.
    Thx, healen voelt inderdaad nutteloos, want je moet sowieso je schild wegstoppen en dus al op grote afstand zijn, dan kan ik idd net zo goed een flask drinken. Ik speel inderdaad confessor met hoop op wat offensieve spells. Ben nog niet zover dat ik nieuwe spells krijg. Speel jij dan ook met een 1 hander en een schild? Of soms ook een ander wapen?
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ja ik baal ook wel van mijn Str+Dex build. Vind zoveel gave shit voor magic builds maar ook geen zin om opnieuw te starten of te grinden voor andere build.
    Gegarandeerd dat er ergens een respec npc rondbanjert.

Maar ik zou nooit voor magic gaan. Ga dan voor een goede dexbuild met een boog.

Mentioned
    1092 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hebben jullie het over Ash of war Parry skill bij een shield? Want ik was ook nooit van het parryen omdat reactie window zo klein was maar bij deze skill kan je gewoon wachten tot iemand op je schild slaat en dan R2 indrukken. Behoorlijk sterk ook, je doet aardig wat damage en vijand is gestunned voor volgende aanval. Of is dit wat anders?

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post

Maar ik zou nooit voor magic gaan. Ga dan voor een goede dexbuild met een boog.
    Ja zo zat ik er ook in tot ik al die gave wapens en spells voorbij zag komen :O En bijna alle skills gebruiken FP
    Last edited by Rappa; 7th March 2022 at 12:15.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik moet wel lachen, jongens: de rechter kolonne op de FP met de nieuwe berichten bevat afgelopen week minimaal 2+ berichten uit deze thread, en de rest van het Forum is vrij rustig.

En dat mag best: leuk om te zien dat het spel zo'n hit is en jullie je ermee vermaken!
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hebben jullie het over Ash of war Parry skill bij een shield? Want ik was ook nooit van het parryen omdat reactie window zo klein was maar bij deze skill kan je gewoon wachten tot iemand op je schild slaat en dan R2 indrukken. Behoorlijk sterk ook, je doet aardig wat damage en vijand is gestunned voor volgende aanval. Of is dit wat anders?
    Wat jij aanhaalt is een guard counter, geen parry. Window of opportunity bij laatstgenoemde is veel kleiner inderdaad.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tenzij je een Buckler gebruikt, dan is de window iets minder lastig. Alsnog, stunnen met Heavy Attacks voor een visceral move werkt beter.

Waar ik gister toevallig achter kwam.
    Als je een aanval blockt en je drukt meteen op R2, dan counter je met een snelle heavy attack. Die klote honden werd ik echt simpel van
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    1092 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat jij aanhaalt is een guard counter, geen parry. Window of opportunity bij laatstgenoemde is veel kleiner inderdaad.
    Ahá, duidelijk! Die is namelijk bijna niet te falen.

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hoet trigger je eigenlijk een Ash of War skill rechterhand als je links een schild hebt?

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoet trigger je eigenlijk een Ash of War skill rechterhand als je links een schild hebt?
    No skill ash of war op je shield meende ik, of het wapen met 2 handen gebruiken.
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    1092 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

No skill ash of war op je shield meende ik, of het wapen met 2 handen gebruiken.
    Klopt! Wat blijft dat switchen onhandig btw

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klopt! Wat blijft dat switchen onhandig btw
    Ik mis de quick 2 hand button. Geen idee waarom dat nu anders is. Ik wissel best vaak.

Bestial Vitality voor health regen, altijd fijn.
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik mis de quick 2 hand button. Geen idee waarom dat nu anders is. Ik wissel best vaak.
    Eindelijk! Ik mis hem ook ontzettend. Vreselijk omslachtige combo nu. Misschien eens opnieuw binden.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    734 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat is een schild?

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Wat is een schild?
    Die trek je op in de liefde, als er hevige emoties bij komen kijken.

Btw. Ashes of War OP ? Waarom zou ik nog wapens willen enchanten of insmeren met iets.. (wat niet eens kan als er een Ashes op zit). Mijn blood ashes blijft er wrs hele game opzitten.
    Last edited by RPGer; 7th March 2022 at 17:31.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    734 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die trek je op in de liefde, als er hevige emoties bij komen kijken.

Btw. Ashes of War OP ? Waarom zou ik nog wapens willen enchanten of insmeren met iets.. (wat niet eens kan als er een Ashes op zit)
    Echte mannen tonen hun emoties niet, of zoals Batman zei in Batman: Year One “Yes, father. I shall become a bat."

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    319 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL

[Multi] Elden Ring (Miyazaki & G.R.R. Martin)

Waar ik gister toevallig achter kwam.
    Als je een aanval blockt en je drukt meteen op R2, dan counter je met een snelle heavy attack. Die klote honden werd ik echt simpel van
    Dit is echt een hele goede tip. Met deze techniek heb ik meerdere mini bosses verslagen. Soms wordt een vijand ook even stunned bij zo’n aanval. Eigenlijk is dit de Parry die me in Dark Souls nooit lukte

Edit; zie ook de posts van Rappa en RPGer .

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er zijn weinig dingen in gaming waar ik zo hard om kan ragen als dat je een baas bijna neer hebt, je in the heat of the moment per ongeluk zachtjes op de linker anaoge stick drukt waardoor je als een halve tamme gaat hurken en je ineens zo traag als een zak stront loopt waardoor je genadeloos afgestraft wordt.

HAAT

H A A T

Ik kon de health balk niet eens meer zien en toen liep ik op het meest cruciale moment als één of andere motherfucking GREMLIN door het scherm en werd mijn schedel opengespleten met een lans van 3 meter lang.

Zodra ik de game voor PC haal komt er ook meteen een Xbox Elite controller in huis en bind ik crouch op één van die extra knoppen.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

FFFFFFFFFUUUUCCCCCKKK!

Edit: Hij's dood. Pfew.
    Last edited by Night's Cavalry; 7th March 2022 at 23:44.

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Dit is echt een hele goede tip. Met deze techniek heb ik meerdere mini bosses verslagen. Soms wordt een vijand ook even stunned bij zo’n aanval. Eigenlijk is dit de Parry die me in Dark Souls nooit lukte

Edit; zie ook de posts van Rappa en RPGer .
    +1

Ik nu level 40 en loop nu tegen de eerste difficulty spike aan.

Wat is met die spells trouwens?? Ik koop een peperdure invisible spell, doet dat ding het 2 seconde ofzo..

Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Er zijn weinig dingen in gaming waar ik zo hard om kan ragen als dat je een baas bijna neer hebt, je in the heat of the moment per ongeluk zachtjes op de linker anaoge stick drukt waardoor je als een halve tamme gaat hurken en je ineens zo traag als een zak stront loopt waardoor je genadeloos afgestraft wordt.

HAAT

H A A T

Ik kon de health balk niet eens meer zien en toen liep ik op het meest cruciale moment als één of andere motherfucking GREMLIN door het scherm en werd mijn schedel opengespleten met een lans van 3 meter lang.

Zodra ik de game voor PC haal komt er ook meteen een Xbox Elite controller in huis en bind ik crouch op één van die extra knoppen.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

FFFFFFFFFUUUUCCCCCKKK!

Edit: Hij's dood. Pfew.

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik speel een dex samurai character. Met dual katanas! Gisteren een talisman gehaald die bleed damage nog extra buffed. Lvl 68 nu.

Nu nog ff: Morgott, Omen King, verslaan

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Fucking smithing stones komen dus in soorten (1) (2) etc. En zijn niet backwards compatible. kan je terug naar begin area om te zoeken. Zucht. Sommige design keuzes in deze game zijn wonderlijk.

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fucking smithing stones komen dus in soorten (1) (2) etc. En zijn niet backwards compatible. kan je terug naar begin area om te zoeken. Zucht. Sommige design keuzes in deze game zijn wonderlijk.
    Dat zit er al in sinds Demon's Souls en heeft gewoon met balans en progressie te maken. Niets verwonderlijks aan. Het enige verschil is dat de verschillende soorten stenen nu een [1] en etc. achter de naam hebben om het een en ander te verduidelijken.

Daarnaast is er een item die je na het verslaan van een baas in een dungeon deze stenen laat kopen bij the Two Maidens in de Roundtable Hold. Deze vind je in Raya Lucaria Crystal Tunnel.
    Last edited by Night's Cavalry; 8th March 2022 at 15:06.

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat zit er al in sinds Demon's Souls en heeft gewoon met balans en progressie te maken. Niets verwonderlijks aan. Het enige verschil is dat de verschillende soorten stenen nu een [1] achter de naam hebben om het een en ander te verduidelijken.

Daarnaast is er een item die je na het verslaan van een baas in een dungeon deze stenen laat kopen.
    In DeSo/DaSo loop je er niet zo snel tegen aan. Als je hier "te snel" door lower level areas gaat, zit je zonder 1/2/3 stenen die je nodig hebt voor de eerste level upgrades en kan je terug omdat je ze later niet meer tegen komt (blijkbaar)

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    734 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou, er is een oplossing voor. Als je meer wil weten app maar even want spoilers enzo.

Edit: nvm, spoiler staat er al haha