User Tag List

Page 13 of 17 FirstFirst ... 3 11 12 13 14 15 ... LastLast
Results 481 to 520 of 652

Thread: [Multi] Elden Ring (Miyazaki & G.R.R. Martin)

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Keurig!

En ik moet zeggen; wat loopt dat beeld mooi vloeiend!
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Laadtijden op de ps4 bij een boss zijn wel heeeel irritant.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    210 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou, vandaag ook de PS5 platinum behaald
    Deze run een beetje lopen aankloten met wat OP wapens en gebruik gemaakt van een farm spot om redelijk makkelijk wat lvl's te grinden. Misschien tzt eens een simpele build gebruiken om low level pvp te gaan doen.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    428 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Uitgespeeld op precies 100 uur, level 147. Nog n optionele main boss over, die pak ik nog mee en dan is het leuk geweest. Geweldige game die wat minder werd tijdens de laatste 20%. Niet de kwaliteit, maar meer omdat de sense of progress op dat moment al weg was. Alle belangrijke zaken waren max level, de build 'af', het was vooral doorsjouwen vanaf dat moment.

Maar wat een game was het
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nog tips voor een str build @Illuv ?

Ben er nu 12 uur mee bezig en ik deel de meningen van beide kanten wel. Aan de ene kant leent de open world zich prima. Maar aan de andere kant gallopeer je langs alle baddies en jat je alles wat los en vast zit zonder het gevoel te hebben het ook echt verdiend te hebben.

Mentioned
    428 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Nog tips voor een str build @Illuv ?
    Er zijn een aantal S scaling strength wapens te vinden, zelf gebruikte ik voor de eerste helft de Brick Hammer en stapte later over naar de Giant Crusher. Beide zijn het - als je ze 2h gebruikt - echte poise killers waardoor je zelfs bosses relatief snel kunt staggeren. Jump + R1 of R2 attacks zijn erg sterk in ER, dit was mijn default opener bij normale mobs, maar ook bij bosses gebruikte ik het constant wanneer er een opening was. Combineeer je wapen met Hoarfrost Stomp als ash of war en je doet enorm veel damage, zorg alleen wel dat je equip load op medium blijft zodat je kunt blijven rollen aangezien je geen shield gebruikt.

Qua stats liggen de softcaps in ER wat hoger dan bij vorige FromSoft games, Strength heb ik doorgetrokken naar 70, met Vigor en Endurance op 50.

Een tanky spirit summon is ook een lifesaver, vanaf mid/late game gebruikte ik Mimic Tear zoals iedereen, daarvoor zijn er plenty opties. Zonder spirits spelen kan natuurlijk ook, maar dat is icm melee only wel echt hard-hard mode in ER
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    @Illuv Hoe heb jij Radahn verslagen met een melee class? Gister weer een uur verloren aan die fucker
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    428 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    @Illuv Hoe heb jij Radahn verslagen met een melee class? Gister weer een uur verloren aan die fucker
    Ja, dit was mijn grootste muur in de game - meer dan de late game bosses tbh. Vooral omdat ik bij hem het tegenovergestelde moest doen van wat ik doorgaans doe. Normaal sprint ik asap richting de boss voor een jump attack en om dichtbij te blijven. Bij deze vriend moest ik juist (heel veel) geduld hebben en constant die summons weer terug laten komen, om vervolgens een paar pot shots te doen.

Duurde gevoelsmatig enorm lang, maar uiteindelijk kreeg ik hem zo neer. Lang in melee range blijven en hem zo te verslaan lukte gewoon echt niet, daarvoor is de camera te gaar / de boss te groot en zijn oneindige stamina te ellendig. Al heb ik gisterenavond videos gezien van L1 karakters die hem melee verslaan, dus schijnbaar ben ik ook gewoon niet goed genoeg

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Ja, dit was mijn grootste muur in de game - meer dan de late game bosses tbh. Vooral omdat ik bij hem het tegenovergestelde moest doen van wat ik doorgaans doe. Normaal sprint ik asap richting de boss voor een jump attack en om dichtbij te blijven. Bij deze vriend moest ik juist (heel veel) geduld hebben en constant die summons weer terug laten komen, om vervolgens een paar pot shots te doen.

Duurde gevoelsmatig enorm lang, maar uiteindelijk kreeg ik hem zo neer. Lang in melee range blijven en hem zo te verslaan lukte gewoon echt niet, daarvoor is de camera te gaar / de boss te groot en zijn oneindige stamina te ellendig. Al heb ik gisterenavond videos gezien van L1 karakters die hem melee verslaan, dus schijnbaar ben ik ook gewoon niet goed genoeg
    Nu ook een paar pogingen met boog gedaan en dat werkt redelijk goed maar het zijn die one shot aanvallen die zo moeilijk te ontwijken zijn, moet denk ik gewoon meer afstand houden en de summons hun werk laten doen.

Mentioned
    428 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Nu ook een paar pogingen met boog gedaan en dat werkt redelijk goed maar het zijn die one shot aanvallen die zo moeilijk te ontwijken zijn, moet denk ik gewoon meer afstand houden en de summons hun werk laten doen.
    Hij heeft 'maar' 1 of 2 one hitters, afhankelijk van je vigor level. Laten we ze 'De Komeet' en 'Paarse Ballen' noemen

Zijn melee attacks hitten enorm zwaar, maar zouden je als melee niet moeten one shotten volgens mij. Wat zijn je stats?

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hij heeft 'maar' 1 of 2 one hitters, afhankelijk van je vigor level. Laten we ze 'De Komeet' en 'Paarse Ballen' noemen

Zijn melee attacks hitten enorm zwaar, maar zouden je als melee niet moeten one shotten volgens mij. Wat zijn je stats?
    Klopt, ik heb het ook over die paarse ballen. Al ben je qua melee meestal ook wel fucked omdat je van je paard word geslagen en dan een aantal seconden op de grond ligt Ik denk dat het eindelijk ook wel gaat lukken maar je moet gewoon heel veel managen (paard, summons, aanval etc.)

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    903 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Bloody Slash = fijn!
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Laughing Madcap Vichan's Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Vichan
    Leuk spel!

Net Morgott verslagen, sweaty palms!
    Last edited by Vichan; 14th March 2022 at 22:43.
    Women were the reason I became a monk - and, ah, the reason I switched back...

Mentioned
    903 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gelmir Hero grave wat een graftievus level, ik geef het op, zoek het lekker uit met je kutspel
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Gelmir Hero grave wat een graftievus level, ik geef het op, zoek het lekker uit met je kutspel
    Ik weet niet hoe ver je bent gekomen, maar ik was er na een bepaald punt eerst wel klaar mee xD
    Kom er later wel terug.....
    PS5 - 2DS - Switch
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Mentioned
    903 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Ik weet niet hoe ver je bent gekomen, maar ik was er na een bepaald punt eerst wel klaar mee xD
    Kom er later wel terug.....
    Op t end lijkt het ook dood te lopen, f that

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Op t end lijkt het ook dood te lopen, f that
    Dat dacht ik ook, maar er zit een ledge waar je op kan vallen.
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    903 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat dacht ik ook, maar er zit een ledge waar je op kan vallen.
    I know, maar dan kom je ook niet echt verder

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I know, maar dan kom je ook niet echt verder
    Je hebt die armor sets gekregen van die enemy? Vervolgens met trapje omhoog. 2 balken in een kruisvorm. Vanuit daar kan je op die deathtrap landen en krijg je een lift naar beneden. Daar ging ik helaas kapot en heb ik het eerst opgegeven.
    PS5 - 2DS - Switch

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Van elk platform verkocht Elden Ring het beste op PC. Het platform was goed voor 44% van de verkopen. Als tweede kwam de PS5 met 27%, de Xbox 16% en de PS4 met 13% van de verkopen.
    https://nl.ign.com/elden-ring/136207...s-the-division

Ik weet niet of dit nou een hint moet zijn om de volgende games wl goed te optimaliseren qua keybinds, performance, opties, of dat het juist een teken is van "Fuck dat, de game verkoopt toch wel"
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    351 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: djc00li0
    Gisteren even een uurtje gespeeld.
    Keybinds wat aangepast en het werkt beter. Optimaal is een groot woord, maar beter.

Die eerste mounted knight is dood en die dikke draak daar rechts van waar je start ook!
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1562 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Nondeju spoilers!

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb vanochtend maar even opgezocht waar de fuck ik heen moet in dat gigantische kasteel, gister weer twee uur rondgelopen zonder enige vorm van progressie Wel nog via een quest een nieuw zwaard gevonden met bleeding en die FP restored na elke kill (heb ik op het moment weinig aan als Dex build haha)

Ik had gelukkig in het begin al soorgelijke dungeon gevonden (eerste mogelijkheid na tutorial waar je Stonesword Key kan gebruiken is zelfde soort dungeon) dus wist wat er verwacht word. Rennen timen met die vreselijke one shot dingen en veel om je heen kijken waar je af kan springen. Vorige week nog wel bij de baas gekomen maar die was te sterk dus al dat werk was ook voor niks Vind het zelf ook geen toegevoegde waarde dit soort dungeons, game kan al frustrerend genoeg zijn, voeg dan niet ook nog eens zulke mechanics toe.
    Last edited by Rappa; 16th March 2022 at 11:11.

Mentioned
    903 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zit in the capital man man grooohoooot en bij die knijert Rahdan het wordt nu wel een beetje zoeken waar ik de eindbazen allemaal kan vinden. Level 60 inmiddels. Loving the game, maar net als AC Odyssey is het misschien beetje TE groot? Je gaat op een gegeven moment maar overal toch een beetje voorbij rennen ipv alles uitkammen zoals ik in het begin nog wel deed.

Mentioned
    428 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zit in the capital man man grooohoooot en bij die knijert Rahdan het wordt nu wel een beetje zoeken waar ik de eindbazen allemaal kan vinden. Level 60 inmiddels. Loving the game, maar net als AC Odyssey is het misschien beetje TE groot? Je gaat op een gegeven moment maar overal toch een beetje voorbij rennen ipv alles uitkammen zoals ik in het begin nog wel deed.
    Dat moment zal voor iedereen anders zijn, ik ging pas content skippen vanaf de laatste twee gebieden - toen vond ik het wel genoeg geweest. Waar jij bent vond ik nog geweldig en heb ik compleet doorlopen. Plus, dat punt is imo ook het hoogtepunt w.b. content (qua volume) alles daarna is ook wat minder 'dense' vond ik.

Mentioned
    903 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat moment zal voor iedereen anders zijn, ik ging pas content skippen vanaf de laatste twee gebieden - toen vond ik het wel genoeg geweest. Waar jij bent vond ik nog geweldig en heb ik compleet doorlopen. Plus, dat punt is imo ook het hoogtepunt w.b. content (qua volume) alles daarna is ook wat minder 'dense' vond ik.
    Afgelopen dagen thuis met Corona en speelde ik 8 uur per dag. Nu weer aan het werk en geef ik het ook even een break. In mijn geval moet ik het ook niet in 1x willen verorberen, want daar is het te overweldigend voor.

Mentioned
    428 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Precies, paar dagen later zit je ook weer met rust en een bak koffie in je systeem en kun je er weer rustig doorheen.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben 40 uur bezig met mijn Str/Faith character en op een of andere manier klikt het niet.

Dus gister een Samurai aangemaakt, kennis van voorgaande run benut en gaan met die banaan. In een uur Level 35 met Radagon Scarseal en Bloody Slash - Keen Uchigatana +4.
    Begin is lekker en heb de nodige plannen al gemaakt
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    903 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben 40 uur bezig met mijn Str/Faith character en op een of andere manier klikt het niet.

Dus gister een Samurai aangemaakt, kennis van voorgaande run benut en gaan met die banaan. In een uur Level 35 met Radagon Scarseal en Bloody Slash - Keen Uchigatana +4.
    Begin is lekker en heb de nodige plannen al gemaakt
    Lekker h, ik heb hem wel op Str/Faith maar die slash heeft een reach en een dmg van heb ik jou daar. Maakt ook korte mette met al die bosses/invaders die op je af rennen.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lekker h, ik heb hem wel op Str/Faith maar die slash heeft een reach en een dmg van heb ik jou daar. Maakt ook korte mette met al die bosses/invaders die op je af rennen.
    Ja, heerlijk en zo gemakkelijk snel te behalen ook. Volgende target is Nagakiba en Hoarfrost Stomp Ash of War. Bloodflame Blade erbij
    Of het gaat werken? Geen flauw idee
    PS5 - 2DS - Switch

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1379 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Heb hem ook aangeschaft, 2 weken terug al maar kon door wintersport enzo er pas maandag even kort aan zitten en dinsdag ietjse langer. Lekker spelletje, bakken sfeer iig Nog amper echt iets bereikt, wat sites of grace vrijgespeeld en nu maar eens op jacht naar wat dungeons. Draait als een zonnetje op de PS5 (na wat berichten over hoe kut de performance zou zijn was ik even bang dat het tegen zou vallen).

Strength build hier

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Heb hem ook aangeschaft, 2 weken terug al maar kon door wintersport enzo er pas maandag even kort aan zitten en dinsdag ietjse langer. Lekker spelletje, bakken sfeer iig Nog amper echt iets bereikt, wat sites of grace vrijgespeeld en nu maar eens op jacht naar wat dungeons. Draait als een zonnetje op de PS5 (na wat berichten over hoe kut de performance zou zijn was ik even bang dat het tegen zou vallen).

Strength build hier
    Nice, zag je dinsdag inderdaad al online Have fun!

Gister Morgott verslagen en nu eindelijk in het gebied waar aantal items liggen om bleed build af te maken. Ook eindelijk (gedeeltelijk) van start outfit af.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Patch be like: Hier zijn Map Markers voor alle NPCs BEST FEATURE EVER
    PS5 - 2DS - Switch

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    170 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100% alle achievements ben er nu onderhand ook wel klaar mee. Het is een leuke game, een newgame+ is de game dan ook wel een keertje waardig.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    287 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fuck crucible knights. That is all.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Die academy, wat een fantastische locatie. Zoveel verschillende paden en gelaagdheid in het design. Ik zat even in een dipje, maar zit er weer helemaal in nu.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    319 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Die academy, wat een fantastische locatie. Zoveel verschillende paden en gelaagdheid in het design. Ik zat even in een dipje, maar zit er weer helemaal in nu.
    Mooi. Het ironische is dat zon locatie meer de klassieke Souls formule hanteert (lineair doolhof). Dat zijn wat mij betreft de betere stukken in Elden Ring. Open wereld is leuk enzo, maar de hoogtepunten zijn voor mij juist de dungeons

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    151 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren gekocht.

Ik speel dus sinds Demon's Souls en mag met trots zeggen dat alle Souls games inclusief DLC en Sekiro met alle eindes zijn uitgespeeld. #flex Mijn verwachtigingen waren vrij hoog en ik was benieuwd hoe ik het zou doen... Dit was mijn eerste impressie.

I don't know what I'm doing... lineaire routes zijn dan best wel lekker. Ik opende bijvoorbeeld een chest en werd geteleporteerd naar een mijn/gevangenis-achtige locatie. Heerlijk kapot gaan

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    230 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bijna klaar met Days Gone, dan ga ik denk ik ook aan de souls! PS4 controller op de PC is nu het idee. Zou liefst PS5, maar ja, vind die maar.
    Is dex een beetje te doen dit spel? Ik ben bang dat je jezelf weer in de vingers snijdt om niet 1h/shield te spelen, maar dat vind ik niet echt de leukste speelstijl.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Zebby View Post
    Bijna klaar met Days Gone, dan ga ik denk ik ook aan de souls! PS4 controller op de PC is nu het idee. Zou liefst PS5, maar ja, vind die maar.
    Is dex een beetje te doen dit spel? Ik ben bang dat je jezelf weer in de vingers snijdt om niet 1h/shield te spelen, maar dat vind ik niet echt de leukste speelstijl.
    Dex en bleed weapons werken bijzonder goed. Uchigatana kan je mee beginnen en is vroeg te vinden. Veel plezier!
    PS5 - 2DS - Switch