User Tag List

Page 9 of 17 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 ... LastLast
Results 321 to 360 of 655

Thread: [Multi] Elden Ring (Miyazaki & G.R.R. Martin)

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    352 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: djc00li0
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Er zijn op PC framerate unlockers, je kunt ultrawide enablen, vignette verwijderen, fov increasen...Enige downside is dat je offline moet spelen, maar dat vind ik in Souls games alleen maar een plus.
    Daar kan ik iets mee!
    Stuur maar door, dan bestel ik hem vandaag nog.
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Enige downside is dat je offline moet spelen, maar dat vind ik in Souls games alleen maar een plus.
    Ik ga ook over op offline. Ik snap dat hele multiplayer gedoe toch niet met die vingers en pools. Daarnaast word ik een beetje simpel van al die berichtjes NO SECRET DOOR HERE die als slechte graffiti over de wereld zijn gekalkt.

Verder man man wat een game. Lang geleden dat ik zo niet kon stoppen ergens mee.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Quote Originally Posted by Trio-sama View Post
    Daar kan ik iets mee!
    Stuur maar door, dan bestel ik hem vandaag nog.
    Flawlesswidescreen installeren, geweldige tool voor veel games: https://www.flawlesswidescreen.org/

"His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ik ga ook over op offline. Ik snap dat hele multiplayer gedoe toch niet met die vingers en pools. Daarnaast word ik een beetje simpel van al die berichtjes NO SECRET DOOR HERE die als slechte graffiti over de wereld zijn gekalkt.
    Ja, dit viel mij ook al op, het lijkt vele malen erger dan in alle voorgaande FS games. Ik negeer ze sowieso vrijwel allemaal maar het zijn dikwijls gewoon domme flutberichten waar je toch niets aan hebt. ("Fingers but hole" gevolgd door een ezels-lach). Daarnaast verken ik alles liever zelf dus ik ga ook maar eens Offline voor de eerste playthrough. Het leidt nu meer af (op een negatieve manier) dan dat het iets toevoegt aan de belevenis.

Daarnaast doen Bloodstains het toch niet bij mij (de vlek is er wel maar het speelt niets af).

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Ja, dit viel mij ook al op, het lijkt vele malen erger dan in alle voorgaande FS games. Ik negeer ze sowieso vrijwel allemaal maar het zijn dikwijls gewoon domme flutberichten waar je toch niets aan hebt. ("Fingers but hole" gevolgd door een ezels-lach). Daarnaast verken ik alles liever zelf dus ik ga ook maar eens Offline voor de eerste playthrough. Het leidt nu meer af (op een negatieve manier) dan dat het iets toevoegt aan de belevenis.
    Moaw, sommige van die messages in eerdere FS titels waren best grappig: het probleem was vooral dat als je een leuke had (Guinevere in DS2; "Beware of chest ahead") vervolgens iedereen en zijn oudtante hem ook even op de grond moest kalken.

Het is qua marketing wel een slim systeem: los van het spel zelf kun je je ego even spekken doordat je likes krijgt op je berichten.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Foxy gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    I'm in trouble! Please recommend this message!

Vroeger in mijn tijd in DeSo was het een nieuw iets, en in principe past het ook wel in de lore van de soulsgames. Maar het druk inderdaad wel een bepaalde stempel op je eigen gameplay zonder dat je er misschien op zit te wachten. Ik zou ook offline gaan.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merken jullie nu (veel van) de toegevoegde waarde van Martins schrijfwerk?
    Dat lees ik nog niet zoveel terug nl.
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die heeft de titel geschreven, verder niets.

Nee serieus, al het schrijfwerk is nog steeds in typische From stijl. Dus qua dialogen heeft hij zeker niets gedaan, wellicht wat lore schrijfwerk achter de schermen? Of het grote verhaal met grove pen op papier gezet?
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    734 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    He-le-maal niks...

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    467 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    He-le-maal niks...
    Z'n naam eraan is alweer genoeg om 200k extra stuks te verkopen joh

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wie zijn jullie? Ik confessor. Ben nog beetje in twijfel tussen rollen of blocken.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    734 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wie zijn jullie? Ik confessor. Ben nog beetje in twijfel tussen rollen of blocken.
    Wretch, maar dat is 20 uur geleden. Nu ben ik een dual wielding blade dancer. Ik ben ook vaak een plasje bloed. En soms een winnaar.

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ook een Wretch maar er is maar weinig terechtgekomen van spelen de afgelopen dagen Heb gister nog wel een aantal uur kunnen ronddwalen en wat vooruitgang geboekt.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Vanaf morgen heb ik gelukkig weer wat vrije tijd en dan ga ik even wat verloren tijd inhalen

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Wretch! Net als mijn bovenbuur weinig gespeeld. Vanavond maar effe.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Black Knife Catacombs, wat een pauper Boss!
    PS5 - 2DS - Switch
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Black Knife Catacombs, wat een pauper Boss!
    Welke van de twee?

Hier ook Wretch, nu 2H STR met medium load aangezien ik moet rollen zonder schild. Hamer nu A scaling qua strength en gelukkig kun je nu de ashes van affinity laten veranderen, dus een favo aangepast naar heavy. S scaling kan vanaf +15 volgens mij.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    319 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    https://mobile.twitter.com/SuperLoui...26171729240067

Kerel die een Nintendo Ring Fit gebruikt om Elden Ring te spelen. Hij heeft al een boss verslagen

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    352 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: djc00li0
    Flawlesswidescreen installeren, geweldige tool voor veel games: https://www.flawlesswidescreen.org/

Merci!
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ik ben hier ook aan begonnen op PS5. Heb gekozen voor de Vagabond klasse, aangezien ik echt niet goed ben in dit soort games (lekker veel schild omhoog). Zit nog wat in het eerste gebied rond te lopen, heb een aantal kleine bosses verslagen, maar die eerste main boss is toch net iets te sterk nog. Heb ook mijn eerste summon en spell gevonden. Die summons helpen wel echt bij het afleiden van een boss, maar voelt haast ook een beetje als cheaten.

Fantastische game verder. Ik ben er helemaal ingezogen. Hopelijk krijg ik het nog wat beter onder de knie allemaal en vind ik mijn eigen speelstijl erin een beetje.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1569 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Ik ben hier ook aan begonnen op PS5. Heb gekozen voor de Vagabond klasse, aangezien ik echt niet goed ben in dit soort games (lekker veel schild omhoog). Zit nog wat in het eerste gebied rond te lopen, heb een aantal kleine bosses verslagen, maar die eerste main boss is toch net iets te sterk nog. Heb ook mijn eerste summon en spell gevonden. Die summons helpen wel echt bij het afleiden van een boss, maar voelt haast ook een beetje als cheaten.

Fantastische game verder. Ik ben er helemaal ingezogen. Hopelijk krijg ik het nog wat beter onder de knie allemaal en vind ik mijn eigen speelstijl erin een beetje.
    Ik vroeg me al af of je erin zou duiken. Volgens mij ga je hier ook wel van genieten.

Gisteren niet meer gespeeld en in slaap gevallen.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik vroeg me al af of je erin zou duiken. Volgens mij ga je hier ook wel van genieten.

Gisteren niet meer gespeeld en in slaap gevallen.
    Ja, de sense of wonder en totale vrijheid is echt fantastisch. Dit is hoe je open world games doet. Doet me heel erg aan Breath of the Wild denken ook.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Illuv
    Pardon? Nou, ik ben heel benieuwd
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    @Illuv
    Pardon? Nou, ik ben heel benieuwd
    Je hebt de 'normale' baas van die dungeon achter de gesloten deuren, maar er is er nog één als je jezelf omhoog laat duwen door de middelste guillotine-achtige val, waarna je op die verhoging kunt springen. Volg het pad vanaf daar en je loopt tegen een illusionary wall. Daarachter zit de tweede baas, die ook nog eens verbonden is aan een bepaalde side quest.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je hebt de 'normale' baas van die dungeon achter de gesloten deuren, maar er is er nog één als je jezelf omhoog laat duwen door de middelste guillotine-achtige val, waarna je op die verhoging kunt springen. Volg het pad vanaf daar en je loopt tegen een illusionary wall. Daarachter zit de tweede baas, die ook nog eens verbonden is aan een bepaalde side quest.
    Ah vandaar! Ik had al het vermoeden dat er meer zat daar... Dolle pret zo te horen xD
    PS5 - 2DS - Switch

I can haz cheescake ? nightwing01's Avatar
    Mentioned
    199 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: nightwing01
    Ik heb gekozen voor samurai. Gewoon lekker hakken en veel doodgaan

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Hij heeft geen dialogen e.d. geschreven. Van wat ik heb begrepen heeft hij alleen maar bijdragen gedaan aan lore en worldbuilding aan zaken die zich afspelen voor de game.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1092 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Hier ook Samurai. Veel shit gevonden maar nog niet echt betere armor.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1382 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ook overstag gegaan. Kan probably pas over 2 weken er echt goed in duiken ivm drukke dagen ahead + 10 dagen wintersport. Maar #zinin

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Hier ook Samurai. Veel shit gevonden maar nog niet echt betere armor.
    Ben toch al aardig de wereld door gecrossed, maar je vindt verrassend weinig wapens/armor. Of wat je vind is vaak niet beter maar "anders".

Ik prefereer dat wel vs. met mijn big shopper tas 30 verschillende Halberts mee sjouwen though.

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Droprate van sommige armor is ook laag. En de verschillen zijn inderdaad niet enorm, maar dat is Souls eigen natuurlijk. Het is vooral belangrijk voor Fashion Souls

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er is ergens een optionele baas in een dungeon die jou een item geeft waardoor je bij the Two Maidens voortaan Smithing Stone [1] en Smithing Stone [2] kunt kopen.

En ik heb een makkelijke manier ontdekt om deze baas flawless af te maken. Easy as pie.

Spoiler:

Misschien dat iemand hier er iets aan heeft, dan kun je ook wat meer met verschillende wapens experimenteren zonder bang te zijn stenen te verspillen.

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Is inderdaad fijn ja, weet redelijk zeker dat je in latere gebieden die opties ook krijgt (voor Sombre Smithing Stones).

Die baas was overigens de gemakkelijkste die ik tegengekomen ben, 3 hits en we waren klaar.

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3 hits?? Wat is jouw DPS dan wel niet? Ik deed echt amper damage met normale aanvallen en ik was na 1 (zwaard) of 2 (discus) klappen al dood. Zwaar underlevelled dan, I guess.
    Last edited by Night's Cavalry; 2nd March 2022 at 14:58.

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die Boss is turbo zwak voor Strike Damage en hij heeft een dikke Hammer. Go figure

Ik had 4 hits nodig en de Boss was kapot. Battle Hammer goes slap
    PS5 - 2DS - Switch

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dan ga ik ook maar eens op zoek naar die hamer Qua moveset is de Halberd erg fijn maar ik doe zelfs met +7 vrij weinig damage.

In welke richting moet ik dan zoeken?

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dan ga ik ook maar eens op zoek naar die hamer Qua moveset is de Halberd erg fijn maar ik doe zelfs met +7 vrij weinig damage.

Ik had de mijne uit een Catacomb, maar heb een andere Hammer.
    Gewoon kijken bij de Damage type, daar moet Strike staan. Zijn wel meer wapens die dat hebben.
    PS5 - 2DS - Switch

Mentioned
    433 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die van mij was begin van Stormveil Castle uit mijn hoofd.

@Arteroot welke heb jij?

Mentioned
    389 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die van mij was begin van Stormveil Castle uit mijn hoofd.

@Arteroot welke heb jij?
    Battle Hammer = https://eldenring.wiki.fextralife.com/Battle+Hammer
    PS5 - 2DS - Switch

High-Octane
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Illuv @Arteroot

Ah, thanks Ben nu net bij dat kasteel aanbeland dus ik kom 'm vanzelf wel tegen.

Mentioned
    905 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb die dude voor Stormveil down. Na laatste update stond er ineens een goude summon ding, en behold daar was Sorcerer Rogier om me te helpen. Ik vermoed gewoon een bot, want hij deed steeds heel de tijd hetzelfde en healde zichzelf niet. Maargoed, hij leide hem af zodat ik kon meppen. Met een paar wolven erbij mijner zijde was het eigenlijk zo gebeurd. Voelde toch nie helemaal eerlijk/souls-like maar ok.

[EDIT] zelfde met mentale issues dude verder in kasteel. Lijkt alsof je voor bossfights een NPC kan summonen naast je gebruikelijke summons.
    Last edited by RPGer; 2nd March 2022 at 21:36.