User Tag List

Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 40 of 119

Thread: [Multi] Dragon Ball Z: Kakarot - eindelijk na 27 jaar weer een volwaardige DBZ RPG

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

[Multi] Dragon Ball Z: Kakarot - eindelijk na 27 jaar weer een volwaardige DBZ RPG

Dragon Ball Z: Kakarot is an upcoming Dragon Ball video gamedeveloped by CyberConnect2 and published by Bandai Namco for PlayStation 4, Xbox One and Microsoft Windows via Steam set to be released in 2020. It is an Action Role Playing Game that will cover Goku's story as the player takes him through different iconic events in the Dragon Ball Z story.
    Release : Early 2020

Trailer

12 minuten gameplay

Players will be able to relive the story of Dragon Ball Z in overwhelming volume. There will be many meticulously recreated scenes from the original story that players will recognize, as well as some scenes that have not really been depicted before in the way that they are depicted in this game.

The game’s look is a fusion of CyberConnect2’s experience in cel-shaded graphics technology and Akira Toriyama’s unique art style. The game also depicts the dynamic shifts of emotions in battle and character expressions in meticulous detail.

The game is not open-world. The reason being that the focus is on retelling the story. If the game was open-world, they would have to betray the original work in some form.

Each area is gradually unlocked as the story progresses. Each map is quite large, and Goku can fly throughout it freely.

Several scenes in which adult Goku interacts with characters from the original Dragon Ball—like Android 8—will be in the game.

(What happens for parts of the story where Goku is unable to fight? Will players take on the role of other characters?) While nothing can be said regarding playing as other characters at the moment, the game is focused on retelling the story of Dragon Ball Z, so it will not disappoint the fans.

In addition to retelling the Dragon Ball Z story, there are also other elements like sub-stories for Android 8 and so on that fans will appreciate.

While nothing can be said regarding whether the game will go beyond the Frieza saga, it—again—will not disappoint fans.

The theme of the game is to experience the life of Goku in various ways, such as riding Nimbus, eating, going fishing, hunting animals, and more.

In addition to buffs like temporarily boosting attack power, how you manage the eating elements of the game is part of the core game cycle and can result in permanent power-ups and so on.

Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Mijn interesse hebben ze alvast.
    Een goede DBZ rpg ben ik altijd voor in!

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben echt zo blij met deze reveal, eindelijk weer een echte DBZ RPG. De laatste volwaardige DBZ RPG was DBZ: Super Saiya Densetsu uit 1992

Ik sluit Buu's Fury en Attack of the Saiyans uit want dat zijn een GBA en DS game en sorry misschien ben ik een ouwe zeikerd maar ik zie handheld niet als volwaardig. Sue me.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by coola View Post
    Ik ben echt zo blij met deze reveal, eindelijk weer een echte DBZ RPG. De laatste volwaardige DBZ RPG was DBZ: Super Saiya Densetsu uit 1992

Ik sluit Buu's Fury en Attack of the Saiyans uit want dat zijn een GBA en DS game en sorry misschien ben ik een ouwe zeikerd maar ik zie handheld niet als volwaardig. Sue me.
    Je bent een zeikerd! Die DS rpg was goud waard!

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Je bent een zeikerd! Die DS rpg was goud waard!
    Jij bent goud waard.

Attack of the saiyans is liefde naast handheld niet volwaardig imho ( game apparaten die gespeeld kunnen worden op tv zijn volwaardig)

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    175 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben erg benieuwd of dat de serie verder gaat dan alleen Frieza, het blijven vermakelijke games (de meeste in ieder geval), maar wil wel het volledige verhaal. Ook erg belachelijk dat ze zich, zover nu bekend, niet focussen op het verhaal van Super, terwijl dat toch ontzettend tof is imo.

Moest wel lachen, ze zitten tijdens die IGN gameplay video te vertellen dat ze voorlopig niet kunnen vertellen of je het verhaal met andere characters kunt spelen, maar vervolgens staat er letterlijk in het scherm een quest met daarbij de tekst "As Goku, ....". Weten we daar ook meteen het antwoord op

Last edited by marco91; 11th June 2019 at 23:04.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by marco91 View Post
    Ben erg benieuwd of dat de serie verder gaat dan alleen Frieza, het blijven vermakelijke games (de meeste in ieder geval), maar wil wel het volledige verhaal. Ook erg belachelijk dat ze zich, zover nu bekend, niet focussen op het verhaal van Super, terwijl dat toch ontzettend tof is imo.

Moest wel lachen, ze zitten tijdens die IGN gameplay video te vertellen dat ze voorlopig niet kunnen vertellen of je het verhaal met andere characters kunt spelen, maar vervolgens staat er letterlijk in het scherm een quest met daarbij de tekst "As Goku, ....". Weten we daar ook meteen het antwoord op
    Ik heb zo'n vermoeden dat ze de hele DBZ arc doen ( minus garlic jr.)

Oef pas op met wat je zegt hoor Super leuk vinden is gevaarlijk ( super is geweldig, en alles is logisch, vooral power levels ook die van master Roshi zijn logisch)

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Jij bent goud waard.

Attack of the saiyans is liefde naast handheld niet volwaardig imho ( game apparaten die gespeeld kunnen worden op tv zijn volwaardig)
    Nah mate, zie jij jezelf lekker op een ligbedje aan het zwembad met een TV? Die Switch is goud waard, perfect voor deze game denk ik.
    🐰

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Sven View Post
    Nah mate, zie jij jezelf lekker op een ligbedje aan het zwembad met een TV? Die Switch is goud waard, perfect voor deze game denk ik.
    Kan je de switch aansluiten op de tv? Ja toch? En ik zeg ik specifiek game apparaten die gespeeld kunnen worden op tv zijn volwaardig.

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Kan je de switch aansluiten op de tv? Ja toch? En ik zeg ik specifiek game apparaten die gespeeld kunnen worden op tv zijn volwaardig.
    Oh shit. Ik speel nooit op de TV .
    🐰

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oh shit. Ik speel nooit op de TV .
    Zelfde hier, dock zit ook nog steeds in de doos

Hoe dan ook: let's agree to disagree @coola Er zijn genoeg ds/psp games die meer dan volwaardig zijn

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Zelfde hier, dock zit ook nog steeds in de doos

Hoe dan ook: let's agree to disagree @coola Er zijn genoeg ds/psp games die meer dan volwaardig zijn
    Moet wel zeggen dat ik neit heeeeel veel op de Switch speel. Neem 'm mee op vakantie, daar was ie oorspronkelijk ook voor bedoeld. Lekker bij 't zwembad in de schaduw beetje gamen, vrouw naast je, biertje derbieee. Wat wil je nog meer.
    🐰

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Moet wel zeggen dat ik neit heeeeel veel op de Switch speel. Neem 'm mee op vakantie, daar was ie oorspronkelijk ook voor bedoeld. Lekker bij 't zwembad in de schaduw beetje gamen, vrouw naast je, biertje derbieee. Wat wil je nog meer.
    Speel er veel op wanneer ik een serie ook oid. Of gewoon als ik zin heb in een van de games. Heb een bizarre collectie opgebouwd in nog geen jaar tijd

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    923 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Dragon Ball Z: Kakarot-teaser toont combat

Vandaag is een teaser voor Bandai Namco’s actie-rpg Dragon Ball Z: Kakarot uitgebracht, waarbij Goku vol in actie te zien is. De aankondigingstrailer was al eerder live gegaan.
    Kakarot is een actie-rpg waarin de Dragon Ball Z-wereld kan worden ontdekt verkennen vol met sidequests, npc's om tegen te praten en skills om te leren. In de teaser is een gevecht te zien tussen Goku en Raditz, zoals deze ook in het begin van de manga en animatieserie te zien is.

Alhoewel Dragon Ball Z: Kakarot voornamelijk het originele verhaal van Dragon Ball Z volgt, komen er ook elementen in voor die niet uit de canon komen, door middel van de sidequests. In een tweetvan Bandai Namco werd eerder al gedeeld dat er ook achtergrondverhalen verteld worden die niet in de manga stonden.

De ontwikkelaar is CyberConnect 2, die studio die zich eerder bezig heeft gehouden met de Naruto Ultimate Ninja- en Ultimate Ninja storm-games. JoJo’s Bizarre Adventure: Eyes of Heaven en Asura’s Wrath vallen ook onder hun werkzaamheden.

De game is vanaf begin 2020 beschikbaar voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo hyped voor deze game.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    175 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://www.siliconera.com/2019/08/1...-force-member/

As for filler material, one that was confirmed was the filler episode that had Goku and Piccolo go to a driving school to get their licenses which will appear in the form of a driving game.
    GOTY confirmed

Buu saga was ook al min of meer confirmed, wel nog altijd kut dat Super er wss niet in zit

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by marco91 View Post
    https://www.siliconera.com/2019/08/1...-force-member/

GOTY confirmed

Buu saga was ook al min of meer confirmed, wel nog altijd kut dat Super er wss niet in zit
    Daar hebben we over 1 a 2 jaar Dragon Ball Z : Kakarot 2 voor

Ben al lang blij dat niet eindigt na de frieza saga.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    175 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Zelfde trailer als die van Marco maar nu wel verstaanbaar

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zijn dat allemaal beelden uit de game? Dit zit wel ontzettend dicht bij de anime qua beelden, tof! Ik vond zelf praktisch alles wat na de cell games kwam qua Dragonball dikke drek maar dit wil ik wel spelen.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Oh mijn god dit ziet er echt zo goed uit. Een Dragon Ball Z RPG die in voetsporen van Dragon Ball Z: Legend of the Super Saiyan kan treden. Dat nog gaat gebeuren in mijn life time maakt mij extreem blij.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Oke dit ziet er erg tof uit.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De Collectors Edition gaat 200 dollar kosten.

Ik ben erg tempted.
    - Frank Murphy

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Erg erg erg vet.
    Maar 200€ is best veel

SNAFU? Masemium's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Da's ne grootte diorama seg.
    Your mileage may vary.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als ik die koop heb ik 200 dagen geen sex

SNAFU? Masemium's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Je kan Goku hot glueën. Of het draakje. Of, erm, Gohan.
    Your mileage may vary.

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Nou en? Je hebt een rechterhand toch?
    Dat is alsof ze een ketting om de koelkast doet terwijl jij een oneindige voorraad tosti's in de hand hebt.
    - Frank Murphy

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    287 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Nou en? Je hebt een rechterhand toch?
    Dat is alsof ze een ketting om de koelkast doet terwijl jij een oneindige voorraad tosti's in de hand hebt.

Heb je nou bij een aankoop als dit enige kans dat het over time meer geld waard wordt?

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by martha1989 View Post

Heb je nou bij een aankoop als dit enige kans dat het over time meer geld waard wordt?
    Niet echt. Het is gewoon om de leegte in je ziel te vullen zoals een braaf consumentje. Misschien over 20 jaar als de PS4 Retro is.
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Dit gaat zo vet worden

Last edited by coola; 25th October 2019 at 19:02.

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik wacht de reviews af, maar ben sowieso van plan deze te kopen

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voor mij is het echt een no brainer, ookal krijgt de game 5jes de game komt hier in huis.

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor mij is het echt een no brainer, ookal krijgt de game 5jes de game komt hier in huis.
    Never change!

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I won't, you know me

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Damn son, dit klinkt echt als een droom die uitkomt een Dragon Ball Z RPG as faithful to the anime as possible

Enige wat net nog beter had gemaakt is als net turnbased zou zijn geweest.

Hoe dan ook hype is nu dik aanwezig.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    483 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

. Dit ziet er echt so frickin awesome uit. Ik wil het en ik wil het nu.

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Rustig aan

SNAFU? Masemium's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het is maar Dragon Ball.
    Your mileage may vary.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beetje gele orbs verzamelen op het platte land in Super Saiyan 2 vorm. Exciting!