User Tag List

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 81 to 119 of 119

Thread: [Multi] Dragon Ball Z: Kakarot - eindelijk na 27 jaar weer een volwaardige DBZ RPG

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Tot? Dus na Cell stopt het? Dan is er nog best veel over qua DBZ om daar een vervolg van te maken. Wellicht film dlc, Broly etc.
    In de trailer zie je de spiritbomb en Kid Buu. Dus ik gok dat het niet stopt met Cell.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    619 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    In de trailer zie je de spiritbomb en Kid Buu. Dus ik gok dat het niet stopt met Cell.
    Ah zo, niet gezien. Super voor deel twee dan graag!

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee het eindigt met het einde van de kid buu saga.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Begint in ieder geval goed.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Damn die diorama is wel echt Nice

Maar 229€ is gewoon te veel.

SNAFU? Masemium's Avatar
    Mentioned
    89 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Maar 229€ is gewoon te veel.
    Geld moet rollen. Spaar je de rest van het jaar wel weer bij. Over 2 jaar gaat het ding voor het driedubbele op ebay.

Your mileage may vary.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Masemium View Post
    Geld moet rollen. Spaar je de rest van het jaar wel weer bij. Over 2 jaar gaat het ding voor het driedubbele op ebay.

Probleem is dat ik nooit iets ga verkopen, al die Dragon Ball en Assassin's Creed Figurines en al die Assassin's Creed, Godzilla, Army of Darkness comics zal ik nooit van m'n leven verkopen. Ik ben ook echt de persoon die een figurine/toy koopt gelijk de plastic verpakking er afscheurt, ik kan mensen die al die zooi in de verpakking laten zitten totaal niet begrijpen.

SNAFU? Masemium's Avatar
    Mentioned
    89 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Naja, ik bedoel niet dat je later het beeldje moet verkopen voor dikke winst, maar dat als je over x jaar besluit tóch het beeldje te willen hebben, money be damned, dat je er dan €800 voor neer mag tellen.
    Your mileage may vary.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    924 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik ben heel erg tevreden met deze ratings. Voor het eerst in een lange tijd het gevoel dat de users een keer niet aan het trollen zijn en butthurt zijn. Critici zijn weer eens een beetje zuur, maar als je met commentaar als dit

I’ve played Dragon Ball Z: Kakarot for five hours so far, and it appears to be part fighting game and part fetch-quest generator. [B] Mostly it’s a rehash of the source material that almost anyone who will be interested in the game will have seen performed half a dozen different ways.
    Dan ben je in mijn ogen ook gelijk af (voor eeuwig af)

Zou erg slecht zijn als ze de source material niet zouden rehashen.

Eindelijk sinds jaren een dragon Ball Z rpg die heel het verhaal van dragon Ball Z van begin tot eind verteld en dan nog lopen bitchen. Fate in humanity - 9000

In ander nieuws ik moet tot morgen wachten. Game is niet geleverd bij mediamarkt Middelburg. Blijkbaar gebeurd dat vaak met Bandai Namco games. (en ja mediamarkt is de enige winkel dicht in de buurt die games verkoopt. Dichtbijzijnde gamemania is Roosendaal 🤷🏻 )
    Last edited by coola; 17th January 2020 at 16:57.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb er nu een paar uur in zitten ( radijsje is dood) en ik ben nu Gohan aan het trainen met piccolo. De game is tot nu toe een droom die uitkomt, door de graphics, het voicework ( de funimation dub is net zoals bij de anime almost top notch), de Combat ( die toch anders is dan die van xenoverse) voelt het echt of dat je met anime bezig bent inplaats van met een game ( komt ook mede door de narrator van de anime, elke keer als je boss hebt verslagen heb je het gevoel dat je een episode heb afgerond)

Als je ook maar een beetje liefde hebt voor Dragon Ball Z dan is dit toch wel een must have. Voor mensen die van Action-RPGs houden is dit toch ook zeker een titel om op je radar te houden, want de RPG elementen zijn goed.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na 7 uur en 21 minuten de Saiyan saga uitgespeeld. Wat een geweldige game zeg, waarom konden ze dit 19 jaar geleden ten tijde van de ps2 niet doen? Waarom heb zolang moeten wachten. #mijn game leven is compleet

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Had ik al gezegd dat dit droom is die is uit gekomen voor elke zich zelf noemende fan van Dragon Ball Z? Volgens mij wel eh ah hierbij als nog een keer.

De open wereld heeft echt iets magisch. Het is zo heerlijk om door de wereld heen te vliegen. Nooit verwacht dat een dragon Ball Z game zo sfeervol kon zijn.

Dit door cyberconnect2 te laten maken is de beste keuze die Bandai Namco ooit heeft gemaakt.
    Last edited by coola; 19th January 2020 at 22:20.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    426 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Mooie fanservice dan. Geniet ervan.

En nu maar hopen dat er genoeg fans op de planeet zijn die de game kopen, zodat ze de rest van de serie ook voor jullie kunnen maken.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na 9 uur en 9 minuten de Frieza Saga uitgespeeld. Die eerste keer dat je Super Saiyan word, mijn god wat awesome 😍 😍

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat coola van deze game gaat vinden.

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamemania heeft een inruil actie voor deze game voor de liefhebbers.
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    619 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Gamemania heeft een inruil actie voor deze game voor de liefhebbers.
    Game Mania Deventer is gesloten afgelopen week

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    426 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Game Mania Deventer is gesloten afgelopen week
    Dat krijg je met die prijzen. Naast de inruilacties heb je 0,0 reden om te kopen bij die toko.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1177 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Had ik al gezegd dat dit droom is die is uit gekomen voor elke zich zelf noemende fan van Dragon Ball Z? Volgens mij wel eh ah hierbij als nog een keer.
    Dat kan ik mij voorstellen. Ik ben op de loer voor een goede prijs iig Dit is inderdaad iets waar al jaren vraag naar is.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Dat krijg je met die prijzen. Naast de inruilacties heb je 0,0 reden om te kopen bij die toko.
    Oh man, ik vind het zo'n verschrikkelijke winkel. Ze gaan ook echt voor maximale winst. Veel games zijn daar verreweg het duurste en je krijgt echt nog geen drol voor ingeleverde games.

Het is jamner dat de Replay (wat later Gamesmart werd) verdwenen is in Eindhoven want dat was echt een winkel van liefhebbers voor liefhebbers. Maar die is er helemaal uitgeconcurreerd door MediaMarkt en de online stores e.d. die 20 euro onder de prijs zitfen bij release(acties).

Ik vraag mij dan ook echt af wat voor bodemloze put GameMania is.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    149 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Dat kan ik mij voorstellen. Ik ben op de loer voor een goede prijs iig Dit is inderdaad iets waar al jaren vraag naar is.
    Legend of the Super Saiyan kwam heel erg dichtbij het gevoel van een ultieme dragon Ball Z game, alleen die heeft als grootste minpunt dat het eindigt bij de frieza saga. De Legacy of goku serie en attack of the saiyans kwamen in de buurt maar miste "finesse"

Dragon Ball Z Kakarot geeft mij tot op heden het gevoel dat ik ook had bij The Legend of the Super Saiyan. Welke van de twee ik beste vind kan in voorals nog niet zeggen.

Dat dit de game is waar ik (en met mij heel veel fans) op hoopte is het in ieder geval wel.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1177 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Legend of the Super Saiyan kwam heel erg dichtbij het gevoel van een ultieme dragon Ball Z game, alleen die heeft als grootste minpunt dat het eindigt bij de frieza saga.
    Exact, dat is ook precies wat ik altijd hoopte (samen met een goede competitive dbz fighter, maar die hebben we 2 jaar geleden al gekregen <3).

Ik kan niet wachten iig

Member Jorca's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: kivanco PSN ID: Kivancusta Steam ID: Kivanco
    Hij omschrijft precies mijn gevoelens over deze game. Gemiste kans als je het aan mij vraagt, ik was best hyped.
    Ben nu ongeveer bij de Cell Games en het is dat het DBZ is anders was ik er al mee gestopt .

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vandaag na 13 uur de Cell Saga uitgespeeld. Morgen beginnen aan de buu saga. Zit er nu overigens in totaal 29 uur en 30 minuten in.

Voorals nog is de game onpar met the Legend of the Super Saiyan. Side quests zijn echt bijzonder leuk om te doen en de meeste side quests verrijken de lore aanzienlijk.

En één van de grootste vragen van Dragon Ball Z die ik had is eindelijk beantwoord.
    nu weet ik eindelijk wanneer Goku de tijd had om Goten te maken

De pluspunten zijn tot nu toe

Heel het dragon Ball Z verhaal word vertelt.

Skill tree is goed uitgewerkt

De community/soul emblems zijn lekker diep uit gewerkt en daarin shinet het rpg gebeuren echt geweldig.

Combat is geweldig, het is soepel maar ook heerlijk uitdagend. En ook eerlijk gezegd best anders is dan dat van Xenoverse (2)

Je speelt niet alleen een Dragon Ball Z game, je zit met deze game echt midden in de anime. Ben nog nooit een game tegen gekomen waar de immersie zou perfect aanwezig is

De minpunten tot nu toe

Eén bug tegen gekomen (character die door de vloer zakt).

Soms heel soms heb ik ruzie met de camera.

Qua rpg elementen ben ik lichtelijk teleurgesteld in het levelen zelf.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    924 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Geen Kak en Rot.

I am disappoint
    - Frank Murphy

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die reviewer is waarschijnlijk wel ontzettend trots op die woordspeling. 100%.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Die reviewer is waarschijnlijk wel ontzettend trots op die woordspeling. 100%.
    Tien out of tien kan niet in de schaduw staan van Kak en Rot op de gamer.nl FP.
    Qua triestheid dan.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er schort nog wel wat meer aan de review op gamer.nl dan enkel de trieste woordspeling

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    619 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aan de comments te zien is de site ook behoorlijk aan het leegbloeden

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aan de comments te zien is de site ook behoorlijk aan het leegbloeden
    Vind je het gek met zulke teksten. Bewijst maar weer eens dat ze iemand hebben gekozen die 9000% geen ene fuck van snapt wat hij net heeft gespeeld.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    619 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vind je het gek met zulke teksten. Bewijst maar weer eens dat ze iemand hebben gekozen die 9000% geen ene fuck van snapt wat hij net heeft gespeeld.
    Ze hebben wel vaker eigenaardige recensies inderdaad

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Wat speelt dit vreselijk kut op de PC zeg, zonder controller dan. Niet. Te. Doen.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Meer dan 9000% heh, wel bij de les blijven

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Meer dan 9000% heh, wel bij de les blijven
    ik lig met een keel ontsteking op bed en de senzu beans zijn op so give me a break

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Tien out of tien kan niet in de schaduw staan van Kak en Rot op de gamer.nl FP.
    Qua triestheid dan.
    Oh dat had ik niet eens meegekregen Ik snap sowieso nooit wat mensen daar zo leuk aan vinden als het 9 van de 10 keer zo simpel en stupide is. Het is één van de redenen waarom mijn zeer zeldzame bezoeken aan Dumpert vaak ook meteen van extreem korte duur zijn. Jezus fucking Christus, wat een dwazen zitten daar. Het is ook meteen een reden waarom ik zo'n enorme hekel aan (de schrijfstijl van) GeenStijl heb. Ja, fucking bravo, even in de handjes klappen, omdat iemand weer 's met zo'n infantiele woordgrap of woordspeling op de proppen komt. Je zou het uit moeten printen en bij je moeke op de koelkast moeten plakken.

En dat GNL überhaupt nog bestaat...

SNAFU? Masemium's Avatar
    Mentioned
    89 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    En dat GNL überhaupt nog bestaat...
    Hmmm, dat onzer vrind Sanoma er de handen vanaf trok was ook alweer in 2014. Persistent bastard.
    Your mileage may vary.