User Tag List

Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 40 of 105

Thread: [Switch] Animal Crossing: New Horizons

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

[Switch] Animal Crossing: New Horizons

Animal Crossing: New Horizons wordt op 20 maart 2020 uitgebracht voor de Nintendo Switch!

Als je in de put zit door de waan van de dag, dan heeft Tom Nook de perfecte oplossing voor je: zijn gloednieuwe, superexclusieve Eilandleven-pakket!

Je hebt overal kleurrijke personages ontmoet. Je hebt mogen proeven aan het stadsleven. Je hebt misschien zelfs een tijdje een publieke functie bekleed! Maar schuilt er niet iets in je dat smacht naar… vrijheid? Gewoon doen waar je zin in hebt, wanneer het jou uitkomt? Een lange strandwandeling op een onbewoond eiland met ongerepte natuur is wellicht precies wat de dokter je heeft voorgeschreven!

Geniet van een zorgeloos bestaan vol creativiteit en geef het leven vorm hoe jij dat wilt.

Verzamel grondstoffen en maak er de mooiste spullen van, zoals meubilair en gereedschap. Groene vingers? Leg je eigen tuintje aan en plant bloemen en bomen op geheel nieuwe wijze. Bouw de woning van je dromen en geniet van het eilandleven.

Word vrienden met nieuwe bewoners, geniet van de seizoenen, spring met een polsstok over rivieren terwijl je het eiland verkent, en nog veel meer!

Kenmerken:
    • Pas je personage en thuis aan en versier het landschap (met meubels, als je wilt!) om je eigen eilandparadijs te maken.
    • Ga aan de slag met het nieuwe craftingsysteem: verzamel materialen op het eiland om van alles te bouwen, van meubilair tot gereedschap!
    • Je kunt volledig tot rust komen met ontspannen activiteiten, zoals tuinieren, vissen, versieren, een praatje maken met interessante personages en meer. Bekende Animal Crossing-gameplay komt op allerlei leuke en nieuwe manieren tot leven op het onbewoonde eiland.
    • Je nieuwe huis staat nog in de steigers. Misschien vind je deze andere Animal Crossing-games ook wel interessant voordat je gaat verhuizen!

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Nintendo
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Switch kopen maart 2020, check

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje
    Switch kopen maart 2020, check
    !

ANIMAL CROSSING: NEW HORIZONS WILL NOT SUPPORT CLOUD SAVES, MULTIPLE ACCOUNTS SHARE ONE ISLAND

As Animal Crossing: New Horizons draws nearer to release in 2020, the game’s director Aya Kyogoku has revealed more important logistics about the game.

During an interview Miketendo 64, Kyogoku confirmed that the game will not support cloud saves. This is mainly because the developers did not want players to manipulate in-game events by reverting back to a previous save.

Additionally, Kyogoku clarified in an IGN interview that each Nintendo Switch will only have one island. This means that players can create up to eight Switch accounts for eight villagers, who will all share the same island. Multiple islands will not be possible on a single Switch system.

What do you think about these restrictions? Are they fine for Animal Crossing, or could they be a hindrance for you? Let us know in the comments below.
    bron

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Serieus... Ook al geen cloud saves?
    Nou, deze kan ook van het verlanglijstje.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Ik zal maar eens bekennen dat ik deze game-serie nog nooit heb gespeeld. De artwork spreekt mij niet aan ouzo.
    Maar is dit nou gewoon een life-sim.... zoals Stardew Valley en dergelijken?

Dit is blijkbaar enorm GROOTS als het uitstellen van de game de aandelen kan doen kelderen bij Nintendo. En ik heb er geen weet van waarom dit zo grooooooot is

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben daar stiekem ook wel een beetje benieuwd naar. Ik snap het bouwen, inrichten en verzamelen wel, maar zit er nog een aspect onder waardoor je door wil spelen? De interactie met de NPC's, leidt dat nog ergens toe bijvoorbeeld? Zijn er uitdagingen? Is er -iets- van een verhaaltje o.i.d. of moet je er helemaal je eigen feestje van maken?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Ik zal maar eens bekennen dat ik deze game-serie nog nooit heb gespeeld. De artwork spreekt mij niet aan ouzo.

Dit is blijkbaar enorm GROOTS als het uitstellen van de game de aandelen kan doen kelderen bij Nintendo. En ik heb er geen weet van waarom dit zo grooooooot is
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik ben daar stiekem ook wel een beetje benieuwd naar. Ik snap het bouwen, inrichten en verzamelen wel, maar zit er nog een aspect onder waardoor je door wil spelen? De interactie met de NPC's, leidt dat nog ergens toe bijvoorbeeld? Zijn er uitdagingen? Is er -iets- van een verhaaltje o.i.d. of moet je er helemaal je eigen feestje van maken?
    Stardew Valley meets The Sims ft. De Fabeltjeskrant. Er is interactie genoeg met de bewoners en je kunt kleine opdrachten doen maar voor ik de verkeerde indruk wek, het is allemaal niet super diepgaand. Het is voornamelijk je eigen wereld inkleuren. Als je een game zoekt die je een duidelijk doel geeft en iets wat je uitspeelt dan zit je verkeerd.

Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Stardew Valley is hier op gebaseerd, deze serie is in m.n. Japan erg groot, maar doet het ook wereldwijd blijkbaar goed.

Het is zo'n game waar je honderden uren in kan stoppen zonder het idee te hebben dat je niets meer te doen hebt.

Dat Nintendo het überhaupt uitgesteld heeft ipv gewoon uit te brengen vond ik al bijzonder. Wel fijn dat er nog van dit soort uitgevers zijn.

Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post

Antwoord van Overmind staat: het is een lifesim game. Maar de game weet dit ontzettend laid-back te presenteren. Alles voelt heel erg op je eigen tempo. De game geeft je constant kleine opdrachtjes en questjes, maar door de presentatie voelt het helemaal niet als lijstjes afwerken. Daarnaast is het een game die beter werkt in korte bursts: er is een reden om iedere dag de game te spelen, en je kan beter iedere dag een half uur spelen dan 1 dag 3,5uur en de rest van de week niet. Daarnaast is de game bewust van de datum en tijd IRL en past hier dan ook op aan (winkel zijn niet open in de nacht IRL bijvoorbeeld ). Daarnaast weet de game je constant nieuwe mechanics te geven, die ook weer superoppervlakkig zijn, maar het geeft een constante sense van progressie.

De game heeft heel weinig om het vel. Ik had ook niet echt gedacht dat ik de game heel goed zou vinden. De game moet ook wel echt klikken, en zelfs dan kan het even duren. Het is naast mijn R4i kaartje en een tekenapp de meest gespeelde game op mijn 3DS.

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Stardew Valley is hier op gebaseerd, deze serie is in m.n. Japan erg groot, maar doet het ook wereldwijd blijkbaar goed.
    Stardew Valley is gebaseerd op Harvest Moon, niet Animal Crossing. SV heeft bijzonder weinig weg van AC.

En AC is zo huge omdat het idd in Japan de shit is, en onder kinderen. Wij zijn de generatie die dit net gemist hebben. Ik ken een hele groep 20-25 jarige guys die compleet hyped zijn van dit nieuws.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Het intrigeert me ontzettend. Misschien moet ik hier gewoon eens instappen. Ideaal ook voor de kids om met een schuin oog mee te kijken.

Je kunt onderling ook in elkaars stadje lopen of is er een andere manier van interactie?
    Last edited by Like-a-Bunny; 19th June 2019 at 12:20.

Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

I stand corrected @Liquidje

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    450 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Thanks voor de uitleg

Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Het intrigeert me ontzettend. Misschien moet ik hier gewoon eens instappen. Ideaal ook voor de kids om met een schuin oog mee te kijken.
    Ja, het is gewoon wat lastig idd om er een beeld van te krijgen zonder het te spelen. En het is ook inkomen: het gebrek aan diepgang en wat afgekaderde mechanics was voor mij in het begin een punt van irritatie, maar op het einde zag ik wel in dat dat juist die game zo laid back maakt. Je moet jezelf ook wel echt forceren om chill te doen, en niet zo snel mogelijk naar het volgende punt: het volgende punt is onduidelijk en underwhelming, en is ook helemaal geen doel an sich.

Je kunt onderling ook in elkaars stadje lopen of is er een andere manier van interactie?
    Ik heb eigenlijk alleen de 3DS versie gespeeld, daar kon je idd naar iemand anders zijn stadje.

I stand corrected @Liquidje
    Haha no worries. Ik ben echt compleet fan van met name Harvest Moon (en dus ook Stardew, Rune Factory etc) dus ken de games wel goed

Overigens, als mensen nieuwsgierig zijn naar dit is in de tussentijd SV wel een idee. Hoewel de game echt aanzienlijk verschillen, hebben ze beide lifesim onderdelen (in SV wat minder intens dan in AC) en geven je een goed idee hoe deze casual games spelen. Daarnaast is SV meteen knettergoed en op vrijwel alles te spelen.

Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Stardew is dikke liefde, maar het is njet iets waar je in een half uurtje alles gezien hebt. Hell in een half jaar weet ik nog niet wat allemaal mogelijk is :')

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Stardew is dikke liefde, maar het is njet iets waar je in een half uurtje alles gezien hebt. Hell in een half jaar weet ik nog niet wat allemaal mogelijk is :')
    En op zo'n overdaad aan opties zit ik niet te wachten. Zeker niet als zoveel al in het begin beschikbaar is. Op dat gebied ziet AC er een stuk interessanter uit.

Ik ga deze gewoon eens halen en het op me af laten komen nu ik weet wat ik ervan kan verwachten. Klinkt als een interessante verandering van spijs.

Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Jup.

En op zo'n overdaad aan opties zit ik niet te wachten. Zeker niet als zoveel al in het begin beschikbaar is. Op dat gebied ziet AC er een stuk interessanter uit.
    Maar DAT is dus je probleem. Mensen approachen SV met een mindset van "ik moet alles gebruiken". Nee, het is een speeltuin: doe lekker wat je zelf wil. Daarnaast zit een deel van die mechanics gewoon achter slot en grendel a la AC. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe anders je een casual game moet benaderen, en hoe lastig dat is voor een gamer. Om je rust te vinden niet op een doel af te willen stormen.

Ik weet niet of AC dan heel veel beters bied: het lockt inderdaad de mechanics wat meer, maar daar tegenover staat dat de mechanics dan weet wat leegjes zijn. Het kan net de balans zijn die je beter kan liggen ofc. Maar ik zou SV (14 euro momenteel op de estore) ook niet afschrijven vanwege de vele opties: als je zenuwachtig daarvan wordt doe je het echt zelf verkeerd, de game is namelijk supercasual en zou just rust moeten geven. Het geeft SV wat meer longevity, en zorgt er voor dat ik SV (of eigenlijk vooral HM/RF, maar die zijn praktisch hetzelfde) regelmatig nog opstart om weer een paar weekjes te spelen i.t.t. AC-ANL.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Maar DAT is dus je probleem. Mensen approachen SV met een mindset van "ik moet alles gebruiken".
    Dat is niet per se mijn mindset als ik dit type game oppak. Wat mijn beleving en investment in de weg staat is de overdaad aan opties, ook zonder doel. Het is teveel ineens. Ik ben iemand die de voorkeur geeft aan een vorm van (sterk) gereguleerde afgifte aan opties. Op die manier kan ik prima genieten van een zelf gecreëerd feestje zonder doel.

Let wel, ik ken SV verder alleen van screenshots en wat filmpjes.
    Last edited by Like-a-Bunny; 19th June 2019 at 12:51.

Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Let wel, ik ken SV verder alleen van screenshots en wat filmpjes.
    Dat dacht ik al (verder niet naar bedoeld, ik bedoel je moet toch eerst overwegen of je een game gaat kopen of niet). Jut saying, overweeg hem eens als hij in een sale is en je toch op vakantie gaat ofzo, want ik denk dat SV niet persé zo is geregeld zoals jouw beeld is. Vergeet ook niet dat veel filmpjes en screenshots juist focussen op "wat er allemaal te doen is", terwijl dat nogal late-game spul is en helemaal niet zo snel gaat.

En de ene game is de andere niet, en SV is op HM/RF na met weinig te vergelijken. en juist dat soort games zou je dan toch eens moeten proberen (net als dat 90% van de gamers op Minecraft of Fortnite schijt zonder het zelf fatsoenlijk te spelen). AC wat dat betreft ook niet, dus either way heb je in ieder geval een compleet unieke ervaring

Ik heb begin mijzelf btw wel echt een switch aan te praten nu. Zeker met SV, die ik supergraag on-the-go wil spelen.

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb SV uiteindelijk drie keer aangeschaft, want die game is zo goed. Zoveel liefde voor Stardew Valley.

Net zoals Animal Crossing bevat Stardew Valley een vrij simpele gameplayloop en leercurve, waardoor je eigenlijk nooit overladen wordt met tig opties. Je speelt juist gaandeweg steeds meer vrij, waardoor je op comfortabele wijze kennis maakt met de verscheidene mechanics. Het mooie van SV en AC is het feit dat je nooit echt in één richting geduwd wordt. Je hebt wel een aantal kleine opdrachten (van dorpsbewoners), maar je staat er zelf nog steeds vrij in om die op je eigen tempo af te vinken. Of je doet het natuurlijk niet.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Valerious View Post
    Net zoals Animal Crossing bevat Stardew Valley een vrij simpele gameplayloop en leercurve, waardoor je eigenlijk nooit overladen wordt met tig opties. Je speelt juist gaandeweg steeds meer vrij, waardoor je op comfortabele wijze kennis maakt met de verscheidene mechanics.
    Dat is precies wat mij aantrekkelijk lijkt.

@Liquidje : punt is duidelijk.

De game lijkt ook wel op een lekkere termijn uit te komen, maart '20.

Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

De game lijkt ook wel op een lekkere termijn uit te komen, maart '20.
    Precies. 2019 is het jaar van Stardew Valley, en dan als je die game bijna uit hebt komt AC uit!

Verdomme net ook weer naar 2e hands Switches lopen vissen, maar die prijzen zijn ook nog flink

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Aurora Island started off as an escape, a way for me to run away from the people and things that were weighing me down. It became so much more than that in just a short amount of time. I found community here. Not a community shackled together by economy or industry, but one connected by mutual compassion. That doesn’t mean everyone is blithely ignorant of reality or brainwashed into mind-numbing positivity, but there’s an undercurrent of tenderness for your fellow animal that inspires each and every action we take. I know life is waiting for me back on the mainland. I know this can’t last forever. But in the meantime, I’m going to absorb as much from my time here as possible in the hopes of taking at least a little bit of Aurora back with me.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Misschien toch maar even een digitaal exemplaar scoren.

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Bij Bol en Wehkamp zowat continu uitverkocht. Wat is er met deze game?

Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bij Bol en Wehkamp zowat continu uitverkocht. Wat is er met deze game?
    1000% marketing hype.
    Heb eigenlijk geen idee wat ik van deze game moet vinden, dus ook nog niet besteld/gekocht. Snap überhaupt nog steeds niet wat voor type game het is, hoeveel filmpjes ik ook kijk

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1000% marketing hype.
    Heb eigenlijk geen idee wat ik van deze game moet vinden, dus ook nog niet besteld/gekocht. Snap überhaupt nog steeds niet wat voor type game het is, hoeveel filmpjes ik ook kijk
    Dit heb ik dus ook altijd met deze game. Neig er naar om er maar gewoon een keer 1 te kopen maar het kan wel echt een mega miskoop worden.

Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Dit heb ik dus ook altijd met deze game. Neig er naar om er maar gewoon een keer 1 te kopen maar het kan wel echt een mega miskoop worden.
    Mjuh, maar dan wel fysiek en dus doorverkoopbaar..

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100%

Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    100%
    Dit lijkt nu de goekoopste: https://www.allyourgames.nl/nintendo...source=beslist

Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

1000% marketing hype.
    Het is ook lastig te omschrijven. De focus ligt ook op het dagelijks spelen van kortere bursts, je kan Animal Crossing niet fatsoenlijk bingen bijvoorbeeld. De game voelt voor mij als een Stardew Valley, maar dan volgen de in-game dagen onze realtime kalender i.p.v. dat je gewoon naar bed gaat en het de volgende dag is zoals in Stardew. En dan zijn de gameplay elementen nog lichter. Het is ook een slow burn, en geeft mechanics heeeeeel langzaam vrij, geeft constant doelen om te chasen maar forceert niets, het is echt supercasual en gewoon "doen wat je leuk vindt".

MAar eigenlijk gewoon echt proberen Je moet ook wel houden van de gameplay loop en het moet klikken. Op de 3DS vond ik het in ieder geval echt helemaal geweldig

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    651 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Liquidje heeft gelijk! Ik heb hier evenveel zin in als Doom: Eternal!

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ja, mooi dat dit tegelijk uitkomt met Doom. Die twee games zouden niet verder uit elkaar kunnen liggen.

Ik zit zwaar te twijfelen om hem te halen. De game staat nu op 91 op Metacritic dus doet wel echt iets goed. Ik heb ook echt heel veel plezier beleefd aan wild world op de DS. Maar op de een of andere manier zie ik er ook wat tegenop om continu het plezier met de game zelf op te moeten zoeken.

Tweede vraag als ik hem dan haal, is digitaal of cartridge. Aangezien deze elke dag in korte sessies gespeeld wordt, is het handiger digitaal denk ik. Een cartridge kun je weer doorverkopen.

Keuzes, keuzes...

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Glory View Post
    Tweede vraag als ik hem dan haal, is digitaal of cartridge. Aangezien deze elke dag in korte sessies gespeeld wordt, is het handiger digitaal denk ik. Een cartridge kun je weer doorverkopen.

Keuzes, keuzes...
    Ik ben zelf voor digitaal gegaan, om dezelfde reden. Was kortgeleden ook erg goedkoop te vinden op zo'n je weet wel site.

It's such a pretty sight! Geerrrt's Avatar
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hij ligt klaar op de tafel, nu het thuiswerken nog even volhouden

Mentioned
    1357 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Geerrrt View Post
    Hij ligt klaar op de tafel, nu het thuiswerken nog even volhouden
    Digitaal unlockt hij pas de 20e. Net even gecheckt.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik begrijp dat, als je Stardew niks vond, je Animal Crossing ook kunt laten liggen?

Mentioned
    1213 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik begrijp dat, als je Stardew niks vond, je Animal Crossing ook kunt laten liggen?
    Ligt er aan wat je bij Stardew niets vond, maar ik denk dat het wel veilig is om te stellen in het algemeen ja.

Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De laatste paar dagen weer een uur of 10 in m'n Stardew Farm op de Switch gezet

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erg aan het twijfelen of ik hem digitaal of op cartridge wil. Voordeel van digitaal is dat je altijd kunt spelen (en maar 42e kost via bepaalde sites). Voordeel van cartridge is dat ik hem eventueel weer kan doorverkopen als ik het bijv. niks vind.