User Tag List

Page 32 of 32 FirstFirst ... 22 30 31 32
Results 1,241 to 1,254 of 1254

Thread: [Console] Playstation 5 - Holidays 2020

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1384 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Intertoys zou ook niet mijn eerste keuze zijn. Niet de meest stabiele firma de laatste tijd. Aan de andere kant is de release wel al heel snel.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by beanthere View Post
    "Het Internet" is BOOS!

Beetje overdreven imho. Dat met het openen van de preorders is jammer maar klinkt niet als de fout van Sony. En dat bepaalde spellen ook naar de PS4 komen lijkt me niet iets om je druk over te maken. Het lijkt me ook niet reŽel dat Sony de PS4 (een console met een install base van +100 miljoen units) zomaar dumpt. Zeker niet in deze tijd waarin veel mensen minder te besteden hebben en niet direct een PS5 kunnen aanschaffen.
    Snap de reacties op zich wel though. Sony gaf woensdag ook nog heel duidelijk aan dat de pre-orders pas de volgende ochtend zouden starten. Vervolgens waren er flink wat websites die dezelfde avond al de pre-orders hadden open gegooid. Ligt natuurlijk niet alleen bij Sony, maar daarin is de communicatie wel brak. Ook in dat interview aangeven dat ze mensen ruim op tijd informeren hoe en wat.

Hetzelfde geldt de reacties op de aankondigingen dat Miles Morales en Horizon 2 nu opeens ook naar de PS4 komen begrijp ik. Natuurlijk fijn dat je deze als ook als PS4 bezitter gewoon nog kan spelen, maar het hele argument van "we halen het maximale uit de PS5 door ons daar op te focussen" halen ze zelf nu onderuit. Een van de twee versies wordt wss gewoon minder. Of de game was bedoeld voor de PS4 en krijgt improvements voor de PS5, of de game is ontworpen voor de PS5 en wordt als het ware gedownscaled naar de PS4. Verder roept dit natuurlijk ook een hele hoop vragen op wat betreft andere uitspraken die Sony heeft gedaan. Wat dacht je van de PS4 controller? Deze kan niet gebruikt worden op de PS5 omdat de games speciaal ontworpen zijn met de Dual Sense in gedachte. Beetje lullig dat je dan vervolgens dezelfde games uitbrengt op de PS4, blijkbaar werkt het dus wel gewoon.

In dit geval had Sony gewoon een stuk duidelijker mogen zijn in wat ze van plan zijn en waarom bepaalde dingen wel / niet mogelijk zijn.

Hier gister nog even contact gehad met Amazon NL na wat kleine probleempjes met mijn bestelling (tijdens betaling van Ideal naar creditcard geswitched, en kreeg na het opgeven van de cc betaling mail dat de betaling geweigerd was. Bleek uiteindelijk dat de mail nog van toepassing was op de geannuleerde Ideal betaling en het pure toeval was dat het gelijktijdig met het omzetten naar cc binnen kwam. Werd door support vervolgens gefeliciteerd met mijn pre-order en wenste mij veel speel plezier voor in november, dus met de release lekker Cyberpunk op de PS5 spelen

kleine edit: Naast Coolblue heb ik begrepen dat BCC ook hun pre-orders pas opent op de dag voor release.
    Last edited by marco91; Today at 12:42.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Leuke verhalen allemaal.

Ik pik hem volgend jaar wel ergens op. Ik heb echt totaal geen haast en ook weinig zin in dit soort pre-order gedoe. Kan ik ook ff aankijken hoe de performance nu daadwerkelijk is.

Mentioned
    1384 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by marco91 View Post
    Hetzelfde geldt de reacties op de aankondigingen dat Miles Morales en Horizon 2 nu opeens ook naar de PS4 komen begrijp ik. Natuurlijk fijn dat je deze als ook als PS4 bezitter gewoon nog kan spelen, maar het hele argument van "we halen het maximale uit de PS5 door ons daar op te focussen" halen ze zelf nu onderuit. Een van de twee versies wordt wss gewoon minder. Of de game was bedoeld voor de PS4 en krijgt improvements voor de PS5, of de game is ontworpen voor de PS5 en wordt als het ware gedownscaled naar de PS4. Verder roept dit natuurlijk ook een hele hoop vragen op wat betreft andere uitspraken die Sony heeft gedaan. Wat dacht je van de PS4 controller? Deze kan niet gebruikt worden op de PS5 omdat de games speciaal ontworpen zijn met de Dual Sense in gedachte. Beetje lullig dat je dan vervolgens dezelfde games uitbrengt op de PS4, blijkbaar werkt het dus wel gewoon.
    Waarheid.

4900 colors beanthere's Avatar
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat ik ervan begrijp (en ik heb de aanloop naar de launch verre van gevolgd) is dat Sony ook heel erg het "generatie-model" voor consoles heeft gepusht? Dwz: een aanpak m.b.t. de introductie van consoles waarbij per generatie opnieuw de techniek van een console wordt bepaald en gekozen. Blijkbaar steekt dat ook bij sommigen, omdat releases op 2 generaties consoles daar haaks op zouden staan. Maar van dat model zou ik willen zeggen dat het sowieso achterhaald is. Ik hoor niet tot de "pc-masterrace" maar de pc bewijst al decennia lang dat je prima doorlopend kunt innoveren en steeds de beste mogelijkheden en de beste graphics kunt hebben. Eigenlijk staat het Pro-model van de PS4 ook al haaks op dat idee van een "generatie-model". Ik snap de argumenten van de "boze internetters" wel maar het schiet zijn doel voorbij denk ik dan.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    270 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Klinkt goed Marco, fijn! Overigens positief verrast dat Amazon hun support goed op orde heeft. Ze zijn relatief nieuw in NL, dus het had ook een Nederlandstalige frontpage kunnen zijn van de internationale site.

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Ik heb trouwens nog niets gezien van de PS5 interface Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar!

BTW: volgende probleem waar ik nu tegen aanloop... welke TV moet ik kopen ter vervanging van mijn 8 jaar oude FullHD LG tv?
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    1384 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by ScreamGT View Post
    BTW: volgende probleem waar ik nu tegen aanloop... welke TV moet ik kopen ter vervanging van mijn 8 jaar oude FullHD LG tv?
    C7/8/9 lees ik steeds. Hier ook een tv van +/- 10 jaar oud inmiddels.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zal jullie even 1-uppen: 12 jaar oud hier!

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    96 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    C7/8/9 lees ik steeds. Hier ook een tv van +/- 10 jaar oud inmiddels.
    Zijn dat niet monitoren?
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1384 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Zijn dat niet monitoren?
    LG televisies: https://tweakers.net/televisies/lg/o...5/vergelijken/

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by ScreamGT View Post
    Ik heb trouwens nog niets gezien van de PS5 interface Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar!

QLED van Samsung vind ik persoonlijk geweldig. Nu een QLED van 2 jaar oud en ding is prima. Alleen al die one connect box is ideaal.

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    104 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Die OLED'S zijn zo verdomd duur

Hier een 120hz QLED van Samsung https://tweakers.net/pricewatch/1329...ch-zilver.html

€ 849,-
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Senior Member DarkRuleR's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: xxxDarkRuleRxxx
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post

Mogelijk is dit ook de prijs voor third party games.