Is er dan al wat verbeterd aan Diablo II Re-release? Ik hoorde dat hij zo slecht is dat je de Duivel en de Hel niet nodig hebt!
Is er dan al wat verbeterd aan Diablo II Re-release? Ik hoorde dat hij zo slecht is dat je de Duivel en de Hel niet nodig hebt!
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Last edited by Like-a-Bunny; 19th February 2023 at 20:30.
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Hoe hoog zijn jullie verwachtingen eigenlijks voor deze game gezien er bijna wekelijks wel negatief nieuws is bij Blizz.
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Hopen voor het beste. Maar gezien de staat van Diablo 3 bij Launch.
Kat uit de boom kijk situatie.
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Ik heb hetzelfde: pre-orderen doe ik sowieso nooit meer.
Maar D3 is in mijn ogen, uiteindelijk een heerlijke game geworden. Nee, niet de 9/10 die D1 en D2 waren. Ik heb me uiteindelijk toch aangenaam laten verrassen, met name door de gameplay op PS4.
Als dan het uiterlijk + het verhaal ook weer richting mijn voorkeuren bewegen, zie ik dit wel goed komen.
We gaan het meemaken.
"You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."
Last edited by Dina; 20th February 2023 at 10:09.
Bitches like smiley faces.
Als het gameplay wise weer richting 3 gaat (waar het wel op lijkt) vind ik het allemaal prima.
Ik vind het overigens geen gekke move hoor. Liever meer Grim Dawn dan Torchlight voor Diablo 4. Niet alles hoeft meteen BURNING HELLS VS HIGH HEAVENS te zijn. Maar nogal een shift i.v.m. de meest recente cinematic release trailer.
Deze gameplay video ook al gezien?
Bitches like smiley faces.
"You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."
Kun je me eens uitleggen wat de bezwaren zijn?
Ik vraag het omdat ik niet goed bekend ben met de Diablo franchise (en de passie van veel fans); ik heb deel 3 gespeeld, het verhaal van 2 gelezen, en heb een Diablo III T-shirt, maar that's it. Mijn beste vriend is er juist helemaal gek van, heeft deel 1&2 vroeger helemaal grijs gespeeld, en hier Diablo 3 een keer samen op de bank spelen staat nog in de planning. Hij volgt dit soort nieuws zelf niet, maar hij zal benieuwd zijn wat de vooruitzichten zijn voor deel IV; zodoende dat ik het vraag (en ik ben zelf overigens ook benieuwd ).
Lastig te zeggen, zelf nooit echt een Diablo fan geweest.
Hoewel als je kijkt naar de Pro Scene van Starcraft/BW en Starcraft II, waren de meeste fans (Spectators vooral) meer van van SC BW.
Maar valt laatste paar jaar wel op dat de enthousiastme van SCII laatste jaren wel omhoog is gegaan. Wereld kampioenschap van SCII was 2 weken terug ongeveer en 1 van de Underdogs heeft gewonnen. Bizare beleving. SC BW duurde ook echt 7 plus jaar voor de Pro scene echt volwassen werd, en met SCII heb je nu hetzelfde.
Maar je hebt altijd puristen en elites die zweren bij D1 en D2, ook om dat het door Blizzard Red is gedaan of North oorspronkelijke naam vergeten. Dev team uit eindelijk disbanded
En D3 is door Blizzard zelf gedaan, en waarschijnlijk ook in een tijd waar er meer naar toegankelijkheid is gekeken.
Game launchde wel wat simpeler dan zijn voorgangers.
Blizzard zit nogal in zwaar water. Los van de overname, en de mishandeling schandalen hebben ze nogal wat slechte bedrijfsvoering doorgevoerd en personeel stapt op bij de vleet.
Los daar van was Diablo 3 bij de launch niet heel erg goed. Dus is het verstandig de kat uit de boom te kijken.
video heeft een duidelijke kijk op waarom het personeel boos is.
- Frank Murphy
Het meeste is al door anderen gezegd, zie ik.
Zelf kijk ik de nieuwe blizzard games eerst even aan, ipv ze te pre-orderen zoals ik vroeger zonder nadenken deed.
Diablo 3 was bij launch best slecht met een proefballon erin (real money auction house) die echt heel kut was.
Uiteindelijk vlak voor de uitbreiding de game pas gekocht en inmiddels iets van 1500 uur in zitten, dus ze kunnen het wel.
Vooralsnog wacht kijk ik de kaart uit de boom. Mochten hier mensen zitten die wel bij release spelen en het heel erg aanprijzen, komt diablo 4 er gewoon hoor
@The_wildcard , @Tonne & @LtPsycho ;
Dank voor jullie reacties.
Maar geen bezwaren over de (te verwachten) gameplay, als ik het goed begrijp?
In geval van dat eerste zeg ik; dat is wat ik wilde horen!
In geval van het tweede: getverderrie!
Dat is voor mij de reden om het(/een) spel niet direct bij release te kopen: ik wacht the complete edition dan wel af.
Al heb ik de DLC van D3 erbij gekocht, en daar heb ik vertrouwen in; geen idee wat ik moet verwachten van een Diablo Necromancer, maar beschikking hebben over een Crusader die tegen demonen vecht vind ik persoonlijk wel een pré!
- Frank Murphy
Volgens mij is het voor het eerst eens goed dat het hier zo stil is
Afgelopen weekend aardig wat uurtjes in de beta gestopt en eigenlijk precies wat ik zocht. De look doet mij veel meer denken aan deel 2 terwijl de gameplay (gelukkig) veel meer aanvoelt als deel 3. Verder hebben ze ook duidelijk meer aandacht gestoken in de bossfights, waar je in diablo 3 door de bosses heen vloog zonder al teveel moeite moet je hier wel echt gebruik maken van ontwijken, skills en healing potions.
Paar dingetjes die ik graag nog wel anders zou zien:
- Geen fan van huidig potion systeem, liever gewoon zoals diablo 3 onbeperkt met een cooldown erop. Ik begrijp waarom ze het doen want het maakt de bossfights een stuk moeilijker.
- Qua items kan je niet snel zien of beter is dan wat je hebt. Je ziet alleen of item/armor level hoger is maar je moet je echt verdiepen in de stats.
- Ik weet niet of het aan mijn class lag maar ik had meerdere keren dat het lijkt of je skills niet direct activeren als je de input geeft. Dat hij nog eerst de animatie afmaakt en dan de vorige input verwerkt waardoor het soms voelt of je skills verkeerd timed, ik dacht dat je in deel 3 gewoon de animatie negeerde als je nieuwe input gaf.
Het is ook nog even wennen aan de MMO/Open wereld feel maar dat lijkt allemaal goed te werken. Beetje qua destiny dat je random spelers tegenkomt en je samen world events kan doen.
Ik ben wel half interested. Diablo 3 vond ik erg fun (zomer 2022 gespeeld), maar had ook het gevoel dat de game erg veranderd was t.o.v. de release om meer de endgame te faciliteren. Goed om te horen dat het hier anders is. Toch maar met een schuin oog in de gaten houden.
Ik vond de beta een positieve verrassing. Het ziet er enorm sfeervol uit, draait heerlijk en weet me veel meer te pakken dan het vorige deel. Het verhaal vind ik nog steeds maar so-so (al is het tot nu toe niet zo infantiel als D3), maar daar speel ik dan ook niet voor.
Heb alledrie de classes naar lvl 20 gebracht, en je commentaar over animation cancelling snap ik wel met een Barb. Sommige skills hebben - veel meer dan de andere classes - een build up tijd, waarbij het fijn zou zijn als je de skill nog kunt cancellen. Sowieso mogen ze nog wat liefde geven aan deze class, het was by far de lastigste om mee te levellen.
Ik denk dat ik met een Rogue start en daarna voor een hardcore Barb ga. Sorc is zoals altijd easy-mode, maar ik heb er gewoon niets mee qua gameplay. Een iets te hoog press A to win gehalte.
"His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."
Herken me in de verhalen van beide Illuv en Rappa. Heb me heel erg vermaakt met deze bèta, komend weekend eens kijken hoe de andere twee classes spelen.
Day1 komt er sowieso wel, even kijken welke versie van de game het wordt, sowieso pc.
Ik heb uiteindelijk maar 1 claas tot lvl 25 weten te krijgen. Met Barbarian miste ik wel dps, groepen waren geen probleem maar de 1 vs 1 (elite of baas) was niet makkelijk. Moet wel bekennen dat ik niet echt op de stats had gelet en ben van vorige game ook gewend om gewoon te focussen op life per hit voor whirlwind build maar dat leek hier een stuk minder effectief/aanwezig te zijn.
Jammer dat we nog even moeten wachten want nu wel zin om door te pakken
Noem het dan gewoon een preview. O_o
Leuk spelletje. Vorige delen nooit gespeeld dus er zitten nog wel wat dingen in de game die ik uit moet vinden, maar tot nu toe bevalt het wel.
Ben uiteraard wel op de simpelste moeilijkheidsgraad begonnen en nu lvl 9 met een Rogue.
Denk wel dat het in co-op nog leuker is. Eens kijken of ik hem ook ga halen bij de release.
ENDGAME trailer!
Als je de "ik droog mijn tranen met geld" editie hebt gekocht kan je de eerste van juni al spelen, is recent ook bekend gemaakt.
Last edited by Rappa; 6th April 2023 at 16:29.
Zie nu ineens ook veel msensen D3 spelen via Battle.net of op de Discord kanalen.
Vermoed dat de Beta naar meer smaakte.
Lijkt heel erg Path of Exile met die dungeon aanpak, maar ik vrees wel dat die paragon tree weer te weinig extra biedt. We zien wel wat de build mogelijkheden zijn. Op het moment is het allemaal erg veel, dat je eerst 3 guides moet lezen op internet voordat je begrijpt hoe iets in elkaar steekt. Dat is wel een stukje gamedesign waar de AAA studio's totaal niet meer om lijken te geven.
Prima wat mij betreft, ik heb niks tegen op luxere versies, zolang er maar geen "power" gekocht kan worden. Pre-order beloningen blijven wat mij betreft niet netjes door het FOMO element, maar dat gevecht is jaren geleden al verloren helaas.